Contributii cu Privire la Eficientizarea Antrenamentelor de Culturism prin Rationalizarea Metodelor si Mijloacelor Specifice

Cuprins licenta Cum descarc?

Cap.1. Introducere
1.1. Importanta temei si actualitatea.pag 5
1.2. Scurt istoric al aparitiei culturismului.pag 6
Cap.2. Importanta sistemului Weider si a princiipilor lui in dezvoltarea si eficientizarea antrenamentelor de culturism
2.1. Specificitatea sistemului Weider.pag 9
2.2. Utilitatea principiilor in formarea capacitatii fizice. pag 11
Cap.3. Sistemul Weider
3.1. Principii Weider cu referire la planificarea ciclului de
antrenament.pag 17
3.2. Principii Weider cu referire la alcatuirea programului de antrenament.pag 18
3.3. Principii Weider cu referire la executarea fiecarui exercitiu.pag 20
3.4. Clasificarea principiilor Weider in functie de stadiul de pregatire.pag 23
3.4.1. Principii Weider pentru incepatori
3.4.2. Principii Weider pentru cei cu stadiu mediu de dezvoltare
3.4.3. Principii Weider pentru cei cu stadiu avansat de dezvoltare
Cap.4. Rationalizarea si individualizarea antrenamentelor in functie de obiective
4.1. Indicatii metodice pentru buna desfasurare a antrenamentelor de culturism.pag 26
4.2. Programe de antrenament, metode si exercitii specifice antrenamentelor de forta.pag 28
4.3. Programe de antrenament, metode si exercitii specifice pentrudezvoltareamasei musculare.pag 37
4.4. Programe de antrenament, metode si exercitii specifice pentru obtinerea calitatii musculare.pag 45
4.5. Greseli frecvente in antrenamentele culturistilor.pag 49
Cap.5. Importanta alimentatiei in dezvoltarea fortei si a masei musculare si obtinerea calitatii musculare.
5.1. Principiul de baza in alimentatia culturistilor.pag 54
5.2. Alimente indicate pentru meniul culturistilor.pag 55
5.3. principiile alimentare ale suplimentelor nutritive.pag 58
Cap.6. Concluzii si propuneri
6.1. Concluzii.pag 60
6.2. Propuneri.pag 61
Anexe .pag 62
Bibliografie.pag 66


Extras din licenta Cum descarc?

Capitolul 1. Introducere
1.1. Importanta temei si actualitatea
Acum, cand ne aflam in secolul XXI si exista mai mult de 30 de milioane de practicanti doar in Statele Unite, exercitiul de rezistenta progresiva este cea mai buna metoda de care dispune omenirea in lupta continua impotriva bolilor si a imbatranirii.
Rezultatele uluitoare ale antrenamentelor de rezistenta progresiva, ce au dus la dezvoltarea musculaturii si a fortei au convins lumea prin faptul ca sportul nostru, asa cum il stim cu totii reprezinta cea mai buna medicina preventiva in vindecarea si stoparea numeroaselor boli.
Motto: ''Dezvoltati-va musculatura si forta iar frumusetea si sanatatea vor veni de la sine''
Joe Weider.
In societatea de astazi, preocupata de propriul aspect, se spune adesea despre culturism ca antrenament de rezistenta progresiva ca este numit si antrenament de forta.
Culturismul nu este numai o simpla disciplina sportiva, ci si o teorie privita dintr-o perspectiva noua, o stiinta particularizata a dezvoltarii somatice a organismului uman.
Practicarea culturismului satisface indeplinirea comenzii sociale ce revine activitatilor de educatie fizica si sport, finalitatile si obiectivele proprii domeniului fiind in stransa corelatie cu finalitatile si obiectivele sistemului de educatie fizica si sport.
Exercitiul fizic specific culturismului, valorificat extensiv de educatia fizica si intensiv de educatia sportiva se detaseaza prin particularitatile lui de exercitiile fizice ale altor discipline.
Pentru omul modern supus sau sedus de sedentarismul profesional, agresat de factori poluanti fizici si psihici, cultivarea eforturilor fizice si cresterea capacitatii de efort poate si trebuie sa reprezinte o sansa, o motivatie si o modalitate pentru ameliorarea calitatii vietii.
Antrenamentul cu ingreuieri nu trebuie considerat un scop in sine, el trebuie perceput ca un mijloc natural de obtinere a sanatatii fizice si a echilibrului psihic, de mentinere si perfectionare a calitatilor fizice individuale si de crestere a capacitatii de efort.
1.2. Scurt istoric al aparitiei culturismului
Culturismul nu a aparut ca notiune si ca disciplina distincta dintr-o data, acesta incepand sa se dezvolte in mometul cand epoca moderna a deschis perspective noi sportului.
Astfel in a doua jumatate a secolului XIX in sistemele ce se impun figureaza si asa numitul sistem ''culturist'', gimnastica de casa sau cultura fizica.
Sistemul a pornit de la ideea ca viata sedentara provoaca alterari ale tesuturilor, in special atrofii ale sistemului muscular cu consecinte asupra principalelor functii ale organismului uman.
Doctorul Schreber din Leipzig in lucrarea sa ''Sistemul gimnasticii medicale de casa'' aparuta in anul 1883 evidentiaza importanta pe care o are sistemul osteo-muscular in asigurarea plasticitatii corpului.
Cu ajutorul ,,gimnasticii de casa", ce evidentiaza efectuarea unor serii de exercitii cu caracter analitic folosind haltere, gantere, sau un aparat din cauciuc care permite contractii si extinderi, se rezolva atat problema dezvoltarii armonioase a organelor interne cat si buna lor functionare si nu in ultimul rand prevenirea atrofiei musculare.
Acest sistem de cultura fizica a fost practicat si propagat in Franta in a doua jumatate a secolului XIX de catre Triat (1812-1881), atragand un numar mare de intelectuali.
Sistemul Triat, inspirat din sistemul Schreber, a fost popularizat de Edmond Desbonnet, care in anul 1886 a infintat la Paris un institut unde aveau loc atat conferinte cat si demonstratii.
Un rol deosebit in propagarea metodei culturiste l-a avut Durlacher cunoscut sub numele de Luis Atilla , nascut in anul 1844, care a impresionat prin dezvoltarea sa musculara, fiind denumit in anul 1887 ,,cel mai puternic om din Europa''.


Fisiere in arhiva (1):

  • Contributii cu Privire la Eficientizarea Antrenamentelor de Culturism prin Rationalizarea Metodelor si Mijloacelor Specifice.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!