Impactul Programelor Pro-Cauza Asupra Vanzarilor Asupra unui Produs

Cuprins licenta Cum descarc?

Cuprins 1
Introducere 3
Capitolul 1. Tehnici de promovare a vanzarilor 4
1.1 Comunicarea de marketing 5
1.2 Mixul promotional 6
1.2.1 Conceptul de mix promotional 6
1.2.2 Instrumente ale mixului promotional 7
1.2.2.1 Publicitatea 8
1.2.2.2 Relatiile publice 9
1.2.2.3 Vanzarea personala 10
1.2.2.4 Promovarea vanzarilor 11
1.3 Marketingul cu o cauza 14
1.3.1 Cause related marketing 14
1.3.2 Programul Pro Causa 14
1.3.2.1 Avantajele programelor Pro Causa 15
1.3.2.2 Rolurile strategice ale programelor de caritate 15
Capitolul 2. Comportamentul consumatorului 16
2.1 Notiuni generale privind comportamentul consumatorului 17
2.2 Procesul decizional de cumparare 17
2.3 Factorii care influenteaza procesul de cumparare 19
Capitolul 3. Impactul programelor pro-causa asupra vanzarilor pixurilor companiei Amway in Republica Moldova 26
3.1. Domeniul de activitate al companiei Amway 26
3.1.1. Amway in Republica Moldova 28
3.2. Problema de cercetare 28
3.2.1 Metodologie 29
3.2.2 Esantionul 30
3.2.3 Cercetarea cantitativa- chestionarul 30
3.2.4 Designul chestionarului 30
3.4 Rezultatele cercetarii 32
Concluzii 47
Bibliografie 49


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Lumea economica-sociala cunoaste la acest inceput de mileniu transformari radicale. Omenirea se confrunta cu probleme complicate si cauta solutii pentru depasirea stagnarii economice, stoparea concurentei acerbe, incurajarea infrastructurii sau pentru protectia consumatorilor. Toate aceste idei fac sa intelegem ca toate activitatile intreprinderilor si organizatiilor trebuie gandita intr-o viziune de marketing. Dupa cum subliniaza una dintre cele mai reprezentative personalitati ale scolii britanice de marketing, M. Baker '' enigma marketingului consta in faptul ca el este una dintre cele mai vechi activitati ale omului si totusi este privit ca cea mai recenta dintre disciplinele economice.'' Pentru a te putea impune pe o piata plina de mii si mii de produse, trebuie sa stii sa te diferentiezi. Astfel din necesitatea de a face fata concurentei, s-au inventat mai multe tehnici de diferentiere cum ar fi metodele de promovare a vanzarilor.
Scopul acestei cercetari a fost de a investiga relatia dintre consumator si crearea de catre unele firme, a campaniilor cu scop caritabil. Programele pro-causa genereaza sentimente pozitive din partea consumatorilor, atragandu-le atentia asupra cauzei respective si astfel le dau ocazia indivizilor de a-si crea o impresie buna atat despre ei, pentru ca au ajutat pe cineva sa fie mai fericit, cat si despre compania care a sponsorizat programul. Partea din pretul produsul pe care il plateste clientul este redirectionata catre o cauza nobila cum ar fi lupta impotriva cancerului, program realizat de firma producatoare de produse cosmetice Avon, o viata mai frumoasa pentru copii cu dizabilitati - firma Amway, etc.
In primul capitol al acestei lucrari voi vorbi in cea mai mare parte despre comunicarea promotionala si principalele instrumente ale acesteia cum ar fi: publicitatea, relatiile publice, vanzarea personala si promovarea vanzarilor. Insa in acest capitol accentul cade mai mult pe descrierea metodelor de promovare a vanzarilor, in special programele pro-causa. Aici voi aborda principalele avantaje si dezavantaje ale acestui program, precum si rolurile strategice ale programelor de caritate.
Cel de-al doilea capitol va implica descrierea comportamentul consumatoului cat si comportamentul de consum al acestuia. Aici voi analiza detaliat etapele procesului decizional de cumparare, pentru a putea intelege mersul realizarii unei cumparaturi. Tot aici voi aborda principalii factori care influenteaza procesul de cumparare si anume: factorii psihologici (nevoi si motivatii, perceptia, atitudinea, personalitatea), factorii socio-culturali ( cultura, factorii demografici, grupurile sociale, liderii de opinie si vorbele), factorii situationali.
In cel de al treilea capitol voi realiza cercetare propriu-zisa. In prima parte a capitolului voi vorbi despre compania si produsul promotional ales pentru a realiza cercetarea. Astfel produsul ales este un pix al companiei Amway, implicat intr-un program de caritate. 
Cercetarea se va realiza in Republica Moldova, orasul Orhei, pe baza de chestionar. Acesta va fi aplicat aleatoriu in functie de intervalele de virste, pe un esantion de 100 de persoane-47 de barbati si 53 de femei. Scopul chestionarului este de a identifica care sunt principalele motive de achizitionare a pixului promotional al companiei Amway; care este comportamentul de consum al respondentilor din Republica Moldova; determinarea nivelului de implicare a populatiei in achizitionarea produselor aflate in cadrul unui program de caritate; Determinare intentiei de cumparare a consumatorilor din Republica Moldova a pixurilor companiei Amway, incluse intr-un program promotional pro-causa. Tot in capitolul trei voi stabili niste ipoteze ca de exemplu: existenta diferentelor comportamentului de consum, in functie de sexul respondentului sau marimea donatiei oferita de consumatori difera in functie de venitul acestora, etc., Dupa care aceste ipoteze vor fi verificate cu ajutorul unui program statistic SPSS, iar concluziile vor fi stabilite in functie de rezultatele obtinute.


Fisiere in arhiva (1):

  • Impactul Programelor Pro-Cauza Asupra Vanzarilor Asupra unui Produs.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!