Cresterea Rentabilitatii la Compania de Transport Aerian Carpatair
- Nota 8
- 62 pagini
- Management
Extras din licenta Cum descarc?
SCURTA PREZENTARE A COMPANIEI AERIENE CARPATAIR S.A. Carpatair S.A. este una dintre companiile aeriene specializate in industria aviatiei civilie, oferind servicii de transport aerian dupa grafic. Nicolae Petrov, fondatorul companiei, detine cea mai mare parte a actiunilor Carpatair. Tot el detine pachetul majoritar de actiuni al Air Service, prima firma pe care a infiintat-o in Romania si care activeaza acum ca agentie de ticketing. Actionari sunt si Robert Briner-un avocat suedez, partener intr-o casa de avocatura si fost presedinte al Curtii Internationale de Justitie; Michael Pieper-proprietarul si directorul general al producatorului elvetian de echipamente pentru bucatarie Franke; Moritz Suter - renumit pilot elvetian care a fondat compania regionala elvetiana CrossAir, iar dupa preluarea acesteia de catre statul elvetian a fondat compania aeriana Hello . Tabelul 1.1. Structura actionariatului Carpatair Nicolae Petrov 11,29% Robert Briner 8,44% Michael Pieper 9,10% Georg Wiederkehr 2,99% Moritz Suter 4,53% Alfred J. Wiederkehr 4,90% Air Service SRL 39,66% Lombard Odier, Darier Hensch&CIE 6,82% Wilson Property SA 12, 22% Sursa: date interne ale Carpatair 1.1.1. Misiunea Actionarilor Misiunea actionarilor este de a face din Carpatair compania aeriana regionala preferata din sud-estul Europei. Compania isi asuma aceasta misiune pe care o indeplinesc astfel: Siguranta fiecarui client si angajat Asigurarea serviciilor de buna calitate pentru clienti Un loc de munca sigur, cu oportunitati de cariera substantiale Un profit sustinut menit sa asigure dezvoltarea companiei Stabilirea unor scopuri realiste, care sunt urmarite cu perseverenta Implimentarea noilor standarde din industria aeronautica 1.1.2. Obiectivul companiei Principalul obiectiv al companiei este acela de a imbunatati si de a ridica in mod constant standardele de calitate si siguranta in conformitate cu cerintele obligatorii ale Uniunii Europene si ale reglementarilor IATA. Acest obiectiv este indeplinit prin: Angajarea fata de pasageri prin focalizare asupra nevoilor si asteptarilor acestora Imbunatatirea eficacitatii si eficientei Companiei prin optimizarea organizarii interne si prin eliminarea problemelor de ordin managerial sau operational Grija constanta fata de sanatatea si siguranta angajatilor, precum si implicarea si motivarea acestora pentru a fi constienti de importanta realizarii obiectivelor companiei Monitorizarea continua, analiza datelor si procesele de evaluare trebuie sa conduca la descoperirea sferelor ce necesita imbunatatire; totodata, luarea de pozitie pentru corectarea acestora imbunatatirea performantei si eficientei sistemului de calitate prin monitorizarea rezultatelor obtinute si a obiectivelor stabilite, si asigurarea ca, in cazul in care exista discrepante intre rezultate si obiective, sunt luate toate masurile necesare Instruirea si perfectionarea periodica a angajatilor cu privire la principiile si metodele de calitate 1.1.3. Scopul companiei Scopul Carpatair este acela de a asigura mentinerea locului de lider al companiei pe o piata extrem de competitiva, printr-o permanenta constientizare a principiilor si metodelor privind calitatea si siguranta in cadrul companiei.
Fisiere in arhiva (4):
- Cresterea Rentabilitatii la Compania de Transport Aerian Carpatair
- ANEXA 1.doc
- Cresterea Rentabilitatii la Compania de Transport Aerian Carpatair.doc
- cuprins.doc
- introducere.doc
Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.