Implicatiile Tehnologiilor Web in Domeniul Afacerilor Economice

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOLUL 1. Mediul de afaceri modern si sistemele informationale.3
1.1. Influenta mediului de afaceri digital asupra firmelor.3
1.2. Firma moderna si sistemele informationale.10
CAPITOLUL 2. Baze de date online.16
2.1. Tehnologiile Web si bazele de date.17
2.2. Proiectarea bazelor de date online.30
CAPITOLUL 3. Realizarea unei baze de date online folosind Microsoft Access.42
Concluzii si propuneri.52
Bibliografie.55


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL 1. Mediul de afaceri modern si sistemele informationale
1.1 . Influenta mediului de afaceri digital asupra firmelor
Secolul 21 a inceput cu o inflatie de ,,e"-uri, chiar prea multe. Nu sunt ,,e"-urile din industria alimentara care sunt nocive in cantitati prea mari. eMail, eCommerce, eBusiness, eGuvernment, eEconomy, eContent, chiar si "e-initiative" sunt doar cateva din lunga lista. ,,e"-ul cu sfera cea mai mare de cuprindere este ,,e-Economy", el dominand teoriile economice si opiniile expertilor. Se admite deja ca succesul economic si standardul de viata va fi dominat de acest ,,e-Economy". ,,e-Economy" este un tip de economie fundamentala pe Internet si alte tehnologii ale informatiei si comunicatiilor. Este nevoie de aceste tehnologii pentru o crestere economica rapida pentru a crea prosperitate. ,,e-Economy" promite multe facilitati si beneficii, dar trebuie sa realizeze mijloacele pentru a invinge un numar mare de provocari. Solutii tehnologice exista si sunt disponibile pentru toti fara discriminare, cel putin teoretic, dar exista problema invatatului. Oamenii au putin timp pentru a invata a-si insusi noile tehnologii si noile modele de a face business, sunt foare ocupati cu probleme minore din business-ul lor si nu gandesc propriul business la scara globala, sau deseori nu-l inteleg. Dar cel mai adesea au o mare inertie cu privire la schimbare. Aici ar trebui sa-si intre in rol si guvernele pentru a crea si intretine platforme, pentru a dezvolta concret conceptul de ,,e-Economy", pentru acest lucru educatia si ,,training"-ul sunt esentiale. ,,e-Economy" nu este inca primita cu bratele deschise. Pe de alta parte exista ezitari firesti si griji cu privire la intimidate si securitate iar pe de alta parte, necesita actionari care sa faca investitii semnificative in tehnologie si instruire. Nu se poate concepe noua economie in afara inovatiilor in software, comunicatii si tehnologia informatiei. ,,e-Economy" nu exista in afara retelelor, toate serviciile si activitatile, partial sau total, depind de retele care trebuie sa-si indeplineasca rolul lor. Tranzactiile comerciale pe Internet implica furnizorii, coordoneaza si distribuie bunuri sau difuzeaza informatii pe structuri de retele. ,,e-Economy", Noua Economie sau Economia digitala a devenit un termen popular prin anii 1990, moment in care tehnologia a schimbat dramatic lumea si a inceput sa domine si sa influenteze companiile care operau pe diferite piete . In secolul 20, dezvoltarea mediilor electronice a adus imbunatatiri substantiale. Orice observatie privind impactul tehnologiilor informationale nu poate fi obiectiva atat timp cat suntem direct afectati de societatea in care traim, de tehnologia pe care o cercetam. Din punct de vedere istoric, conform cu Marx, fiecare era este descrisa de fortele economice dominante in acea perioada.
Un imperativ al crearii societatii informationale il constituie intelegerea noilor mecanisme si a regulilor care le guverneaza, a obiectivelor si a posibilitatii de a face din munca la distanta un mod de productie eficient, deopotriva productiv si eliberat de rutina si ineficienta. Trecerea la societatea informationala imparte intreprinderile in organizatii traditionale si organizatii moderne, care utilizeaza tehnologia informatiei si comunicatiilor. Trasatura cheie a organizatiei economiei digitale va fi inlocuirea ierarhiei piramidale traditionale cu o ierarhie orizontala. In planul managementului se va inregistra o dezvoltare a activitatii de luare a deciziilor prin optimizarea creativitatii, capacitatii de inovare si pregatirii intelectuale a subordonatilor. Aceasta inseamna ca lucrul in echipa, colaborarea si cooperarea intre angajati vor fi caracteristici dominante ale organizatiei viitorului, ceea ce va conduce, probabil, la schimbarea generatiilor la nivelul conducerii. Astazi, schimbarile se produc mult mai rapid. Internetul modifica situatia, duce la o reamenajare completa a tuturor pietelor, la o accelerare a procesului de modernizare.
Caracteristicile noului mediu de afaceri sunt: societate deschisa, economie deschisa, piete electronice fara frontiere; aparitia Internetului a schimbat radical natura cresterii economice, a bulversat intreprinderile si pietele traditionale; centrul de gravitatie ale pietei devine clientul; tranzactia care are loc pe piata are drept suport revolutia tehnologica; dezvoltarea pietelor electronice impune un nou tip de economie si anume economia informationala si globala.


Fisiere in arhiva (1):

  • Implicatiile Tehnologiilor Web in Domeniul Afacerilor Economice.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!