Exploatarea si Fiabilitatea Tehnicii Militare in Conditii de Iarna
- Nota 10
- 142 pagini
- Transporturi
Cuprins licenta Cum descarc?
Introducere 2 1.1.Generalitati privind exploatarea si fiabilitatea tehnicii militare in conditii de iarna 3 1.2. Exploatarea tehnicii militare in unitatile militare 3 1.3. Fiabilitatea tehnicii 3 1.4. Particularitatile exploatarii autovehiculelor in diferite conditii de exploatare 4 1.5. Intretinerea tehnica autovehiculelor 4 2. Exploatarea tehnicii militare in conditii de iarna 5 2.1. Pregatirea autovehiculelor catre sezonul de iarna 5 2.2. Particularitatile privind pornirea motoarelor 6 2.3. Utilarea motorului cu instalatii de preincalzire 5 2.4. Optimizarea procesului de pornire a motoarelor 5 2.5. Defectiunile eventuale a instalatiei de preincalzire si remedierea lor 6 2.6. Modelele instalatiilor de preincalzire 7 3. Calculul partii tehnologice 13 3.1. Determinarea necesitatii instalatiilor de preincalzire la autovehiculele militare 1 3.2. Calculul necesarului materialelor de exploatare la intretinerea tehnica sezoniera 14 3.3 Calculul volumului normativ de lucru 15 3.4 Volumul de lucru la intretinerea tehnicii 16 3.5. Posibilitatile diagnosticarii instalatiilor de preincalzire in unitatile militare 17 3.6. Protectia muncii 18 3.7. Protectia mediului ambiant 13 Bibliografia 4 Anexe 4.
Extras din licenta Cum descarc?
Introducere pag. 2 1. INTRODUCERE In aceasta teza de licenta o sa fac o incercare de a descriere la exploatarea tehnicii militare in unitatile militare existente in dotarea Armatei Nationale si moi stradui sa descriu privind exploatarea si fiabilitatea tehnicii militare in conditii de iarna. In exploatarea tehnicii este definita ca fiind actiunea de a exploata; totalitatea lucrarilor de punere in valoare a unui bun natural sau a unui sistem tehnic. Exploatarea cuprinde o gama larga de aspecte legate de analiza si alegerea celor mai indicate activitati si masuri care sa asigure planificarea, organizarea si evidenta folosirii legale si corecte a tehnicii, executarea oportuna si de calitate a lucrarilor de mentenanta, pastrarea si conservarea acesteia, precum si intrebuintarea judicioasa in actiunile militare, pentru a asigura indeplinirea eficienta a misiunilor. Pe de alta parte, obiectul de studiu al exploatarii tehnicii militare il constituie influenta performantelor acesteia, importanta pregatirii tehnice a personalului si modalitatii de aplicare a legilor si principiilor luptei armate in actiunile militare. Autovehiculele au un spectrul larg de utilizare, sunt folosite in diferit mediu si conditii climaterice si in legatura cu acestea sunt supuse unor eforturi foarte mari. Din aceasta cauza, starea tehnica a autovehiculelor, ca oricarei autovehicul in procesul exploatarii indelungate nu va ramane neschimbat. Ea se inrautateste ca rezultatul uzurii pieselor si mecanismelor, refuzului sau alte defectiuni, care duce la micsorarea calitatilor de exploatare a autovehiculului. Cunoasterea tuturor factorilor si fiabilitatea schimbarii starii tehnice a autovehiculelor permite organizarea corecta a lucrului pentru marirea puterii si durabilitatii, pe calea intretinerilor tehnice contemporane si calitate inalta. Totodata, aici trebuie avute in vedere si cunostintele necesare adaptarii permanente a raportului om - tehnica militara la necesitatea indeplinirii misiunilor in campul de lupta cibernetizat, prin asigurarea conditiilor de folosire maxima de catre militari a performantelor armamentului si tehnicii printr-o permanenta adaptare a posibilitatilor acestora la cele ale fiintei umane, pentru indeplinirea eficienta a misiunilor cu un consum minim de resurse energetice si de timp. Ergonomia militara contribuie la optimizarea interactiunii om - masina de lupta, astfel incat sa poata valorifica la maximum capacitatile sale functionale, in scopul utilizarii eficiente a potentialului tehnico-tactic al tehnicii militare. In acest sens, in urma cercetarilor experimentale a reiesit ca, in cazul unui teren greu practicabil, are loc o corelare a actiunilor mecanicului conductor in functie teren, deoarece omul este nevoit sa se adapteze conditiilor concrete de deplasare a tehnicii de lupta. Performantele, fiabilitatea si durabilitatea pieselor, ansamblurilor si intregii tehnici de lupta (armamentului), sunt puternic influentate de interactiunea lor cu combustibilii, lubrifiantii si lichidele speciale utilizate, calitatea acestora avand un rol esential in buna functionare a tehnicii de lupta (armamentului). Prin urmare, se poate afirma ca orice tehnica de lupta sau orice armament este un sistem ,,echipaj (om) - tehnica militara - combustibil - lubrifiant". Din acest sistem insa, nu putem exclude munitia care interactioneaza cu armamentul, si nici mediul ambiant care influenteaza atat traiectoria proiectilelor, cat si deplasarea tehnicii de lupta in teren (pe apa). De fapt, si in urma prelucrarii datelor experimentale a rezultat necesitatea abordarii sistemice si unitare a regimurilor functionale ale ansamblului (sistemului) format din motor, tehnica de lupta, teren si mecanic conductor.
Fisiere in arhiva (1):
- Exploatarea si Fiabilitatea Tehnicii Militare in Conditii de Iarna.doc
Imagini din aceasta licenta Cum descarc?
Bibliografie
Ordinele MARM cu nr. 158 din 22 iulie 2002 ,,Despre aprobarea indrumarului de stabilire a normelor privind durata de functionare (serviciu) la reparatii si casare a autovehiculelor, mijloacelor asigurarii de aerodromuri si de asistenta tehnica a zborurilor aviatiei Armatei Nationale". ,,Utilajul parcului". Ministerul Apararii URSS. Moscova - 1964. ,,Regulamentul Serviciului interior al FARM". Chisinau - 1996. Exploatatia armeischih masin" Moscva 1978; Material didactic ,,Exploatarea armeschih masin" Celeabinsc 1976; Manual ,,Tehnicescaia obslujevanie, remont i hranenie avtotransportnih sredstv. Kiev 1991; Instructia po ispolzovanie MTO-AT, PARM-lMl Celeabinsc, 1976; Regulamentul serviciului interior FA RM; Regulamentul asigurarii tehnicii blindate, automobile si tractoare, Bucuresti 1987; Autoturismele ,,VAZ 2104, 2105, 2107". Descrierea. Reparatia. Moscova transport 1992. VAZ - 2106 ,,Instructiunea pentru reparatie." Moscova. Livr 1996. Revista ,,Dupa volan" 1997. Moscova. Instructiunea pentru reparatie, intretinere tehnica si exploatarea autoturismelor VAZ - 2106, VAZ - 21063,VAZ - 21065, VAZ - 21065 - 1, VAZ - 2103, VAZ - 21033, VAZ - 21035 Ignatov A. P. Al treilea Rim. 1999. Ziarul ,,Autobisness" - Weekly" N3 (150) 28 ianuarie 1999 r. ?.S. Cuznetov. Exploatarea tehnica a autovehiculelor. Moscova. Transport, 1991.

Banii inapoi garantat!
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.