Creșterea rentabilității la compania de transport aerian Carpatair

Extras din licență

SCURTA PREZENTARE A COMPANIEI AERIENE CARPATAIR S.A.
Carpatair S.A. este una dintre companiile aeriene specializate în industria aviaţiei civilie, oferind servicii de transport aerian după grafic.
Nicolae Petrov, fondatorul companiei, deține cea mai mare parte a acțiunilor Carpatair. Tot el deţine pachetul majoritar de acţiuni al Air Service, prima firmă pe care a înfiinţat-o în România şi care activează acum ca agenţie de ticketing.
Acționari sunt și Robert Briner-un avocat suedez, partener într-o casă de avocatură şi fost preşedinte al Curţii Internaţionale de Justiţie; Michael Pieper-proprietarul şi directorul general al producătorului elveţian de echipamente pentru bucătărie Franke; Moritz Suter - renumit pilot elveţian care a fondat compania regională elveţiană CrossAir, iar după preluarea acesteia de către statul elveţian a fondat compania aeriană Hello .
Tabelul 1.1. Structura acționariatului Carpatair
Nicolae Petrov 11,29%
Robert Briner 8,44%
Michael Pieper 9,10%
Georg Wiederkehr 2,99%
Moritz Suter 4,53%
Alfred J. Wiederkehr 4,90%
Air Service SRL 39,66%
Lombard Odier, Darier Hensch&CIE 6,82%
Wilson Property SA 12, 22%
Sursa: date interne ale Carpatair
1.1.1. Misiunea Acționarilor 
Misiunea acționarilor este de a face din Carpatair compania aeriană regională preferată din sud-estul Europei. Compania îşi asumă această misiune pe care o îndeplinesc astfel:
Siguranţa fiecărui client şi angajat
Asigurarea serviciilor de bună calitate pentru clienţi 
Un loc de muncă sigur, cu oportunităţi de carieră substanţiale
Un profit susţinut menit să asigure dezvoltarea companiei 
Stabilirea unor scopuri realiste, care sunt urmarite cu perseverenţă
Implimentarea noilor standarde din industria aeronautică
1.1.2. Obiectivul companiei
Principalul obiectiv al companiei este acela de a îmbunătăţi şi de a ridica în mod constant standardele de calitate şi siguranţă în conformitate cu cerinţele obligatorii ale Uniunii Europene şi ale reglementărilor IATA.
Acest obiectiv este îndeplinit prin:
Angajarea faţă de pasageri prin focalizare asupra nevoilor şi aşteptărilor acestora
Îmbunătaţirea eficacităţii şi eficienţei Companiei prin optimizarea organizării interne şi prin eliminarea problemelor de ordin managerial sau operaţional
Grija constantă faţă de sănătatea şi siguranţa angajaţilor, precum şi implicarea şi motivarea acestora pentru a fi conştienţi de importanţa realizării obiectivelor companiei
Monitorizarea continuă, analiza datelor şi procesele de evaluare trebuie sa conducă la descoperirea sferelor ce necesită îmbunătaţire; totodată, luarea de poziţie pentru corectarea acestora
îmbunatăţirea performanţei şi eficienţei sistemului de calitate prin monitorizarea rezultatelor obţinute şi a obiectivelor stabilite, şi asigurarea că, în cazul în care există discrepanţe între rezultate şi obiective, sunt luate toate măsurile necesare
Instruirea şi perfecţionarea periodică a angajaţilor cu privire la principiile şi metodele de calitate 
1.1.3. Scopul companiei
Scopul Carpatair este acela de a asigura menţinerea locului de lider al companiei pe o piaţă extrem de competitivă, printr-o permanentă conştientizare a principiilor şi metodelor privind calitatea şi siguranţa în cadrul companiei.


Fisiere în arhivă (4):

  • Cresterea Rentabilitatii la Compania de Transport Aerian Carpatair
    • ANEXA 1.doc
    • Cresterea Rentabilitatii la Compania de Transport Aerian Carpatair.doc
    • cuprins.doc
    • introducere.doc

Imagini din acest licență

Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.


Hopa sus!