Elaborarea Campaniei de Relatii Publice

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 2
I PREZENTAREA "ASOCIATIEI FILANTROPIA ORTODOXA"DIN ALBA IULIA 4
1.1 Momente cheie in evolutia Asociatiei Filantropia Ortodoxa din Alba Iulia 4
1.2 Obiectivele Asociatiei ''Filantropia Ortodoxa'' din Alba Iulia 8
1.3 Portofoliu de proiecte desfasurate de Asociatia ''Filantropia Ortodoxa''din Alba Iulia 8
1.4 Rezultate obtinute de Asociatiei 11
''Filantropia Ortodoxa " din Alba Iulia 11
II RELATIILE PUBLICE - DELIMITARI CONCEPTUALE 14
2.1 Conceptul de relatiile publice 14
2.2 Principalele momente in evolutia conceptului de relatiilor publice 17
2.3 Rolul si importanta relatiilor publice in activitatea unei organizatii 19
2.4 Obiectivele activitatii de relatii publice 22
2.5 Locul relatiilor publice in teoria de marketing 26
III COORDONATELE DOMENIULUI DE RELATIILE PUBLICE 27
3.1 Tipologia activitatii de relatii publice 27
3.2 Factorii dezvoltarii activitatii de relatii publice 30
3.3 Procesul relatiilor publice 32
3.4 Tehnici si metode de relatii publice 34
3.5 Functiile relatiilor publice 37
IV CAMPANIA "2% PENTRU FILANTROPIA = 100% PENTRU SARMANI" 40
4.1 Scopul si obiectivele Campaniei ,,2% pentru Filantropia =100% pentru sarmani" 41
4.2 Identificarea segmentelor tinta si alegerea canalelor de comunicare a Campaniei " 2% pentru Filantropia = 100% pentru sarmani " 42
4.3 Stabilirea strategiilor si tacticilor 44
4.4 Activitati in cadrul Campaniei ,, 2% pentru Filantropia = 100% pentru sarmani " 45
4.5 Stabilirea procedurilor de monitorizare si evaluare a rezultatelor Campaniei "2% pentru Filantropia = 100 % pentru sarmani" 51
CONCLUNZII SI PROPUNERI 53
BIBLIOGRAFIE : 55


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Aceasta lucrare este dovada ca din ce in ce mai mult, relatiile publice se dovedesc a fi un instrument original si eficace pentru a raspunde provocarilor cu care ne confruntam. Relatiile publice sunt cele care pot ajuta la rezolvarea unor probleme, lansarea unei idei sau evitarea unor catastrofe. Ele se alatura altor perspective - juridica, financiara, umana si chiar spirituala - in efortul de a depasi problemele de zi cu zi.
Deoarece o organizatie depinde de cantitatea de produse vandute sau de numarul de sustinatori pe care ii are, relatiile publice nu sunt doar o unealta de control, ci devin un instrument de supravietuire, devenind un element indispensabil unei civilizatii moderne aflata in plina dezvoltare.
Lucrarea de fata este structurata pe patru capitole, fiecare, la randul sau, fiind divizat in subcapitole.
In primul capitol sunt atinse aspecte privind prezentarea generala a Asociatiei Filantropia Ortodoxa din Alba Iulia.
In al doilea capitol se abordeaza aspectele teoretice cu privire la conceptul de relatii publice, principalele momente in evolutia lor, rolul si importanta acestora in activitatea unei organizatii, obiectivele acestei activitati, precum si locul acestora in teoria de marketing.
Urmatorul capitol evidentiaza coordonatele domeniului de relatii publice prin tipologia activitatiilor acestora, tehnici si metode, factorii dezvoltarii, functiile si prezentarea procesului de relatii publice.
Si pentru ca majoritatea oamenilor cred ca o campanie de relatii publice inseamna o serie de pliante, brosuri, intalniri cu publicul, comunicate si conferinte de presa si alte asemenea activitati am demonstrat in capitolul IV prin prezentarea etapelor campaniei ,,2% pentru Filantropie = 100% pentru sarmani ca acest punct de vedere pune accentul pe produsul finit si nu pe activitatea de conceptie, pe etapele de pregatire si, ulterior, evaluare.
I PREZENTAREA "ASOCIATIEI FILANTROPIA ORTODOXA"DIN ALBA IULIA
1.1 Momente cheie in evolutia Asociatiei Filantropia Ortodoxa din Alba Iulia
Evolutia activitatii filantropice in Arhiepiscopia Ortodoxa Romana Alba Iulia, de la infiintarea Compartimentului de Asistenta Sociala in 1995 si continuand cu Asociatia Filantropia Ortodoxa Alba Iulia, nascuta in 2001.
In anul 1995 se infiinteaza primul Birou eparhial de Asistenta Sociala din Patriarhia Romana. La finele aceluiasi an in Eparhia Alba Iulia functionau 2 centre sociale: un modul de Scoala speciala pentru fete, la Manastirea Ramet si un Centru pentru femei varstnice la Manastirea Recea.
Incepand cu anul 1996, la nivelul Eparhiei de Alba se dezvolta si se continua colaborari cu importanti actori sociali, cu sustinerea si binecuvantarea Inalt preasfintitului Andrei: autoritatile locale si judetene la nivelul judetului Alba si Mures, Serviciul de Ajutor Maltez din Koblenz - Germania, Crucea Albastra, diversi donatori din tara si strainatate (in special Austria- prin intermediul parintelui Angel Stefan, Germania si Italia), organizatii nonguvernamentale (Word Vision, AIDROM), precum si cu alte organizatii crestine: Societatea de ajutoare Diakonia evanghelica si Organizatia Caritas. Aceste colaborari s-au concretizat in special in ajutoare financiare si materiale (alimente, imbracaminte, medicamente), instruire, oferire de modele de buna practica.
In luna februarie a anului 1997, Compartimentul de Asistenta Sociala a inaintat Sfantului Sinod o propunere, elaborata de Preotul Mihail Ioan Dan, pentru infiintarea unui sistem de asistenta sociala. Acest document a constituit baza Regulamentului de Organizare si Functionare a Sistemului de Asistenta Sociala in Biserica Ortodoxa Romana, aprobat de Sfantul Sinodor. Tot atunci la Alba Iulia a fost redactat primul ,,Ghid practic pentru Birourile de Asistenta Sociala" din cadrul protopopiatelor.
In luna august 1997 in Arhiepiscopia Ortodoxa Romana Alba Iulia ia fiinta Sectorul Biserica si Societatea, cu trei mari compartimente: Compartimentul de Asistenta Sociala, Compartimentul de misiune in institutiile statului incluzand preotii din spitale, penitenciare si armata si Compartimentul de tineret. Tot in anul 1997, Compartimentul de Asistenta Sociala isi face debutul in atragerea de fonduri de la Asociatia Ecumenica a Bisericilor din Romania - AIDROM.
In urmatorii ani 1998- 1999 s-au pus bazele unei mari realizari in domeniul asistentei sociale in cuprinsul Eparhiei de Alba Iulia, care poate fi luat ca model de buna practica la nivel national, si anume infiintarea caselor de tip familial, in colaborare cu structurile statului, folosind personalitatea juridica a parohiei. Organizarea acestor asezaminte a devenit, sub toate aspectele, cea mai viabila alternativa de ocrotire a copiilor in regim rezidential la vechile case de copii. Costurile de ocrotire/copil pentru stat au devenit scazute, iar copiii dobandesc cu adevarat o familie, un tata si o mama in persoana preotului paroh si a sotiei lui, si multa dragoste, atentie si sprijin. Casa de tip familial "Sf. Andrei" Vingard si Casa de tip familial ,,Sf. Veronica" Dumbrava au fost primele doua astfel de asezaminte.
La finele anului 1999, pe langa aceste asezaminte, mai functionau inca 3 cantine sociale, la Alba Iulia si Targul Mures, precum si la Lunca Bradului, Existand astfel in intreaga eparhie un numar de 7 centre sociale. Chiar daca in anul 2000 a continuat functionarea celor 7 centre sociale, s-au mai pus bazele infiintarii altor 3 Case de tip familial, la Almasul Mare, la parohia Aiud IV si la Alba Iulia si s-au continuat colaborarile cu Serviciul de Ajutor Maltez din Koblenz - Germania, Crucea Albastra si Societatea de Ajutoare Diakonia Alba Iulia.
In 2001 se marcheaza conturarea a doua directii strategice: infiintarea si dezvoltarea asezamintelor sociale si profesionalizarea activitatilor sociale. Astfel a urmat infiintarea a 4 asezaminte sociale noi: Casa de tip familial ,,Sf. Nicolae" Tarsa, Casa de tip familial ,,Bunavestire" Almasu Mare, Caminul de femei varstnice Dumbrava si Cantina sociala Sebes. Simtindu-se nevoia de a diversifica si profesionaliza serviciile, precum si de a atrage si antrena cat mai multe resurse umane si financiare in asistenta sociala a eparhiei, la 11 septembrie 2001, s-a infiintat Asociatia "Filantropia Ortodoxa Alba Iulia".


Fisiere in arhiva (1):

  • Elaborarea Campaniei de Relatii Publice.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!