De la traditional la predictive lead scoring în marketing automation tools

Cuprins licență Cum descarc?

Introducere 3
Mind Map 4
Capitol 1 CRM si Marketing Automation 5
1.1 De la marketingul traditional la marketingul virtual 5
1.2 Taxonomie CRM si locul MA 7
1.3 Taxonomie MA 12
Capitol 2 Lead Scoring in Marketing Automation 15
2.1 Lead generation 15
2.2 Traditional Lead Scoring 18
2.3 Predictive Lead Scoring 20
2.4 Lead Nurturing 22
Capitol 3 Tehnologii si instrumente Lead Scoring. Studiu de caz 24
3.1 360 Business Soft 24
3.2 SalesWings 28
Concluzii 33
Bibliografie 34


Extras din licență Cum descarc?

Introducere
Lucrarea de fata surprinde principalele aspecte cu privire la managementul relatiilor cu clientii prin intermediul platformelor CRM si modalitatile prin care organizatia, folosind tehnologia, profileaza potentialii clienti.
Cu ajutorul tehnologiei, anunturile pot fi directionate mai precis decat oricand. Pe masura ce oamenii petrec mai mult timp online, acestia impartasesc mai mult din datele lor cu site-uri web, cu servicii de e-mail si cu retele sociale. Google furnizeaza reclame legate de subiectele pe care oamenii le cauta si faciliteaza anunturile directionate pe site-urile web detinute de altii. Retelele sociale precum Facebook si Twitter urmaresc miscarile oamenilor pe web si permit agentilor de publicitate sa ajunga la utilizatori prin intermediul unor anunturi personalizate. Mii de alte firme urmaresc locurile de unde oamenii isi fac cumparaturile, ce cumpara online si deduc alte informatii despre acestia, cum ar fi locul de munca si veniturile.
O modalitate de a face acest lucru este prin cookie-uri, fragmente mici de date stocate in browserele web ale utilizatorilor, care permit site-urilor web sa identifice acei utilizatori (nu prin nume, ci printr-un ID unic). Intreprinderile pot apoi sa urmareasca articolele citite de utilizatori, locul de unde isi fac cumparaturile, locatia si alte detalii si pot construi profiluri ale acestora.
Agentii de publicitate pot decide sa afiseze anunturi numai persoanelor care au mers pe un anumit site dar au plecat inainte de a finaliza o achizitie. Acest lucru se numeste retargeting. Acestia au acum mai mult control, deoarece pot trimite anunturi diferite in functie de orar si de tipuri de dispozitive. Ei pot deduce venituri, de exemplu, de la ce fel de dispozitiv sau sistem de operare are un consumator: persoanele cu computere Apple tind sa fie mai bogate de cat cele cu PC. Publicitatea nu este inca o stiinta, dar devine din ce in ce mai mult una. 
Trecerea de la platformele proprietare la cele in cloud a facut mai usor accesul organizatiilor la serviciile software. Daca inainte pentru a detine un soft compania trebuia sa aiba componentele hardware necesare, acum infrastructura este administrata de catre furnizorul de servicii. Acest lucru a facut posibil accesul tuturor companiilor la solutiile software pentru managementul relatiilor cu clientii. 
In capitolele urmatoare va fi prezentata importanta aplicatiilor dedicate mentinerii relatiei cu clientii. Cu ajutorul acestor instrumente compania va putea sa obtina o pozitie mai buna pe piata si o imbunatatire substantiala a venitului.
Mind Map
Capitol 1 CRM si Marketing Automation
Prioritatea profesionistilor de marketing ar trebui sa fie mentinerea unei relatii cat mai stranse cu clientii actuali, dar si cu cei potentiali. Companiile mari, cu un numar mare de clienti, reusesc sa mentina aceste relatii prin intermediul unor tehnologii dezvoltate pentru indeplinirea acestui scop. 
Tehnologiile Internet au oferit nenumarate posibilitati de desfasurare a politicilor de marketing, asigurand practic transferul relatiilor cu clientii in mediul electronic. 
1.1 De la marketingul traditional la marketingul virtual
Marketingul exista din cele mai vechi timpuri. In China si India, vanzatorii incercau sa convinga cumparatorii folosind abilitatile lor de comunicare. In Roma, gladiatorii erau platiti pentru a purta produsele anumitor comercianti.
Mediile utilizate ca instrumente de marketing de-a lungul timpului:
-  1900: reviste, postere, panouri publicitare,
-  1900 -  1973: radio, televiziune, telefoane,
-  1973 -  1994: telefoane mobile, calculatoare,
-  1995 -  astazi: dispozitive desktop si telefoanele inteligente.
Cu toate acestea, conceptual de marketing a aparut in timpul Revolutiei Industriale. Reducerea costurilor produselor si a infrastructurii de constructie a facut ca achizitionarea lucrurilor sa fie mult mai usoara pentru consumatori. In anii '60, specialistii in marketing, managementul marketingului si planificarea strategica de marketing devin o parte esentiala a afacerii. Urmatoarea schimbare importanta s-a produs in anii '90, cand companiile au realizat ca brand-urile au produs cresterea cotei de piata.


Fisiere în arhivă (1):

  • De la traditional la predictive lead scoring in marketing automation tools.docx

Imagini din acest licență Cum descarc?

Bibliografie

Carti
1. Buttle, F., Customer Relationship Management -  Concepts and Technologies, Editura Butterworth-Heinemann din USA, 2009
2. Fotache, D., Hurbean, L., Solutii informatice integrate pentru gestiunea afacerilor -  ERP, Editura Economica, 2013
Articole web
1. Bishansky U., How To Use Lead Scoring in Marketing Automation, https://blog.boldigital.com/blog/lead-scoring-in-marketing-automation, accesat la 13.01.2018
2. Halligan B., Inbound Marketing vs. Outbound Marketing, https://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/2989/inbound-marketing-vs-outbound-marketing.aspx, accesat la 15.01.2018
3. Hukic J., How Has Marketing Evolve Over Time, https://jellymetrics.com/how-has-marketing-evolved-over-time/, iulie 2017, accesat la 14.04.2018
4. Manwhinney J., 7 Amazingly Effective Lead Nurturing Tactics, https://blog.hubspot.com/marketing/7-effective-lead-nurturing-tactics, accesat la 20.01.2018
5. Vaughan P., 30 Thought-Provoking Lead Nurturing Stats You Can't Ignore, https://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/30901/30-Thought-Provoking-Lead-Nurturing-Stats-You-Can-t-Ignore.aspx#sm.00000o4abnj2d9e1azcm8s3u3ezuw, accesat la 12.01.2018
6. *** - The Economist, https://www.economist.com/news/business/21662543-people-spend-more-time-social-media-advertisers-are-following-them-brand-new-game, august 2015, accesat la 14.04.2018
7. *** - The Economist, https://www.economist.com/blogs/economist-explains/2014/09/economist-explains-12, septembrie 2014, accesat la 14.04.2018
8. *** - Best CRM Software 2018, https://www.businessnewsdaily.com/7839-best-crm-software.html, accesat la 10.05.2018
9. *** - What is lead generation?, https://www.marketo.com/lead-generation/, accesat la 14.01.2018
10. *** - What is Inbound Marketing?, https://www.hubspot.com/inbound-marketing, accesat la 14.01.2018
11. *** - The Evolution From Traditional To Predictive Lead Scoring: A how-to guide for considering predictive scoring, http://e61c88871f1fbaa6388d-c1e3bb10b0333d7ff7aa972d61f8c669.r29.cf1.rackcdn.com/Lattice_LE001_EBK_Predictive%20Evolution_Final.pdf, accesat la 5.12.2017
12. *** - https://www.ukessays.com/essays/marketing/importance-of-consumer-behaviour-to-business-managers-marketing-essay.php, accesat la 01.05.2018
13. *** - Oferte CRM, https://www.360bsoft.com/pricing, accesat la 08.05.2018
14. *** - https://www.saleswingsapp.com/, accesat la 23.04.2018
15. *** - Best Lead Scoring Software, https://www.scoop.it/t/the-marketing-automation-report, accesat la 14.05.2018
16. *** - Gartner's 2018 Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center, https://www.zendesk.com/resources/gartner-magic-quadrant-crm/, accesat la 19.06.2018


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 8€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!