Impactul Publicitatii Asupra Promovarii Comertului Exterior Romanesc

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 1
CAPITOLUL I 
SISTEMUL DE PROMOVARE A COMERTULUI EXTERIOR 3
1.1 Conceptul de promovare a comertului exterior 6
1.2 Tehnici de promovare a comertului exterior 9
1.3 Institutii de promovare din comertul exterior 10
1.3.1 Cadrul institutional mondial 13
1.3.2 Cadrul institutional de promovare a comertului exterior romanesc 15
1.4 Rolul publicitatii in promovarea comertului exterior al Romaniei 17
1.4.1 Publicitatea globala 18
1.4.2 Formele si factorii determinanti ai publicitatii comerciale 20
1.4.3 Publicitatea ca proces de comunicare 23
1.4.4 Institutiile cu activitate publicitara in Romania 24
1.4.5 Strategii de promovare a comertului international prin publicitate 25
1.4.6 Rolul logisticii in activitatea publicitara din Romania 28
CAPITOLUL II
IMPACTUL PUBLICITATII ASUPRA SCHIMBURILOR COMERCIALE ROMANESTI 29
2.1 Schimburile comerciale ale Romaniei in calitatea de stat membru 29
2.2 Impactul publicitatii si al relatiilor publice asupra mediului de afaceri romanesc 30
2.3 Criza economica globala si efectele ei asupra publicitatii comerciale din Romania 32
2.4 Tendinte ale publicitatii in activitatea de comert exterior romanesc 34
2.5 Eficienta publicitatii comerciale asupra comertului exterior romanesc 36
2.5.1 Efecte cantitative si calitative asupra schimbarilor comerciale romanesti 36
2.5.2 Indicatori de cuantificare a publicitatii comerciale 37
2.5.3 Impactul planului de afaceri al unei agentii de publicitate asupra schimbarilor comerciale romanesti - Studiul de caz pe exemplul unei firme de publicitate 38
2.5.4 Viitorul publicitatii comerciale in contextul globalizarii 39
CONCLUZII 41
BIBLIOGRAFIE 43


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Cercetarea stiintifica in domeniul publicitatii comerciale reprezinta o provocare ce necesita o ampla analiza sistematica a fenomenelor si proceselor din economie, de previziune si programare a actiunilor, de organizare si conducere a proceselor economice in contextul promovarii comertului.
Lucrarea intitulata Impactul publicitatii asupra promovarii comertului exterior romanesc realizeaza o analiza a stadiului actual al cunoasterii si utilizarii sistemelor de promovare a comertului exterior, solutioneaza unele probleme si formuleaza altele noi, incercand sa identifice deficientele activitatilor de promovare pentru elaborarea unor masuri de perfectionare atat in planul ipotezelor cat si al metodelor de cercetare.
Acest studiu este un rezultat partial individual privind aspecte generale ce are ca obiectiv perspectiva aprofundarii si solutionarii problematicii publicitatii comerciale, de aplicare si utilizare eficienta a metodelor, strategiilor si tehnicilor de promovare precum si perfectionarea acestora.
Capitolul I - Sistemul de promovare a comertului exterior prezinta aspecte ale stadiului actual de promovare a comertului exterior pe plan international si in Romania, cat si organizatiile ce sprijina acest demers. Sistemul de Sustinere si Promovare a Exportului, Programul de Promovare a Exportului si Strategia Nationala de Export sunt modalitati prin care se incearca stimularea si promovarea exporturilor in tara noastra, aspecte relevante pe parcursul lucrarii.
Abordarea metodologica a problematicii conceptului de promovare deschide perspectivele intelegerii si aprofundarii unui mecanism complex ce face obiectul analizei publicitatii comerciale si alegerea celor mai eficiente tehnici si metode de promovare a exporturilor romanesti.
In contextul unei concurente agresive situatia economica internationala determina intreprinderile cu activitate de export sa desfasoare activitati promotionale pe piata externa la un inalt nivel calitativ prin care sa asigure propulsarea exporturilor pe piata in conditii de eficienta maxima, motiv ce determina analiza pietei internationale a publicitatii.
Accentuarea procesului de globalizare necesita eforturi de a gasi solutii pentru un management viabil al noului sistem al relatiilor internationale. Intrucat incercarile de a realiza acest management prin diverse aranjamente la nivelul statelor natiune sau la nivel regional au esuat, se pare ca cea mai buna solutie este exercitarea unei guvernari la nivel global, asfel in acest capitol este analizat cadrul institutional mondial.
Din perspectiva comertului exterior prin rolul care i se atribuie, publicitatea devine un instrument strategic si tactic de promovare a valorilor nationale.
In acest capitol se analizeaza publicitatea la nivel global fiind prezentata o gama foarte variata de mijloace publicitare (targuri si expozitii, ziare, reviste, internet, etc).
Pe langa formele sub care se manifesta publicitatea (targuri, expozitii, agentii) sunt prezentati si factorii principali de promovare (buget, analiza pietei, natura produsului), aspecte dezbatute pe larg in cadrul acestui capitol. 
Publicitatea ca mijloc de comunicare asigura legatura intre producator, distribuitor si consumator, devenind in ultimii ani o industrie profitabila care include un impresionant numar de actori care prin talentul si experienta acumulata se straduiesc sa puna in valoare un produs sau o marca, un serviciu sau o activitate, un serviciu sau o cauza importanta.
Agentiile de publicitate creaza majoritatea reclamelor si reprezinta inima industriei publicitare, un subiect ce face referire la activitatea publicitara din Romania
In continuare sunt evidentiate o serie de strategii de promovare a comertului international.
Favorizarea internationalizarii sistemului logistic permite intreprinderilor romanesti, in primul rand IMM-urilor, sa valorifice oportunitatile oferite de dezvoltarea schimburilor internationale de bunuri si servicii, prin valorificarea avantajului competitiv oferit de logistica. Acestea sunt aspecte ce fac referire la rolul logisticii in activitatea publicitara din Romania.
In Capitolul al-II-lea - Impactul publicitatii asupra schimburilor comerciale romanesti am considerat necesara o analiza a schimburilor comerciale romanesti corelata cu efectele publicitatii, in conditiile in care aderarea Romaniei la UE ofera noi oportunitati in atingerea obiectivelor economice.
Noile abordari ale marketingului modern impun tot mai mult combinarea activitatilor specifice publicitatii, vanzarilor, promovarii si relatiilor publice, fapt ce necesita o analiza mai ampla in cadrul acestui capitol.
Criza economica globala si efectele ei asupra publicitatii comerciale din Romania este un subiect forte ce trebuie analizat atat in prezent cat si in viitor, o analiza asemanatoare fiind necesara si pentru tendintele publicitatii in activitatea de comert exterior romanesc subiect dezbatut in incheierea capitolului.
Ca parte a eficientei economice in general, eficienta publicitatii comerciale este oglindita in raportul dintre efectele obtinute in urma promovarii pe pietele externe si eforturile facute in acest domeniu.
Efectele cantitative si calitative precum si indicatorii de cuantificare, reprezinta prima parte a acestui capitol, ce se axeaza in final pe studiul de caz ce face referire la impactul planului de afaceri al unei agentii de publicitate asupra schimburilor comerciale romanesti.
Ultima parte a lucrarii analizeaza perspectiva tendintelor actuale de pe piata internationala a publicitatii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Impactul Publicitatii Asupra Promovarii Comertului Exterior Romanesc.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!