Continutul Activitatii de Relatii Publice - Necesitatea Dezvoltarii Formelor si Metodelor de Comunicare a Organizatiilor

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I CONTINUTUL ACTIVITATII DE RELATII PUBLICE DEZVOLTAREA FORMELOR SI METODELOR DE COMUNICARE A ORGANIZATIILOR p4
1.INTRODUCERE p4 2.APARITIA CONCEPTULUI DE RELATII PUBLICE IN SOCIETATEA MODERNA, PARTE A COMUNICARII SOCIALE p5
2.1. Parintii relatiilor publice moderne p12
2.2. Scurt istoric al relatiilor publice p13
2.3. Dezvoltarea relatiilor publice moderne p16
3.DEZVOLTAREA COMUNICARII PRIN RELATI PUBLICE: 
LOC, ROL p17
3.1.Rolul functionarilor publici in comunicare p18
3.2.Comunicarea intre functionarul public si cetatean p23
4.TEHNICI ALE RELATIILOR PUBLICE p27
4.1.Tehnica mentinerii comunicarii p27
4.2.Tehnica intrarii in rolul potrivit p28
4.3.Tehnica ascultarii p28
4.4.Tehnica interviului p29
CAPITOLUL II TERMENII DE REFERINTA IN DEFINIREA RELATIILOR PUBLICE p30
1.CE SUNT RELATIILE PUBLICE? p30
1.1. Definitii ale relatiilor publice (activitati de relatii publice) p30
1.2. Necesitatea activitatii de relatii publice p33
1.3.Clasificarea relatiilor publice p35
1.4.Trasaturile caracteristice procesului de relatii publice p37
1.5.Modele ale relatiilor publice p39
1.6.Etapele procesului de relatii publice p41
1.7. Deosebirile relatiilor publice de alte domenii p44
2.ORGANIZATIILE p46
2.1. Definitie p46
2.2. Tipologia organizatiilor p47
3. PUBLICUL p48
3.1. Definitie p48
3.2. Clasificarea publicului p49
3.3. Publicul tinta p51
CAPITOLUL III MANAGEMNETUL SI COMUNICAREA p52
1. FUNCTIA MANAGERIALA p52
1.1.Definitii p52
1.2.Organizarea manageriala p53
2.COMUNICAREA p57
2.1. Caracteristicile procesului de comunicare p57
2.2. Orginile comunicarii p58
2.3. Elementele procesului de comunicare p60
2.4. Tipuri de comunicare p61
2.5. Etapele comunicarii p62
CAPITOLUL IV CONCLUZII p64
BIBLIOGRAFIE p68


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I
CONTINUTUL ACTIVITATII DE RELATII PUBLICE DEZVOLTAREA
FORMELOR SI METODELOR DE COMUNICARE A ORGANIZATIILOR
1.INTRODUCERE
Relatiile publice reprezinta functia manageriala distincta care ajuta la stabilirea si mentinerea unor limite reciproce de comunicare, la acceptarea reciproca si la cooperarea dintre o organizatie si publicul ei; ele implica managementul problemelor, ajutandu-i pe manageri sa fie informati asupra opiniei publice si sa raspunda cererilor opiniei publice; ele definesc si accentueaza obligatiile managerilor de a anticipa tendintele mediului; ele folosesc ca principale instrumente de lucru cercetarea si comunicarea bazate pe principii etice.
Termenul de public relations a patruns, alaturi de alte notiuni ca management, marketing, advertising in vocabularul si in realitatea romaneasca, in ciuda faptului ca uneori este invaluit de o aura de mister, sau de neincredere. Confundate cand cu ghiseul de relatii cu publicul, cand cu reclama, cu oficiul de protocol sau cu ziaristica, Relatiile Publice sunt totusi un domeniu complex, un instrument de mare penetrare, care nu pare sa fie folosit in tara noastra la intreaga lui capacitate. Un domeniu pe care lumea occidentala il cunoaste ca atare inca din secolul trecut (desi se pot gasi radacini mult mai vechi, asa cum am sa arat in capitolul I), a inceput sa patrunda dupa 1990 si in Romania.
Lucrarea de fata isi propune sa trateze subiectul care vizeaza continutul activitatii de relatii publice si totodata necesitatea dezvoltarii formelor si metodelor de comunicare a organizatiilor.
In primul capitol am realizat o scurta introducere in relatiile, pornind de la aparitia conceptului de relatii publice, tratand in continuare dezvoltarea relatiilor publice moderne si dezvoltarea comunicarii prin relatii publice.
In capitolul al II-lea am prezentat termenii de referinta in definirea relatiilor publice, necesitatea si modelele relatiilor publice marcand in final diferentele dintre relatiile publice si alte domenii. Tot aici am facut o prezentare a organizatiilor dar am punctat si pozitia publicului in relatiile publice.
In capitolul al III-lea, am descris rolul managementului si al comunicarii, si elementele caracteristice.
2.APARITIA CONCEPTULUI DE RELATII PUBLICE IN SOCIETATEA MODERNA, PARTE A COMUNICARII SOCIALE
Atunci cand gintele a format primul trib incepea universalizarea istoriei. Ulterior, triburile au format popoare, iar popoarele au format natiuni; in secolul XIX, supranumit ,,secolul natiunilor", acestea s-au afirmat in cadrul sla-telor-natiune, dar, concomitent, au devenit interdependente, organizandu-si unele dintre activitati in structuri internationale 
In secolul XX, structurile inter-nationale au devenit (trans-nationale, caci intre timp problemele vitale pentru dezvoltarea societatii se globalizasera si cereau solutii, la randul lor, globale. Sfidarea razboiului nuclear, problema ecologica, explozia demografica, tragedia subdezvoltarii sau dinamica pietelor financiare sunt probleme care nu mai pot fi solutionate de un singur stat-natiune, si nici macar de un grup de state (puteri mijlocii, puteri mari sau superputcri) erijate in lideri mondiali. In prezent asistam la globalizarea tuturor sfidarilor, dar si a eforturilor pentru abordarea lor. Asa-numitul razboi impotriva terorismului nu reprezinta decat solutia la globalizarea terorismului indreptat impotriva ,,liderilor mondiali , el insusi un produs al globalizarii, o rezultanta a noilor disparitati induse de aceasta.
Teoria organizatiilor a ajuns la o concluzie cam ,,darwinista": in secolul XXT nu vor supravietui organizatiile mari si puternice, ci acelea care se vor dovedi capabile aa-$i ajusteze actiunile suficient de rapid si de inteligent incat sa se poata adapta unei lumi in schimbare. A se citi cu atentie ultimele patru cuvinte, pe care le-am si subliniat: nu mai e vorba de adaptarea la mediu, ci de adaptarea la schimbare. As adauga ca organizatiile cele mai performante vor fi adaptabile nu atat la schimbare, cat la viteza tot mai mare a schimbarii, la accelerarea schimbarii. Dupa cum vom vedea, este o problema de stil: stil cognitiv, stil comunicational, stil comportamental (in sensul de ,,comportament, organizational") - intr-un cuvant, de stil cultural (in sensul de ,,cultura organizationala",dar nu numai.


Fisiere in arhiva (1):

  • Continutul Activitatii de Relatii Publice Necesitatea Dezvoltarii Formelor si Metodelor de Comunicare a Organizatiilor.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!