Imbunatatirea Sistemului Motivational in Cadrul Complexului Hotelier Minerva Bucuresti

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 3
Capitolul I. PREZENTAREA GENERALA A HOTELULUI ,,MINERVA" 4
1.1. Amplasare 4
1.1.1. Cazarea 5
1.1.2. Restauratia 5
1.2. Sistemul de rezervari 8
1.3. Relatiile cu agentii de turism 9
Capitolul II. EVOLUTIA PRINCIPALILOR INDICATORI ECONOMICO-FINANCIARI IN PERIOADA 2005-2007 10
2.1. Analiza economica 10
2.2. Situatia hotelului pe piata locala 12
2.3. Principalii concurenti ai Hotelului ,,MINERVA" 13
2.4. Identificarea simptomelor semnificative 16
Capitolul III. PREZENTAREA SI ANALIZA RESURSELOR UMANE 18
3.1. Prezentarea si analiza resurselor umane 18
3.1.1. Analiza resurselor umane pe sexe si grupe de varsta 18
3.1.2 Analiza resurselor umane dupa nivelul pregatirii profesionale 19
3.1.3 Analiza resurselor umane pe sexe si natura functiilor ocupate 20
3.1.4. Analiza formarii si perfectionarii personalului in perioada ultimilor 3 ani 22
3.1.5. Analiza promovarii personalului in anii 2005-2007 23
3.2 Analiza modului de recrutare si selectare a personalului 24
3.3 Analiza sistemului motivational 25
3.3.1 Identificarea factorilor motivationali utilizati in cadrul organizatiei 25
3.3.2. Identificarea si ierarhizarea nevoilor 28
Capitolul IV. REPROIECTAREA MANAGEMENTULUI RESURSELOR UMANE IN CADRUL ORGANIZATIEI 34
4.1. Concluzii privind organizarea si functionarea sistemului motivational 34
4.1.1. Aspecte pozitive 34
4.1.2. Aspecte negative 35
4.2. Elaborarea solutiilor de schimbare a sistemului motivational 35
CONCLUZII 37
ANEXE 41
Anexa 1. REGULAMENTUL DE ORDINE INTERIOARA (ROI) 41
1. PREAMBUL 41
2. OBLIGATIILE ANGAJATORULUI 41
3. DREPTURILE SI INDATORIRILE PERSONALULUI ANGAJAT 41
Anexa 2. ORGANIGRAMA HOTELUUI ,,MINERVA" 43
Anexa 3. Imagini Complex Hotelier ,,MINERVA" Bucuresti 44
BIBLIOGRAFIE 46


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Resursele turistice ale Romaniei o situeaza printre tarile cele mai dotate din acest punct de vedere, care pot fi puse in valoare datorita acumularilor din ultimul timp in procesul de reforma, ce vizeaza descentralizarea si privatizarea acestui sector important al economiei.
Sectorul privat hotelier din Bucuresti a inregistrat o dezvoltare si modernizare, astfel, reunind traditia de mai multe secole a ospitalitatii cu restrictiile unei gestiuni performante, activitatea din hotel ,,Minerva" se desfasoara astfel incat sa mentina o pozitie buna pe piata si in fata concurentilor prin: prestarea serviciilor la o calitate superioara; obtinerea unui raport bun calitate/pret; printr-o oferta cat mai mare si vasta pentru satisfacerea celor mai rafinate cereri; ameliorarea echipamentelor si a confortului. Exista persoane care platesc sume mari pentru un sejur deosebit si de calitate, deci, calitatea si satisfacerea clientilor devine o forta majora care trebuie imbunatatita nelimitat, pentru ca insusirea acestor calitati poate determina avantaje mari.
Lucrarea de fata trateaza o problematica deosebit de importanta, de maxima actualitate, cu multiple implicatii si cu dimensiuni sensibil amplificate pentru practica manageriala din tara noastra. Demersul stiintific necesar elaborarii lucrarii a avut la baza convingerea ca succesul, performanta si competitivitatea organizatiilor depind, in mare masura, de continutul si calitatea managementului resurselor umane. Desi acest proces al recrutarii si selectiei resurselor umane pare usor de abordat, in realitate, nu exista retete usoare pentru reusita acestuia, el depinzand in mare masura de cunostintele si priceperea celor implicati. Conditiile de reusita sunt fondate pe rigurozitatea demersului, eficacitatea cautarii candidatilor, calitatea metodelor de selectie si atentia acordata intampinarii, integrarii si urmaririi noului angajat. Pe parcursul lucrarii, am incercat sa dezbat aceasta tema, de mare amploare in secolul nostru, luand ca exemplu Hotelul ,,MINERVA" din Bucuresti. Lucrarea: IMBUNATATIREA SISTEMULUI MOTIVATIONAL IN CADRUL COMPLEXULUI HOTELIER ,,MINERVA""- este impartita in 4 capitole, si anume:
Capitolul I - Prezentarea generala a HOTELULUI ,,MINERVA"
Capitolul II - Evolutia principalilor indicatori economico-financiari in perioada 2005-2007
Capitolul III - Prezentarea si analiza resurselor umane 
Capitolul IV - Reproiectarea managementului resurselor umane in cadrul organizatiei
In final, conceperea si desfasurarea corecta a managementului resurselor umane asigura premisele realizarii unei productivitati ridicate a salariatilor. Pentru aceasta, un rol esential il are folosirea unor criterii cat mai adecvate fiecarui post intrucat doar candidatii care satisfac cerintele postului pot obtine randamentul dorit de cei care i-au angajat. Desigur, lucrarea este susceptibila de imbunatatiri si dezvoltari, iar unele din problemele sau aspectele prezentate necesita o examinare continua.
Capitolul I. PREZENTAREA GENERALA A HOTELULUI ,,MINERVA"
1.1. Amplasare
Hotelul ,,Minerva" a fost infiintat in baza Legii nr.15/1990, Societatea comerciala S.C. ,,Minerva" S.A. este persoana juridica romana, avand forma de organizare societate pe actiuni, si se organizeaza si functioneaza in conformitate cu statutul societatii.
HOTEL ,,MINERVA" ***
Gheorghe Manu Str. 2-4 / Lascar Catargiu 
Tel. 021 311.15.55
Tel. 021 318.12.94
Fax: 021.318.12.93
minerva@minerva.ro 
www.minerva.ro
Forma juridica - S.A.; Inregistrat la Registrul Comertului J40/4267/1996, 
Cod Fiscal: B 468423
CONT NR.: RO29BRDE240SV008275422400
ADMINISTRATOR: Lucia MITRUTA
MOBIL: 0723/180400, 0723/180414
Pozitionat pe unul din punctele cheie ale orasului si la alte cateva sute de metri de Piata Victoriei, punct de rezonanta politico-administrativa deosebita intrucat adaposteste sediul Guvernului Romaniei, accesibil pe de o pane circulatiei pe axul Piata Unirii - Piata Universitatii - Piata Romana - Piata Victoriei - Aeroport si pe de alta parte datorita strazii Manu care face legatura cu Gara de Nord si usor reperabil. hotelul are si avantajul zonei cu aspect rezidential, fiind inconjurat de cladiri cu arhitectura antebelica. Vecinatatea Caii Victoriei ii confera acoperirea exigentelor clientilor legate de activitatile comerciale, culturale si de divertisment (sedii: de banci, magazine de marca, ambasade, consulate, muzee, teatre, cazinouri).
Hotelul a fost dat in folosinta in anul 1974 ca urmare a finalizarii unui proiect asistat de "Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare". Proiectul avea ca scop impulsionarea calitatii serviciilor turistice prin realizarea unui centru de invatamant in a carui organizare Hotelul Parc devenea baza de aplicatii practice pentru lucratorii din turism scolarizati.
Din anul 1998, Hotel Parc apartine S.C. Parc Hotels S.A., in acelasi an afiliindu-se lantului Best Western, iar in anul 2001 este renovat si adaptat ultimelor standarde internationale. 
Societatea comerciala S.C. ,,Minerva" S.A. dispune de importante suprafete de depozitare (acoperite si descoperite), de mijloace mecanizate de actionare, dotari tehnice si organizare tehnologica, adecvate domeniului de activitate si la nivelul deceniului actual, de un departament comercial si de marketing, de resurse umane calificate, de un sistem propriu de asigurare a calitatii produselor la nivel european, de un management modern si performant.
Personalul instruit si atestat asigura indeplinirea in bune conditii a sarcinilor. Sistemul calitatii la Hotel ,,Minerva" este expresia politicii proprii a societatii privind asigurarea calitatii; S.C. ,,Minerva" S.A. are o pozitie solida pe piata, expresie a aplicarii consecvente a urmatoarelor principii:


Fisiere in arhiva (1):

  • Imbunatatirea Sistemului Motivational in Cadrul Complexului Hotelier Minerva Bucuresti.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!