Imaginea - Factor Important de Pozitionare a Intreprinderii pe Piata

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere
Capitolul 1: Imaginea intreprinderii - atribut important in pozitionarea acesteia
1.1 Analiza definitiei de imagine si componentelor ei
1.2 Crearea imaginei intreprinderii - factori de influenta si procese specifice
1.3 Caracteristicile conceptuale ale pozitionarii intreprinderii pe piata
Capitolul 2: Analiza imaginii intreprinderii ,,Axor" S.R.L. in baza instrumentelor de Marketing
2.1 Prezentarea generala a societatii comerciale ,,Axor" S.R.L. 
2.2 Abordarea instrumentelor de marketing pentru imaginea intreprinderii ,,Axor" S.R.L.
2.3 Evaluarea imaginii curente a intreprinderii ,,Axor" S.R.L. 
Capitolul 3: Modalitati de perfectionare si promovare a intreprinderii ,,Axor" S.R.L.
3.1 Studiul influentei imaginii corporative asupra pozitionarii intreprinderii pe piata
3.2 Recomandari privind imbunatatirea si promovarea imaginii intreprinderii
Concluzii si recomandari
Bibliografie
Anexe


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Actualitatea temei: 
Orice intreprindere vinde odata cu produsul ei, propria imagine: vinde sperante, idei, sentimente, valoare. In economia de astazi, economie dezvoltata si caracterizata printr-o competitie acerba, nevoia stabilirii unor strategii clare de promovare a imaginii companiei a devenit din ce in ce mai mult o necesitate.
Daca ne vom uita la oamenii din jurul nostru. Putem observa ca fiecare din ei isi creeaza propria sa imagine. Ea se bazeaza pe ceea ce vedem, auzim despre acest om si tot odata experienta pe care o detinem in comunicarea cu el. La fel ca oamenii, intreprinderea are imaginea sa, indiferent de faptul daca le place sau nu. Imaginea pozitiva este la fel de dificil de a fi identificata, ca frumusetea sau calitatea, dar atunci cind ea este, fiti siguri ca o veti sesiza. Succesul oricarei companii depinde de mai muti factori, si unul din aspectele importante al perceptiei si evaluarii companiei, din partea consumatorului, este impresia pe care acesta si-o formeaza in urma interactionarii cu produsele si serviciile ei.
A fi preocupat de imagine inseamna a fi preocupat de modul in care publicul percepe o tema. Compania nu poate ramine indiferenta la conflictele de munca, la etica sau la binele public pentru ca apoi sa pretinda ca-i pasa de imagine. A defini o marca, un produs, a crea o imagine care merge dincolo de fapte si de declaratia de valoare ceruta si care doreste sa atinga publicul la nivel emotional este o idee ambitioasa, axata pe principiile unei afaceri bune. 
Economia moderna nu sufera de insuficiente, ci de surplusuri. Intr-un supermarket tipic putem sa gasim o sumedenie de marci a diferitor companii. Din punctual de vedere al vinzatorului putem sa numim aceasta o supraconcurenta. Din punct de vedere a consumatorului - supraoferta.
In cazul in care toate bunurile si serviciile de pe piata sunt aceleasi, un avantaj deplin nu va obtine nici o companie. Multe intreprinderi moderne gresesc prin utilizarea strategiilor de convergenta, cu alte cuvinte, strategiile lor de pozitionare sunt nedeferentiate. Intreprinderea trebuie sa depuna eforturi pentru o pozitionare semnificativa si cu caracteristici distinctive. 
Relevanta temei alese este redata si de faptul ca la etapa actuala de dezvoltare a pietei, imaginea intreprinderii este un factor care permite adaugarea unor avantaje competitive pentru proprietarul ei. O imagine puternica face posibila obtinerea unui punct de sprijin pe un anumit segment de piata, cresterea numarului de clienti fideli, iar in unele cazuri chiar si poate crea o nisa individuala noua pe piata.
Deasemenea imaginea influenteaza competitivitatea firmei pe piata, pozitia de marketing, stabilirea preturilor la produse/servicii, atractivitatea in calitate de angajator, calitatea clientelei si partenerilor, ceia ce rezulta intr-o cuprindere aproximativa a tuturor sferelor de activitate.
Astazi, sunt rare organizatiile din tara, care au create departamente sau angajeaza responsabili de relatii publice, exceptie facind companiile si organizatiile straine care activeaza pe teritoriul Republicii Moldova precum si companiile financiar-bancare. In aceste conditii, devine actuala necesitatea studierii conceptelor de baza privind activitatile orientate spre crearea si gestionarea imaginii intreprinderii.
Scopul si obiectivele lucrarii: 
Scopul lucrarii este justificarea teoretica si stiintifica a eficientei formarii unei imaginii dinstictive ca avantaj in pozitionarea echilibrata a intreprinderii pe piata si pentru sporirea competitivitatii. 
Pentru realizarea scopului propus este necesar sa rezolvam urmatoarele obiective:
1. Studierea aspectelor teoretice ale formarii si promovarii imaginii intreprinderii;
2. Studierea esentei conceptului de imagine, in special formarea sa la fiecare etapa a ciclului de viata si evaluarea eficacitatii sale;
3. Evidentierea rolului imaginii in asigurarea succesului firmei pe piata;
4. Identificarea caracteristicilor formarii unei imagini externe, interne si a identitatii;
5. Analiza procesului de formare a imaginii intreprinderii;
6. Metode de aplicare a imaginii firmei;
7. Analiza celor mai frecvente greseli;
8. Analiza starii actuale a imaginii companiei ,,Axor" S.R.L.;
9. Studiul influentei imaginii corporative asupra pozitionarii intreprinderii ,,Axor" S.R.L.;
10. Evaluarea imaginii intreprinderii in contextul tendintelor pietei de obiecte sanitare din Republica Moldova.


Fisiere in arhiva (1):

  • Imaginea - Factor Important de Pozitionare a Intreprinderii pe Piata.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Al. Ries, Jack Trout, ,,Pozitionarea lupta pentru un loc in mintea ta", Editura Brandbuilders, 2004.
2. Buzoianu Daniela, ,,Economia si gestiunea intreprinderii", Ploesti, Note de curs, 2006.
3. Chiciudean Ion, George David, ,,Managementul comunicarii in situatii de criza", Bucuresti, Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative, 2011. http://managementcrize.files.wordpress.com/2012/03/comunicarea-de-criza-suport-de-curs.pdf (vizitat 15.03.2008).
4. http://lex.justice.md/index.php?action=view&view=doc&lang=1&id=324892 (vizitat 15.03.2008). 
5. http://www.allmoldova.com/furniture-design/furniture-for-the-house/my-house-villeroy-boch/salon.html (vizitat 15.03.2008).
6. http://www.anrceti.md (vizitat 15.03.2008).
7. http://www.gdr.md/ru/link/ (vizitat 15.03.2008).
8. http://www.interior.md/ (vizitat 15.03.2008).
9. James R. Gregory, ,,Marketing corporate image - The company as your number one product", NTC Business Book, 1991.
10. Joe Marconi, ,,Ghid practic de relatii publice", Iasi, Editura Polirom, 2007.
11. Jung, C.G., ,,Puterea sufletului - Antologie, Psihologie individuala si sociala", Ed. Anima, Bucuresti, 1994.
12. Marie-Helene Westphalen, ,,Le Communicator. Guide operationnel pour la communication d'entreprise", Paris, editia a II-a, Dunod, 1994.
13. Maxim E., Gherasem T., ,,Marketing", Bucuresti, Editura Economica, 2000.
14. Nedelea A. ,,Marketing", Bucuresti, Editura Didactica si Pedagogica, 2005
15. Olaru A., ,,Managementul marketingului firmelor rominesti", Galati, Editura Alma, 2000.
16. Ph. Kotler ,,Managementul marketingului", Editia a II-a, Teora, 2000.
17. Sica Stanciu, ,,Bazele generale ale marketingului", Universitatea din Bucuresti, 2002. http://ebooks.unibuc.ro/StiinteADM/sica/4.htm (vizitat 15.03.2008).
18. Smith. P. R., ,,Marketing Communication", Londra, Editura Kogan Page Limited, 1993.
19. Solcan M., ,,Conceptul de imagine a firmei", Revista ,,Economie si Sociologie" nr-3, ASEM, Chisinau, 2003, p.59-99.
20. Stancu Valentin, ,,Relatii Publice", Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative. http://bibliotecalibera.files.wordpress.com/2008/06/relatii-publice.pdf (vizitat 15.03.2008).
21. Tamas Csordas, ,,Corporate Identity", Miskolc, University of Miskolc, 2008. http://www.gei.uni-miskolc.hu/phd/tezisfuzetek/csordas_phd.pdf (vizitat 15.03.2008).
22. Thomas C. O'Guinn,Chris T. Allen,Richard J. Semenik, ,,Advertising and integrated brand promotion", Ohio, Thomson/South-Western, 2003. http://books.google.md/books?id=YAbiomVggU8C&printsec=frontcover&hl=ro#v=onepage&q&f=false (vizitat 15.03.2008).
23. ??????? ?., ,,????? ? ?????? ? ???????", ?.: ????, 2003.
24. ?. ???, ,,????? ?????: ????????????, ????????????, ???????????", 1999. http://www.buro-dv.ru/literatura/liter_11/liter11.php (vizitat 15.03.2008).
25. ?????????? ?.?., ,,????????? ?????????? ?????", ????, 2001.
26. ??????? ?.?., ,,??????? ?????????. ???????? ????????? ??????", ?????? ? ??, 2010.
http://www.e-reading-lib.org/chapter.php/90266/37/Zhdanova_-_Lenivyii_marketing._Principy_passivnyh_prodazh.html. (vizitat 15.03.2008).
27. ??????????? ?.?, ,,?????????? ???????", ?.: ??????? ? ??????????, 2002. (33.)
28. ????? ?., ,,??????? - <<?????>> ? <<??????>>". www.ln.com.ua (vizitat 15.03.2008).
29. ??????? ?.?., ??????? ?.?., ,,????? ? ???????????????: ?????? ? ????????", ?.: ????, 2006.


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!