Facebook - instrument de marketing online

Cuprins licenta Cum descarc?

Capitolul 1. Aspecte conceptuale privind marketingul online
1.1 Conceptul de marketing online
1.2 Aparitia si dezvoltarea marketingului online
1.3 Marketingul online vs marketingul traditional
1.4 Instrumente de promovare a marketingului online 
Capitolul 2. Reteaua de socializare Facebook
2.1 Facebook
2.2Strategii de promovare pe Facebook
2.3 Companii romanesti pe Facebook
Capitolul 3 Studiu de caz: Comportamentul consumatorului de pe Facebook


Extras din licenta Cum descarc?

Capitolul 1. Aspecte conceptuale privind marketingul online
1.1 Conceptul de marketing online
In zilele noastre Internetul a ajuns sa fie o forma de comunicare si de informare a lumii moderne, de aceea tot mai multe firme aleg sa aiba pe langa sedii fizice si sedii virtuale. Internetul a ajuns sa schimbe lumea in care traim, conducand la un mediu din ce in ce mai conectat. 
La inceput Intentetul era folosit strict pentru cercetare, acum utilizariile lui fiind nelimitate. Avand mult mai usor acces la informatii, putem comunica cu oamenii din intreaga lume, putem partaja articole, clipuri video, fotografii si multe altele. 
Era informationala a fost propulsata de Internet, unde sunt create piete puternic concurentiale, unde consumatorul tinteste firma si nu invers,avand acces direct la ofertele concurentei. In mediul online consumatorii trebuie sa fie atenti in privinta preturilor si mult mai exigenti in privinta calitatii. Un rol important pe Internet ii revine marketingului, fiind considerat factorul decisiv in strategia corporativa in cadrul firmelor cat si in mediu virtual. In actuala economie digitala, marketingul trebuie sa intervina pentru ca firmele sa fie cat mai cunoscute in mediu virtual prin plasarea lor in topul motoarelor de cautare si de asemenea prin promovarea acestora prin cat mai multe alte site-uri si retele de socializare. 
In ultimul deceniu, marketingul pe Internet a inceput sa fie din ce in ce mai utilizat, destul de abordat in numeroase publicatii, in special in Statele Unite ale Americii. 
Evolutia marketingului pe Internet a fost influentata de factorii tehnologici si economici. La inceput piata era foarte fragila si nu foarte promitatoare, Internetul avand un viitor incert. 
In zilele noastre, activitatile de marketing au devenit foarte importante pentru mediul afacerilor, datorita schimbarilor frecvente care apar pe piata, aparitia consumatorilor din ce in ce mai informati, puterea consumatorilor creste, competitie stransa, raportul calitate pret are o importanta crescanda, consumatorii nu mai sunt loiali doar unuei singure marci sunt aspecte pe care o companie trebuie sa o ia in calcul pentru a ramane pe piata. 
1.2 Aparitia si dezvoltarea marketingului online
Reteaua de internet a fost inventata cu scopul initial de a fi o unealta de comunicare utilizata de guvernul Statelor Unite ale Americii. La inceput nimeni nu se astepta ca va ajunge sa se raspandeasca atat de repede si sa reuseasca sa sustina si sa faciliteze usurinta cu care i-au nasterea unele afaceri. 
Internetul este privit ca o ,,retea de retele", unde mai multe calculatore sunt conectate pentru ca utilizatorii sa acceseze informatia dorita. El a aparut la sfarsitul anilor 1969, fiind o retea care conecta computerele guvernului Statelor Unite ale Americii, purtand numele de ARPANET.
In anul 2000, Dave Chaffey afirma ca Internetul este un element foarte important care poate sprijini strategiile de afacere si de marketing, doar ca Internetul trebuie sa fie tratat pe un plan separat. Iar in anul 2003, Allan Afuah si Christopher L. Tucci precizeaza ca Internetul este o ,,tehnologie cu multe proprietati care au potentialul de a transforma peisajul competitional in mai multe peisaje industriale, creand alte sectoare industriale complet noi, in acelati timp." 
Pe Internet navigam cu ajutorul sistemului World Wide Web, fiind ,,un sistem cu posibilitati grafice de legaturi si indicatoare care conecteaza site-urile Web si documentele care se afla pe Internet". Datorita sistemului World Wide Web, acum 3,2 miliarde de oameni din intreaga lume care au acces la Internet. 
Foarte multe firme considera ca Web-ul este o foma de comunicare ce poate fii folosit in conducerea afacerilor, este de asemenea considerat o mare oportunitate pentru orice tip de afaceri. Firmele utilizeaza Internetul pentru o comunicare cat mai eficienta cu clienti actuali cat si cu potentiali clienti la un cost redus indiferent de zona geografica. Acest tip de comunicare este convenabil si eficient pentru firme cat si pentru potentiali clienti, Web-ul devenind cunoscut pentru practica de marketing. Pentru unii oameni, este in primul rand un canal de comunicare, in timp ce pentru altii este un canal de cercetare, cu motoare de cautare care joaca un rol important in experienta lor online .


Fisiere in arhiva (1):

  • Facebook - instrument de marketing online.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!