Imbunatatirea Performantelor Angajatilor. Studiu de Caz - Compania Sensiblu

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 4
CAPITOLUL 1
SEMNIFICATIA MANAGEMENTULUI RESURSELOR UMANE
IN ECONOMIA DE PIATA 5
1.1CONCEPTUL DE MANAGEMENT AL RESURSELOR UMANE 5
I.1.1. Conceptii cu privire la definirea managementului resurselor umane 7
I.1.2. Resursele umane- principala resursa a firmei 7
I.1.3. Creativitatea resurselor umane in cadrul firmei 8
I.1.3.1. Simptome ale creativitatii 8
I.2. Principalele functii (activitati) ale managementului resurselor
umane 9
I.2.1. Componentele si functiile managementului resurselor umane 9
1.2.2. Selectia si incadrarea personalului 11
1.2.3. Metode si tehnici de selectie a personalului 12
1.2.4. Motivarea complexa a personalului 13
CAPITOLUL II
ROLUL PREGATIRII PROFESIONALE A ANGAJATILOR 14
II.1. Strategii de formare si perfectionare a resurselor umane 14
II.1.1. Modalitati de formare si perfectionare 14
II.1.2. Metode didactice utilizate in formarea si perfectionarea personalului 15
II.1.3. Trainingul - modalitate eficienta pentru perfectionarea resurselor umane manageriale si de executie 16
II.2. Metode de imbunatatire a performantelor 18
II.2.1. Pregatirea si dezvoltarea profesionala 18
II.2.2. Metode de imbunatatire a performantei la locul de munca 19
II.3. Evaluarea performantelor angajatilor 21
II.3.1. Conceptul si motivatia evaluarii 21
II.3.2. Etapele procesului de evaluare 22
Responsabilitatea evaluarii 23
II.3.3. Documente utilizate in procesul de evaluare- interviul de evaluare 25
CAPITOLUL III
STUDIU DE CAZ : COMPANIA SENSIBLU 28
III.1. Compania Sensiblu si grupul A&D Pharma 28
III.2. Sensiblu: istoric si structura 30
III.2.2. Politica de lucru cu clientii 36
III.2.3. Pasii de vanzare 37
III.2.4. Produsele din farmaciile Sensiblu si promovarea lor 38
III.3. Instrumentele de lucru, procedurile si fluxul activitatii din farmacii 39
III.3.1. Fluxul activitatii din farmacii 40
III.3.2. Aprovizionarea si stocurile : 41
III.3.3. Iesirea produselor din farmacie 42
III.3.4 Standarde de conduita in Sensiblu 43
III.3.5. Prezenta si punctualitatea 44
III.3.6. Lucrul intr-un mediu sigur pentru companie si pentru cei din jur 45
III.4. Rasplata 47
III.4.1. Pachet salarial, beneficiile si programele interne pentru angajati 47
III.5. Recunoasterea salariatilor 49
III.5.1. Training, mentoring si coaching 49
III.5.2. Recrutarea interna 50
III.5.3. Planul succesoral 50
BIBLIOGRAFIE


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL 1
SEMNIFICATIA MANAGEMENTULUI RESURSELOR UMANE
IN ECONOMIA DE PIATA
1.1CONCEPTUL DE MANAGEMENT AL RESURSELOR UMANE
Definirea managementului .
Aparitia managementului ca stiinta a conducerii a fost istoriceste legata de o serie de fenomene, cum ar fi:
- despartirea partiala a gestionarii capitalului de proprietatea asupra acestuia si , in context, cresterea rolului specialistilor in conducerea activitatii economice;
- concentrarea si centralizarea productiei si a capitalului;
- accelerarea progresului stiintifico-tehnic;
- extinderea specializarii si cooperarii in productie , atat pe plan national cat si international;
- cresterea gradului de competitivitate a activitatilor umane in toate domeniile;
Managementul constituie, ca atare, unul dintre cei mai semnificativi factori care conditioneaza dimensiunile performantelor obtinute de intreprinderi, de catre alte institutii, precum si de economiile nationale, de tarile lumii, de organismele internationale.
In literatura mondiala, bogata in ceea ce priveste managementul, se intalnesc numeroase definitii :
,, Managementul constituie un sistem de concepte si metode prin care se realizeaza conducerea unei entitati micro sau macro-economica, cultural-stiintifica, politica si sociala, in vederea atingerii unor performante ridicate si durabile."
,, Managementul directioneaza activitatea celorlalti sa isi realizeze activitatea, determinandu-i pe ceilalti sa si-o realizeze pe a lor."
,, Managementul este arta de a imobiliza si de a canaliza intreaga inteligenta a tuturor in serviciul scopului urmarit de intreprinderi."
Performantele economiilor nationale si ale firmelor depind intr-o masura insemnata de valoarea managementului, de calitatea gestionarii resurselor, intre care un loc insemnat revine resurselor umane.
Managerii acorda cel mai mult din timpul lor resurselor umane, luand decizii care le privesc pe acestea. Resursele umane trebuie sa fie astfel gestionate incat sa devina factorul ,,motor" al progresului unitatii conduse . In ceea ce priveste tara noastra, problemele gestionarii resurselor umane comporta inca dificultati , din cauza trecerii de la un sistem politico-economic de comanda, centralizat, in care initiativa managerilor era limitata, deciziile luandu-se de catre conducerea politica a statului, la un sistem descentralizat, specific economiei de piata.
Dificultatile care au aparut in economia romaneasca la sfarsitul mileniului al II-lea si inceputul celui de-al III-lea au cauze complexe, intre acestea situandu-se neajunsurile managementului in general, celui al resurselor umane, in special.
Problema dificultatilor in domeniul managementului resurselor umane are, insa, o cuprindere larga, la scara planetara. Peter Drucker sublinia, de exemplu, ca in ansamblu, conducatorii iau decizii mediocre cu privire la calitatea salariatilor si la promovarea acestora. Sintagma ,,resurse umane" inlocuieste notiunea de ,,personal", marcand o etapa superioara in modul de a intelege oamenii. Acestia nu mai sunt tratati numai prin problema de cost, ci si ca o investitie pentru dezvoltarea organizatiei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Imbunatatirea Performantelor Angajatilor. Studiu de Caz - Compania Sensiblu.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!