Generalitati privind Sistemele de Actionari Electrice

Cuprins licenta Cum descarc?

Rezumat 5 
Cap.I.Consideratii privind transportoarele cu benzi si actionarea lor 6 
1.1.Generalitati 6
1.2.Consideratii privind transportoarele cu benzi si actionarea lor 7
1.3.Caractristicile actionarii trnsportoarelor cu banda 10
1.3.1.Determinarea sarcinilor motorului 12
1.3.2.Calculul cuplului rezistent la arborele motorului 17
Cap.II.Automatizarea transportoarelor cu banda 20
2.1.Automatizarea functionarii benzilor transportoare 20
2.2.Reglarea automata a vitezei benzii 25
2.2.1.Sisteme de actionare reglabile 30
2.2.2.Scheme de reglare a actionarilor electrice 33
2.2.3.Modificarea vitezei prin schimbarea numarului de poli 35
2.2.4.Modificarea vitezei prin schimbarea alunecarii S 36
Cap.III.Reglarea vitezei benzilor transportoare in functie de incarcarea specifica 
prin modificarea frecventei de alimentare a motorului asincron cu 
rotorul in scurtcircuit 39 
3.1.Generalitati 42
3.2.Modificarea frecventei cu convertoare cu circuit intermediar de c.c. 42
Cap.IV.Schema bloc de reglare a turatiei motorului asincron cu rotorul in 
scurtcircuit si functionarea ei 49 Cap.V.Considerente privind efectele armonicilor superioare si compensarea
lor 53
5.1.Efectele armonicilor superioare de la iesirea invertoarelor asupra
masinilor asincrone trifazate pe care le alimenteaza 53
5.2.Pierderile suplimentare in infasurarea statorica 55
5.3.Pierderile suplimentare in infasurarea rotorica 57
5.4.Pierderi suplimentare in fier 58 
5.5.Armonicile superioare al cuplului motor 59
5.6.Compensarea si filtrarea armonicilor in cazul redresoarelor comandate 66
Cap.VI.Considerente tehnico-economice 70
Cap.VII.Concluzii si propuneri 79
Bibliografie 80


Extras din licenta Cum descarc?

REZUMAT
Aceasta lucrare prezinta cateva generalitati privind sistemele de actionari electrice, notiuni legate de utilizarea masinilor de curent continuu a transportoarelor alimentate de convertoare statice de putere.
Primul capitol face referire la generalitati consideratii caracteristicii a transportoarelor cu banda si diferite calcule ale acestora
In al doilea capitol este prezentat reglarea automata cateva scheme si tipuri de reglare si modificarea vitezei in functie de cateva metode.
In capitolul trei este prezentata reglarea vitezei in functie de materialul transportat si modificarea frecventei acestora.
Capitolul patru prezinta schema bloc si functionarea acesteia.
Capitolul cinci prezinta efectele armonicilor si pierderile suplimentare precum si filtrarea armonicilor in cazul redresoarelor.
Ultimele capitole se refera la considerente tehnice concluzii si propuneri.
SUMMARY
This document presents the general features of electric actuating systems, concepts related to the handling of direct current devices of conveyors supplied by static power converters. 
The first chapter describes the general features and characteristics of belt conveyers and various related calculations. 
The second chapter describes the automation, shows a few diagrams and types of adjustment and modification of speed using various methods. 
Chapter three is about the adjusting of speed depending on the transported material and their frequency modification. 
Chapter four presents a flow chart and its operation. 
Chapter five shows the effects of harmonics and additional losses as well as the harmonic filtering of rectifiers.
The last chapters comprise technical considerations, conclusions and suggestions.
I.CONSIDERATII PRIVIND TRANSPORTOARELE CU BENZI SI ACTIONAREA LOR
I.1. Generalitati
Benzile transportoare au o larga utilizare in intreprinderi de toate tipurile, de exemplu: santiere de constructii, in fabrici de ciment si beton, in depozite de materiale inerte, precum si in silozuri, in sectiile de materiale refractare sau de turnatorie, in gospodaria de carbune din centralele electrice etc.
Aceasta utilizare larga a benzilor transportoare aduc dupa sine probleme privind proiectarea unor transportoare care sa satisfaca toate cerintele tehnice si economice. Exploatarea in diferite conditii de lucru impune o varietate mare de tipuri de benzi transportoare si de actionari.
Sunt cele mai utilizate echipamente pentru transportul in flux continuu a materialului in vrac. Transportoarele cu banda pe role sunt folosite in diverse ramuri ale industriei, cum ar fi industria miniera, siderurgica, a materialelor de constructii, etc. Acest tip de transportor se foloseste in industriile in care este necesar asigurarea unui flux continuu de material.
In industria miniera si de preparare, benzile transportoare s-au impus ca o necesitate stringenta. Astfel in industria miniera numarul transportoarelor in raport cu toate mecanismele este de 60 %.
Debitul transportoarelor din aceste intreprinderi este mare, ajungand la sute de tone pe ora. In sectiile de preparare a carbunelui de la o uzina coxo_chimica se transporta pe o singura banda o cantitate de material pana la 700t/h sau, astfel exprimat 1 vagon/minut; sistemul de transport in flux continuu din uzinele de innobilare mai transporta cate 5000t/h.
Varietatea mare a materialelor transportate duce dupa sine la o varietate a tipurilor de benzi transportoare. Benzile din intreprinderile cu debit mic au de obicei o lungime redusa si numarul lor in sistemul de transportoare in flux continuu este redus. Pentru cariere, mine de carbuni sau de minereuri se folosesc in principal benzi lungi, grele si foarte grele; pentru uzinele de innobilare si aglomerare se utilizeaza o varietate mare de benzi atat ca lungime cat si ca debit.
Toate instalatiile din sistemele de transport in flux continuu al materialelor pulverulente si marunte constau de regula la silozuri si dintr-un lant de mecanisme ce functioneaza succesiv din punct de vedere tehnologic. Instalatia poate consta din mai multe lanturi amplasate atat in serie cat si in paralel.
Toate instalatiile din sistemele de transport in flux continuu al materialelor pulverulente si marunte constau de regula din silozuri si dintr-un lant de mecanisme ce functioneaza succesiv din punct de vedere tehnologic. Instalatia poate consta din mai multe lanturi amplasate atat in serie cat si in paralel.
In limitele unui lant de asemenea mecanisme, functionarea acestora trebuie sa fie coordonata, deoarece oprirea oricarui mecanism poate duce la perturbarea functionarii intregului lant cu materiale.De exemplu, in cadrul opririi unei parti din mecanismele dintre sectiile de preparare a carbunelui de la o uzina coxo-chimica, se ingramadeste circa un vagon de material pulverulent blocat/minut. Curatirea manuala a unei asemenea ingramadiri necesita un timp indelungat, iar oprirea unui singur mecanism provoaca oprirea de durata a productiei.
Intre diversele instalatii din sistemul de transport in flux continuu a materialelor pulverulente si marunte exista o oarecare diferenta pentru diferite ramuri industriale. In primul rand ele difera prin cantitatea de material transportat, apoi o alta circumstanta care trebuie avuta in vedere consta in caracterul sarcinii transportate, de exemplu, in industria alimentara, in intreprinderile comertului, in silozuri, in depozite de materiale finite sau in alte intreprinderi de acest gen, se transporta de obicei piese in greutati mari pe unitate, atat ambalate cat si neambalate; in sectiile de turnatorie sau de preparare a carbunelui cum si in uzinele de aglomerare sau innobilare, in mine si alte intreprinderi, se transporta materiale pulverulente si marunte. Ele pot sa aiba o granulatie foarte variata, incepand de la bucati mari pana la nisip marunt, pietris, ciment, pamant de turnatorie; se pot transporta carbuni, diferite minereuri de fier sau magneziu, materiale chimice si abrazive etc.
Trebuie avut, de asemenea in vedere, deosebire din punctul de vedere a criteriului teritorial, adica clasificarea productiei in functie de amplasarea mecanismelor de transport si tehnologiei in interiorul fabricii respective.De exemplu, sectiile de preparare a carbunelui din turnatorii si sectiile uzinelor de pregatire a amestecului sun amplasate direct langa locurile de turnare sau in apropierea lor, pregatirea materialului, adica procesul tehnologic de preparare a pamantului sau al amestecului se face pe o suprafata limitata a unei singure sectii in care este concentrat tot utilajul tehnologic.In sectiile de preparare a carbunelui din uzinele coxo-chimice, sistemul de linii transportoare cu benzii ocupa un teritoriu mare al intreprinderii. Locurile de depozitare a materialelor (magaziile) sunt situate la distante marii de locurile de pregatire si folosire a acestora. Greutatile sunt amplasate in interiorul intreprinderii in diferite directii. Mecanismele tehnologice sunt situate in diverse sectii de-a lungul traseului de urmarit si prelucrare a materialului.


Fisiere in arhiva (1):

  • Generalitati privind Sistemele de Actionari Electrice.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!