Crearea unui Site Comercial pe Internet

Cuprins licenta Cum descarc?

Lista figurilor iii
Introducere 1
Capitolul 1. Internetul, revolutia tehnologica a secolului XX 3
1.1. Ce este internetul? 3
1.2. O dezvoltare fulgeratoare 3
1.3. Concepte, definitii, evolutii 4
1.4. Internetul si societatea 6
1.5. Societatea informationala si internetul 6
1.6. Factorii umani si internetul 9
1.7. Utilizatorii Web-ului 11
Capitolul 2. Web-ul si Site-urile web 13
2.1. Designul unui site web 13
2.2. Clasificarea site-urilor Web 13
2.2.1 Site-urile comerciale 14
2.2.2 Site-urile informationale 15
2.2.3 Site-urile distractive 16
2.2.4 Site-urile comunitare 16
2.2.5 Site-urile artistice 17
2.2.6 Site-urile personale 17
Capitolul 3. Crearea propriu zisa a unui site comercial 18
3.1. Descrierea firmei 18
3.1.1 Logo-ul companiei 18
3.2. Alegerea produsului 19
3.3. Arhitectura informationala a site-ului 20
3.4. Layout-ul paginii 21
3.4.1 Antetul site-ului 23
3.4.2 Zona continutului secundar 23
3.4.3 Zona de continut 24
3.4.4 Subsolul 24
3.5. Elementele de navigatie 25
3.6. Descrierea paginilor site-ului 25
3.6.1 Pagina gazda ( homepage) 26
3.6.2 Galerie 27
3.6.3 FAQ 29
3.6.4 Stiri 30
3.6.5 Certificari 31
3.6.6 Cumpara 33
3.6.7 Newsletter-ul 35
3.7. Asistenta si informatii 35
Concluzii 37
Bibliografie 39
Lista figurilor
Figura 3.1.1. Logo-ul companiei 18
Figura 3.2. Structura site-ului comer 19
Figura 3.4. Layout-ul Paginii 22
Figura 3.4.1. Antetul site-ului 23
Figura 3.4.2. Zona continutului secunda 23
Figura 3.4.3. Zona de continut 24
Figura 3.4.4. Subsolul 24
Figura 3.5. Bara de navigatie 25
Figura 3.6.1.Pagina gazda (homepage) 26
Figura 3.6.2. Galerie 27
Figura 3.6.3. FAQ 29
Figura 3.6.4. Stiri 30
Figura 3.6.5. Certificari 31
Figura.3.6.6. Cumpara 33
Figura 3.6.6.1.Plata 34
Figura 3.6.6.2 Cod gresit 34
Figura 3.6.6.3.Cod corect 34
Figura 3.6.7 Newsletter 35
Figura 3.7. Contact 36


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Dezvoltarea rapida din ultima perioada a resurselor software si hardware din domeniul tehnologiei informatiei are meritul de a oferi o mai buna comunicare si un acces mult mai rapid la toate categoriile de informatii. Acest lucru se poate observa foarte usor datorita sistemului World Wide Web, cu ajutorul caruia, printr-un simplu click de mouse se poate naviga prin miile de resurse informationale din intreaga lume.
In ziua de astazi, exista numeroase companii care ofera si posibilitatea achizitionarii online a produselor. Achizitia online prezinta avantaje dar in acelasi timp si dezavantaje.
Printre avantaje am putea enumera urmatoarele: timpul achizitiei (este unul foarte scurt, cumpararea unui produs putandu-se face prin intermediul a catorva click-uri), momentul achizitiei (fie zi sau noapte, site-urile comerciale nu au "program de functionare"), economisirea de bani (daca firma de la care intentionam sa achizitionam un produs isi are sediul in alta localitate, costurile cu transportul ar putea fi foarte mare), etc.
Dar cum nimic nu este perfect, achizitia online prezinta si dezavantaje. Principalul dezavantaj este reticienta vizitatorilor. Aceasta reticienta apare deoarece vizitatorii nu vad ceea ce cumpara. Rolul site-ului este de a-l convinge pe acesta de a cumpara produsele. Alt dezavantaj ar fi durata de livrare (in cazul unui produs fizic).
Aceasta lucrare prezinta o aplicatie ce consta intr-un site comercial, construit utilizand tehnologiile PHP si Macromedia Dreamweaver. Acest site reprezinta o implementare Web a unei firme ce se ocupa cu producerea de produse software, principala ramura fiind producerea antivirusuluui Pc Defender. Vizitatorii nostri au la dipozitie prin intermediul site-ului accesul la toate informatiile despre acest antivirus. In cazul in care vizitatorii sunt convinsi de informatia gasita pe site, prin intermediul paginii de cumparare pot achizitiona antivirusul contra unei sume de bani. Am ales ca modalitate de plata SMS-ul deoarece este foarte rapid (in ziua de astazi telefonul mobil reprezinta un bun pe care si-l poate permite oricine). Desigur nu toti vizitatorii vor putea fi convinsi de informatie. Pentru aceasta am creat si o varianta trial a programului nostru. In cazul in care vizitatorii nu s-au decis de unde sa cumpere am ales sa folosim si un newsletter. Consider ca o firma on-line care nu publica un newsletter pierde foarte multe din potentialele vanzari. Newsletterul reprezinta de fapt sansa de a converti vizitatorii care au cu adevarat nevoie de acest produs, dar nu s-au hotarat inca sa cumpere.
Lucrarea este structurata in trei capitole, primele doua constand in prezentarea principalelor notiuni si concepte folosite in realizarea aplicatiei, iar ultimul capitol reprezentand crearea efectiva a unui site comercial.
1. Capitolul 1 - Internetul, revolutia tehnologica a secolului XX, reprezinta o scurta introducere a principalelor notiuni legate de Internet. Sunt explicate notiuni ca Internet, protocolale, aplicatii pentru internet, site-uri, intrenet si extranet, web servers si web application servers.
2. Capitolul 2 - Web-ul si Site-urile web reprezinta o clasificare foare amanuntita a site-urilor web care exista in ziua de astazi.
3. Capitolul 3 - Crearea propriu zisa a unui site comercial, reprezinta descrierea aplicatiei. Implementarea acestui site a fost realizata folosind limbajele PHP si Macromedia Dreanweaver datorita felxibilitatii acestora si a faptului ca pot fi folosite gratuit, fara restrictii. 
Interfata grafica a aplicatiei a fost construita pe baza unui template, pe care toate paginile site-ului il folosesc pentru a pastra acelasi layout pe intregul site. 
Cred ca informatia corecta, simplitatea paginilor, oferirea posibilitatii de a incerca produsul plus multe alte elemente ce se gasesc pe site-ul comercial pe care l-am creat, va face ca acesta sa aiba succes.
Capitolul 1. Internetul, revolutia tehnologica a secolului XX
1.1. Ce este internetul?
Internetul este format dintr-o multitudine de computere racordate intre ele si care alcatuiesc o retea internationala permitand accesul la informatia expusa tuturor utilizatorilor retelei. Cu alte cuvinte, Internetul este ,,o retea de retele,,. Zecile de milioane de statii de lucru si milioanele de servere, atat de diverse sunt interconectate si statuate prin limbajul comun al protocolului TCP/IP. Cuvantul ,,Internet,, este de fapt prescurtarea denumirii ,,Internetworked" si este general acceptat in majoritatea limbilor, inclusiv in cele de circulatie internationala. Se utilizeaza frecvent si termeni prescurtati ca ,,INet", ,,Net", sau pur si simplu ,,retea". Internetul este un fenomen spontan, o conventie; nimeni nu este administrator, nimeni nu este proprietar, nimeni nu este responsabil al retelei; exista totusi conventii internationale care impun anumite reguli de desfasurare a activitatilor in retea si care numesc operatori cu anumite sarcini mai mult sau mai putin administrative, cum ar fi inregistrarea de domenii, intretinerea Internetului, limbajul de programare, etc. Astfel de companii sunt InterNIC (Internet Network Information Center) sau World Wide Web (www), etc. Aceste conventii si reglementari impiedica desfasurarea activitatilor in retea intr-un mod haotic sau anarhic, punand la dispozitia organismelor nationale in drept modele pentru armonizarea legislatiei in acest domeniu avand in vedere faptul ca in retea nu exista frontiere, nu exista pasapoarte si nu exista vize.
Intr-o alta ordine de idei, Internetul este format dintr-o multituudine de computere racordate intre ele si care alcatuiesc o retea internationala permitand accesul la informatia expusa tuturor utilizatorilor retelei. Internetul este un fenomen spontan, o conventie; nimeni nu este administrator, nimeni nu este proprietar, nimeni nu este responsabil al retelei. Exista totusi conventii internationale care impun anumite reguli de desfasurare a activitatilor in retea si care numesc operatori cu anumite sarcini mai mult sau mai putin administrative, cum ar fi inregistrarea de domenii, intretinerea Internetului, limbajul de programare. Aceste conventii si reglementari impiedica desfasurarea activitatilor in retea intr-un mod haotic sau anarhic, punand la dispozitia organismelor nationale in drept modele pentru armonizarea legislatiei in acest domeniu avand in vedere faptul ca in retea nu exista frontiere, nu exista pasapoarte si nu exista vize.


Fisiere in arhiva (1):

  • Crearea unui Site Comercial pe Internet.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!