Licență marketing - Rocast SRL

Licență
9/10 (3 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 52 în total
Cuvinte : 16805
Mărime: 136.93KB (arhivat)
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Danu, Epuran,Zait

Extras din licență

I.1 Denumirea, sediul, forma juridică şi durata societăţii

Denumirea societăţii este “ROCAST” S.R.L.

În toate actele, faptele, anunţurile, publicaţiile şi alte documente emanând de la societate, denumirea societăţii va fi precedată sau urmată de cuvintele “societate cu răspundere limitată” sau cu iniţialele S.R.L., capitalul social, sediul şi codul unic de înregistrare.

Sediul societăţii este în judeţul Bucuresti, localitatea Bucuresti, şos Pantelimon, nr. 1-3, sector 2.

Socitatea are deschis un puct de lucru în Bacău, str. Milcov, nr. 87, jud. Bacău, precum şi în alte judeţe ale ţării. Societatea va putea să îşi deschidă filiale şi sucursale şi în alte localităţi din ţară şi din străinatate.

Forma juridică a societăţii ““ROCAST” este de societate cu răspundere limitată. Aceasta devine persoană juridică în momentul înregistrării şi va funcţiona conform prezentului act constitutiv şi a legislaţiei în vigoare.

Societatea se constituie pe o perioadă nelimitată.

I.2 Obiectul de activitate al societăţii

Principalul obiectiv de activitate al societăţii este distribuţia de organe de ansamblare, sisteme de fixare, unelte şi scule, echipamente pentru materiale electrice, maşini unelte şi compresoare. Firma este şi producătoare de organe de ansamblare şi unelte şi utilaje având o întrepridere (fabrică) în Filipeştii de Sus, ea asigurând şi un serviciu de post-vânzare (instalare şi test).

I.3 Capitalul social al societăţii

Capitalul social al societăţii este de 200.000.000 ROL/200.000 RON. Aportul asociaţiilor este prezentat în tabelul de mai jos:

Nr ctr. Nume asociat Participare

(ROL) Părţi

sociale Procent din capitalul social Participarea la profit-pierderi

1. Cătănoiu Ştefan 200.000.000 100% 100%

Capitalul social va putea fi modificat prin reducere sau majorare numai prin hotărârea asociaţilor şi cu respectarea dispoziţiilor legale. Reducerea capitalului social sub minimul legal este interzisă. În cazul în care din motive independente voinţei asociaţiilor s-ar reduce sub limita legală prevăzută de lege asociaţii vor putea hotărî completarea acestuia; în caz contrar, se vor aplica dispoziţiile legale privind dizolvarea.

I.4 Drepturi, obligaţii şi administrarea societăţii

Obligaţiile asociaţilor sunt următoarele:

• achitarea capitalului social la termenul stabilit;

• susţinerea activităţii societăţii cu capital social peste capitalul subscris în măsura în care situaţia o cere.

Asociaţii au drept de control asupra tuturor acţiunilor societăţii. De asemenea, au dreptul la dividentele cuvenite şi participă la pierderi în funcţie de aportul la capitalul social.

Societaea va fi administrată şi reprezentată în relaţiile cu terţii de ambii asociaţi, cu puteri depline şi nelimitate. Limitele de competenţă în reprezentarea şi administrarea societăţii pot fi modificate prin acte adiţionale încheiate în forma actului constitutiv. Administratorul nu poate transmite dreptul de reprezentare decât în operaţiuni strict individualizate pe bază de delegaţie sau împuternicire. În cazul imposibilităţii temporale de conducere a societăţii din motive neimputabile asociatului, administrarea acestuia va fi realizată de către administratori prevăzuţi în actul constitutiv al firmei.

Transmiterea părţilor sociale în şi în afara societăţii se face numai cu acordul asociaţilor (în cazul decesului părţile sociale se transmit succesorilor).

Controlul societăţii se realizează de către asociaţi, iar dacă aceştia hotărăsc, pot numi cenzori.

Dizolvarea societăţii se ia în următoarele conditii:

• faliment;

• reducerea capitalului sub minimul legal dacă nu se decide completarea acestuia;

• în orice altă situaţie dacă hotărăsc asociaţii.

După obţinerea hotărârii de dizolvare, societatea se radiază.

I.5 Scurtă prezentare a activităţilor şi produselor din cadrul S.C ROCAST S.R.L.

Profilul companiei: Rocast este o companie privată, cu capital integral românesc, profilată pe distribuţia de produse destinate unui spectru larg de activităţi, de la bricolaj la construcţii şi industrie: organe de ansamblare, elemente de fixare, unelte şi scule diverse, maşini unelte, materiale şi echipamente pentru instalaţii electrice.

În contextul preocupării de satisfacere a cerinţelor pieţii, oferta ROCAST se extinde în permanenţă.

Preview document

Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 1
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 2
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 3
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 4
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 5
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 6
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 7
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 8
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 9
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 10
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 11
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 12
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 13
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 14
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 15
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 16
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 17
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 18
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 19
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 20
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 21
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 22
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 23
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 24
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 25
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 26
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 27
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 28
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 29
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 30
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 31
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 32
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 33
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 34
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 35
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 36
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 37
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 38
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 39
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 40
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 41
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 42
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 43
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 44
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 45
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 46
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 47
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 48
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 49
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 50
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 51
Licență marketing - Rocast SRL - Pagina 52

Conținut arhivă zip

  • Licenta Marketing - Rocast SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Procesul de marketing digital în cadrul companiei SC Octalex SRL

Introducere Tâmplăriile pentru case pasive sunt acum la mare căutare datorită eficienței termice pe care o oferă dar și pentru aspectul lor...

Lucrare de licență - strategii de marketing pentru penetrarea pieței internaționale

CAPITOLUL I COORDONATE ALE PIETEI INTERNATIONALE 1.1. Definirea si caracteristicile pietei internationale Piata internationala este locul unde...

Lucrare de licență - marketingul direct - o alternativă în politica de promovare a firmei

CAPITOLUL 1 –BAZELE MARKETINGULUI DIRECT Explicarea continutului conceptual al comunicÎrii reprezinta o misiune destul de spinoasã pentru cÎ...

Etica activității de marketing la nivelul hipermarketurilor din România

Introducere Această lucrare s-a vrut a fi o analiză amănunțită a eticii în activitatea de marketing desfășurată la nivelul hipermarketurilor din...

Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor fata de piața cafelei

Capitolul 1. Piața cafelei în România Istoria cafelei începe acum 1000 de ani în Orientul Mijlociu. În acele timpuri străvechi era considerată un...

Cercetarea Satisfacției Clienților cu Privire la Galeria Comercială a Hipermarketului Auchan Titan

Introducere Valoarea pieţei de retail în România a fost de 31,2 mld euro în 2007, iar specialiştii estimează în următorii zece ani o creştere de...

Cercetarea Mediului de Marketing. Studiu de Caz - SC Reflon SRL

Introducere Indiferent de domeniul de activitate, piaţa reprezintă pentru o întreprindere elementul de referinţă pentru activităţile pe care le...

Plan de Marketing privind Dezvoltarea Eurocor pe Piața Românească

INTRODUCERE Această lucrare are la bază elaborarea planului de marketing. În zilele noastre, nu contează cât de bun este produsul său serviciul pe...

Ai nevoie de altceva?