Descrierea Voiajului

Licență
8/10 (1 vot)
Domeniu: Transporturi
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 55 în total
Cuvinte : 9856
Mărime: 4.60MB (arhivat)
Publicat de: Marusia Man
Puncte necesare: 10

Extras din licență

Cu câteva decenii în urmă, înainte ca avionul sau nava cosmică să-si facă aparitia, prin navigatie se întelegea, implicit, navigatia maritimă, deoarece era unica. Astăzi, stiinta navigatiei cuprinde trei discipline distincte: navigatia maritimă, navigatia aeriană si navigatia cosmică; desi obiectul de studiu determinarea pozitiei vehiculului si a directiei de urmat in sigurantă spre destinatie, cât si unele principii ce stau la baza metodelor de rezolvare le sunt comune, domeniul si modul de aplicare sunt considerabil diferite. Navigatia maritimă este stiinta care se ocupa cu studiul metodelor de determinare a pozitiei navei pe mare si a drumului de urmat in siguranta dintr-un punct in altul pe suprafata Pământului.

Denumirea îsi are originea în cuvântul latin navigatio. În practica, primul si al treilea element sunt implicate in navigatie, în special în fixarea pozitiei. Manevrele si coliziunile sunt considerate parte a cunostintelor nautice. Tehnicile de fixare a pozitiei se studiază intens în școlile de profil. Istoria navigatiei maritime, cu începuturile ei din perioada fenicienilor, grecilor antici si a romanilor, este istoria unei evolutii lente de-a lungul multor secole care au urmat, cu progrese moderne dar continue incepând din secolul al XV lea si cu realizari de performante deosebit de impresionante in ultimele decade.

Realizarea instrumentelor de bord pentru măsurarea directiilor (compasul magnetic) a unghiurilor (sextantul) si a timpului (cronometrul) precum si progresele dobândite in cunoasterea Pământului, în domeniile matematicii si astronomiei au constituit bazele transformârii treptate a navigatiei din arta în stiinta. Pentru marinari aceste realizari au redus nivelul de nesigurantă in navigatia dinspre coasta la un grad acceptabil reducând riscul si oferind un avantaj comercial.

Deoarece navigatia nu poate avea succes făra hărțile marine, aceste noi descoperiri au asigurat cartografii cu detalii semnificative. Cea de a doua jumătate a secolului al XIX lea a marcat inceputul navigatiei moderne, care a continuat apoi în ritm susținut in secolul XX. În condițiile progresului general al științei si tehnologiei, remarcăm realizarea unor mijloace și sisteme de navigatie de performante superioare. Sistemele de navigatie electronica, realizare a stiintei și tehnologiei secolului XX, creează posibilitatea rezolvării problemei de pozitie cu precizie, indiferent de conditiile de vizibilitate. Navigatia electronica cuprinde în prezent urmatoarele sisteme principale: radiogoniometria, radarul, sistemele hiperbolice, navigatia cu satelit si navigatia inertială.

Cu exceptia navigatiei inertiale, celelalte sisteme ale navigatiei electronice folosesc proprietă-țile radioundelor pentru rezolvarea problemei de pozitie. În ansamblu, ele se consideră sisteme de navigatie electronică, deoarece realizarea lor este, în principal, de domeniul tehnologiei electronice.

Aceste sisteme nou create sunt de o valoare inestimabilă pentru sigurantă

Capitolul 1

PLANIFICAREA VOIAJULUI

1.1 Descrierea navei cu care se efectueaza voiajul

S.S GRACE ACACIA

Caracteristicile navei

- Corpul navei – Generalitți

Numarul oficial 8001291

Call Sign C6UU9

Portul de registru Nassau

Constructor Ihikure

Numărul corpului 1728

Livrată 07 februarie 2007

Tipul LNG

Număr IMO 9315707

Clasa Lloyds Register

Numărul clasei 40283

- Dimensiunile principale:

L.O.A. 288.80 m

L.P.P. 275 m

B 44.2 m

D 26 m

- Tonaj

T.R.B. 74 695MT

T.R.N. 30 02 MT

- SUEZ CANAL

T.R.B. 103 763,62 MT

T.R.N. 87 031.33 MT

- Deplasamentul și tonajul deadweight

Pescaj Deplasament

Vara 14.63 m 74 695MT

Goala 4.44 m 27 012 MT

Deadweight - 87 171 MT

1.2 Descrierea mărfii

Transportul pe mare al gazelor lichefiate a inceput prin anii 1920, odata cu transportarea primelor încărcături de propan și butan în tancuri presurizate, la temperatura mediului ambient .Prin anii 1950 gazele lichefiate au inceput sa fie parțial refrigerate, iar navele să fie dotate cu cargotancuri pentru temperaturi scazute.

Preview document

Descrierea Voiajului - Pagina 1
Descrierea Voiajului - Pagina 2
Descrierea Voiajului - Pagina 3
Descrierea Voiajului - Pagina 4
Descrierea Voiajului - Pagina 5
Descrierea Voiajului - Pagina 6
Descrierea Voiajului - Pagina 7
Descrierea Voiajului - Pagina 8
Descrierea Voiajului - Pagina 9
Descrierea Voiajului - Pagina 10
Descrierea Voiajului - Pagina 11
Descrierea Voiajului - Pagina 12
Descrierea Voiajului - Pagina 13
Descrierea Voiajului - Pagina 14
Descrierea Voiajului - Pagina 15
Descrierea Voiajului - Pagina 16
Descrierea Voiajului - Pagina 17
Descrierea Voiajului - Pagina 18
Descrierea Voiajului - Pagina 19
Descrierea Voiajului - Pagina 20
Descrierea Voiajului - Pagina 21
Descrierea Voiajului - Pagina 22
Descrierea Voiajului - Pagina 23
Descrierea Voiajului - Pagina 24
Descrierea Voiajului - Pagina 25
Descrierea Voiajului - Pagina 26
Descrierea Voiajului - Pagina 27
Descrierea Voiajului - Pagina 28
Descrierea Voiajului - Pagina 29
Descrierea Voiajului - Pagina 30
Descrierea Voiajului - Pagina 31
Descrierea Voiajului - Pagina 32
Descrierea Voiajului - Pagina 33
Descrierea Voiajului - Pagina 34
Descrierea Voiajului - Pagina 35
Descrierea Voiajului - Pagina 36
Descrierea Voiajului - Pagina 37
Descrierea Voiajului - Pagina 38
Descrierea Voiajului - Pagina 39
Descrierea Voiajului - Pagina 40
Descrierea Voiajului - Pagina 41
Descrierea Voiajului - Pagina 42
Descrierea Voiajului - Pagina 43
Descrierea Voiajului - Pagina 44
Descrierea Voiajului - Pagina 45
Descrierea Voiajului - Pagina 46
Descrierea Voiajului - Pagina 47
Descrierea Voiajului - Pagina 48
Descrierea Voiajului - Pagina 49
Descrierea Voiajului - Pagina 50
Descrierea Voiajului - Pagina 51
Descrierea Voiajului - Pagina 52
Descrierea Voiajului - Pagina 53
Descrierea Voiajului - Pagina 54
Descrierea Voiajului - Pagina 55

Conținut arhivă zip

  • Descrierea Voiajului.doc

Alții au mai descărcat și

Mijloace și Echipamente de Salvare

Capitolul 1 GENERALITATI 1.1. Scurt istoric al transportului pe mare Istoria dezvoltarii civilizatiei aduce dovezi certe care demonstreaza ca...

Sistemul de propulsie la prova navelor - bowthruster

INTRODUCERE SCURT ISTORIC AL NAVELOR, PREZENTARE TEMA  FUNDAMENTARE TEORETICA 1.1 Scurt istoric al navelor Navigare necesse, vivere non...

Contractul de Navlosire - Contracte Maritime

I.CONSIDERAŢII GENERALE PRIVIND DREPTUL MARITIM ŞI TRANSPORTURILE MARITIME Comerţul maritim se caracterizează prin reguli şi norme juridice...

Evoluția transportului de mărfuri lichide în vrac - Evoluția navelor de tip tanc chimic

Introducere Transportul maritim a avut întotdeauna o mare importanţă economică, socială, strategică şi politică. El joacă şi astăzi rolul...

Proiectarea unei centrale de avertizare fum, senzori la o navă petrolier de 35000 TDW

INTRODUCERE. Este bine cunoscut cã, dintre toate mijloacele de transport, transportul naval deţine ponderea cea mai mare atât datoritã faptului cã...

Planificarea Voiajului

CAPITOLUL I Nava petrolier 150.000 tdw. Caracteristici tehnice. 1.1 Tancurile petroliere – nave specializate pentru transportul hidrocarburilor...

Descrierea navelor LNG-LPG - navele specializate în transportul gazelor

Exista doua tipuri importante de astfel de nave si anume nave pentru transportul gazelor naturale lichefiate (LNG) si nave pentru transportul...

Proiect la transporturi interne și internaționale

Calculul indicatorilor de utilizare a materialului rulant aferent traficului feroviar de marfuri Problema Pe teritoriul unei regionale de cale...

Te-ar putea interesa și

Proiectarea voiajului unei nave port-container de 5400 teu pe ruta San Diego - Melbourne (Australia). studiul rentabilității tehnico-economice a voiajului pentru transportul a 5200 containere

INTRODUCERE Dezvoltarea traficului containerizat În ceea ce priveşte transportul mărfurilor uscate în general, în perioada 2000-2004 acesta a...

Voiaj executat de o navă cargou de 15000 TDW

INTRODUCERE Transportul maritim reprezintă o ramură de bază în cadrul economiei mondiale, jucând un rol major în relaţia temporal-spaţială dintre...

Planificarea și executarea voiajului pe ruta Piraeus-Ghent

Introducere La ora actuală se pune un foarte mare accent asupra modului în care este efectuată activitatea de planificare a voiajului pe care nava...

Planificarea și Executarea Voiajului pe Ruta Georgetown-Conakry cu o Nava General Cargo

Introducere Această lucrare îşi propune să prezinte pregătirea şi desfăşurarea unui voiaj pe ruta Georgetown (Guyana) – Conakry (Guinea), cât mai...

Pregătirea și executarea voiajului

Introducere „ Chiar dacă există la dispoziție aparatură și dispozitive moderne, instalate la bordul navei, iar – ca bază teoretică – cunoștințe...

Marketing turistic Băile Herculane

Rezumat introductiv În rândul staţiunilor balneare şi turistice din Romania, Băile Herculane ocupă un loc bine meritat. Prestigiul de care se...

Asigurarea hidrometeorologică a navelor

CAPITOLUL I Studiul şi trasarea drumului iniţial 1.1. Studiul preliminar 1.2. Trasarea preliminarã a drumului şi studiul etapelor de marş 1.3....

Proiectarea unui voiaj pe ape interioare

1. Introducere Importanța creșterii traficului fluvial în comerțul exterior al României este legat de intensificarea legăturilor economice cu...

Ai nevoie de altceva?