Cuprins
- Summary 4
- Introducere 6
- Capitolul 1. Conceptul de digitalizare . 8
- 1.1. Apariția conceptului de digitalizare .. 8
- 1.2. Soluții de digitalizare .. 10
- 1.3. Digitalizarea în România 13
- 1.4. Digitalizare în domeniul wellness și fitness ... 16
- Capitolul 2. Managemetul Relației cu Clienții .. 19
- 2.1. Evoluția de la marketingul tradițional la marketingul relațional și managementul
- relațiilor cu clienții 19
- 2.2. Niveluri ale Managementului Relației cu Clienții .. 21
- 2.3. Satisfacția clienților 26
- 2.4. Evaluarea gradului de satisfacție al clienților . 27
- Capitolul 3. Prezentarea companiei WORLD CLASS ... 31
- 3.1. Prezentarea companiei 31
- 3.2. Analiza evoluției numărului de clienți 34
- 3.3. Principalii competitori 35
- 3.4. Identificarea profilului tehnologic al firmei ... 38
- 3.5. Digitalizarea în cadrul companiei WORLD CLASS .. 39
- Capitolul 4. Propuneri de îmbunătățire a nivelului de digitalizare în cadrul companiei
- WORLD CLASS . 42
- 4.1. Cercetare privind evaluarea gradului de digitalizare a companiei .. 42
- 4.2. Îmbunătățirea gradului de digitalizare prin rezolvarea poblemei ... 45
- 4.3. Dezvoltarea aplicației .. 47
- Concluzii și contribuții 51
- Anexe 53
- Bibliografie ... 60
Extras din licență
Summary
Of the many diverse and fascinating challenges we face today, the most intense and
important is the understanding and shaping of the new technological revolution, which involves
the transformation of humanity. A revolution has begun that fundamentally changes the way we
live, work and interact. By its magnitude, complexity and implications, the fourth industrial
revolution is different from any humanity has experienced before.
The term "wellness" brings together all those aspects that induce an optimal physical,
mental and social state, and it is understandable that, being human, no trend can impose on us
how to live our lives. But they can help us discover ways to simplify our lives, re-prioritize our
goals, and improve our lifestyles so that we can move one step further toward the "good."
We chose this topic because, according to studies, both at European and global level, our
country ranks among the leading countries in terms of digitalization. Thus, in order to be able to
join developed countries, we must understand that digitalisation has become an essential element
for the structure of society. In recent years, we have seen the digital transformation in various
forms, in all areas and sectors, including the field of wellness & fitness.
This paper is divided into four chapters: the first two comprising theoretical aspects of
digitalization and customer relationship management, the last chapters representing the practical
part of the project, as well as some conclusions and contributions.
The first chapter presents theoretical notions about digitalization and its importance in
terms of developing a company. It also presents the situation of digitalization in our country, but
also what digitalization means in the field of wellness & fitness.
The second chapter brings us to the term CRM (Customer Relationship Management),
known in Romanian as Customer Relationship Management. CRM is a set of strategies, policies
and technologies designed to attract, retain and retain customers. Another extremely important
aspect presented in this chapter is customer satisfaction.
In the third chapter is presented the company, which is the subject of the case study,
WORLD CLASS. This is the dominant player on the Romanian health & fitness market, with 41
active clubs, three more clubs to be opened in 2020 and over 65,000 members.
Chapter four brings to the fore the proposals to improve the level of digitalization within
the company. The choice of the digital solution that will contribute to the improvement of the
current level being made following a research. Thus, it will be decided to develop an application
that will give members the opportunity to provide feedback.
Among the advantages of this application are: access to truthful information, preventing
negative publicity from the competitive side, benchmarks and subtle knowledge, the sense of
importance induced by the customer, measuring customer satisfaction.
Introducere
Dintre numeroasele provocări diverse și fascinante cu care ne confruntăm astăzi, cea mai
intensă și mai importantă este înțelegerea și modelarea noii revoluții tehnologice, care implică
transformarea omenirii. A început o revoluție care schimbă fundamental modul în care trăim,
lucrăm și interacționăm. Prin amploarea, complexitatea și implicațiile sale, a patra revoluție
industrială este diferită de orice omenirea a experimentat înainte.
Termenul „wellness” reunește toate acele aspecte care ne induc o stare fizică, mentală și
socială optimă, și e de înțeles faptul că, oameni fiind, nicio tendință nu ne poate impune cum să
ne trăim viața. Dar ne pot ajuta să descoperim căi prin care să ne simplificăm existența, să ne
reprioritizăm scopurile și să ne îmbunătățim stilul de viață astfel încât să avansăm încă un nivel
către „bine”.
Am ales această temă deoarece, conform studiilor realizate, atât la nivel european, cât și
la nivel global, țara noastră se clasează între statele codașe în ceea ce privește digitalizarea.
Astfel, pentru a ne putea alătura țărilor dezvoltate trebuie să înțelegem faptul că digitalizarea a
devenit un element esențial pentru structura societății. În ultimii ani, am putut observa
transformarea digitală în diferite forme, în toate domeniile și sectoarele, printre care aflându-se și
domeniul ce vizează partea de wellness & fitness.
Prezenta lucrare este împărțită în patru capitole: primele două cuprinzând aspecte
teoretice privind digitalizarea și managemetul relației cu clienții, ultimele capitole reprezentând
partea practică a proiectului, cât și o parte de concluzii și contribuții.
Primul capitol prezintă noțiuni teoretice privind digitalizarea și importanța ei în ceea ce
privește dezvoltarea unei companii. De asemenea, este prezentată situația digitalizării la nivelul
țării noastre, dar și ce înseamnă digitalizarea în domeniul wellness & fitness.
Cel de-al doilea capitol ne aduce în vedere termenul de CRM (Customer Relationship
Management), cunoscut în limba română ca Managemetul Relației cu Clienții. CRM reprezintă
un set de strategii, politici și tehnologii destinate atragerii, reținerii și fidelizării clienților. Un alt
aspect extrem de important prezentat în cadrul acestui capitol îl reprezintă satisfacția clienților.
În cadrul celui de-al treilea capitol este prezentată compania, ce face obiectul studiului
de caz, WORLD CLASS. Aceasta fiind jucătorul dominant pe piața românească de health &
fitness, cu 41 de cluburi active, alte trei cluburi care urmează sa fie deschise în 2020 și peste
65.000 de membri.
Capitolul patru aduce în prim-plan propunerile de îmbunătățire a nivelului de digitalizare
din cadrul companiei. Alegerea soluției digitale ce va contribui la îmbunătățirea nivelului actual
realizându-se în urma unei cercetări. Astfel, se va opta pentru dezvoltarea unei aplicații care să
ofere membrilor posibiliatea de a oferii feedback.
Printre avantajele acestei aplicații se numără: accesul la informații veridice, împiedicarea
publicității negative din partea competiției, benchmark-uri și cunoștinte subtile, sentimentul de
importanță indus clientului, măsurarea satisfacției clienților.
Bibliografie
Surse bibliografice din cărți
[1] Antony, Jiju; Preece, David (2002). Understanding, Managing, and Implementing Quality
Frameworks, Techniques and Cases. London, New York: Routledge
[2] Bălan, C., (2004), Marketing. Aspecte conceptuale și operaționale, Editura ASE, București,
[3] Conca, M.G.; Scarpa, A.P. (2004). Quality & Customer Satisfaction. Tools for Measuring the
Customer’s Total Experience, Goal QPC, First Edition
[4]Payne, A. (2006), Handbook of CRM. Achieving Excellence in Customer Management,
Editura Butterworth-Heinneman.
[5] Payne, A.F.T., (1995), Advances in Relationship Marketing, Editura Kogan Page, London.
[6] Zeithaml Valerie A., A. Parasuraman, L. L. Berry, (1990): „Delivering Qualiy Service:
Balancing Customer Perceptions and Expections”, The Free Press A Division of Simon &
Schuster Inc., New York, USA
Surse bibliografice din reviste
[7] Bălan Carmen - Revista de Marketing Online, Vol 1, nr.3, pag 9.
[8] Customer think guide to real CRM putting customers at the heart of your business profitably.
January 2003. Editat de Customerthink Corporation 2003
[9] Evans, J.R., Lindsay, W.M. (2005). The Management and Control of Quality. Sixth Edition.
SouthWestern, Thomson. Mason, Ohio
[10] Kondo, Y. (1998), "Hoshin kanri ‐ a participative way of quality management in Japan",
The TQM Magazine, Vol. 10 No. 6, pp. 425-431
[11] Kotler, P., (1992), „It's time for total marketing”, Business Week Advance Executive Brief
[12] Paraschivescu A.O. (2009) Satisfacția Clienților. Strategia TPV, Revista/Journal
„ECONOMICA”, Nr.1(65), pp. 88-96
61
[13] Parasuraman, A., Zeithaml, V.A. and Berry, L.L. (1988), "SERVQUAL: a multi-item scale
for measuring consumer perceptions of the service quality", Journal of Retailing, Vol. 64, No. 1,
pp. 12- 40.
[14] Păunescu, C. (2006), Model de Evaluare a Satisfacției Clienților pentru Întreprinderile Mici
și Mijlocii, Economic Interferences, Iunie, No.20, pp. 112-118;
[15] Reichheld, F. și Sasser, W.E. Jr., (1990), „Zero defections: quality comes to services”,
Harvard Business Review, September/October, pp. 105-111;
[16] Reinartz, W. și Kumar, V., (2002), „The Mismanagement of Customer
Loyalty”, Harvard Business Review, July.
[17] Schwab, K. (2016a). The Fourth Industrial Revolution. World Economic Forum, p. 11
...
Preview document
Conținut arhivă zip
- FITNESS_APP-master
- .vscode
- extensions.json
- apps
- app-client
- src
- app
- app.scss
- app.spec.tsx
- app.tsx
- logo.svg
- star.svg
- assets
- .gitkeep
- aqua.jpg
- bosu.jpg
- ccore.jpg
- circuittraining.jpg
- cxwork.jpg
- gritstrength.jpg
- kickboxing.jpg
- login-background.jpg
- metabolicworkout.jpg
- yoga.jpg
- environments
- environment.prod.ts
- environment.ts
- favicon.ico
- index.html
- main.tsx
- polyfills.ts
- styles.scss
- .browserslistrc
- .eslintrc
- jest.config.js
- tsconfig.app.json
- tsconfig.json
- tsconfig.spec.json
- app-server
- src
- app
- .gitkeep
- app.controller.spec.ts
- app.controller.ts
- app.module.ts
- app.service.spec.ts
- app.service.ts
- assets
- .gitkeep
- comunication.js
- environments
- environment.prod.ts
- environment.ts
- main.ts
- .eslintrc
- jest.config.js
- tsconfig.app.json
- tsconfig.json
- tsconfig.spec.json
- web-editor-client-e2e
- src
- fixtures
- example.json
- integration
- app.spec.ts
- plugins
- index.js
- support
- app.po.ts
- commands.ts
- index.ts
- .eslintrc
- cypress.json
- tsconfig.e2e.json
- tsconfig.json
- .gitkeep
- dist
- apps
- web-editor-server
- main.js
- main.js.map
- libs
- fclass-crud
- src
- lib
- fclass-crud.controller.spec.ts
- fclass-crud.controller.ts
- fclass-crud.model.ts
- fclass-crud.module.ts
- fclass-crud.service.spec.ts
- fclass-crud.service.ts
- index.ts
- jest.config.js
- README.md
- tsconfig.json
- tsconfig.lib.json
- tsconfig.spec.json
- tslint.json
- landing-page
- src
- lib
- login-modal
- login-modal.scss
- login-modal.spec.tsx
- login-modal.tsx
- signup-modal
- signup-modal.scss
- signup-modal.spec.tsx
- signup-modal.tsx
- landing-page.scss
- landing-page.spec.tsx
- landing-page.tsx
- index.ts
- .eslintrc
- jest.config.js
- README.md
- tsconfig.json
- tsconfig.lib.json
- tsconfig.spec.json
- main-page
- src
- lib
- card
- card.scss
- card.spec.tsx
- FClass.tsx
- class-modal
- class-modal.scss
- class-modal.spec.tsx
- class-modal.tsx
- class-nav
- class-nav.scss
- class-nav.spec.tsx
- class-nav.tsx
- main-page.scss
- main-page.spec.tsx
- main-page.tsx
- index.ts
- .eslintrc
- jest.config.js
- README.md
- tsconfig.json
- tsconfig.lib.json
- tsconfig.spec.json
- server-auth
- src
- lib
- server-auth.controller.spec.ts
- server-auth.controller.ts
- server-auth.model.ts
- server-auth.module.ts
- server-auth.service.spec.ts
- server-auth.service.ts
- index.ts
- jest.config.js
- README.md
- tsconfig.json
- tsconfig.lib.json
- tsconfig.spec.json
- tslint.json
- .gitkeep
- tools
- schematics
- .gitkeep
- tsconfig.tools.json
- .DS_Store
- .editorconfig
- .eslintrc
- .gitignore
- .prettierignore
- .prettierrc
- .vscode
- jest.config.js
- nx.json
- package.json
- README.md
- tsconfig.json
- tslint.json
- workspace.json
- yarn.lock
- Imbunatatirea nivelului de digitalizare in cadrul companiei WORLD CLASS Romania.pdf
- Imbunatatirea nivelului de digitalizare in cadrul companiei WORLD CLASS Romania.pptx