Elaborarea Mixului Promotional la SC Holcim Romania SA

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE. 3
CAPITOLUL 1
COMUNICAREA DE MARKETING- SUPORT AL ACTIVITATII DE PROMOVARE . 5
1.1 Rolul comunicatiei de marketing. 5
1.2. Elementele sistemului de comunicatie . 9
1.3. Obiectivele, functiile si importanta comunicarii de marketing . 12 
1.4. Etapele elaborarii unei comunicatii de marketing . 15
CAPITOLUL 2
MIXUL PROMOTIONAL . 21 
2.1. Componentele mixului promotional . 21
2.2. Factorii de influenta ai mixului promotional . 24
CAPITOLUL 3
ALEGEREA STRATEGIILOR PROMOTIONALE. 26
3.1.Influente asupra mixului promotional. 26
3.2. Tipuri de strategii promotionale. 28
CAPITOLUL 4
STUDIU DE CAZ S.C. HOLCIM (ROMANIA) S.A. . 31
4.1.Prezentare S.C HOLCIM S.A - Scurt istoric. 31
4.2. Obiect de activitate. 34 
4.3 Principalii furnizori, concurenti si clienti ai firmei . 35 
4.4 Principalii indicatori economico-financiari ai companiei . 38
4.5. Comunicarea in cadrul Holcim (Romania) S.A. . 43
4.6. Mixul promotional utilizat de Holcim (Romania) S.A. . 46
4.7. Concluzii si propuneri 49


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Desfasurarea unei activitati de marketing moderne nu se opreste odata cu crearea unui produs bun, stabilirea unui pret atractiv si gasirea unei modalitati de a-l pune la dispozitie consumatorilor printr-un anumit mod de distributie. Orice firma trebuie sa comunice cu clientii, sa informeze consumatorii potentiali si intermediarii, sa sprijine procesul de vanzare, iar ceea ce comunica nu trebuie sa fie rodul intamplarii.
Lucrarea este structurata in patru capitole dupa cum urmeaza:
Capitolul I - Comunicarea de marketing in care am tratat aspecte referitoare la rolul comuniatiei, elementele sistemului de comunicatie, obiective, functii si etape ale elaborarii unei comunicatii de marketing.
A comunica presupune a avea ceva in comun cu celalalt, dorinta de a-i impartasi o informatie, o idee, o atitudine, un sentiment, o parere. Comunicarea este o necesitate de baza a vietii, o componenta a tot ceea ce intreprindem in viata si este esentiala pentru a putea trai si munci. 
In capitolul II am abordat subiectul Mixul promotional care include componente si factori de influenta ai acestuia.
Chiar daca in practica apar o multitudine de variante de mix promotional, in realitate, totalitatea metodelor si tehnicilor de promovare se grupeaza in patru categorii: publicitatea, promovarea vanzarilor, relatiile publice si vanzarea personala.
Firmele utilizeaza cele patru componente ale mixului promotional in functie de particularitatile specifice ale fiecareia, nefiind obligatorie participarea simultana a tuturor (dar cel putin doua sunt necesare), ci corelarea acelor instrumente care aduc cele mai mari avantaje in conditiile unor cheltuieli cat mai reduse.
Capitolul III urmareste alegerea Strategiilor promotionale, influente si tipuri de strategii. 
Strategiile reprezinta demersuri care asigura realizarea obiectivelor ce revin politicii de promovare in cadrul politicii de marketing si implicit in cadrul politicii globale a organizatiei.
Publicitatea este forma cea mai des utilizata dintre activitatile promotionale si consta in orice promovare si prezentare a unor idei, bunuri, servicii sau firme, folosind cuvintele, imaginile sau sunetele.
Promovarea vanzarilor cuprinde diverse instrumente: cupoane, mostre gratuite, vanzari grupate, jocuri, demonstratii, reduceri de preturi, oferte speciale, concursuri, cadouri s.a.
Relatiile publice includ planificarea, organizarea si controlul tuturor activitatilor desfasurate de o firma pentru a comunica direct, consecvent si sistematic cu diferite categorii de public.
Vanzarea personala este cel mai eficient instrument promotional. Este un instrument costisitor de promovare, necesita un efort pe termen mai lung decat publicitatea, dar datorita contactului direct, vanzarile personale pot fi un instrument promotional mult mai convingator decat publicitatea, dar mesajul promotional ajunge la un numar redus de potentiali clienti.
In capitolul IV este prezentata societatea comerciala unde am realizat acest studiu de caz S.C. HOLCIM (ROMANIA) S.A din mai multe directii: prezentare, obiective, principali furnizori, concurenti, clienti, principalii indicatori economico financiari, comunicarea si mixul promotional din cadrul firmei.
CAPITOLUL 1
COMUNICAREA DE MARKETING- SUPORT AL ACTIVITATII DE PROMOVARE
1.1. Rolul comunicatiei de marketing 
Comunicatiile de marketing sunt mijloacele prin care firmele incearca sa-i informeze pe clienti, sa+i convinga si sa le reaminteasca-direct sau indirect- despre produsele si marciile pe care le comercializeaza. Intr-un anumit sens, comunicatiile de marketing reprezinta ,,vocea" marcii si sunt un instrument prin care se poate infiripa un dialog si se pot construi relatii cu consumatorii.
Comunicarea de marketing este un concept nou, care a luat amploare in ultimele doua decenii ale secolului trecut, avand o tot mai mare importanta in activitatea oricarei organizatii.
In figurile 1.1. si 1.2. sunt prezentate doua scheme de comunicare . Schema stimul - raspuns este o schema simplificata a unui sistem de comunicare: comunicarea se face sub forma traseului unui stimul (informatie) ce are ca rezultat un raspuns - impactul asupra receptorului (figura nr. 1.1.).


Fisiere in arhiva (2):

  • CUPRINS.doc
  • Elaborarea Mixului Promotional la SC Holcim Romania SA.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!