Elaborarea strategiei de promovare pentru produsul Heineken la S.C Heineken Romania S.A

Cuprins licenta Cum descarc?

CUPRINS	2
INTRODUCERE	3
CAPITOLUL I. COORDONATELE STRATEGIEI DE PROMOVARE IN CADRUL POLITICII DE MARKETING A FIRMEI	5
1.1.	Definirea conceptelor de politica si strategie de marketing	5
1.2.	Continutul si rolul promovarii in politica de marketing a firmei	6
1.3.	Variantele strategice in politica de promovare	7
1.4.	Integrarea strategiilor de promovare in planul de marketing al firmei	9
CAPITOLUL II. PREZENTARE GENERALA A S.C. HEINEKEN ROMANIA S.A.	9
2.1.	Datele de identificare, istoricul, misiunea si obiectivele firmei	10
2.2.	Portofoliul S.C. Heineken Romania S.A.	13
2.3.	Managementul si structura organizatorica	14
2.4.	Evaluarea performantelor financiare ale S.C Heineken Romania S.A in perioada 2012-2014	16
2.5       Diagnosticul financiar al S.C. Heineken Romania S.A. in perioada 2011-2014	21
CAPITOLUL III. MEDIUL DE MARKETING AL HEINEKEN ROMANIA S.A.	22
3.1.	Particularitatile pietei de bere din Romania	23
3.2.	Mediul intern al firmei	24
3.3.	Mediul extern	28
3.3.1.	Micromediul	28
3.3.2.	Macromediul	29
3.4.	Analiza SWOT	32
CAPITOLUL IV. ELABORAREA STRATEGIEI DE PROMOVARE PE PIATA ROMANIEI PENTRU BEREA HEINEKEN IN CADRUL S.C. HEINEKEN ROMANIA S.A.	38
4.1.	Obiectivele strategice ale companiei Heineken in domeniul promovarii	38
4.2.	Etapele programului de elaborare a strategiei de promovare pe piata Romaniei	39
4.2.1.	Analiza exploratorie a politicii de marketing a S.C Heineken Romania S.A	39
4.2.2.	Prezentarea strategiilor de promovare practicate	40
4.2.3.	Formularea noilor strategii promotionale	42
4.2.4.	Alegerea strategiei de promovare ofensiva, diferentiata a imaginii globale a companiei	44
4.3.	Estimarea eficientei strategiei de promovare adaptate	45
CONCLUZII SI PROPUNERI	46
BIBLIOGRAFIE	48
ANEXA 1	50
ANEXA 2	51
ANEXA 3	52
ANEXA 4	53
ANEXA 5	54


Extras din licenta Cum descarc?

In prezent, notiunea de turbulenta, invocata in literatura consacrata marketingului modern, releva mai mult ca niciodata conditiile actuale in care intreprinderile isi desfasoara activitatea, iar mediul socio - economic si cultural constituie obiectul evolutiilor care zdruncina societatea in profunzine. Mondializarea, complexitatea, noile comportamente de consum fac pilotajul marketingului din ce in ce mai dificil, intreprinderea trebuind sa manifeste o reactivitate crescuta pentru a putea trai in simbioza cu ecosistemul sau. Aceasta reactivitate se exprima in exteriorul intreprinderii printr-o oferta de produse si servicii adoptata, iar in interior prin modificari profunde ale structurii organizationale. 
Mult? organizatii folos?sc publicitat?a p?ntru a transmit? unui anumit public m?saj? r?f?ritoar? la ?l? ins?l?, la produs?l? si s?rviciil? lor sau la modul lor d? comportam?nt, cu scopul d? a d?t?rmina un raspuns din part?a ac?stuia. Raspunsul poat? fi d? natura p?rc?ptuala: d? ?x?mplu, consumatorul isi form?aza anumit? par?ri in l?gatura cu un produs sau o marca, ori ac?st?a pot fi schimbat? d? catr? r?clama. ?l poat? fi d? natura comportam?ntala: d? ?x?mplu, consumatorul cumpara produsul sau spor?st? cantitat?a cumparata.
Motivul car? a stat la baza al?g?rii ac?st?i lucrari a fost ac?la ca strategiile de promovare ale firmeilor au intrat in viata noastra, ori?ntandu-n? zilnic p?rc?ptia si raportar?a la r?alitat?a im?diata, dir?ctionandu-l?, cosm?tizandu-l?, inv?stindu-l? cu s?mnificatii. Consid?r ca oric? incursiun? in probl?matica strategiilor de marketing tr?bui? sa porn?asca d? la ?s?nta m?sajului si ,,int?ntia d? comunicar?" a r?clam?i. Comunicar?a, fi? ?a v?rbala sau non v?rbala, ?st? singurul mod prin car? poat? fi transmis m?sajul publicului.
Lucrarea este structurata in patru parti, astfel:
Primul capitol trateaza "Coordonatele strategiei de promovare in cadrul politicii de marketing a firmei", definind conceptele de politica si strategie de marketing, continutul si rolul promovarii in politica de marketing a firmei, variantele strategice in politica de promovare, dar si integrarea strategiilor de promovare in planul de marketing al firmelor.
Cel de-al doilea capitol se refera la "Prezentarea generala a S.C. Heineken Romania S.A.", la datele de identificare, istoricul, misiunea si obiectivele acestei companii, la oferta de produse, managementul si structura organizatorica si realizeaza o analiza privind evaluarea performantelor financiare ale S.C. Heineken Romania S.A. in perioada 2012-2014. 
In capitolul al treilea este analizat "Mediul de marketing al Heineken Romania S.A.", iar in acest sens au fost evidentiate particularitatile pietei de bere in tara noastra, fiind analizat mediul intern al firmei, dar si cel extern, alaturi de micromediu si macromediu, in final fiind realizata o analiza SWOT a aspectelor enuntate. 
Studiul de caz al prezentei lucrari este incorporat in capitolul IV, unde am recurs la "Elaborarea strategiei de promovare pe pieta Romaniei pentru berea Heineken in cadrul S.C. Heineken Romania S.A.". Astfel, au fost trasate obiectivele strategice ale companiei Heineken in domeniul promovarii si au fost stabilite etapele programului de elaborare a strategiei de promovare pe piata Romaniei, urmand ca la final, dupa formularea noilor strategii promotionale si alegerea strategiei de promovare optime, sa fie estimata eficienta strategiei de promovare adoptate. 
Consid?r ca ac?st subi?ct ?st? unul d? mar? actualitat?, int?r?sant din punctul d? v?d?r? al c?rc?tarii stiintific? si cu o mar? importanta vis a vis d? modul cum n? raportam la industria d? publicitat?. Lucrarea se incheie printr-o serie de "Concluzii si propuneri", aplicabile atat cadrului teoretic, cat si studiului de caz efectuat.
CAPITOLUL I. COORDONATELE STRATEGIEI DE PROMOVARE IN CADRUL POLITICII DE MARKETING A FIRMEI
1.1.Definirea conceptelor de politica si strategie de marketing
Trasaturile particulare ale politicii de marketing a firmei si performantele promovarii ei oglindesc modul concret in care sunt utilizate, intr-o combinatie adecvata, cele patru elemente ale mixului de marketing - produsul, pretul, distributia si promovarea Combinatia acestora trebuie sa asigure adaptarea posibilitatilor firmei la conditiile mediului extern.Alcatuirea unui mix coerent, cu un efect sinergetic ridicat, presupune insa clarificarea continutului celor patru "piloni" ai sai, prin proiectarea lor intr-o viziune de marketing. Confruntat cu frecvente schimbari in raporturile dintre firma si mediul sau extern, mixul de marketing trebuie sa aiba, in acelasi timp, o elasticitate adecvata. Este posibil, deci, ca unei strategii de piata, conceputa pentru un anumit orizont de timp, sa-i fie necesara nu o singura combinatie de instrumente (cea initiala), ci mai multe mixuri succesive, corespunzator schimbarilor intervenite.


Fisiere in arhiva (1):

  • Elaborarea strategiei de promovare pentru produsul Heineken la S.C Heineken Romania S.A.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1.Balaban D?lia, Abrudan Mir?la - T?ndint? in PR si publicitat?, Editura Tritonic, Bucur?sti, 2008
2.Bird, D. - Marketingul pe intelesul tuturor, Editura Publica, Bucuresti, 2009
3.Boboc, Ion, Comportamentorganizational si managerial - fundamente psihosociologice si politologice, vol.II, Editura Economica, Bucuresti, 2003
4.Burdus, E., GH. Caprarescu, Gh., Androniceanu, A., Miles, M. - Managementul Schimbarii Organizationale, Ed. Economica, Bucuresti, 2000
5.Cruceru, A.F. - Tehnici promotionale, Editura Uranus, Bucuresti, 2008
6.Duica, Anisoara - Management, editia a II a, revizuita si adaugita, Editura Bibliotheca, Targoviste, 2008;
7.Fred R.David, Strategic Management, Eight Edition, Prentice Hall, 2000
8.Gamble, P. - Revolutia in marketing, Editura Polirom, Bucuresti, 2010
9.Grosseck, G. - Marketing si comunicare, Editura Lumen, Bucuresti, 2009
10.Kapf?r?r J?an-No?l, Cail? p?rsuasiunii, Modul d? influ?ntar? a comportam?nt?lor prin mass-m?dia si publicitat?, ?ditura Comunicar?. ro, Bucur?sti, 2002
11.Kotler Ph. - Marketing de la A la Z: 80 de cocepte pe care trebuie sa le cunoasca orice manager, Bucuresti, Codecs, 2004
12.Kotler, Ph. - Principiile marketingului, Editura Teora, Bucuresti, 2008
13.Manole, V., Stoian, M. - Marketing, Editura Academia de Studii Economice, Bucuresti, 2008
14.Marin?scu Val?ntina, C?rc?tar? in comunicar?. M?tod? si T?hnici, ?ditura C.H. B?ck, 2009
15.Negricea, C. - Strategii de marketing online - Solutii de succes pentru implementarea si dezvoltarea aplicatiilor de marketing online in activitatea organizatiei, Editura Universitara, Bucuresti, 2010
16.Negricea, C., Ratiu, M., Smedescu, I. - Bazele marketingului, Editura Universitara, Bucuresti, 2008
17.Papuc, Mihai - Tehnici promotionale, Editura Universitara, Bucuresti, 2006
18.Pinzaru, F. - Manual de marketing, Editura C. H. Beck, Bucuresti, 2009
19.Ristea, A.-L., coord. - Marketing. Premise?si provocari ale?economiei inalt competitive, Editura?Expect, Bucuresti, 2005
20.Smedescu, I. - Marketing, Editura Universitara, Bucuresti, 2004
21.Smedescu I. - Marketing - aspecte teoretice, studii de caz, aplicatii, teste, Editura Universitara, 2008
22.www.business24.ro/companii/stiri-companii/vanzari-in-scadere-pentru-heineken-in-prima-jumatate-a-anului-in-romania-1534332
23.www.consiliulconcurentei.ro/uploads/docs/items/id9158/nota_bere_neco
24.www.forbes.ro/heineken-romania-a-inregistrat-o-cifra-de-afaceri-mai-mica-in-2013_0_10434-17520
25.www.heinekenromania.ro/about
26.www.youtub?.com/watch?v=3ri?b0CyAr4


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!