Cresterea Vanzarilor - Mijloc de Crestere a Profitabilitatii Firmei Vincon Vrancea

Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I
CRESTEREA VANZARILOR  MIJLOC DE CRESTERE A 
PROFITABILITATII FIRMEI
Desfacerea are ca obiectiv principal vanzarea produselor din profilul de fabricatie al intreprinderii, in conditii de eficienta, presupunand desfasurarea unor activitati specifice, printre care elaborarea studiilor de marketing, in vederea asigurarii contractelor si comenzilor comerciale, a cunoasterii cererii si situatiei concurentei, a preturilor, a noilor produse ce pot fi asimilate, a produselor a caror fabricatie trebuie oprita sau redusa, a celor care trebuie modernizate.
Caracteristic pentru intreprindere este reconsiderarea abordarii functiei de previziune in sensul fundamentarii sale pe cercetari de piata, pe cerintele efective ale consumatorilor si a puterii lor de cumparare, apeland la instrumente de marketing. Putem spune deci, ca etapa actuala ar trebui sa fie etapa marketingului strategic, deoarece in marketing, studiile de piata ar trebui sa stea la baza tuturor deciziilor. 
Obiectivul acestor studii il constituie identificarea primejdiilor si oportunitatilor care pot influenta viitorul intreprinderii, strategia de marketing influentand in mod direct sau indirect dezvoltarea vanzarilor profitabile de marfuri si servicii. Informatia este factorul care permite stabilirea unei strategii eficiente, evidentierea relatiilor dintre distributie  desfacere si piata si a influentelor acestora asupra alegerii mijloacelor de elaborare a strategiei de marketing.
Activitatea de desfacere  vanzare, reprezinta un stimulent al cererii, ducand nu doar la satisfacerea ei, ci chiar la dezvoltarea si crearea ei. Activitatea de desfacere nu se limiteaza doar la urmarirea ridicarii contractelor comerciale, la respectarea contractelor comerciale, la respectarea graficelor de livrari si expedierea produselor, sfera ei de cuprindere are in vedere un proces continuu de indrumare si control al activitatii din cadrul depozitelor de produse finite, asigurarea necesarului de mijloace de transport si de ambalaje, de legatura permanenta dintre compartimentul de desfacere si clienti. 
Evolutia formelor de organizare ale desfacerii tinde spre legaturi noi apropiate intre producator si consumatorul final si spre preluarea invitatiei in sfera strategiei de marketing. 
Putem concluziona astfel ca, vanzarea constituie baza motivationala pentru organizarea si desfasurarea fabricatiei de produse, pentru a raspunde comenzii sociale.
Referitor la cresterea vanzarilor, aceasta se poate realiza pe multiple cai:
- printr-o mai buna prezentare, produsul va fi mult mai accesibil cumparatorului;
- extinderea continua a pietei de desfacere a produselor;
- micsorarea sau lichidarea debitelor provenite din facturi neincasate;
- asigurarea unei desfaceri ritmice prin intermediul unor distribuitori ai produselor in teritoriu.
- prin respectarea termenelor de livrare si aprovizionare cu regularitate, evitandu-se astfel rupturile de stoc;
- pentru a raspunde nevoilor de informare ale consumatorului, comerciantii trebuie, pe de o parte, sa cunoasca foarte bine caracteristicile tehnice ale produselor, pe de alta parte, sa foloseasca afisele, panourile, precum si alte materiale de prezentare a produselor care vin in ajutorul cumparatorului;
- o mai buna organizare a spatiului in care se desfasoara vanzarea.
O crestere a volumului vanzarilor implica automat o majorarea a veniturilor, o crestere a cifrei de afaceri.
In conditiile in care aceasta crestere a volumului vanzarilor s-a realizat cu o depasire a pragului de rentabilitate, atunci aceasta crestere a volumului de vanzari devine un mijloc de crestere a profitabilitatii.
Nivelul costului produselor si marimea ratei rentabilitatii sunt intr-o stransa dependenta cu raportul dintre cantitatile vandute si cheltuielile totale de productie.
Structura cheltuielilor si in special repartitia intre cheltuielile fixe si cheltuielile variabile in raport cu cifra de afaceri exercita o influenta marcanta asupra rentabilitatii.
Cheltuielile variabile sunt direct proportionale cu nivelul productiei (materii prime si materiale directe, salariile personalului direct productiv) .
Cheltuielile fixe independent de nivelul activitatii sunt angajate in scopul functionarii normale a intreprinderii fiind platite chiar in absenta cifrei de afaceri (apa, electricitate, intretinere, personal administrativ, cheltuieli cu amortizarea).


Fisiere in arhiva (1):

  • Cresterea Vanzarilor - Mijloc de Crestere a Profitabilitatii Firmei Vincon Vrancea.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!