Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei

Licență
8/10 (1 vot)
Domeniu: Contabilitate
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 46 în total
Cuvinte : 9554
Mărime: 70.17KB (arhivat)
Publicat de: Tudor Damian
Puncte necesare: 10
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: IONESCU ION
FACULTATEA DE MANAGEMENT TURISTIC SI COMERCIAL-CONSTANTA

Cuprins

  1. CAP.1
  2. 1. CARACTERISTICI TIPOLOGICE ALE FIRMEI 1
  3. CAP.2
  4. 2. SITUATIA ECONOMICO FINACIARA 3
  5. 3.SISTEMUL DE MANAGEMENT SI COMPONETELE SALE 5
  6. 4.ANALIZA VIABILITATI ECONOMICO – FINACIARE 14
  7. 4.1.ANALIZA POTENTIALULUI INTERN 14
  8. 4.2.ANALIZA CHELTUIELILOR 19
  9. 4.3.ANALIZA RENTABILITATI 23
  10. 4.4.ANALIZA PATRIMONIALA 24
  11. 5.ANALIZA VIABILITATI MANAGERIALE 29
  12. 5.1.ANALIZA SUBSISTEMULUI METODOLOGIC 29
  13. 5.2.ANALIZA SUBSISTEMULI DECIZITIONAL 30
  14. 5.3.ANALIZA SUBSISTEMULUI INFORMATIONAL 32
  15. 5.4.ANALIZA SUBSISTEMULUI ORGANIZATORIC 34
  16. CAP.3
  17. 6. EVIDENTIEREA CAUZALA A PRINCIPALELOR PUNCTE FORTE SI SLABE 37
  18. 7.RECOMANDARI STRATEGICO TACTICE 44
  19. UNIERSITATEA CRESTINA ,, DIMITRIE CANTEMIR” – BUCURESTI

Extras din licență

C. COMETRADE S.R.L este o firma privata, cu capital mixt, infiintata in anul 2000, in baza Actului constitutiv.

Firma este inregistrata la Registrul Comertului Constanta sub nr. J 13/1268/2000, avand CUI nr. 13216810, pozitia fiscala R.

Actul constitutiv al S.C. COMETRADE S.R.L a suferit o serie de modificari prin actele aditionale:

1) Act aditional la actele constitutive ale S.C. COMETRADE S.R.L autentificat sub nr. 1516/4.07.T1 la BNP;

2) Act aditional la actele constitutive ale S.C. COMETRADE S.R.L autentificat sub nr. 406/20.02.2003 la BNP;

3) Act aditional la actele constitutive ale S.C. COMETRADE S.R.L autentificat sub nr. 895/20.02.2003 la BNP.

Capitalul social este in valoare de 21.317.000 lei, echivalentul a 1.000 USD, la cursul de la data constituirii societatii si este divizat in 100 parti sociale a 213.170 lei.

S.C. COMETRADE S.R.L isi desfasoara activitatea prin:

1) sediul principal, situat in Constanta;

2) punctul de lucru din localitatea Corbu, jud. Constanta, infiintat in baza Actului constitutive, denumit in continuare Baza Corbu;

3) punctul de lucru din localitatea Cobadin, jud. Constanta, infiintat in baza Actului aditional, denumit in continuare Baza Cobadin;

4) punctul de lucru din Constanta, Incinta Port – danele CHIMPEX conform contractului de servicii portuare incheiat cu S.C. CHIMPEX S.A. Constanta, infiintat in baza Actului aditional.

Principalele activitati desfasurate de S.C. COMETRADE S.R.L Constanta sunt:

3710 – recuperarea deseurilor si resturilor metalice reciclabile

3720 – recuperarea deseurilor si resturilor nemetalice reciclabile

5121 – comert si import-export cu ridicata al cerealelor, semintelor si furajelor

5155 – comert cu ridicata al produselor chimice – ingrasaminte chimice

5157 – comert cu ridicata al deseurilor si resturilor

6311 – manipulari

6312 – depozitari

Principalele activitati care se desfasoara in cadrul punctelor de lucru sunt:

- BAZA COBADIN

0141 – activitati de servicii anexe agriculturii, gradinarit peisagistic (arhitectura peisagera) – activitati agricole pe baza de tarif sau contract: pregatirea campului, insamantarea (semanatul) tratarea culturilor impotriva buruienilor (cu ierbicide) sau prasit, stropirea culturilor contra bolilor si daunatorilor (cu fungicide si insecticide), inclusiv din aer; curatarea crengilor pomilor fructiferi si taierea viilor; semanatul orezului; raritul sfeclei; recoltarea si pregatirea recoltelor pentru piete primare (sortarea, uscarea, dezinfectarea, acoperirea cu ceara, lustruirea, impachetarea, decorticarea, topirea firelor textile, congelarea sau ambalarea produselor in vrac, inclusiv ambalarea in vid); starpirea daunatorilor (inclusiv a iepurilor), in legatura cu agricultura; operarea sistemelor de irigatii, etc.

2412 – fabricarea colorantilor si a pigmentilor

2430 – fabricarea vopselurilor, lacurilor, cernelii tipografice si masticurilor

2451 – fabricarea sapunurilor, detergentilor si a produselor de intretinere

2521 – fabricarea placilor, folilor, tuburilor si profilelor din materila plastic

2522 – fabricarea articolelor de ambalj din material plastic

3710 – recuperarea deseurilor si resturilor metalice reciclabile

3720 – recuperarea deseurilor si resturilor nemetalice reciclabile

5121 – comert cu ridicata al cerealelor, semintelor si furajelor

5155 – comert cu ridicata al produselor chimice – ingrasaminte chimice

5157 – comert cu ridicata al deseurilor si resturilor

6311 – manipulari

6312 – depozitari

7482 – activitati de amabalare.

- BAZA CORBU

0141 – activitati de servicii anexe agriculturii, gradinarit peisagistic (arhitectura peisagera) – activitati agricole pe baza de tarif sau contract: pregatirea campului, insamantarea (semanatul) tratarea culturilor impotriva buruienilor (cu ierbicide) sau prasit, stropirea culturilor contra bolilor si daunatorilor (cu fungicide si insecticide), inclusiv din aer; curatarea crengilor pomilor fructiferi si taierea viilor; semanatul orezului; raritul sfeclei; recoltarea si pregatirea recoltelor pentru piete primare (sortarea, uscarea, dezinfectarea, acoperirea cu ceara, lustruirea, impachetarea, decorticarea, topirea firelor textile, congelarea sau ambalarea produselor in vrac, inclusiv ambalarea in vid); starpirea daunatorilor (inclusiv a iepurilor), in legatura cu agricultura; operarea sistemelor de irigatii, etc.

Preview document

Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 1
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 2
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 3
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 4
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 5
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 6
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 7
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 8
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 9
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 10
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 11
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 12
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 13
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 14
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 15
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 16
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 17
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 18
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 19
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 20
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 21
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 22
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 23
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 24
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 25
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 26
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 27
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 28
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 29
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 30
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 31
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 32
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 33
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 34
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 35
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 36
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 37
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 38
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 39
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 40
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 41
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 42
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 43
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 44
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 45
Influența factorilor de studiu asupra managementul firmei - Pagina 46

Conținut arhivă zip

  • Influenta Factorilor de Studiu Asupra Managementul Firmei.doc

Alții au mai descărcat și

Rezultatul Exercițiului

Elaborarea acestui proiect are ca scop sustinerea examenului de atestat,prin care se dovedeste nivelul elevat de cunostiinte acumulate în cei 4 ani...

Contabilitatea Subventiior Guvernamentale

Evaluarea este procesul prin care se determina valorile la care structurile situatiilor financiare vor fi recunoscute in bilant si in contul de...

Organizarea activității de decontare și evidență bancară

I.2. Reglementarea contabilitatii bancare Directia contabilitatii generale are urmatoarele obiective : - defineste politica Bancii în domeniul...

Te-ar putea interesa și

Managementul proiectelor

Introducere “Succesul reprezintă realizarea progresivă a unui SCOP bine stabilit.” (Dicton Latin) Multe din proiectele din viaţa reală sunt...

Firma Multinațională - Agent al Schimbării

INTRODUCERE Anii ’90 reprezinta primul deceniu în care companiile nationale din întreaga lume au început sa-si formeze o viziune globala. Timpul...

Impactul Politicii de Dividend asupra Cursului Bursier al Acțiunilor

CAPITOLUL I ESTE NECESAR SA SE DISCUTE DESPRE POLITICA DE DIVIDEND ? Abordarea unei teme precum politica de dividend a firmelor românesti cere...

Contribuția Mărcii la Succesul Firmei pe Piața Internațională

INTRODUCERE Mărcile au o influienţă importantă în viaţa noastră. Reprezintă o expresie a pieţei libere şi a unei societăţi democratice. Acestea au...

Managementul Inovării

Cap.1 Generalităţi Factorul care are o influenţă majoră asupra procesului de inovare este omul. Capacitatea unui om de a fi inovant se poate...

Politici și tratamente contabile privind trezoreria întreprinderii

CAPITOLUL I. TABLOUL FLUXURILOR DE TREZORERIE – COMPONENTA A SITUAŢIILOR FINANCIARE 1.1 DOCUMENTE NECESARE ÎNTOCMIRII TABLOULUI FLUXURILOR DE...

Managementul Resurselor Umane - Diagnostic Privind Strategiile de Resurse Umane

Întocmirea analizei activitătilor din managementul resurselor umane al firmei S.C. Plastcom S.A. are ca punct de plecare un chestionar de lucru...

Stategia de Marketing la SC Delaco Distribution SRL

Stategia de marketing la S.C. DELACO DISTRIBUTION S.R.L 1. Misiunea si obiectivele strategice ale S.C. Delaco Distribution S.R.L: Misiunea...

Ai nevoie de altceva?