Initiative Europene pentru Combaterea Falsificarii si Comntrafacerii Marfurilor

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE:.1
CAPITOLUL I : Consideratii generale privind falsificarea si contrafacerea marfurilor.3
1.1 Conceptul de marfa. Semnificatii particulare.3
1.2 Falsificari ale marfurilor. Semnificatii si tipuri.3
1.3 Contrafacerea marfurilor. Dimensiuni actuale.6
1.4 Aspecte economice si sociale privind falsificarea si contrafacerea marfurilor.8
1.4.1 Concurenta neloiala.9
1.4.2 Evaziunea fiscala.9
1.4.3 Publicitatea falsa.11
CAPITOLUL II :Initiative europene pentru combaterea falsificarii si contrafacerii marfurilor.12
2.1 Evolutia falsificarii si contrafacerii marfurilor la nivel european.12
2.2 Combaterea falsificarii si contrafacerii marfurilor in Romania.13
2.2.1 Institutii implicate in combaterea falsificarii si contrafacerii marfurilor.13
2.2.1.1 Asociatia Romana pentru Combaterea Contrafacerilor (ARCC).;.13
2.2.1.2 Organizatia Antipiraterie in Audiovizual RO-ACT.14 
2.2.1.3 Oficiul Roman pentru Drepturi de Autor (ORDA).15
2.2.1.4 Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM).16
2.2.2 Legislatia privind falsificarea si contrafacerea marfurilor in Romania.17
2.3 Combaterea falsificarii si contrafacerii marfurilor la nivel European.19
2.3.1 Initiative privind falsificarea si contrafacerea marfurilor in Europa.19
2.3.2 Institutii implicate in combaterea falsificarii si contrafacerii marfurilor.21
2.3.2.1 Oficiul European de Lupta Antifrauda (OLAF).21
2.3.2.2 Acordul Comercial pentru Combaterea Contrafacerii (ACTA) .22
2.3.2.3 Acordul privind aspectele legate de comert ale drepturilor de proprietate intelectuala (Trade Related Aspects of Intellectual Property Rights - TRIPS).23
2.3.3 Legislatia privind falsifiarea si contrafacerea marfurilor.24
CAPITOLUL III : STUDIU DE CAZ : Falsificarea si contrafacerea parfumurilor .28
3.1 Istoria parfumurilor.28
3.2 Etapele crearii parfumurilor .29
3.2.1 Distilarea .29
3.2.2 Infuzia si macerarea.29
3.2.3 Expression.29
3.2.4 Extractia cu solventi volatili.30
3.2.5 Head Space.30
3.3 Piata parfumurilor in Romania .31
3.4 Piata parfumurilor la nivel mondial.32
3.5 Fenomenul de falsificare al parfumurilor.34
3.6 Modalitati de falsificare a parfumurilor.36
3.7 Parfum original vs. parfum contrafacut .39
CONCLUZII .42
BIBLIOGRAFIE .44
ANEXE .46


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
In lucrarea de fata am prezentat pe larg efectele nefaste ale falsificarii si contrafacerii marfurilor precum si o serie de initiative adoptate pentru combaterea acestora atat la nivel european cat si in Romania.
Efectele si consecintele grave ale falsificarii si contrafacerii marfurilor sunt binecunoscute. In actualele conditii economice, contrafacerea marfurilor a devenit o afacere infloritoare. Aceasta este favorizata de realizarea unor produse concurentiale prin scaderea costurilor, ceea ce afecteaza negativ calitatea. De asemenea produsele contrafacute aparute pe pietele inca neformate, unde consumatorii nu sunt bine informati, se datoreaza si tendintei de globalizare in cadrul economiei mondiale. Toate acestea favorizeaza contrafacerile si falsificarile.
Lucrarea este realizata in trei capitole dintre care primele doua capitole prezinta notiuni teoretice cu privire la consideratiile generale asupra falsificarii si contrafacerii marfurilor precum si initiative pentru combaterea falsificarii si contrafacerii marfurilor atat la nivel European cat si in Romania.
In primul capitol am abordat pe larg notiunile generale privind falsificarea si contrafacerea marfurilor. In acest capitol am prezentat:
o conceptul de marfa si semnificatiile particulare ale acestuia, 
o tipuri si falsificari ale marfurilor, 
o contrafacerea marfurilor, dimensiuni actuale
o aspectele economice si sociale privind falsificarea si contrafacerea marfurilor
In cel de-al doilea capitol am prezentat initiativele pentru combaterea falsificarii si contrafacerii marfurilor atat in Romania cat si la nivel european. In acest capitol am abordat pe larg aspectele privind:
o evolutia falsificarii si contrafacerii marfurilor la nivel european
o combaterea falsificarii si contrafacerii in Romania (institutii pentru combaterea falsificarilor si contrafacerilor precum si legislatia romana in aceasta directie)
o combaterea falsificarii si contrafacerii marfurilor la nivel european (initiative si institutii implicate in combaterea contrafacerilor precum si legislatia in vigoare)
In cel de-al treilea capitol al lucrarii am realizat un studiu de caz asupra fenomenului de falsificare si contrafacere al parfumurilor. In acest capitol am abordat notiuni generale despre istoria precum si modul de obtinere al parfumurilor, modalitatile de falsificare ale acestora precum si o serie de asemanari si deosebiri intre produsele falsificate si cele originale.
Industria contrafacerilor, constituie un mare pericol, deopotriva pentru producatori, distribuitori, consumatori, dar si pentru stat. Daca vorbim despre produse de lux contrafacute, ne gandim in special la produsele cosmetice si la parfumuri. 
Factorii care contribuie la dezvoltarea acestui fenomen sunt: puterea scazuta de cumparare a consumatorilor, dorinta acestora de a achizitiona produse de marca la preturi scazute, precum si gradul scazut de informare in legatura cu modul de apreciere a calitatii produselor sau serviciilor. 
CAPITOLUL I: CONSIDERATII GENERALE PRIVIND FALSIFICAREA SI CONTRAFACEREA MARFURILOR
1.1 Conceptul de marfa. Semnificatii particulare
Marfa reprezinta orice bun economic apt sa satisfaca o trebuinta sociala, reala destinat schimbului de piata .
Din definitiile surselor romanesti din perioada economiei libere (pana in 1945) si din perioada de tranzitie la economia libera (dupa 1989) rezulta urmatoarele trasaturi esentiale:
a) marfa este orice bun care se vinde si se cumpara; 
b) marfa este rezultat al muncii omenesti;
c) marfa este destinata schimbului, deci este gandita si realizata exclusiv pentru nevoi nepersonale;
d) schimbul marfii se face prin vanzare-cumparare, adica prin fapte de comert .
In sursele occidentale, in Grande Dizionario Enciclopedico din Italia (1958) marfa reprezinta orice bun mobil care poate forma obiectul unui act de vanzare-cumparare si care este destinat schimbului. In sens larg, sunt marfuri si bunurile imateriale: deschiderea unei intreprinderi, brevetele, riscurile asigurabile, pentru ca pot fi obiecte de tranzactie comerciala .
In lucrarile Larousse, marfa este considerata ,,obiect, produs care se vinde si se cumpara".
Asadar, caracterul de marfa nu este o insusire a bunurilor ci este o relatie tranzitorie intre bunuri si persoane. In timpul trecerii lor, de la posesia primului proprietar in posesia ultimului proprietar, se numesc "marfuri", dar cand acestea ajung la destinatia lor economica (la consumatorul final), ele devin "bunuri de consum".


Fisiere in arhiva (2):

  • CUPRINS 0607.docx
  • Initiative Europene pentru Combaterea Falsificarii si Comntrafacerii Marfurilor.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!