Evoluția vânzărilor la Kenvelo

Licență
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 54 în total
Cuvinte : 15512
Mărime: 78.09KB (arhivat)
Publicat de: Mirona Lungu
Puncte necesare: 10

Cuprins

  1. Capitolul I : Promovarea vanzarilor – concept, instrumente si modalitati de implementare
  2. 1.1. Locul promovarii vanzarilor in structura activitatii promotionale a organizatiei
  3. 1.2. Principalele instrumente si tehnici de promovare a vanzarilor
  4. 1.3. Planificarea unei operatiuni de promovare a vanzarilor
  5. Cap. 2: Prezentarea firmei Kenvelo
  6. 2.1. Scurt istoric, domeniu de activitate, misiune si obiective
  7. 2.2. Mediul de marketing al firmei
  8. 2.3. Piata firmei
  9. Capitolul III: Comunicarea de marketing a firmei Kenvelo
  10. 3.1. Produsele si serviciile oferite
  11. 3.2. Preturile si tarifele aplicate
  12. 3.3. Canalele de marketing (distributie) utilizate
  13. 3.4. Activitatea promotionala desfasurata
  14. Capitolul IV: Studiu de caz

Extras din licență

PROMOVAREA VANZARILOR – CONCEPT, INSTRUMENTE SI MODALITATI DE IMPLEMENTARE

1.1. Locul promovarii vanzarilor in structura activitatii promotionale a organizatiei

În perioada actuală, în care, atât complexitatea ofertei şi a ofertanţilor, cât şi a volumului şi structurii nevoilor cresc într-un ritm alert, pentru producător este foarte important să comunice posibililor clienţi datele necesare, pentru a cunoaşte avantajele ce le oferă produsele lui, iar pe de altă parte să recepţioneze reacţiile acestora, care sunt surse de informaţii pentru activitatea lui viitoare. Comunicarea permanentă între ofertanţi şi consumatori, care de regulă sunt despărţiţi spaţial şi temporar, este o necesitate, deoarece o informare corectă şi promptă stimulează cererea, o orientează către anumite produse şi influenţează consumul raţional, provoacă modificări în mentalităţile şi atitudinile posibililor cumpărători, ceea ce se va reflecta în creşterea volumului de bunuri vândute şi pe această bază a profitului, ca unic scop al producătorului. Comunicarea “se află în centrul a tot ceea ce întreprinde firma şi este prezentă în toate activităţile acesteia”, marketingul modern are la bază ipoteza comunicării bilaterale eficiente – consumatorii comunică firmelor ce doresc, iar firmele îi informează pe consumatori cu tot ceea ce au de vânzare.

În sens larg , comunicarea vizează toate variabilele mixului de marketing împreună cu toate activităţile întreprinderii.

În sens restrâns , comunicarea de marketing e considerată o activitate promoţională, legată de vânzarea personală şi de masă, în care sunt incluse publicitatea, reclamele, precum şi promovarea vânzărilor.Pentru Ph.Kotler comunicarea eficientă a organizaţiei depinde de modul în care ea rezolvă următoarele probleme: dacă trebuie să comunice sau nu, cât şi cum să cheltuiască pentru comunicare. Răspunsurile la aceste întrebări se obţin în cadrul sistemului de comunicaţii în marketing, pe care şi-l organizează orice firmă importantă, sistem ce include ansamblul comunicărilor cu intermediarii, consumatorii, organisme publice separate, dar şi între ele. Principală activitate de comunicare a firmei este mixul promoţional – programul comunicaţiilor de marketing – ce constă în “combinaţia specifică a instrumentelor de publicitate, vânzarea personală, promovare a vânzărilor şi relaţii publice, utilizate de aceasta pentru a-şi îndeplini obiectivele de marketing şi publicitate”. Dar, pentru ca impactul comunicării să fie maxim, întregul mix de marketing al firmei nu numai promovarea, ci şi produsul trebuie să fie coordonat în aşa fel, încât, să se asigure o difuzare completă a informaţiei şi o recepţionare a modului în care acestea sunt apreciate. În concluzie, sistemul de comunicaţii de marketing constituie cadrul general în care se desfăşoară promovarea (sub mixul promoţional) cu cele patru instrumente promoţionale: publicitatea, vânzarea personală, promovarea vânzărilor şi relaţiile publice, care urmăresc prezentarea organizaţiei, a produselor şi serviciilor sale, sensibilizarea potenţialilor clienţi şi bineînţeles creşterea vânzărilor pentru a se obţine un profit mai mare .Promovarea, ca unul din domeniile cele mai empirice ale acţiunii marketingului, se exprimă în “ansamblul de acţiuni şi mijloace de informare şi atragere a cumpărătorilor potenţiali către punctele de vânzare, în vederea satisfacerii nevoilor şi dorinţelor acestora şi implicit a creşterii eficienţei economice a activităţii întreprinderii producătoare”

Amplificarea fenomenului promoţional îşi găseşte explicaţia în: “accelerarea concurenţei, aglomerarea pieţelor, saturarea consumatorului faţă de numărul excesiv de comunicaţii publicitare, banalizarea produselor şi mărcilor, preferinţa pentru rezultate obţinute pe termen scurt, exigenţele noilor forme de distribuţie etc.” ,ceea ce face ca promovarea permanentă a produselor să devină cerinţă majoră, un factor indispensabil al oricărui proces de vânzare, indiferent de natura mărfii.

Ca formă de comunicare folosită pentru a informa, convinge sau reaminti publicului despre bunurile, serviciile, imaginea, implicarea în comunitate a unei persoane sau organizaţii, promovarea are adesea rolul decisiv în procesul de realizare a obiectivelor stabilite. În economia de piaţă modernă, nu contează că produsele sunt de calitate, dacă potenţialii consumatori nu le cunosc, este puţin probabil să se vândă. În mod tradiţional, promovarea avea ca scop atragerea de noi clienţi. În prezent este cel puţin la fel de important, dacă nu chiar mai important să reaminteşti clienţilor avantajele oferite de produsele proprii, faţă de cele ale concurenţilor şi să-i convingi de acest lucru, îndrumându-i să-şi satisfacă raţional nevoile, cumpărând produsele tale. Astfel, promovarea modernă va stimula, dezvolta şi orienta nevoile consumatorilor.Nimeni nu se mai îndoieşte astăzi, de necesitatea promovării produselor, fapt reflectat în structura mixului de marketing, a cărei importantă variabilă este promovarea (una din cele 4 considerate clasice). Cu cât va fi mai flexibilă şi novatoare activitatea de promovare, cu atât impactul ei, va fi mai mare pe o piaţă saturată de mesaje publicitare.Promovarea, ca expresie a acţiunilor, mijloacelor şi metodelor utilizate în orientarea, informarea, atragerea şi convingerea clienţilor să cumpere produsul în scopul satisfacerii dorinţelor lor, dar şi asigurării rentabilităţii întreprinderii producătoare, este o necesitate pentru înfăptuirea obiectivelor strategice şi tactice ale întreprinderii, pentru înviorarea ciclului de viaţă al produsului, ca şi pentru anihilarea efectelor acţiunilor ce duc la scăderea vânzărilor.Un instrument promoţional ce se utilizează în ultima vreme cu succes deosebit, care a reuşit să sporească cheltuielile destinate, mai repede decât publicitatea, este promovarea vânzărilor ce constă în acordarea de stimulente pentru cumpărarea imediată, mai ales a produselor standardizate şi cu cerere foarte elastică.Este destinată creşterii vitezei sau volumului vânzărilor, cu reacţie mai rapidă şi puternică din partea consumatorilor deoarece: captează uşor atenţia consumatorului oferindu-i informaţii clare şi precise; generează interes şi emoţii, oferind elemente convingătoare; şi permite accesul pe piaţă al produselor, pentru care nu sunt permise celelalte forme de promovare .

Preview document

Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 1
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 2
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 3
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 4
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 5
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 6
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 7
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 8
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 9
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 10
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 11
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 12
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 13
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 14
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 15
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 16
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 17
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 18
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 19
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 20
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 21
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 22
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 23
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 24
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 25
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 26
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 27
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 28
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 29
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 30
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 31
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 32
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 33
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 34
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 35
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 36
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 37
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 38
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 39
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 40
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 41
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 42
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 43
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 44
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 45
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 46
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 47
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 48
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 49
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 50
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 51
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 52
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 53
Evoluția vânzărilor la Kenvelo - Pagina 54

Conținut arhivă zip

  • Evolutia Vanzarilor la Kenvelo.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza rentabilității la SC IATSA Platforma Stefanesti SA

Capitolul 1 PREZENATAREA FIRMEI 1.1 Prezentare Generală Staţia Service IATSA Stefăneşti a luat fiinţa in anul 1975 şi a fost cea mai mare staţie...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Managementul Recompenselor Kenvelo

I. DESCRIEREA ORGANIZATIEI Ecourile brand-ului Kenvelo este o companie internaţională, de origine cehă, cu o extindere rapidă a tuturor...

Ai nevoie de altceva?