Impactul Evaluarii Performantei la SC Chemark Rom SA Tarnaveni

Cuprins licenta Cum descarc?

CUPRINS 1
CAPITOLUL 1. IMPORTANTA RESURSELOR UMANE IN ORGANIZATIE 2
1.1. Definirea conceptului de resursa umana 2
1.2. Diferentierea notiunilor de personal si de resursa umana 4
1.3. Functiunea de personal in conceptia managementului resurselor umane 5
1.4. Integrarea managementului resurselor umane in politica generala a intreprinderii 7
CAPITOLUL 2. ORGANIZAREA ACTIVITATII IN CADRUL MANAGEMENTULUI RESURSELOR UMANE 
2.1. Planificarea fortei de munca 10
2.2. Recrutarea resurselor umane 12
2.2.1. Organizarea procesului de recrutare 12
2.2.2. Strategii si politci de recrutare 14
2.2.3. Metode de recrutare 16
2.3. Selectia resurselor umane 21
2.3.1. Atributii si responsabilitati 21
2.3.2. Desfasurarea procesului de selectie 24
2.4. Integrarea profesionala 26
2.5. Motivarea personalului 28
CAPITOLUL 3. EVALUAREA PERFORMANTELOR 30
3.1. Consideratii generale privind evaluarea performantei 30
3.2. Importanta evaluarii performantelor umane 31
3.3. Definirea si obiectivele evaluarii performantei 32
3.4. Criterii de evaluare si standarde de performanta 35
3.5. Etapele procesului de evaluare 38
3.6. Metode de evaluare a performantelor 39
3.7. Comunicarea in procesul evaluarii 44
CAPITOLUL 4. PREGATIREA RESURSELOR UMANE SI DEZVOLTAREA CARIEREI PROFESIONALE 
4.1. Pregatirea resurselor umane 45
4.2. Perfectionarea si specializarea resurselor umane 48
4.3. Planuri privind pregatirea profesionala a salariatilor 50
4.4. Dezvoltarea carierei profesionale 52
4.4.1. Cariera profesionala 52
4.4.2. Managementul carierei 52
4.5. Evaluarea activitatii de pregatire si dezvoltare profesionala 54
CAPITOLUL 5. EVALUAREA PERFORMANTELOR PROFESIONALE LA S.C. CHEMARK ROM S.A. TARNAVENI 
5.1 Prezentarea generala a unitatii 55
5.1.1 Scurt istoric 55
5.1.2 Obiectul de activitate 56
5.1.3 Organizarea activitatilor 57
5.3 Principalii indicatori economici 59
5.4 Studiu de caz privind evaluarea performantelor umane 63
Concluzii si propuneri 73
Anexe 
Bibliografie


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL 1. IMPORTANTA RESURSELOR UMANE IN ORGANIZATIE
1.1. Definirea conceptului de resursa umana
Evolutia practicii si gandirii manageriale a determinat deplasarea atentiei de la factorul material care detinea pozitia centrala la inceputurile managementului stiintific, catre resursa umana. Intr-o organizatie, individul este mai mult decat o simpla componenta a factorilor productivi.
Resursele umane trebuie intelese si tratate ca o totalitate a aptitudinilor fizice si intelectuale, native sau formate prin calificare.
Conceptul de "resursa umana" apartine teoriilor contemporane ale organizatiilor si, deci managementului modern. Aceste teorii isi propun sa depaseasca limitele conceptiilor manageriale clasice privind relatiile umane. Premisa de la care porneste managementul resurselor umane consta in ipostaza ca oamenii asteapta de la munca lor nu doar recompense financiare, securitate ocupationala profesionala, un tratament uman, o viata sociala mai bogata. Omul aspira spre o recunoastere sociala, spre creativitate, forma esentiala a libertatii umane.
Resursa umana a organizatiei este denumita adesea "cel mai valoros activ" , desi nu apare in evidentele contabile. Succesul organizatiei depinde insa de modul in care membrii sai pun in practica obiectivele acesteia; de aceea capacitatile si calitatea resurselor umane sunt definitorii pentru rezultatele organizatiei. A lucra cu oamenii presupune a tine cont de sensibilitatile si caracteristicile emotionale ale fiecarui individ. Oamenii au ambitii si nazuinte, au nevoie de o masura a rezultatelor lor si au o complexitate de nevoi; ei reprezinta principala resursa strategica a unei organizatii.
Definirea conceptului de resursa umana se poate face din mai multe puncte de vedere si anume:
- resursele umane, din punctul de vedere al managementului general, nu sunt decat o componenta sau un element structural al resurselor generale (materiale, financiare, informationale); 
- conceptul de resursa umana este prin excelenta un concept managerial, fiintele
umane fiind resurse productive numai integrate in ansamblul resurselor; altfel ele devin obiect al reflectiei filozofice (locul, rolul, sensul si destinul uman), al reflectiei sociologice (structuri, relatii, fenomene si procese sociale), al reflectiei psihologice (nevoi, trebuinte, motivatii etc.); 
- resursele umane nu pot fi explicate in sine, ca factor de productie, decat in asociere cu alte tipuri de resurse; 
- resursele umane se definesc numai ca forma de actiune umana ce pune in miscare sistemul de productie.
Aceasta conceptie provoca o extrapolare a unor factori tehnici, economici, organizationali asupra unui camp specific, exemplar lumea umana.
Initierea si desfasurarea cu succes a activitatilor diferitelor organizatii economice si nu numai, depind de gradul in care este inteles, motivat si coordonat factorul uman, unica resursa dotata cu capacitatea de a-si cunoaste si invinge propriile limite.
Resursele umane reprezinta principala forta de productie a societatii. Acestea reprezinta singurul factor de productie capabil sa creeze valori noi; potentialul uman este singurul creator, nu numai sub aspect economic ci sub aspect spritual, stiintific.
Importanta incontestabila a resurselor umane s-a accentuat in prezent datorita unor factori care se impun in viata economica, intre care: 
- concurenta din ce in ce mai stransa pe plan international;
- complexitatea si dimensiunile tot mai mari ale organizatiilor;
- intensitatea pregatirii, calificarii fortei de munca;
- preocupari tot mai pronuntate pentru promovare si satisfactie in munca;
- modificari ale valorii fortei de munca;
- schimbari cu caracter demografic in forta de munca.
Accentuarea rolului primordial al resurselor umane in procesul de productie si de crestere a eficientei economice, nu trebuie insa sa duca la o subevaluare a resurselor materiale si financiare. Suprasolicitarea resurselor umane in detrimentul celorlalte, afecteaza echilibrul dinamic al intreprinderii, ce conditioneaza functionarea si dezvoltarea sa eficienta.
Resursele umane trebuie sa fie astfel selectate si organizate incat sa fie conform cu tintele organizatiei. Exigentele legate de performanta pot fi atinse printr-o adevarata structurare calitativa si cantitativa a personalului. Prin satisfacerea nevoilor angajatului se va putea obtine implicarea lui in realizarea obiectivelor organizatiei. Numai contribuind la succesul organizatiei, angajatii vor putea sa-si satisfaca nevoile legate de munca pe care o desfasoara. Atunci cand cei implicati inteleg aceasta relatie, managementul resurselor umane ocupa o pozitie importanta in cadrul organizatiei si poate contribui la succesul acesteia.


Fisiere in arhiva (5):

  • Impactul Evaluarii Performantei la SC Chemark Rom SA Tarnaveni
    • Anexa 1.doc
    • anexa 2.doc
    • BIBLIOGRAFIE.doc
    • Lucrare licenta.doc
    • prima pagina.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!