Dezvoltarea firmei prin intermediul programelor europene de finanțare

Cuprins licență Cum descarc?

INTRODUCERE ..
3
CAPITOLUL 1. PREZENTAREA PROGRAMELOR CU FINANȚARE NERAMBURSABILĂ PENTRU START-UP 
4
1.1. INNOTECH STUDENT .
4
1.1.1. Obiectivele programului investițional .
4
1.1.2. Acțiuni realizate în cadrul apelului ..
4
1.1.3. Grupul țintă al proiectului .
7
1.1.4. Alocarea financiară și valoarea maximă a proiectului ..
7
1.1.5. Reguli pentru acrodarea finanțării ..
7
1.2. SPRIJIN PENTRU ÎNFIINȚAREA DE ÎNTREPRINDERI SOCIALE ÎN MEDIUL RURAL ..
8
1.2.1. Obiectivele programului operațional ..
8
1.2.2. Acțiuni realizate în cadrul apelului ..
10
1.2.3. Grupul țintă al programului 
10
1.2.4. Alocarea financiară stabilită și valoarea maximă a proiectului .
10
1.2.5. Reguli pentru acordarea finanțării ..
11
1.3. START-UP NAȚION 
11
1.3.1. Informații și criterii de eligibilitate ..
11
1.3.2. Companii eligibile pentru finanțare 
11
1.3.3. Procedura accesării programului Start-up Națion ...
12
1.3.4. Etapele proiectului .
12
CAPITOLUL 2. STUDIUL PIEȚEI SERVICILOR DE FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ ...
13
2.1. ELEMENTE EXTERNE CARE INFLUENȚEAZĂ FORMAREA PROFESIONALĂ ȘI EDUCAȚIA 
19
2.1.2. Elementele demografice ale României 
19
2.1.2. Nivelul de educație 
21
2.1.3. Măsuri de sprijin pentru ocuparea locurilor de muncă care influențează nivelul educațional și de formare profesională ...
22
2.2. LEGISLAȚIA PRIVIND FORMAREA PROFESIONALĂ ÎN ROMÂNIA .
23
2.3. PROGRAME DE FORMARE PROFESIONALĂ REGLEMENTATE DE CĂTRE GUVERN .
25
2.3.1. Formarea profesională continuă .
25
2.3.2. Formarea profesională inițială 
27
2.4. AUTORITĂȚI NAȚIONALE COMPETENTE PENTRU CALIFICARE PROFESIONALĂ ÎN DOMENIUL ECONOMIC - FINANCIAR .
28
2.4.1. Autoritatea Națională pentru Calificări .
28
2.4.2. Autoritatea Națională a Evaluatorilor Autorizați din România 
28
2.4.3. Institutul de Supraveghere Financiara .
29
2.5.4. Camera consultanților fiscali ..
31
2.5.5. Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România .
32
CAPITOLUL 3 - PLANUL DE AFACERE AL COMPANIEI ”FINANCIAL PILL” .
33
3.1. DATE DE INDENTIFICARE A FIRMEI 
33
3.2. CONDUCEREA ȘI PERSONALUL SOCIETĂȚII 
35
3.3. PREZENTAREA PROIECTULUI PENTRU CARE SE SOLICITĂ FINANȚARE 
35
3.4. DATE PRIVIND PIAȚA POTENȚIALĂ ȘI PROMOVAREA PRODUSELOR
44
3.5. PRESUPUNERI ȘI RISCURI CONSIDERATE ÎN ELABORAREA PROIECTULUI .
49
3.6. BUGETUL DE REALIZARE AL PROIECTULUI ..
50
3.7. PROIECȚIILE FINANCIARE ALE PROIECTULUI ...
CAPITOLUL 4 - CONCLUZII ȘI PROPUNERI 
50
BIBLIOGRAFIE ..
53
ANEXE .
55


Extras din licență Cum descarc?

INTRODUCERE
Tema aleasă de mine pentru prezenta lucrare de licență este ”Dezvoltarea firmei prin intermediul programelor europene de finanțare”. Prin intermediul acestei lucrări mi-am propus să prezint crearea unui concept de școală de educație financiară, cu ajutorul accesări de fonduri europene nerambursabile și prin crearea unui plan de afacere sustenabil și detaliat.
Educația financiară este un subiect destul de sensibil și controversat la nivel de România, țară situată pe ultimul loc în Europa în ceea ce privește acest domeniu. Marea majoritatea a românilor nu cunosc concepte cum ar fi: economii, buget, fond de investiție sau inflație. În general, când vine vorba de bani, oamenii prezintă un comportament irațional și adesea temător, unele persoane chiar prezintă sindromul chrometohobie (frica de bani). Această teamă se crează în urma unor preconcepții negative în ceea ce privesc banii, preconcepții cum ar fi: “banii nu aduc fericirea”; ”banii nu cresc în copaci”; ”banii sunt ochiul diavolului”; ”banul face din om, neom” etc.
Românii au un buget destul de dezorganizat, buget care și-l stabilesc pe baza unor emoții și nu unei rațiuni. Mai ales în situații de criză, (și nu numai) statisticile arată ca majoritatea românilor cheltuie mai mult decât venitul lunar, diferența fiind obținută din credite de nevoi personale, împrumuturi de la prieteni și familie sau chiar camătă. Problema negativă este că aceste cheltuieli sunt făcute fără a stabili o prioritate, efectuându-se cheltuieli inutile pentru dorințe și mai puțin pentru nevoi. Aceste acțiuni duc într-un final la o serie de dereglări economice: creșterea inflației, creșterea consumerismului, creșterea risipei, creșterea ratei de sărăcie, scăderea ratei șomajului și scăderea stocului național de materii prime.
Pentru a înlătura aceste amenințări prezentul proiect, Financial Pill, își propune să ofere publicului țintă o serie de informații, tehnici și modalități practice de administrare a banilor, pentru formarea unei educații financiare sustenabile și un comportament financiar sănătos.
Motivația care a stat la baza acestei lucrări este dată de dorința de implementare a unui business în domeniul financiar, business care să aducă o serie de beneficii publicului interesat: dezvoltare personală, educație financiară, posibilitatea de a atinge o libertate financiară, contribuție la creșterea economică și la bunăstarea populației. Un alt motiv face referire la oportunitățile pieței de finanțare de a oferi grant-uri nerambursabile afacerilor la început de drum, oportunități care sunt extrem de benefice pentru antreprenorii la început de drum.
Obiectivul principal al acestei lucrări este prezentarea surselor de finanțare accesibile și analiza sistemului de pregătire și formare profesională, sistem care stă la baza afacerii Financial Pill.
În primul capitol al prezentei lucrări de licență am prezentat pe scurt programele de finanțare nerambursabilă existente pe piață, unde am atins aspecte legate de criteriile de eligibilitate ale solicitanților, planul de acționare pentru accesarea fondurilor și reguli generale pentru acordarea finanțării.
Al doilea capitol curprinde o analiză a sistemului de pregătire și formare profesională. Acest sistem reprezintă un element fundamental pentru afacerea descrisă în următorul capitol, principalul motiv al acestei afirmații este necesitatea de formare profesională pentru angajații întreprinderii. În prima parte a capitolului este prezentată situația actuală din România în ceea ce privește formarea profesională, urmând ca în cea de-a doua parte să fie detaliată legislația și tipologia programelor de formare care stau la baza acestui aspect.
În cel de-al treilea capitol este prezentat planul de afacere al firmei Financial Pill, unde am expus descrierea propriu-zisă a firmei, alături de datele de indentificare ale acesteia. În cea de-a doua parte a planului de afacere am descris produsele companiei, cele patru pachete de curs educațional, pe lângă aceasta am prezentat strategia de marketing și promovare pe care se va baza întreprinderea. La finalul prezentului plan am atașat bugetul companiei, dar și proiecția financiară a acesteia.
În ultimul capitol al lucrării, am expus concluziile la care am ajuns în cadrul acestei strategii de înființare a unei întreprinderi, concluzii pe baza cărora am efectuat câteva propuneri persoanelor care își doresc înființarea unui business, propuneri ce consider că le vor eficientiza procesul decizional.


Fisiere în arhivă (1):

  • Dezvoltarea firmei prin intermediul programelor europene de finantare.pdf

Imagini din acest licență Cum descarc?

Bibliografie

1. Foris Tiberiu (2016), Managementul resurselor umane - Editura Universității Transilvania din Brașov.
2. Emilia Herman; Maria Ana Georgescu (2012), Employment strategy for poverty reducțion. A Romanian perspective- Internațional Strategic Management Conference
3. Doc. Carmen Mihaela Tudorache (2020), Efectele circulației forței de muncă în Uniunea Europeană, Academia de Studii Economice București pag. 91-99
4. Enache Steluța Georgeta (2021), Situația economică și socială din România - STUDIU, Comitatul Economic și Social European
5. Cedefop (2019). Vocațional edicațion and training in Romania: short description (Educația și formarea profesională în România: descriere succintă) Luxembourg: Oficial pentru Publicații,
6. European Commission (2021), State of Healt în the UE - România, Profilul de țară din 2021 în ceea ce privește sănătatea
7. Emilia HERMANA, Maria ANA Georgescu” (2020) Strategia de ocupare a forței de muncă pentru reducerea sărăciei. O perspectivă românească” - Universitatea Petru Maior din TG. Mureș; Editura ELSEVIER pag. 407
8. Ghidul Solicitantului Condiții Specifice, Innotech STUDENT, (Mai 2020)
9. GHIDUL SOLICITANTULUI - CONDIȚII SPECIFICE, Sprijin pentru înființarea de întreprinderi sociale în mediul rural AP 4/PI 9.v/OS 4.16
10. Ministerul Antreprenoriatului si Turismului - Procedura de implementare a Programului pentru stimularea înființării întreprinderilor mici și mijlocii ”Start-up Națion - ROMÂNIA”, consultat la data de 25 februarie 2022, pag. 9
11. Strategia Educației și formării profesionale din România pentru perioada 2015 - 2020 - ANEXĂ
12. Labour force in România -employment and unemployment, (2021), Institutul Național de Statistică, pag. 22-31
13. Comunicat de presă nr 102/28 aprilie 2022, Institutul Național de Statistică
14. Ministerul Muncii și Justiției Sociale
15. LEGEA 53/2003 Titlul VI, Formarea profesională
16. Regulament Privind Accesul la Profesia de Expert Contabil și de Contabil Autorizat, CAPITOL 2
17. https://cnred.edu.ro/ro/autoritati-competente
18. https://granturi.imm.gov.ro/
19. http://site2.anevar.ro/
20. https://www.isf.ro/ro
21. https://ceccar.ro/ro/?page_id=6388


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 10€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!