Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009

Licență
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 2 fișiere: doc
Pagini : 39 în total
Cuvinte : 7444
Mărime: 67.54KB (arhivat)
Publicat de: Mariana V.
Puncte necesare: 10
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Gheorghe Macovei
FUNDAŢIA “ŞTEFAN LUPAŞCU” INSTITUTUL DE STUDII EUROPENE DIN IAŞI Facultatea de Ştiinţe şi Litere SPECIALIZAREA : MANAGEMENT

Cuprins

  1. CAPITOLUL I. FACTORI DE ANALIZĂ CRITICĂ A UNEI AFACERI.4
  2. CAPITOLUL II. PREZENTAREA GENERALĂ A SOCIETĂŢII.5
  3. 2.1. Denumire şi formare juridică.5
  4. 2.2. Istoricul colaborării .6
  5. 2.3. Obiectul de activitate .7
  6. 2.4. Situaţia principalilor indicatori economico-financiari.7
  7. CAPITOLUL III . DEFINIREA AFACERII.10
  8. 3.1. Descrierea afacerii .10
  9. 3.2. Premise . 10
  10. 3.3 Obiectivele urmărite. 11
  11. 3.4. Avantaje . 12
  12. CAPITOLUL IV. Definirea pieţei.14
  13. 4.1. Piaţa de desfacere.14
  14. 4.2. Concurenţa.14
  15. CAPITOLUL V PRODUSELE ȘI SERVICIILE SOCIETĂŢII. 16
  16. 5.1. Produsele societăţii .16
  17. 5.2. Particularităţi ale activităţii de producţie. 17
  18. CAPITOLUL VI FURNIZORII DE MATERII PRIME ȘI DE UTILITĂŢI .19
  19. 6.1. Particularităţi ale procesului de aprovizionare.19
  20. 6.2. Principalii furnizori ai societăţii .20
  21. CAPITOLUL VII MANAGEMENT ȘI RESURSE UMANE.21
  22. 7.1. Managementul societăţii.21
  23. 7.2. Conducătorii proiectului.21
  24. 7.3. Resurse umane.22
  25. CAPITOLUL VIII DISTRIBUŢIE.24
  26. CAPITOLUL XI PLANUL FINANCIAR.25
  27. 9.1. Premise.25
  28. 9.2. Previzionarea cifrei de afaceri.25
  29. 9.3. Previzionarea cheltuielilor de exploatare.27
  30. 9.3.1. Previzionarea cheltuielilor directe.27
  31. 9.3.2. Previzionarea cheltuielilor indirecte.31
  32. 9.4. Previzionarea cheltuielilor financiare.32
  33. 9.5. Previzionarea evoluţiei imobilizării.33
  34. 9.6. Cash flow-ul perioadei.34
  35. 9.7. Calculul valorii nete calculate a investiţii.35
  36. 9.8. Calcul ratei interne de rentabilitate.36
  37. CONCLUZII.37
  38. BIBLIOGRAFIE.38

Extras din licență

CAPITOLUL I.

FACTORI DE ANALIZĂ CRITICĂ A UNEI AFACERI

În evaluarea noilor afaceri literatura de specialitate şi legislaţia europeană factori de analiză :

a) unitatea afacerii:Noua societate care se înfiinţează se va constitui prin asocierea societăţilor SOCONN şi Lion Trading , în scopul de a produce şi valorifica mobilier specific pentru copii , destinat pieţei olandeze . Se vor produce 16 camioane de produse finite lunar în 25 modele de paturi şi scaune în 12 de culori de foarte bună calitate şi la un preţ scăzut . Firma Lion Tradind deţine aproximativ 75% din această piaţă şi astfel domină cu autoritate concurenţa prin societatea mamă olandeză Lion BV ELST – liderul pieţei din olanda.

b) mărimea investiţiei

Pentru a realiza acest volum de producţie sun necesare investiţii cu valoare de 600.000 euro pentru retehnologizarea societăţii SOCOM şi a altor patru fabrici de mobilier pentru copii , care produc pentru S.C. LION S.A.

c) volumul vânzărilor şi a profiturilor

Experienţa firmei LION S.A. arată că valoarea unui camion de produse finite aproximativ 100m3 produse finite ambalate – este aproape constantă valoarea medie a vânzărilor este de 26.800 Euro . Capacitatea fizică a firmei ( capacitatea de producţie) este de 16 camioane de mobilă pentru copii lunar . După retehnologizare capacitatea de producţie în creştere la 192 m3 mobilier anual iar cifra de afaceri în creştere de la 2,5 milioane Euro , la 4,9 milioane Euro.

d) calitatea produselor – mobilier pentru copii pe piaţă olandeză este testată firma LION S.A. deţinând aproximativ 75% din această piaţă. Piaţa este foarte segmentată cumpărătorii fiind pretenţioşi solicitând în permanenţă culori şi modele noi .

Flexibilitatea producţiei învenirea rapidă a produselor care nu au succesul scontat şi asimilarea rapidă a noilor produse sunt esenţiale pentru menţinerea superiorităţii pe piaţă.

Profitul net previzionat pentru 2008-2009 este de 2,1 milioane .Rata intrusă de rentabilitate este peste 200% Euro.

CAPITOLUL II

PREZENTAREA GENERALĂ A SOCIETĂŢII

2.1. Denumire şi formare juridică

Societatea pe acţiuni LION SA va lua fiinţă prin asocierea firmelor Trading SRL şi SOCOM . La constituirea societăţii , aportul SOCOM va fi în natură , ea participând cu toate activele societăţii pentru a asigura spaţiul productiv şi utilajele necesare pentru a începe producţia . Lion Trading va aduce ca aport capitalul necesar pentru modernizarea atelierelor productive existente şi pentru înfiinţarea noului atelier.

Societatea LION SA va avea sediul în localitatea Sângeorgiu de Pădure, judeţul Mureş şi îşi va desfăşura activitatea în sediul firmei SOCOM.

Capitalul social la momentul înfiinţării va fi de 2 milioane Euro, din care 800000 Euro reprezintă valoarea reevaluată a activelor societăţii SOCOM iar 1200000 Euro va fi aportul în lichidităţi al societăţii Lion Trading.

Cele două societăţi care se asociază sunt persoane juridice care au fost înfiinţate pe bază unor legi diferite şi au un obiect de activitate diferit. Astfel, societatea cooperatista meşteşugăreasca "TÂRNAVA" SOCOM, cu sediul în localitatea Sângeorgiu de Pădure, judeţul Mureş, este o întreprindere de dimensiuni mijlocii, înfiinţată în August 1991 conform legii 66/1990.

"TÂRNAVA" SOCOM a fost înmatriculată la Registrul Comerţului cu numărul J26-254-1991 din 19 Aprilie 1991, cu codul fiscal R 1278006 şi având capitalul social de 924.625.000 lei, subscris şi vărsat integral, divizat în 36985 părţi sociale, fiecare având o valoare nominală de 25.000 lei

Societatea cooperatista meşteşugăreasca "TÂRNAVA" este o asociaţie independentă, afiliată la reţeaua teritorială (ATCOM) şi naţională (UCECOM) a cooperativelor meşteşugăreşti, şi este formată de persoane fizice de diverse categorii şi calificări profesionale, care se asociază pe bază consimţământului exprimat în mod liber, în scopul desfăşurării unor activităţi de producţie, servicii şi comerciale, care urmăreşte realizarea de beneficii materiale şi crearea unui cadru organizat de afirmare profesională şi de protecţie socială a membrilor săi.

Societatea Lion Trading SRL, cu sediul în Sângeorgiu de Pădure, judeţul Mureş, este o întreprindere privată mică, cu capital străin, înfiinţată la data de Iunie 1996 conform legii 31/1990. Capitalul social la momentul înfiinţării a fost de 100000 de guldeni olandezi care a fost majorat în 2000 la 1000000 Euro prin aportul singurului acţionar J. W. De Vries. Societatea Lion Trading SRL este reprezentantă în România a societăţii Lion B. V. Elst care este liderul pieţei de mic mobilier pentru copii din Olanda.

Preview document

Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 1
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 2
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 3
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 4
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 5
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 6
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 7
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 8
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 9
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 10
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 11
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 12
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 13
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 14
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 15
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 16
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 17
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 18
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 19
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 20
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 21
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 22
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 23
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 24
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 25
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 26
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 27
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 28
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 29
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 30
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 31
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 32
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 33
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 34
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 35
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 36
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 37
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 38
Factori de analiză critică și planul de afaceri la SC Lion SA în etapa 2005-2009 - Pagina 39

Conținut arhivă zip

  • Coperta.doc
  • Factori de Analiza Critica si Planul de Afaceri la SC Lion SA in Etapa 2005-2009.doc

Alții au mai descărcat și

Managementul Strategic în Cadrul Hotelului Majestic

1.4.2. CLIENTII HOTELULUI MAJESTIC. Datorita faptului ca Hotel Majestic este considerat “hotelul oamenilor de afaceri” majoritatea clientilor...

Managementului Resurselor Umane în Cadrul hotelului Crowne Plaza Flora București

Introducere Turismul reprezinta un fenomen economico – social specific civilizatiei moderne, puternic ancorat în viata societatii si influentat de...

Sisteme informaționale pentru management

I. IDENTIFICAREA BENEFICIARULUI PROIECTULUI 1.1 MISIUNEA FIRMEI Firma Piticot face parte din grupul italian Artsana, detinator al marcii Chicco...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?