Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice

Licență
8.7/10 (3 voturi)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 56 în total
Cuvinte : 13828
Mărime: 517.52KB (arhivat)
Publicat de: Camil Teodorescu
Puncte necesare: 13
Universitatea „Constantin Bâncoveanu” Piteşti Facultatea de Management-Marketing în Afaceri Economice Brăila Program de studiu: Management

Cuprins

  1. CAPITOLUL 1. Mediul de afaceri modern şi sistemele informaţionale.3
  2. 1.1. Influenţa mediului de afaceri digital asupra firmelor.3
  3. 1.2. Firma modernă şi sistemele informaţionale.10
  4. CAPITOLUL 2. Baze de date online.16
  5. 2.1. Tehnologiile Web şi bazele de date.17
  6. 2.2. Proiectarea bazelor de date online.30
  7. CAPITOLUL 3. Realizarea unei baze de date online folosind Microsoft Access.42
  8. Concluzii şi propuneri.52
  9. Bibliografie.55

Extras din licență

CAPITOLUL 1. Mediul de afaceri modern şi sistemele informaţionale

1.1 . Influenţa mediului de afaceri digital asupra firmelor

Secolul 21 a început cu o inflaţie de „e”-uri, chiar prea multe. Nu sunt „e”-urile din industria alimentară care sunt nocive în cantităţi prea mari. eMail, eCommerce, eBusiness, eGuvernment, eEconomy, eContent, chiar şi “e-initiative” sunt doar câteva din lunga listă. „e”-ul cu sfera cea mai mare de cuprindere este „e-Economy”, el dominând teoriile economice şi opiniile experţilor. Se admite deja că succesul economic şi standardul de viaţă va fi dominat de acest „e-Economy”. „e-Economy” este un tip de economie fundamentală pe Internet şi alte tehnologii ale informaţiei şi comunicaţiilor. Este nevoie de aceste tehnologii pentru o creştere economică rapidă pentru a crea prosperitate. „e-Economy” promite multe facilităţi şi beneficii, dar trebuie să realizeze mijloacele pentru a învinge un număr mare de provocări. Soluţii tehnologice există şi sunt disponibile pentru toţi fără discriminare, cel puţin teoretic, dar există problema învăţatului. Oamenii au puţin timp pentru a învăţa a-şi însuşi noile tehnologii şi noile modele de a face business, sunt foare ocupaţi cu probleme minore din business-ul lor şi nu gândesc propriul business la scară globală, sau deseori nu-l înţeleg. Dar cel mai adesea au o mare inerţie cu privire la schimbare. Aici ar trebui să-şi intre în rol şi guvernele pentru a crea şi întreţine platforme, pentru a dezvolta concret conceptul de „e-Economy”, pentru acest lucru educaţia şi „training”-ul sunt esenţiale. „e-Economy” nu este încă primită cu braţele deschise. Pe de altă parte există ezitări fireşti şi griji cu privire la intimidate şi securitate iar pe de altă parte, necesită acţionari care să facă investiţii semnificative în tehnologie şi instruire. Nu se poate concepe noua economie în afara inovaţiilor în software, comunicaţii şi tehnologia informaţiei. „e-Economy” nu există în afara reţelelor, toate serviciile şi activităţile, parţial sau total, depind de reţele care trebuie să-şi îndeplinească rolul lor. Tranzacţiile comerciale pe Internet implică furnizorii, coordonează şi distribuie bunuri sau difuzează informaţii pe structuri de reţele. „e-Economy”, Noua Economie sau Economia digitală a devenit un termen popular prin anii 1990, moment în care tehnologia a schimbat dramatic lumea şi a început să domine şi să influenţeze companiile care operau pe diferite pieţe . În secolul 20, dezvoltarea mediilor electronice a adus îmbunătăţiri substanţiale. Orice observaţie privind impactul tehnologiilor informaţionale nu poate fi obiectivă atât timp cât suntem direct afectaţi de societatea în care trăim, de tehnologia pe care o cercetăm. Din punct de vedere istoric, conform cu Marx, fiecare eră este descrisă de forţele economice dominante în acea perioadă.

Un imperativ al creării societăţii informaţionale îl constituie înţelegerea noilor mecanisme şi a regulilor care le guvernează, a obiectivelor şi a posibilităţii de a face din munca la distanţă un mod de producţie eficient, deopotrivă productiv şi eliberat de rutină şi ineficienţă. Trecerea la societatea informaţională împarte întreprinderile în organizaţii tradiţionale şi organizaţii moderne, care utilizează tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor. Trăsătura cheie a organizaţiei economiei digitale va fi înlocuirea ierarhiei piramidale tradiţionale cu o ierarhie orizontală. În planul managementului se va înregistra o dezvoltare a activităţii de luare a deciziilor prin optimizarea creativităţii, capacităţii de inovare şi pregătirii intelectuale a subordonaţilor. Aceasta înseamnă că lucrul în echipă, colaborarea şi cooperarea între angajaţi vor fi caracteristici dominante ale organizaţiei viitorului, ceea ce va conduce, probabil, la schimbarea generaţiilor la nivelul conducerii. Astăzi, schimbările se produc mult mai rapid. Internetul modifică situaţia, duce la o reamenajare completă a tuturor pieţelor, la o accelerare a procesului de modernizare.

Caracteristicile noului mediu de afaceri sunt: societate deschisă, economie deschisă, pieţe electronice fără frontiere; apariţia Internetului a schimbat radical natura creşterii economice, a bulversat întreprinderile şi pieţele tradiţionale; centrul de gravitaţie ale pieţei devine clientul; tranzacţia care are loc pe piaţă are drept suport revoluţia tehnologică; dezvoltarea pieţelor electronice impune un nou tip de economie şi anume economia informaţională şi globală.

Preview document

Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 1
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 2
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 3
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 4
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 5
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 6
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 7
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 8
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 9
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 10
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 11
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 12
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 13
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 14
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 15
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 16
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 17
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 18
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 19
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 20
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 21
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 22
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 23
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 24
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 25
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 26
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 27
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 28
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 29
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 30
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 31
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 32
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 33
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 34
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 35
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 36
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 37
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 38
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 39
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 40
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 41
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 42
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 43
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 44
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 45
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 46
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 47
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 48
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 49
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 50
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 51
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 52
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 53
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 54
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 55
Implicațiile Tehnologiilor Web în Domeniul Afacerilor Economice - Pagina 56

Conținut arhivă zip

  • Implicatiile Tehnologiilor Web in Domeniul Afacerilor Economice.doc

Alții au mai descărcat și

Grilă sisteme informaționale de gestiune - Access

Adăugarea de câmpuri la o tabelă se face în modul de vizualizare:...... Previzualizare inaintea imprimarii Aplicarea unei restrictii de...

Hackeri

Hackerii sunt pasionati ai informaticii, care, de obicei au ca scop „spargerea” anumitor coduri, baze de date, pagini web etc. Ei sunt considerati...

Baze de Date

3.Introducere in bd si sgbd-uri Definitie: Numim baza de date o colectie partajata de date aflata in interdependenta logica impreuna cu o...

Te-ar putea interesa și

Comerțul Electronic în Tranzacțiile Internaționale

Introducere Începând cu 1960 până în prezent ce am fi putut crede despre o întreprindere care nu dispunea de telefon? Acelaşi lucru vom crede...

Tehnici promoționale în comerțul electronic

INTRODUCERE Am ales să abordez tema „Tehnici promoționale în comerțul electronic” în cadrul acestei lucrări deoarece sunt două domenii tot mai...

Tehnologii Groupware și Mediul de Afaceri din România

“Dăruieşte-mi seninătatea de a schimba lucrurile pe care nu le pot schimba, curajul de a schimba lucrurile pe care le pot schimba şi înţelepciunea...

Rolul Afacerilor Electronice în Dezvoltarea Întreprinderilor Mici și Mijlocii

Introducere Odată cu intrarea în era Internetului şi a e-business-ului, se constată în majoritatea organizațiilor, o evoluţie a informaticii de la...

eCommerce - fraudă prin licitații online pe Ebay

1.1. Provocãri în Noua Economie. Traziţia la Noile Tehnologii Informaţionale, o necesitate De-a lungul istoriei omenirii, schimbul de produse şi...

Tehnologiile Informaționale în Tranzacțiile de Comerț Exterior

INTRODUCERE Asistam la un proces de globalizare a afacerilor, care, în mod invariabil, influenteaza toate tipurile de firme, indiferent de arealul...

Comerțul Electronic

Introducere „ Orice afacere în ziua de astăzi concurează în doua lumi: o lume fizică cu resurse pe care managerii pot să le vadă și să le atingă...

Avantaleje comerțului electronic

Introducere Utilizarea la scară largă a informaticii, a comunicațiilor precum și a progresului tehnic către o Societate Informațională asigură...

Ai nevoie de altceva?