Formate de Radioprograme

Extras din licenta Cum descarc?

Modalitatile de a transmite informatii au crescut foarte mult in ultimul timp. Mijloacele de comunicare in masa moderne permit nu doar influentarea unui mare numar de oameni, ci si de difuzare a unor stiri proaspete din cele mai diferite domenii si arii geografice.
Primele locuri in clasamente in ceea ce priveste informarea sunt detinute de radio, televiziune si presa scrisa. Acestea se diferentiaza intre ele prin mai multe elemente cum ar fi: publicul care nu este comun decat in parte, precum si modul de difuzare al stirilor, insa toate aceste mijloace de informare isi asuma aceeasi sarcina : a informa, a forma si a distra. Nicio persoana nu poate avea cunostinte directe despre lume in ansamblul ei, iar multi dintre noi nu avem decat o experienta limitata. Ceea ce stim despre restul lumii stim in primul rand datorita mijloacelor de comunicare in masa. Unele dintre mijloacele de comunicare in masa, joaca cu precadere rolul de a oferi oamenilor informatii si idei care sunt aparute din alte parti, ajutandu-i sa dobandeasca o viziune globala asupra lumii in general, continutul informational al oricarui canal de comunicare avand si rolul de a transmite cunostinte, adancind constiinta de sine a fiecaruia dintre noi, prezentand alti oameni, alte idei si alte tipuri de comportament.
In cadrul mass-media, activitatea se desfasoara sub actiunea si presiunea timpului, ducand astfel, uneori, la o abordare mai simpla a informatiilor. In consecinta mass-media pot utiliza in diferite cazuri miturile, stereotipurile, prezentand uneori imagini incomplete si adesea diferite fata de lume. Prezenta lucrare de licenta este intitulata "Formate de radioprograme informative" si este structurata astfel: Capitolul I este intitulat Radiodifuziunea, principii generale si analizeaza formatele radiofonice moderne si aspecte legate de formatele informative. Capitolul II se numeste Organizarea si structura radioprogramelor de stiri si dezvolta urmatoarele aspecte: stirea de radio-definire, caracteristici, organizarea si structura stirilor radio, genuri publicistice si formate in cadrul programelor informative. Capitolul III este un studiu de caz axat pe elaborarea unei emisiuni radio de tip informativ. 
Lucrarea se incheie cu Concluzii si propuneri legate de tema studiata.
Capitolul I. 
Radiodifuziunea, principii generale
1.1.Formate radiofonice moderne
Aparand la inceputul anilor 1920, radiodifuziunea a devenit, cu exceptia catorva zone dintre cele mai nedezvoltate, produsul industrial cel mai consumat. Modernitatea isi face prezenta in radio prin activitatile de diversificare si specializare a serviciilor oferite de retelele radio, prin exemplul oferit de ABC, in 1968. Cel mai important progres al serviciilor oferite de retelele radio se inregistreaza in utilizarea tot mai frecventa a transmisiilor in banda FM, favorizata de faptul ca licentele pentru banda AM erau din ce in ce mai greu de obtinut, devenind astfel o alternativa viabila.
Urmatorul pas pe calea evolutiei tehnice in radiodifuziune se petrece odata cu digitizarea, fenomen care presupune transformarea semnalelor radio in serii de cifre de 0 si 1. Singura problema o reprezinta faptul ca receptoarele actuale nu preiau semnalele digitale. Mai mult, putini dintre ascultatori erau nemultumiti de performantele actualelor receptoare incat sa investeasca in echipamente scumpe si oarecum duplicative.


Fisiere in arhiva (1):

  • Formate de Radioprograme.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!