Intretinerile Tehnice ale Autovehiculelor - Constructia si Calculul Instalatiei de Ungere

Cuprins licenta Cum descarc?

1. Introducere 6
2. Sistemul planificat de prevenire a intretinerilor tehnice si reparatiei
mijloacelor de transport 7
2.1 Tipurile intretinerilor tehnice si reparatiilor 8
2.2 Organizarea intretinerii tehnice si reparatia in unitati 12
2.3 Corectarea normativelor intretinerii tehnice si reparatiei 14
2.4 Calculul programului de producere la intretinerea tehnica si reparatie
curenta a autovehiculelor 18
3. Constructia si calculul instalatiei de ungere 24
3.1. Principii de calcul al instalatiei de ungere 24
3.2. Pompa de ulei 25
3.3. Supapa de siguranta 28
3.4. Filtrele de ulei 29
3.5. Radiatorul de ulei 35
3.6. Amplasarea filtrelor in circuitul de ungere 37
3.7. Ventilatia carterului 38
3.8. Regimul de curgere a uleiului in canalizatiile sistemului de ungere 41
3.9. Dezaerarea uleiului 42
3.10. Ungerea motoarelor in doi timpi cu baleiaj prin carter 43
4.Calculul sistemului de ungere 45
4.1.Calculul lagarului pe baza teoriei hidrodinamice a ungerii 45


Extras din licenta Cum descarc?

1. INTRODUCERE
Cheltuielile bunurilor materiale si bratelor de munca pentru mentinerea in stare buna a autovehiculelor sunt considerabile si de cateva ori depasesc cheltuielile pentru fabricarea lor. 
Asa, termenul normativ de serviciu la camioanele de capacitate de incarcare medie structura cheltuielilor in procente de la cheltuielile totale constituie: Intretinerea tehnica si reparatia curenta - 91%; reparatia capitala a autovehiculului si a ansamblurilor - 7%; confectionarea autovehiculului - 2%.
Asa cheltuieli mari pentru lucrarile de intretinere tehnica si reparatie curenta sunt legate de ramanerea in urma a bazei tehnice de producere a transportului auto de la numarul parcului de autovehicule.
Intretinerea tehnica si reparatia mijloacelor de transport trebuie sa o socotim ca pe o directie principala a procesului tehnic la crearea si reconstruirea intreprinderilor legate de transportul auto. Mecanizarea lucrarilor la petrecerea intretinerilor tehnice si reparatiilor servesc ca baza materiala a conditiilor de munca, majorarii sigurantei, si cel mai important, contribuie la solutionarea problemei majorarii productivitatii muncii, mai ales in conditiile insuficientei bratelor de munca.
Mijlocul principal de reducere a uzurii pieselor si mecanismelor si prevenirea refuzurilor agregatelor si ansamblurilor a autovehiculelor este efectuarea calitativa si la timp a lucrarilor intretinerilor tehnice.
2. SISTEMUL PLANIFICAT DE PREVENIRE A INTRETINERII TEHNICE SI REPARATIEI MIJLOACELOR DE TRANSPORT.
Pentru mentinerea mijloacelor de transport intr-o stare tehnica buna, necesara pentru exploatarea eficienta, este primit sistemul planficat de perevenire a intretinerii tehnice si reparatie. 
Starea buna a mijloacelor de transport se distinge respectand intretinerea tehnica si reparatia lor. 
Intretinerea tehnica se petrece obligatoriu conform planului dupa un anumit rulaj sau cand autovehiculele se afla la parcare. 
Reparatia este destinata pentru reconditionarea si mentinerea capacitatii de lucru a mijloacelor de transport, inlaturarea refuzurilor si defectelor, aparute in timpul lucrului sau depistate in timpul intretinerii tehnice. Lucrarile de reparatie se exercita dupa necesitate (dupa aparitia refuzului sau defectiunii corespunzatoare), si conform planului dupa un anumit rulaj sau in timpul lucrului mijloacelor de transport - reparatie preventiva. 
Intretinerea tehnica si reparatia mijloacelor de transport se petrec sub controlul prealabil sau fara el. Metoda principala de petrecere a lucrarilor de control este diagnosticarea, care serveste pentru determinarea starii tehnice a automobilului sau ansamblului fara demontare. 
Scopul diagnosticarii la intretinerea tehnica este de a determina necesitatea reala pe timpul lucrarilor, executate la fiecare intretinere, si prognozarea momentului aparitiei refuzului sau defectiunii. 
Scopul diagnosticarii in timpul reparatiei este de asemenea ca dupa depistarea refuzului sau defectului sa se stabileasca metoda mai efectiva de inlaturare a lor.
2.1 Tipurile intretinerilor tehnice si reparatiilor.
Intretinerea tehnica a mijloacelor de transport dupa periodicitate, registru si volumul de lucru se clasifica: 
- Intretinerea tehnica zilnica (ITZ);
- Intretinerea tehnica numarul unu (IT-1);
- Intretinerea tehnica numarul doi (IT-2);
- Intretinerea tehnica sezoniera (ITS). 
Petrecerea intretinerii tehnice si reparatiei in unitatile de transport se exercita conform schemei reflectate pe (desenul nr. 4.1.).
Intretinerea zilnica (ITZ) include in sine: verificarea a autovehiculelor la iesirea si intrarea in parc, curatirea - spalarea si alimentarea cu lubrifianti. Pentru verificarea mijloacelor de transport in unitate se creeaza punctul de control tehnic (PCT) cu sant revizie de control si un set necesar de instrumente, dispozitive si aparate. Verificarea tehnica a autovehiculelor intra in functie obligatorii ale soferului si functionarilor serviciului de control tehnic (SCT).


Fisiere in arhiva (3):

  • Intretinerile Tehnice ale Autovehiculelor - Constructia si Calculul Instalatiei de Ungere
    • Chiperi cuprins.doc
    • Chperi 21.doc
    • Foaie titlu Chiperi.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

?.?. ????????????, ?.?. ??????????, ?.?. ???, 
?????????? ??????????, ???????. - ?.: <<??????????????>> 
1987.- 350 ?.
?.?. ?????????, ?.?. ?????????, ?.?. ???????, 
?????????? ???????????, ???????. -!! ?.: <<??????????????>> 
1983.- 320 ?.
???????? <<????????????>>, ??????. - ?.: <<??????????????>> 
1984.- 95 ?.
?.?. ????????, ?????? ???????????, ???????. - ?.: <<??????????????>> 1981.- 230 ?.
?????????? ???-24 <<?????>>, ???????. - ?.: <<??????????????>> 1976?.- 200 ?.
?????????? ???-130, ???????. - ?.: <<??????????????>> 
1978?.- 180 ?.
?.?. ????????, ?.?. ????????, ?.?. ????????,
?????????? ? ???????????? ???????????????? ???????, 
???????. - ?.: <<?????????>> 1996. - 430?.
Posobie dlea izucenia pravil tehnicescoi acspluatatii alectriceschih stantii i setei. Alectricescaia ciasti alectrostantii i alectriceschie seti., - M. Gosanergoizdat, 1962. - pag.560.
I.P. Jerebtov. Alectriceschie i magnitnae tepi. Osnova alectrotehnichi., - L. Anergoatomizdat, 1987, - pag.256.
Spravocinic po naladche alectroustanovoc i alectroavtomatichi, - Kiev. Naucova dumca, 1972. - pag. - 624.
Spravocinic po fiziche, - M. Nauca, 1971. - pag. 940.
Tehnicescoe obslujivanie i tremont avtomobilei. (Ucebnoe posobie).
V. Semacov. Jurnal ,,Za ruliom". Cuznetov E.S.
6.L.M. Piotrovschii. Masini electrice, - M. Gosanergoizdat, 1960. - pag. 532.
"Exploatarea tehnica a automobilelor", a.2001.
7.Legostaev M.A. "Automobilul", a.1973
8..Kpleasinski Z.S., Bdonev A.G. "Constructia si exploatarea automobilului", a.1985.
9.Zvonariov. Jurnal ,,Moto - reviu".


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!