Interdependenta Mediului Intern si Extern in Dezvoltarea unei Organizatii de Succes in Baza BC Victoriabank SA

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere 3
Capitolul I Influenta factorilor de mediu asupra activitatii organizatiei 6 
1.1. Semnificatia teoretica a conceptului de organizatie si formele ei 6
1.2. Conceputul de mediu intern, componentele acestuia si caracteristica lor 10
1.3. Conceputul de mediu extern, componentele acestuia si caracteristica lor 14
Capitolul II Analiza activitatii BC. Victoriabank SA. pe piata bancara autohtona 26
2.1. Descrierea generala a bancii comerciale autohtone Victoriabank 26
2.2. Analiza dimensiunii financiare a activitatii BC. Victoriabank SA. 29
Capitolul III. Impactul interdependentei mediului intern si extern asupra performantelor BC. Victoriabank SA 39
3.1. Diagnosticarea componentelor mediului intern al BC. Victoriabank SA 39
3.2. Investigarea mediului extern al BC. Victoriabank SA SA. 44
3.3. Locul Victoriabank in cadrul sistemului bancar autohton - reflectie a succesului sau 54
Concluzii si recomandari 60
Bibliografie 63


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Actualitatea temei. Intr-o lume din ce in ce mai globalizata, in care consumatorii detin o putere tot mai mare si isi schimba preferintele tot mai frecvent, in care concurenta se desfasoara in termeni tot mai agresivi, in care legislatia, cultura, mediul economic si social sunt tot mai complexe si mai dinamice, in care angajatii s-au emancipat si au dobandit o mare putere de negociere pe piata fortei de munca, orice entitate economica trebuie sa constientizeze aceste schimbari pentru a putea supravietui si a avea succes. Intr-un fel sau altul, aceste tendinte influenteaza activitatea oricarei organizatii, astfel ca interdependenta dintre organizatii, vazute ca sisteme aflate in permanent schimb de resurse si informatii cu mediul, respectiv mediul cu care acestea interactioneaza, este decisiva pentru succesul organizatiilor. 
In consecinta, orice organizatie contemporana trebuie sa cerceteze, sa cunoasca si sa valorifice conditiile pe care le regaseste in mediu, incercand sa se integreze cat mai eficient in acesta. Daca asupra mediului intern organizatia poate exercita o influenta aproape deplina, in sensul construirii unui avantaj competitiv viabil pe baza resurselor din acest mediu, factorii de mediu extern pot fi si ei influentati intr-o oarecare masura, dar oricum, ei trebuie luati in calcul de catre manageri la stabilirea strategiei organizatiilor pe care le conduc. Pe de alta parte, orice organizatie trebuie sa fie constienta ca mediul extern este parte componenta a existentei sale. Ca atare, absenta unei raportari permanente la conditiile de mediu, atat cele interne, cat si cele externe, poate fi fatala pentru orice organizatie, indiferent de dimensiunea acesteia, de domeniul de activitate sau de puterea sau succesul acesteia. 
Obiectul cercetarii prezentei teze il constituie Banca comerciala autohtona Victorianbank SA 
Scopul tezei il constituie analiza interdependetei mediului intern si extern al BC Victoriabank si impactului acestei interedependete asupra succesului bancii studiate.
Scopul tezei este concretizat in urmatoarele sarcini:
- studierea conceptelor privind organizatia si tipologia organizatiilor;
- studierea conceptului de mediu intern al organizatiei si ilustrarea componentelor ce formeaza mediu intern al organizatiei ;
- cercetarea componentelor ce formeaza mediul extern al organizatie si impactul mediul intern supura organizatie;
- analiza activitatii BC. Victoriabank SA. si investigarea dimensiunii financiare a activitatii ei ;
- diagnosticarea componentelor mediului intern al BC. Victoriabank SA
- investigarea continutului mediului extern al BC. Victoriabank SA. si tipurile de relatii care reies din interdependenta mediului intern si extern al bancii ;
- prezentarea componentelor ce determina succesul BC. Victoriabank si determinarea loclui bancii in cadrul sistemului bancar autohton.
Structura lucrarii se prezinta in corespundere cu obiectivele preconizate si ordinea de infaptuire a cercetarilor. Astfel, teza cuprinde: introducere, trei capitole, concluzii, bibliografie si anexe.
In Introducere este prezentata actualitatea temei de cercetare, sunt precizate scopul si sarcinile studiului, obiectul cercetarii, baza teoretico-metodologica si cea informationala utilizate in realizarea temei.
In capitolul I -,,Influenta factorilor de mediu asupra activitatii organizatiei" se prezinta semnificatia teoretica a conceptului de organizatie si formele ei, se analizeaza conceputul de mediu intern si mediu extern, componentele acestuia si se reaizeaza caracterizarea lor. 
Capitolul II - ,,Analiza activitatii BC. Victoriabank SA. pe piata bancara autohtona" - cuprinde przentarea principalelor aspecte ale activitatii BC. Victoriabank SA., fiind analizata dimensiunea finanicara a activitatii bancii prin intermediul unor indcatori, in scopul determinarii gradului de stabilitate a BC. Victoriabank SA.
Capitolul III - ,,Impactul interdependentei mediului intern si extern asupra performantelor BC. Victoriabank SA" inglobeaza un studiu al mediului intern si extern al bancii, in scopul identificarii relatiilor de interdependeta si a actiunilor intreprinse de banca in scopul crearii unei corelatii pozitive in urma interactiunii factoriilor celor doua medii: intern si extern. Se analizeaza locul bancii in cadrul sistemului bancar autohton in scopul determinarii performantelor financiare si sociale atinse de banca studiata.


Fisiere in arhiva (1):

  • Interdependenta Mediului Intern si Extern in Dezvoltarea unei Organizatii de Succes in Baza BC Victoriabank SA.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!