Elaborarea Politicii de Marketing a Firmei Sarmas International SRL

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I.
- PREZENTAREA SOCIETATII " SARMAS INTERNATIONAL S.R.L."
- PRINCIPALELE COORDONATE ALE POLITICII DE MARKETING
1.1 Organizarea si functionarea firmei Sarmas International SRL(pag 1-2 )
1.2 Desfasurarea activitatii de import - export (pag 3)
1.3 Furnizorii de marfuri (pag 4)
1.4 Pestatorii de servicii (pag 4)
1.5 Furnizorii fortei de munca (pag 4)
1.6 Clientii (pag 4-5)
1.7 Concurentii (pag 5)
CAPITOLUL II. 
- Evolutia principalilor indicatori economico-financiari ai S.C. SARMAS INTERNATIONAL S.R.L.
2.1 Analiza marimii si structurii veniturilor totale (pag 6-7 )
2.2 Aliza marimii si structurii cheltuielilor totale (pag 8-9)
2.3 Analiza marimii si structurii patrimoniului firmei S.C. SARMAS INTERNATIONAL S.R.L. (pag 9-13)
2.4 Dinamica si structura pasivului (pag 13-17)
2.5 Analiza corelatiei fond de rulment, nevoia de fond de rulment, trezoreria neta. (pag 18 )
CAPITOLUL III. 
ANALIZA SWOT A S.C. SARMAS INTERNATIONAL S.R.L.
Introducere
3. ANLIZA SWOT A S.C. SARMAS INTERNATIONAL S.R.L. (pag 20 )
Istoricul si profilul S.C. SARMAS INTERNATIONAL S.R.L (pag 20- 22)
Puncte tari (pag 22-23)
Puncte slabe (pag 23)
Oportunitati (pag 23-24)
Amenintari (pag 24)
Concluzii (pag 24-26)
CAPITOLUL IV. 
- Studiu de caz
- Planul de afaceri al
S.C. Sarmas International S.R.L.


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Lucrarea de fata " Elaborarea politicii de marketing a S.C. Sarmas International S.R.L. " este structurata in patru capitole.
De-a lungul timpului s-a observat ca marketingul a depasit sferele economice intrand tot mai puternic in sectoarele activitatii neeconomice, astfel accentuandu-se universalitatea sa.
Desi o trasatura fundamentala a marketingului este universalitatea, problema apare atunci cand se incearca implementarea ideilor de marketing in diferite arii. Deasemenea marketingul contemporan tinde sa controleze si sa manipuleze tot mai multe variabile prin care intreprinderea poate actiona pentru a obtine maximum de impact asupra pietei si consumatorului si deci profit maxim.
Astfel este aratat faptul ca politica de marketing in ansamblul sau , intr-o anumita perioada este alcatuita din totalitatea strategiilor si actiunilor concrete pe care firma le pune in practica.
Tipologia strategiilor de marketing se refera in ansamblu la orientarea acestora in functie de elementele mixului de marketing , astfel exista strategii specifice pentru produs , pret , promovare si distributie.
Marketingul este astazi omniprezent - din mediul afacerilor , el a iesit in strada , a intrat in case , in arta , in biserica , in politica in cotidian. Unii vad in marketing un salvator al civilizatiei moderne , iar altii doar un instrument de manipulare , corupere , si dezumanizare a consumatorului anonim.
Pe o piata supra-saturata si in conditii de concurenta dura , afacerile nu mai pot supravietui fara marketing. Astazi , marketingul tinde sa incorporeze aproape tot ce se poate folosi la initierea si promovarea unei afaceri din momentul conceperii ei , pana atunci cand produsul ajunge la ultimul consumator care mai avea nevoie de el.
In forme embrionare , mai mult sau mai putin primitive sau naive , practicile si actiunile de marketing sunt vechi de cand lumea.Ele s-au dovedit necesare si oportune oriunde si oricand au existat schimburi , de orice natura , intre oameni si intre comunitati umane.
Marketingul , specific perioadei actuale , are in vedere definitia formulata de prestigioasa Asociatie Americana de Marketing , potrivit careia prin marketing se intelege ,, realizarea activitatilor economice care dirijeaza fluxul bunurilor si serviciilor de la producator la consumator sau utilizator".
Aceasta definitie se impune a fi inbunatatita deoarece in momentul actual accentul nu se mai pune pe bunurile ce se urmeaza a fi desfacute , ci cerintele consumatorilor.
Capitolul I.
PREZENTAREA SOCIETATII " SARMAS INTERNATIONAL S.R.L."
PRINCIPALELE COORDONATE ALE POLITICII DE MARKETING
1.1 Organizarea si functionarea firmei Sarmas International SRL
Sarmas Internatiaonal S.R.L. este inregistrata in registrul comertului cu nr. J40/ 22 / 1991 sub forma de societate comerciala cu raspundere limitata, domeniul de activitate fiind comercializarea de produse lemnoase cu grad ridicat de prelucrare. 
Sarmas International S.R.L. este o societate comerciala cu traditie in domeniul comercializarii mobilei si a produselor lemnoase. Societatea dispune de un personal cu vasta experianta in operatiuni de export-import si cooperare in comercializarea produselor pe diferite piete. 
Societatea este o firma care activeaza in cadrul grupului de firme Sarmas International S.R.L., care mai cuprinde o firma de import - export jucarii si o alta de import-export si comercializare instrumente de gradinarit.
In cadrul societatii Sarmas International S.R.L. este utilizat ca sistem de conducere a activitatii operationale , sistemul conducerii colective care consta in coordonarea intregii activitatii economice de catre un organ colectiv si anume Consiliul de Administratie care isi asuma obligatia de a coordona direct toate actiunile majore, in special acelea care privesc dezvoltarea in perspectiva a firmei, restul obligatiilor fiind incredintate directorului.
Din structura Consiliului de Administratie fac parte persoane cu pregatire economica de specialitate si cu exparienta : directorul general, directorii adjuncti, contabilul sef, juristi.
Sarmas International S.R.L. are ca obiect de activitate o gama larga de operatiuni de comert din domeniul industriei de prelucrare a lemnului si anume :
a) exportul de mobila, case prefabricate, produse stratificate;
b) import de busteni de diferite esente europene si americane, busteni exotici pentru furnire, fibre vegetale, materiale de finisaj, lacuri, vopsele, stofe pentru tapiterii, poliuretan, trestie pentru impletit seturi de scaune, feronerie pentru mobila.
c) operatiuni de compensatie vizand in principal importul de materie prima lemnoasa pentru prelucrarea si exportul produselor semifinite din lemn.
d) retehnologizari prin colaborarea cu firme producatoare de echipament tehnologic de inalta performanta, competitivitate si adaptate la specificul unitatilor producatoare din sectorul prelucrarii lemnului din tara noastra.


Fisiere in arhiva (1):

  • Elaborarea Politicii de Marketing a Firmei Sarmas International SRL.DOC

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!