Imbunatatirea Performantelor Manageriale la SC Alfa SRL

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 1
CAPITOLUL I 3
MANAGEMENTUL SI PERFORMANTELE ECONOMICE ALE FIRMEI 3
1.1.Definirea si caracteristicile managementului organizatiei 3
1.2.Abordari manageriale ale organizatiei 5
1.2.1.Abordarea clasica a managementului 7
1.2.2.Analiza managementului la nivelele inferioare ale organizatiei 8
1.2.3.Abordarea sistemica a organizatiei 11
1.2.4.Abordarea contingentiala a organizatiei 13
1.2.5.Noi tendinte in management 14
1.3.Procesul de management si indeplinirea obiectivelor organizatiei 17
1.4.Managementul performantei - concept si obiective 17
1.5.Tipologia strategiilor 22
1.6.Eficienta si eficacitate manageriala 23
CAPITOLUL II 30
PREZENTAREA GENERALA SI ANALIZA ACTIVITATII SC ALFA SRL 30
2.1.Descrierea SC ALFA SRL, structura si obiectul sau de activitate 30
2.1.1.Date de identificare 30
2.1.2.Scurt istoric 32
2.2.Descrierea activitatii actuale a intreprinderii. Analiza mediului intern 34
2.2.1.Analiza functiunii de productie 34
2.2.2.Analiza functiunii comerciale 36
2.2.3.Diagnosticul structurii organizatorice, resurselor umane si a managementului 38
2.2.4.Analiza economico-financiara 40
2.3.Analiza mediului extern 52
2.4.Concluziile analizei 55
CAPITOLUL III 57
ANALIZA STRATEGIEI MANAGERIALE DE DEZVOLTARE A SC ALFA SRL..57
3.1.Analiza sistemului managerial 57
3.2.Obiective strategice de dezvoltare a firmei 62
3.3.Politica de investitii 64
3.4.Reproiectarea sistemului informational-informatic 68
CAPITOLUL IV 75
FUNDAMENTAREA CRESTERII PERFORMANTELOR LA SC ALFA SRL 75
4.1.Fundamentarea obiectivului: investitii 75
4.2.Fundamentarea obiectivului: marketing si promovare 79
4.3.Fundamentarea obiectivului: reproiectarea sistemului informational - informatic 79
4.4.Centrele de performanta 81
4.5.Model decizional dinamic 82
4.6.Performanta asteptata in urma implementarii obiectivelor strategice 83
CONCLUZII SI PROPUNERI
BIBLIOGRAFIE
ANEXE
LISTA DE INVENTARIERE A GRAFICELOR
LISTA DE INVENTARIERE A TABELELOR


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Managementul poate fi dimensionat prin performanta, care reprezinta o stare de competitivitate, insotita de un nivel de eficacitate si productivitate, si care o face prezenta pe piata. In acest sens, performanta trebuie sa insoteasca permanent managementul, pentru ca acesta sa-si atinga obiectivele propuse, indiferent de marimea intreprinderii.
A mentine o firma in stare de functionare normala, si pentru a-i creste performantele, este necesar ca aceasta sa se adapteze la schimbarile care au loc in cadrul mediului extern in care functioneaza. O astfel de schimbare presupune schimbari permanente in cadrul firmei. Astfel o prioritate a etapei de tranzitie la economia de piata o constituie apelarea la centrele de cost, centrele de profit si centrele de performanta.
Motivatia alegerii temei
Tema aleasa de mine ,,Imbunatirea performantelor manageriale" am abordat-o fiind convinsa ca este o necesitate pentru organizatie. Centrele de performanta reprezinta un ansamblu de elemente dependente intre ele, care formeaza un tot, avand un grad de autonomie in utilizarea si optimizarea resurselor de asigurare a performantei. In acest scop se apeleaza la o serie de metode si tehnici, care sunt specfice unei anumite probleme, sau intregului sistem al managementului performantei. 
Ipotezele cercetarii
Ipoteza principala de la care am plecat in cercetare se bazeaza pe ideea ca un management performant se bazeaza pe fundamentarea stiintifica a strategiei manageriele.
Obiectivele cercetarii
Obiectivele propuse la inceputul cercetarii sunt:
Obiectivul 1: Cercetarea teoretica in domeniul managementului si a managementului performantei;
Obiectivul 2: Analiza activitatii pe o perioada de 3 ani a firmei ALFA SRL, firma in care am desfasurat cercetarea, incluzand:analiza structurii actuale a pietei firmei SC ALFA SRL, realizarea unei analize diagnostic complete la SC ALFA SRL;
Obiectivul 3: Analiza strategiei de dezvoltare a firmei: 
- analiza sistemului managerial si identificarea aspectelor care necesita imbunatatire;
- proiectarea unei strategii de dezvoltare a firmei, identificand obiectivele generale si secundare, mijloacele si resursele necesare implementarii acestor obiective.
Obiectivul 4: Fundamentarea cresterii performantelor firmei
Lucrarea este structurata in patru capitole, care reflecta modul in care am realizat obiectivele propuse, respectiv:
- In capitolul I am studiat si am selectat principalle teorii, metode si tehnici privind managementul, managementul performantei si eficienta manageriala.
- In capitolul II am analizat atat mediul intern si extern al firmei, punand in evdenta posibilitatea societatii de a se mantine pe piata ca lider in domeniu precum si de a-si dezvolta potentialul, dar si amenintatarile la care este supusa din cauza concurentei sau a instabilitatii politice si economice.
- In capitolul III am realizat o analiza critica a sistemului managerial axata pe strategiile de dezvoltare ale firmei studiate. Am definit obiectivele generale si secundare, mijloacele si resursele.
- In capitolul IV am fundamentat cresterea performantelor aplicand metode si tehnici studiate.
Instrumentarul metodologic utilizat este: analiza si sinteza, analiza diagnostic, metoda arborelul de pertinenta, subsistemele mangeriale etc.
CAPITOLUL I
MANAGEMENTUL SI PERFORMANTELE ECONOMICE ALE FIRMEI
1.1. Definirea si caracteristicile managementului organizatiei
Managementul influenteaza toate fazele existentei organizatiilor moderne. Societatea, in ansamblul ei, nu ar putea exista in forma ei actuala, si nu ar putea progresa fara manageri care sa dirijeze eficient organizatiile care o compun. Peter Drucker a accentuat acest aspect afirmand ca: ,,managementul eficient este, probabil, principala resursa a tarilor dezvoltate si resursa de care au cea mai mare nevoie tarile in curs de dezvoltare". 
In mod esential, rolul managementului este de a conduce organizatiile spre atingerea obiectivelor propuse. ,,Nu exista o idee mai importanta pentru management decat obiectivele. Managementul nu are nici o semnificatie fara obiectivele sale." - afirma Samuel Certo. 
Termenul de management este deseori utilizat in diverse modalitati. Intelegerea diverselor modalitati in care notiunea de management este utilizata ne poate feri de numeroase confuzii.
Unele definitii se refera la management ca la un sistem cumulat de informatii si de cunostinte, o stiinta, care ofera elemente legate de modul in care trebuie condusa o organizatie. 
,,Managementul este stiinta tehnicilor de conducere a unei intreprinderi" (Dictionarul Larrouse) 
,,Managementul este stiinta care se ocupa de legile conducerii generale a organizatiilor precum si de legile sintetice ale componentelor sale" (Popova, Krasnopoiasa).


Fisiere in arhiva (4):

  • Imbunatatirea Performantelor Manageriale la SC Alfa SRL
    • ANEXA 1.doc
    • cuprins.doc
    • Imbunatatirea Performantelor Manageriale la SC Alfa SRL.doc
    • LISTA DE INVENTARIERE A ANEXELOR.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!