Determinarea curenților de scurtcircuit în vederea alegerii aparaturii de protecție la o navă de tip petrolier de 80.000 TDW

Cuprins licență Cum descarc?

Introducere
In aceasta lucrare sunt descrise motodele ce permit determinarea distributiei curentului de defect atunci cind defectul apare intr-un punct oarecare la unei linii electrice pentru o nava tip cargou. Modelul este valabil in cazul retelelor elecrice monofazate, bifazate si trifazare de joasa tensiune.
In prima parte a lucrarii se prezinta date tehnice generale si de constructie ale navei petrolier de 80000 TDW. Capitolul al doilea incepe cu prezentarea generala a conditiilor de exploatare ale utilajului naval, o prezentare a ceea ce inseamna scurtcircuit cu definitie si generalitati. Tot in capitolul al doilea se definesc principalele tipuri de scurtcircuit cu exemplificari redate prin scheme generale, relatii de calcul si determinarea tensiunilor si curentiilor pe faza. S-au determinat relatiile de calcul pentru scurtcircuitele monofazare, bifazate si trifazate, cu si fara punerea la corpul navei.Capitolul al treilea prezinta intocmirea schemei echivalente de calcul al curentilor de scurtcircuit cu indicarea parametrilor retelei si a punctelor de scurtcircuit. 
Cuprins
Introducere 3
Capitolul 1 - Descrierea generala a navei 5
Capitolul 2 - Tipuri de scurtcircuit 7
2.1. Conditii de exploatare ale utilajului electric naval 7
2.2. Scurtcircuit. Definitie, generalitati 8
2.3. Principalele tipuri de scurtcircuite 10
2.4. Scurtcircuit monofazare cu neutrul legat la corpul navei 11
2.5. Scurtcircuit monofazare cu neutrul legat la corpul navei cu impedanta de avarie 14
2.6. Scurtcircuit bifazat 22
2.7. Scurtcircuit bifazat cu neutrul legat la corpul navei 24
2.8. Scurtcircuit trifazat 27
2.9. Scurtcircuit trifazat cu neutrul legat la corpul navei 28
2.10. Scurtcircuit cu impedanta de avarie 29
Capitolul 3- Întocmirea schemei echivalente de calcul a curenţilor de scurtcircuit cu indicarea 
parametrilor reţelei şi a punctelor de scurtcircuit 33
3.1.Generalităţi 33
3.2. Curentul maxim de scurtcircuit simetric 34
3.3. Curentul maxim de scurtcircuit asimetric 36
3.4. Curentul maxim de scurtcircuit asimetric al unui generator 37
3.5.Calculul practic al curenţilor de scurtcircuit 37
3.5.1. Curentul maxim de scurtcircuit simteric 37
3.5.2.Curentul maxim de scurtcircuit asimetric 42
3.5.3. Curentul maxim de scurtcircuit asimetric al generatorului 44
Bibliografie 45


Extras din licență Cum descarc?

Capitolul 1. Descrierea generala a navei.
M/S Margara este o nava de tip petrolier, a carei constructie a inceput in 1 Noiembrie 1998 prin asezarea chilei in doc, lansat la apa in 11 Octombrie 1999, si livrat in 14 Decembrie 1999 propietarului Ernst Jacob Flensburg, Germany. Aceasta nava este o nava de 80000 DTW, care are 10 tancuri de marfa. Nava este inregistrata sub pavilion Liberia, iar propietarul navei este Ernst Jacob Flensburg, Germany. 
Particularitatile navei:
Nume: m/s MARGARA
Portul de inregistrare: Monrovia
Numarul IMO: 9164213
Numarul MMSI: 636092054
Clasificare: ABS W A1 (E) Oil Carrier, SH,
W AMS, W ACCU, Ice Class IC
Compania: Ernst Jacob
Flensburg, Germany
Pavilion: Liberia
Tonaj registru brut: 70.700 DTW
Tonaj registru net: 60.300 DTW
Incarcare max. la pescaj de vara: 58.958 MT
Pescaj de vara: 11,919 m
Lungime totală 228,29 m
Lungimea dintre perpendiculare 220,00 m
Lăţimea, turnată 32,20 m
Adâncime, turnată 16,67 m
Proiect de vara, Extreme 11,919 m
Deplasament maxim 58958 MT 
Lungime de 182,984 m
Latime 32,26 m
AdâncimViteza de croaziera: 14,50 Noduri
Capacitatea magaziilor: 65.414 m3
Capacitatea tancurilor de motorina: 203,6 m3
Capacitatea tancurilor de combustibil greu: 1.781,2 m3
Capacitatea tancurilor de apa proaspata: 277,0 m3
Capacitatea tancurilor de balast (total): 28.750,1 m3 
Motor principal: Kawasaki Heavy Industries Ltd
Tip: KAWASAKI-MAN B&W 6S50MC-C
Nr. cilindri 6
Elice: Pas fix
Boiler: Aalborg Industries kk
Tip: „Vertical water tube composite boiler”
Presiune abur: 0,54 Mpa (abur saturat)
Generatoare auxiliare: 3 x AC 450V, 60Hz, 3Φ, 540 Kw (675KVA), 900 rpm
Generatoare avarie: 1 x AC 450V, 60Hz, 3Φ, 80 Kw (64KVA), 900 rpm
Sistemul de ancorare prova: babord tip hull – 6.225 Kg – 70mm Φ x 330,0m lant
tribord tip hull – 6.225 Kg – 70mm Φ x 302,5m lant
Mijloace de salvare: 2 x Board boat 25 persoane
2 x Plute de salvare 25 persoane
1 x Pluta de salvare 6 persoane (prova)
12 x Colaci de salvare
36 x Veste de salvare
Echipamente de navigatie:
Echipament Typul Nr Fabricant
Magnetic compass Projector type R165 165mm 1 Nunotani Nautical Instrument Co Ltd
Spare Bowl Card dia. 165 mm 1 Nunotani Nautical Instrument Co Ltd
Gyro Compass & TG-6000 1 Tokimec Inc.
Auto Pilot PR-6562-EI-HS2 1 Tokimec Inc.
Echo Sounder JFE-585 1 Japan Radio Co. Ltd.
Electric Magnetic Log EML500-HVI 1 Yokogawa Denshikiki Co. Ltd.
GPS Navigator JLR-7700 2 Japan Radio Co. Ltd.
Weather Facsimile Receiver JAX-90 1 Japan Radio Co. Ltd.
No. 1 Radar JMA-9252-9CA 1 Japan Radio Co. Ltd.
No. 2 Radar JMA-9303-9CA 1 Japan Radio Co. Ltd.
Clear View Screen AI-35E 2 Nunotani Nautical Instrument Co Ltd
Electric Windows Wiper Swing type (EWP-036SH) 3 Nunotani Nautical Instrument Co Ltd
Rudder Angle Indicator Selsyn type 1 Nunotani Nautical Instrument Co Ltd
Wind Indicator 4PN-HL200 1 Nunotani Nautical Instrument Co Ltd
Public Addressor (100W) NVA-1810MK II A 1 Japan Radio Co. Ltd.
Air Horn A200ESH-B 1 Japan Radio Co. Ltd.
Automatic Exchange Telephone OAE-7056 (32 lines) 1 Nippon Hakuyo Electronics Ltd.
Capitolul 2 – Tipuri de scurtcircuit
2.1. Conditii de exploatare ale utilajului electric naval
Conditiile de exploatare ale utilajului electric naval se caracterizeaza prin actiunea urmatoarilor factori:
– Ruliu si tangaj, care se determina functie de starea marii;
– Vibratiile corpului navei, a caror valoare este determinata de numarul de pale fregventa de rotare a elicei;
– Trepidatii dinamice, create de loviturile valurilor si ghetii;
– Constantele de asieta (inclinarea transversala si longitudinala), a caror valoare este determinata de gradul de incarcare al navei, umplerea cisternelor si inudarea compartimentelor;
– Umiditatea relativa si temperaturile inalte ale aerului in unele compartimente ale navei (CM, bucatarie, caldari);
– Vapori de produse petroliere;
– Stropirea cu apa, acoperirea de gheata, radiatii solare.


Fisiere în arhivă (1):

  • Determinarea Curentilor de Scurtcircuit in Vederea Alegerii Aparaturii de Protectie la O Nava de Tip Petrolier de 80.000 TDW.doc

Imagini din acest licență Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 8€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!