Fundamentarea Politicii de Distributie a SC Automobile Dacia SA in Vederea Cresterii Profitabilitatii Acesteia

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 
CAPITOLUL I POLITICA DE DISTRIBUTIE - CALE DE CRESTERE A PROFITULUI SC.AUTOMOBILE DACIA SA 
1.1 Politica de distributie - abordare conceptuala 
1.2 Etape in elaborarea strategiei de distributie a firmei de servicii/productie/comert 
1.3 Factori de influenta ai strategiei de distributie 
1.4 Modalitati de crestere a profitului firmei 
CAPITOLUL II COORDONATELE ACTIVITATII SC AUTOMOBILE DACIA SA PE PIATA AUTO 
2.1 Date de identificare
2.2Organizarea procesuala si structurala
2.3Analiza resurselor firmei
2.4 Partenerii firmei
2.5 Managemetul si strategia firmei
2.6 Profitabilitatea firmei 
CAPITOLUL III ANALIZA FUNDAMENTARII SI ELABORARII POLITICII DE DISTRIBUTIE A SC. AUTOMOBILE DACIA SA 
3.1 Factorii de influenta ai politicii de distributie ai societatii SC Renault Nissan Romania 
3.2 Politica de distributie a societatii SC Renault Nissan Romania 
3.3 Cai de distributie 
IV DIRECTIA CRESTERII EFICIENTEI SC. AUTOMOBILE DACIA SA 
4.1 Strategii de crestere a performantei Sc Automobile Dacia SA 
4.2 Analiza eficienteidistributiei Sc Automobile Dacia SA 
4.3 Directii strategice de crestere a profitabilitatii firmei din perspective politicii de distributie 
CONCLUZII
ANEXE
BIBLIOGRAFIE


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 
Scriitorul englez Edward Morgan Forster a scris in anul 1909 o nuvela intitulata ,,Masina se opreste", o nuvela in care a descris o lume a viitorului indepartat , in care intreaga omenire depinde integral de functionarea unei ,,Masini Universale". Si totusi, viitorul descris de E.M. Forster reprezinta o realitate a zilelor nostre, mai exact o realitate a secolului al XXI-lea , in care masinile domina strazile. 
Inca din cele mai vechi timpuri, omul a cautat metode prin care sa poata transporta diferite materiale sau hrana de la distante mult mai mari. Astfel, el a construit, folosindu-si inteligenta cu care este inzestrat, diferite mijloace de transport, de la cele mai rudimentare, atingand apogeul la sfarsitul secolului al XIX-lea, odata cu inventia automobilului.
Romania a fost printre primele tari care au introdus automobilul in circulatie, inainte de sfarsitul secolului al XIX-lea. Primul automobil a aparut in Romania in martie 1898, purtand numele de trasura-mobil, fiind adus la Bucuresti de Dr. Thomas Tomescu, care si-l cumparase la prima expozitie de automobile ce avusese loc in vara anului 1896, la Londra.
Constructorii de automobile s-au dezvoltat atat de mult incat numai seamana cu absolut nimic cu automobilele produse in secolele trecute. Sunt atat de sofisticate incat, daca inainte puteam sa reparam singuri un automobil daca aveam cunostinte in domeniu, in ziua de astazi, pentru a repara un automobil de ultima generatie, este nevoie de o intreaga echipa de specialisti.
Analistii economici ai ziarelor de specialitate ,,Capital" si ,,Ziarul Financiar " sustin ca in zilele noastre masina nu mai un lux , ci mai repede o necesitate , in ciuda faptului ca infrastructura nu reuseste sa satisfaca desfasurarea unui trafic optim. Acelesi surse confirma faptul ca unul din cinci romani isi pot achizitiona un autoturism , datorita atat cresterii puterii de cumparare cat si reducerii preturilor ca urmare a razboiului declansat de ofertele importatorilor auto. 
Statisticile publicate de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile arata ca pe primele locuri in topul vanzarilor auto , in anul 2007, se situeaza autoturismele fabricate de Dacia , urmate de cele fabricare de Renault Gama de preturi de sub 10.000 de euro, echiparea aproape completa si spatiul interior comparabil cu cel al unui model dintr-un segment superior sunt principalele atuuri ale automobilelor Dacia. Un alt avantaj important al autoturismelor Dacia il reprezinta si faptul ca sunt asamblate in Romania, majoritatea companiilor de asigurari oferind un tarif mai scazut in cazul politelor CASCO, in timp ce reteaua de dealeri si service Dacia este cea mai mare din tara, cu aproximativ 100 de concesionari la nivel national.
Prin tot ceea ce a facut aceasta societate pe piata romaneasca de profil, politicile abordate si in special cea de distributie ne-au atras atentia si ne-au facut sa ne orientam in realizarea acestei lucrari catre ea, ca fiind un excelent studiu de caz.
Lucrarea este structurata in patru capitole care acopera toate aspectele legate de politica de distributie, atat teoretice cat si practice.
Ne-am propus sa surprindem cu cea mai mare acuratete politica de distributie a Grupului Dacia Renault, tinand cont de evolutia pietei automobilelor din Romania, a principalilor importatori si producatori interni, piata respectiva aratand un potential in continua crestere.


Fisiere in arhiva (1):

  • Fundamentarea Politicii de Distributie a SC Automobile Dacia SA in Vederea Cresterii Profitabilitatii Acesteia.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!