Funcționarea și organizarea unei agenții de turism - Trapeza Tour

Cuprins licență Cum descarc?

INTRODUCERE 2
CAPITOLUL I. NOŢIUNI GENERALE CU PRIVIRE LA VOIAJ CA PRODUS TURISTIC 4
I.1. Caracteristica organizării şi activității agenţiilor de turism 4
I.2. Analiza principalelor noțiuni şi caracteristica voiajului turistic 15
I.3. Rolul şi locul voiajului în cadrul produselor turistice contemporane 25
CAPITOLUL II. MODUL DE ORGANIZARE A ACTIVITĂŢII AGENŢIEI DE TURISM “ TRAPEZA TOUR ” SRL 29
II.1. Analiza obiectivelor generale şi modul de organizare a societăţii 29
II.2. Caracteristica și analiza pieței de desfacere a produselor firmei Trapeza Tour 31
II.3. Analiza și rolul serviciile prestate de Trapeza Tour 35
CAPITOLUL III. PRODUCEREA ŞI COMERCIALIZAREA VOIAJELOR TURISTICE 41
III.1. Conceperea şi producerea voiajelor turistice 41
III.2. Promovarea şi vânzarea voiajelor turistice 48
III.3. Modalităţi de optimizare a proceselor de producere şi comercializare a voiajelor turistice 56
CONCLUZII 60
BIBLIOGRAFIE 62
ANEXE 65


Extras din licență Cum descarc?

INTRODUCERE
Unul dintre principalele fenomene social-economice ale secolului nostru îl constituie dezvoltarea cu o rapiditate şi continuitate remarcabilă a turismului intern şi internaţional, atât la nivelul Terrei cât şi la nivelul de regiuni geografice, zone şi ţări. Motivul acestei dezvoltări îl constituie, în primul rând, nevoia tot mai mare a individului de a evada din preocupările zilnice, de a căuta experienţe noi ce nu pot fi cunoscute decât prin călătorii. Turismul este cunoscut ca fiind cea mai larga industrie.
Veniturile sale au o proportie semnificativa in economia multor tari si este una din cele mai mari producatoare de locuri de munca. Agentul de turism actioneaza ca un serviciu “cauta si rezerva” si ca sfatuitor pentru client, eliberandu-l de povara cautarii de produse potrivite si, de asemenea folosindu-si cunostinta si experienta pentru a ajuta clientii sa se obisnuiasca cu experientele de calatorie. Tour operatorii actioneaza ca, consolidatori, “impachetand” diferite componente turistice si vanzandu-le ca un singur produs. Cateva organizatii turistice guvernamentale de asemenea actioneaza ca intermediari, distribuind informatii si brosuri pentru furnizorii de turism din zona lor.
Actualitatea temei: Constă in necesitatea cercetării activitaţii agenției Trapeza Tour din R.Moldova pentru analiza excedentului a concurenţei si voiajelor oferite de ea.
Scopul lucrării: De a analiza functionarea şi organizarea unei agentii de turism: Trapeza Tour pe piaţa turistică a R.Moldova.
Obiectivele:
- Studierea literaturii la tema actuala.
- Rolul şi locul voiajului în cadrul produselor turistice contemporane. 
- Analiza problemei diferenţierii activităţii turoperatorilor şi a agenţiilor de turism în RM 
- Caracteristica și analiza pieței de desfacere a produselor firmei Trapeza Tour.
- Analiza obiectivelor generale şi modul de organizare a societăţii Trapeza Tour
- Promovarea şi vânzarea voiajelor turistice
Obiectul de studiu al lucrării. În ceea ce priveşte obiectul de studiu al lucrării am ales functionarea si organizarea unei agentii de turism: Trapeza Tour şi totodată am înaintat diverse analize şi cercetări în ceea ce priveşte activitatea acestora atît în producerea şi comercializarea serviciilor turistice, cît şi a problemelor apărute în calea acestora în procesul dat.
Nivelul cercetării ştiinţific. Problema dată a fost abordată în lucrările mai multor savanţi stăini şi autohtoni, incluzînd şi elaborînd o diversitate de norme, metode, clasificări, definiţii care din timpuri tot mai mult preocupă societatea şi care aduc in faţa acesteea raspunsurile şi explicaţiile necesare. Pentru prima dată această problemă a fost cercetată de către savanţii ruşi cum sînt spre exemplu Zabaev I. V., Agaieva O. A care prin secolele XIX – XX în Rusia au încercat să cerceteze problema funcţionării industriei turismului, cît şi a agenţilor economici de pe piaţa turistică în ceea ce priveţte actrivitatea lor, elaborînd şi inclunzind cîteva aspecte şi metode legate de această problemă într-o lucrare numită: Некоторые аспекты функционирования индустрии туризма[20]. Dar problema dată nu a putut fi necercetată de către savanţii străini, precum sînt François Vallas, Lionel Becherel care în secolul XIX au elaborat un şir de metode de cercetări şi analize pe care le-au inclus în lucrarea sa numită: The International Marketing of Travel and Tourism[14].
Metodologia şi metodele de cercetare. Metodologia dar mai cu seamă suportul ştiinţific l-au constituit un şir de lucrări fundamentale din domeniul dezvoltării economice a sectorului turistic naţional, semnate de teoreticienii: Petrescu, L, Niculescu, Olteanu, V., Petcu Nicoleta, Sabo-Bucur Mariana, Stăncioiu Aurelia-Felicia, Stănciulescu Gabriela etc. Desigur m-am axat şi pe unele informaţii de marketing pentru elaborarea unor demersuri strategice de promovare adecvată a pontenţialului turistic, maturităţii pieţii turistice şi structurii ei. În calitate de suport metodologic a fost utilizată legislaţia naţională cu privire la reglementarea şi dezvoltarea activităţii turistice în Republica Moldova.


Fisiere în arhivă (1):

  • Functionarea si Organizarea unei Agentii de Turism - Trapeza Tour.docx

Imagini din acest licență Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 9€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!