Functionarea si Organizarea unei Agentii de Turism - Trapeza Tour

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 2
CAPITOLUL I. NOTIUNI GENERALE CU PRIVIRE LA VOIAJ CA PRODUS TURISTIC 4
I.1. Caracteristica organizarii si activitatii agentiilor de turism 4
I.2. Analiza principalelor notiuni si caracteristica voiajului turistic 15
I.3. Rolul si locul voiajului in cadrul produselor turistice contemporane 25
CAPITOLUL II. MODUL DE ORGANIZARE A ACTIVITATII AGENTIEI DE TURISM " TRAPEZA TOUR " SRL 29
II.1. Analiza obiectivelor generale si modul de organizare a societatii 29
II.2. Caracteristica si analiza pietei de desfacere a produselor firmei Trapeza Tour 31
II.3. Analiza si rolul serviciile prestate de Trapeza Tour 35
CAPITOLUL III. PRODUCEREA SI COMERCIALIZAREA VOIAJELOR TURISTICE 41
III.1. Conceperea si producerea voiajelor turistice 41
III.2. Promovarea si vanzarea voiajelor turistice 48
III.3. Modalitati de optimizare a proceselor de producere si comercializare a voiajelor turistice 56
CONCLUZII 60
BIBLIOGRAFIE 62
ANEXE 65


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Unul dintre principalele fenomene social-economice ale secolului nostru il constituie dezvoltarea cu o rapiditate si continuitate remarcabila a turismului intern si international, atat la nivelul Terrei cat si la nivelul de regiuni geografice, zone si tari. Motivul acestei dezvoltari il constituie, in primul rand, nevoia tot mai mare a individului de a evada din preocuparile zilnice, de a cauta experiente noi ce nu pot fi cunoscute decat prin calatorii. Turismul este cunoscut ca fiind cea mai larga industrie.
Veniturile sale au o proportie semnificativa in economia multor tari si este una din cele mai mari producatoare de locuri de munca. Agentul de turism actioneaza ca un serviciu "cauta si rezerva" si ca sfatuitor pentru client, eliberandu-l de povara cautarii de produse potrivite si, de asemenea folosindu-si cunostinta si experienta pentru a ajuta clientii sa se obisnuiasca cu experientele de calatorie. Tour operatorii actioneaza ca, consolidatori, "impachetand" diferite componente turistice si vanzandu-le ca un singur produs. Cateva organizatii turistice guvernamentale de asemenea actioneaza ca intermediari, distribuind informatii si brosuri pentru furnizorii de turism din zona lor.
Actualitatea temei: Consta in necesitatea cercetarii activitatii agentiei Trapeza Tour din R.Moldova pentru analiza excedentului a concurentei si voiajelor oferite de ea.
Scopul lucrarii: De a analiza functionarea si organizarea unei agentii de turism: Trapeza Tour pe piata turistica a R.Moldova.
Obiectivele:
- Studierea literaturii la tema actuala.
- Rolul si locul voiajului in cadrul produselor turistice contemporane. 
- Analiza problemei diferentierii activitatii turoperatorilor si a agentiilor de turism in RM 
- Caracteristica si analiza pietei de desfacere a produselor firmei Trapeza Tour.
- Analiza obiectivelor generale si modul de organizare a societatii Trapeza Tour
- Promovarea si vanzarea voiajelor turistice
Obiectul de studiu al lucrarii. In ceea ce priveste obiectul de studiu al lucrarii am ales functionarea si organizarea unei agentii de turism: Trapeza Tour si totodata am inaintat diverse analize si cercetari in ceea ce priveste activitatea acestora atit in producerea si comercializarea serviciilor turistice, cit si a problemelor aparute in calea acestora in procesul dat.
Nivelul cercetarii stiintific. Problema data a fost abordata in lucrarile mai multor savanti staini si autohtoni, incluzind si elaborind o diversitate de norme, metode, clasificari, definitii care din timpuri tot mai mult preocupa societatea si care aduc in fata acesteea raspunsurile si explicatiile necesare. Pentru prima data aceasta problema a fost cercetata de catre savantii rusi cum sint spre exemplu Zabaev I. V., Agaieva O. A care prin secolele XIX - XX in Rusia au incercat sa cerceteze problema functionarii industriei turismului, cit si a agentilor economici de pe piata turistica in ceea ce privette actrivitatea lor, elaborind si inclunzind citeva aspecte si metode legate de aceasta problema intr-o lucrare numita: ????????? ??????? ???????????????? ????????? ???????[20]. Dar problema data nu a putut fi necercetata de catre savantii straini, precum sint Francois Vallas, Lionel Becherel care in secolul XIX au elaborat un sir de metode de cercetari si analize pe care le-au inclus in lucrarea sa numita: The International Marketing of Travel and Tourism[14].
Metodologia si metodele de cercetare. Metodologia dar mai cu seama suportul stiintific l-au constituit un sir de lucrari fundamentale din domeniul dezvoltarii economice a sectorului turistic national, semnate de teoreticienii: Petrescu, L, Niculescu, Olteanu, V., Petcu Nicoleta, Sabo-Bucur Mariana, Stancioiu Aurelia-Felicia, Stanciulescu Gabriela etc. Desigur m-am axat si pe unele informatii de marketing pentru elaborarea unor demersuri strategice de promovare adecvata a pontentialului turistic, maturitatii pietii turistice si structurii ei. In calitate de suport metodologic a fost utilizata legislatia nationala cu privire la reglementarea si dezvoltarea activitatii turistice in Republica Moldova.


Fisiere in arhiva (1):

  • Functionarea si Organizarea unei Agentii de Turism - Trapeza Tour.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!