Elaborarea Planului de Afaceri Necesar Infiintarii unei Filiale - Club Mediterranee in Romania

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere 4 
Capitolul 1 Introducere in fenomenul turistic
1.1. Definirea notiunilor specifice activitatii turistice
1.2. Motivatii ce stau la baza alegerii produsului turistic
1.3. Componentele produsului turistic rural romanesc 
1.4. Satul de vacanta: concept, particularitati 
1.5. Serviciile turistice 22
1.5.1. Continutul prestatiei turistice 22
1.5.2. Particularitati serviciilor turistice 23
1.5.3. Structura serviciilor turistice 
1.6. Diversificarea serviciilor turistice 
Capitolul 2 Notiuni generale privind Club Mediterranee 
2.1. Istoria Club Med 41 2.2. Viziunea strategica 42
2.3. Informatii generale despre Club Med 44
2.3.1. Capitalul companiei 45 
2.3.2. Structura actionariatului 45 2.3.3. Structura organizatorica 46
2.3.4. Guvernare si control 4 2.4. Resursele umane in cadrul Club Med 49 2.4.1. Politica de resurse umane a Club Med 49 2.4.2. Asigurarea unui echilibru intre aspectele sociale si cele economice 
2.4.3. Cultura organizationala 50
2.4.4. Normele de comportament si responsabilitatile angajatilor 51 
Capitolul 3 Evaluarea activitatii financiare a companiei Club Med in anul 2004 
3.1. Imagine de ansamblu asupra operatiunilor 55 3.1.1. Venituri obtinute in functie de zona si tip de activitate 55 3.1.2. Operatiuni turistice in satele de vacanta all-inclusive 56 3.1.3. Operatiuni in alte segmente ale industriei 60 3.2. Analiza financiara a activitatii Club Med 61 3.2.1. Volumul afacerii 61 3.2.2. Analiza financiara 63 3.2.3. Evenimente semnificative in anul financiar 2004 69 3.2.4. Rezultatul exercitiului financiar 72 3.3. Concluzii privind rezultatul operatiunilor 78 
Capitolul 4 Mediul de afaceri al Club Med 
4.1. Analiza pietei de actiune a Club Med in anul 2004 81 4.2. Activitatea financiara a Club Med in anul 2005 84 
4.3. Plan de afaceri in vederea schimbarii 93 
4.4. Propuneri privind dezvoltarea afacerilor Club Med 95 4.4.1. Tendinte si previziuni la nivel international 95 4.4.2. Oportunitati privind dezvoltarea unui plan de afaceri
Club Med in Romania 98 
Capitolul 5 Amenjarea turistica a unui sat de vacanta Club Med in Romania
5.1. Optiunea pentru tipul de amenajare
5.1.1.Motivatia alegerii zonei respective
5.1.2. Tipul de amenajare
5.2. Selectia zonei
5.2.1. Localizarea zonei 
5.2.2. Cai de acces
5.3. Potentialul turistic al zonei
5.3.1. Resurse naturale
5.3.2. Resurse antropice
5.3.3. Cadrul socio-economic
5.3.4. Infrastructura si industria 
5.3.5. Echipamentul de cultura si odihna 
5.4. Legistlatia in vigoare si protectia zonei
5.5. Determinarea indicelui de atractivitate al zonei
5.6. Determinarea ariei de atractie 
5.7. Determinarea capacitatii optime de primire si a necesarului de construit
5.8. Conceptia de amenajare a zonei
5.8.1. Amenajarea echipamentelor de cazare si de alimentatie
5.8.2. Amenajarea echipamentelor de agrement
5.9. Infrastructura
5.10.Alte dotari si servicii ofetite 
Concluzii
Bibliografie


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Turismul este considerat a fi un fenomen al timpurilor moderne. In antichitate, atunci cand a aparut, era o activitate specifica clasei sociale superioare si a unora dintre intelectuali. In timp, prin amploarea capatata, a devenit un fenomen de masa, fiind considerat in zilele noastre o adevarata industrie. Desi de-a lungul timpului societatea s-a confruntat cu numeroase crize de ordin social, politic, financiar, cu dezastre naturale sau economice, turismul s-a dovedit a fi o activitate in plina ascensiune. Majoritatea tarilor lumii ii recunosc aportul la economiile nationale si ii acorda meritul recunoasterii internationale.
Una dintre cele mai sofisticate structuri de primire caracteristice turismului, care s-a dezvoltat incepand cu anul 1950, este reprezentata de satul de vacanta, care asigura oaspetilor sai o varietate de facilitati, cum ar fi: facilitati de cazare, de alimentatie, de transport, servicii de agrement, culturale, financiare etc.
Avantajul petrecerii vacantei intr-un astfel de perimetru o constituie multitudinea de servicii, diversitatea activitatilor, petrecerea independenta a timpului liber al fiecarui membru al familiei indiferent de varsta (copil-parinte) si in deplina siguranta.
Daca cineva intreaba de ce turism rural in Romania, raspunsul poate veni foarte rapid si foarte usor. Doua sunt elementele esentiale care au determinat dezvoltarea acestei forme de turism in ultimii ani in Romania: satul si natura. Satul inseamna civilizatia traditionala cu obiceiuri cunoscute de generatii intregi, cu sarbatori stramosesti, inseamna atragerea turistului prin ineditul spectacolului, in care vechiul se imbina cu noul sau, altfel spus, traditionalul si modernul stau la aceeasi "masa", inseamna arhitectura rurala.
Lucrarea de fata se doreste a fi o abordare cuprinzatoare a activitatilor grupului Club Med, care constituie produsul traditional al satului de vacanta. Club Med ofera oaspetilor sai vacante la mare, la munte sau in zone balneare, pe uscat sau pe vase de croaziera, vacante romantice sau petrecute cu copiii. Datorita succesului conceptului Club Med, ideea a fost preluata in ultimii ani si de alte companii, iar activitatea grupului a devenit modelul pentru toti cei dornici sa se inspire. Club Med reprezinta de departe punctul de referinta al unei vacante all- inclusive.
Iata ce spune Henri Giscard d'Estaing intr-un interviu despre compania pe care o conduce:
Sunt mandru sa va prezint noua fata a Club Med!
In ultimii 3 ani, Club Mediterranee a fost supus unui proces amplu de transformare, reinventandu-si portofoliul, ca raspuns la asteptarile turistilor care vor sa-si petreaca vacantele in locuri unice. Simbolizand o noua generatie de activitate turistica, satele de vacanta multiculturale prezinta o oferta rafinata, capabila sa satisfaca dorintele oaspetilor sai, indiferent ca acestia cauta un loc unde sa se bucure de intimitate sau doresc compania altora, doresc sa se recreeze sau sa se relaxeze, vor aventura sau siguranta. Aici, vacantele lipsite de risc se combina intr-un mod fericit cu aventura, noutatea se intalneste cu banalul, toate acestea formand un tot unitar.
Ramanem credinciosi spiritului, sufletului si Club Med! 
Lucrarea de licenta este structurata in 5 cinci capitole care abordeaza o problematica complexa, atat de ordin teoretic, cat si practic.
Primul capitol al lucrarii prezinta fundamente teoretice legate de continutul, particularitatile si structura serviciilor turistice, precum si delimitarea acestora in functie de tipul de facilitate turistica.
Cel de-al doilea capitol se axeaza pe prezentarea de ansamblu a Club Med, din punct de vedere al istoricului si al viziunii companiei, al organizarii acesteia si al importantei resurselor umane.
Cel de-al treilea capitol reprezinta o evaluare a activitatii grupului in anul financiar 2004 si este structurat in trei subcapitole care se ocupa de redarea operatiunilor, analiza acestora si concluziile privind activitatea grupului pana la data de 31 octombrie 2004.
Cel de-al patrulea capitol descrie mediul de afaceri specific Club Med, cu o analiza a pietei de actiune la sfarsitul anului 2004 si in prima jumatate a anului 2005, planul de afaceri in vederea imbunatatirii activitatii, tendintele si propunerile pentru viitor, dar si o propunere de lansare a unui proiect asemanator in Romania.
Cel de-al cincilea reprezinta propunerea de amenajare a unui sat de vacanta Club Med in zona turistica Valea Iasului din judetul Arges.


Fisiere in arhiva (1):

  • Elaborarea Planului de Afaceri Necesar Infiintarii unei Filiale - Club Mediterranee in Romania.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

Baltaretu A.,Amenajrea turistica durabila a teritoriului,Editura Sylvi, Bucuresti, 2003
Caprarescu G., Burdus E ,,Fundamentele managementului organizatiei", Editura Economica, Bucuresti, 1999
Cosmescu I., Turismul, fenomen complex contemporan, Editura Economica, Bucuresti, 1998
Cristureanu C., Economia imaterialului: tranzactiile internationale cu servicii, Editura All Beck, Bucuresti, 1999
Cristea A., Tehnologia activitatilor in turism, Editura Universul Juridic, Bucuresti, 2006
Ionescu I., Ionascu V., Popescu M., Economia intreprinderii in turism si comert, Editura Uranus, Bucuresti, 2002
Minciu R.,Baron P.,Neacsu N., - ,,Economia Turismului", UCDC, Bucuresti, 1991
Snak O., Baron P, Neacsu N. - ,, Economia Turismului" - Editura Expert; Bucuresti, 2001pag. 18
Weiermair K., Mathies C., The Tourism and Leisure Industry: Shaping the Future, Editura Haworth Press, Binghamton, NY, 2004 
Club Med, Trident printemps - ete 2005, Editura Compos Juliot - Impression, Paris, 2005
Club Med - Presse Release,11 June 2004
Club Med - Presse Release,16 March 2005*** 
Club Med - 2004 Annual Results 
Club Med - 2004 Financial Report
Club Med - 2004 Interim Report
Henri Giscard d'Estaing, Press Release, Paris, 2005
Jet Tours, Les Sejours, ete 2005, Editura Compos Juliot - Impression, Paris,


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!