Lipscani Beer Garden SRL

Licență
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 61 în total
Cuvinte : 14049
Mărime: 199.59KB (arhivat)
Publicat de: Nicoleta E.
Puncte necesare: 9

Cuprins

  1. Introducere 3
  2. Capitolul I 4
  3. Prezentarea societății comerciale 5
  4. 1.1 Scurt istoric 5
  5. 1.2. Date de identificare: 5
  6. 1.3. Obiective: 6
  7. 1.4 Gama de produse fabricate și servicii prestate: 6
  8. 1.4.1 Meniu băuturi: 7
  9. 1.4.2 Meniu mâncare: 7
  10. 1.4.3 Structura organizatorică: 8
  11. 1.5 Valorile: 9
  12. 1.6 Piața societății comerciale: 9
  13. 1.6.1.Furnizori: 10
  14. 1.6.2 Clienți - segmentarea pieței: 10
  15. 1.6.3 Marketing: 10
  16. 1.6.4.Concurenți: 12
  17. 1.6.5 Cota de piață 12
  18. Capitolul II 13
  19. Diagnosticul economico- financiar al societății 14
  20. 2.1 Analiza financiară a situației societății Lipscani Beer Garden SRL 14
  21. 2.2. Analiza echilibrului financiar pe baza bilanțului patrimonial: 14
  22. 2.3.Analiza diagnostic a corelației creanțe-obligații și reflectarea acesteia în solvabilitatea firmei: 17
  23. Capitolul III 29
  24. Analiza SWOT 30
  25. 3.1. Analiza SWOT 30
  26. 3.1.1. Analiza internă: 30
  27. 3.1.2. Analiza externă: 30
  28. 3.1.3. Stabilirea corespondențelor 33
  29. 3.1,4. Stabilirea direcțiilor de acțiune: 33
  30. 3.1.5. Rezultatul analizei SWOT: 34
  31. 3.2. Analiza diagnostic ..35
  32. Capitolul IV 40
  33. 4.1 Dimensiunile fundamentale ale managementului strategic 41
  34. 4.1.1 Dimensiunea economică 41
  35. 4.1.2. Trasăturile esențiale ale managementului strategic 42
  36. 4.1.3. Avantajele practicării managementului strategic 43
  37. 4.2 Strategia și politica firmei: 45
  38. 4.2.1. Elementele strategiei: 46
  39. 4.2.2. Trăsăturile specifice strategiei 47
  40. 4.2.3. Cerintele unei strategii economice realiste si performante: 48
  41. 4.3. Factori de risc 48
  42. 4.4 . Analiza de sensibilitate 49
  43. 4.5. Strategie de marketing aplicată 53
  44. Bibliografie 55
  45. Contul de Profit si Pierdere 56
  46. BILANȚ THE DRUNKEN LORDS 59

Extras din licență

Introducere

Societatea Lipscani Beer Garden este o societate cu răspundere limitată. Această alegere a fost făcută deoarece se potrivește dorințelor în materie de înființare , formulare simplă la constituire și capital social redus.

Societatea are ca domeniu de activitate prestarea de serviciicătre clienții săi ,în materie de alimentație a unui restaurant club.

Argumentul pentru care s-a deschis acest restaurant club a fost dorința de a oferii oamenilor un loc unde ar putea lua masa într-o dupăamiază într-un cadru boem ,cu muzică bună dar și petrecerea unor seri animate în compania prieteniilor.

Din dorința de a veni mereu în întâmpinarea consumatorilor și de a le oferi acestora noi eperiențe managerul restaurantului a amenajat locația cu un design deosebit.

Managementul reprezintă o artă care reflectă latura sa pragmatică și constă în măiestria managerului de a aplica, la realitățile diferitelor situații, cu rezultate bune, în condiții de eficiență, cunoștințele științifice. Managementul este o artă, pentru că operaționalizarea elementelor științifice nu este posibilă fără punerea în valoare a unor aptitudini și calități manageriale cum sunt talentul, intuiția , flerul, caracterul, inteligența, capacitatea de a lucra cu oamenii.

Managementul constitiuie o stare de spirit specifică, reflectată de un anumit mod de a vedea și de a căuta progresul.

Managementul modern reprezintă îmbinarea sinergică între știință, arta de a conduce și starea specifică de căutare a progresului orgazițional1.

Aceste concepte realizează organic conținutul integrator al managementului modern, capabil să asigure succesul unei societății într-o economie în care competiția deschide porți largi afirmării noului și domeniul managementului2.

Managementul unei societăți se poate realiza cu ajutorul 5 funcții : previziune, organizare, coordonare, antrenare și control.

Managerul ”trebuie să fie să fie inovator, flexibil, favorabil echilibrului între individualizare și socializare, să se implice, gândindu-se întodeauna cănd adoptă o decizie”3.

Capitolul I

Prezentarea societății comerciale

1.1 Scurt istoric

Societatea „Lipscani Beer Garden S.R.L.”, înființată la data de 14 februarie 2011 în București, cu un capital subscris de 50000 de lei, eliberată de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București, își desfășoară activitatea în scopul devenirii unuia dintre cele mai importante societăți care activează în domeniul terțiar (servicii). Societatea își deschide pe data de 12 aprilie 2013 primul punct de lucru în București, acesta fiind atât restaurant, cât și club. Pe 28 aprilie 2017, un al doilea punct de lucru este deschis în Vama Veche, Constanța, acesta fiind doar club, nu și restaurant.

Restaurantul are un vad impresionant , intens circulat atat de rezidenți cât și de turiști străini.

Capacitatea restaurantului este de 120 de persoane.

Restaurantul-Club ”The Drunken Lords” este un loc unde te poți relaxa, fie ziua în pauza de masă într-un loc primitor și confortabil, fie seara dacă ți-ai propus să petreci într-un ritm energic pănă a doua zi. La Restaurantul-Club din București, se poate adăuga un punct forte și anume designul interior aparte care te transpune nostalgic in anii '80- '90. Atmosfera din Vama Veche este una avangardistă, activitatea desfășurându-se într-un loc cu tema maritimă potrivită pentru locul respectiv, aceasta având o corabie și multe obiecte decorative specifice.

În privința gastronomiei, restaurantul are un meniu propus, variat , din bucataria internațională, având aceleași preparate și băuturi oferite și de restaurantele concurente. Prețurile practicate sunt similare celorlalți competitori.

1.2. Date de identificare:

Numele societății : Lipscani Beer Garden

Forma juridică de constituire : Societate cu Răspundere Limitată

Act de inființare: Nr. De inmatriculare: J40/1505/2011

Cui : 26458380

Obiectul de activitate - codul CAEN : 5610 Restaurante

Capital social:

- Tip de participare: privat autohton 100%

- Capitalul social subscris : 50000 lei

- Capitalul social vărsat : 50000 lei

- Numărul total de părți sociale: 50

- Valoarea unei părți sociale : 1000

Asociat unic: Tomescu Mihai

Punct de lucru :

- Sediu : Straada Șelari nr. 14 Bucureși sect. 3

- Centrul Vechi: Strada Intrarea Nicolae Șelari nr.35 București

- Vama Veche: Strada Intrarea Falezei nr. 38 Județ Constanța

Număr de telefon : 0766245389 (Telekom) / 0753478990 (Orange)/ 0745378965 (Vodafone)

Mail: thedrunkenlords@gmail.com

Tip de participare: privat autohton 100%

Orar de lucru: luni-duminică de la 12 la 5

Bibliografie

1. Marius-Dan Dalotă, Managementul general , Ed a-4-a, rev, -București: ProUniversitaria, 2009, p.12

2. Viorel Cornescu, Managementul general, Editura Actami,București, 2001, p. 13

3. J. M. Peretti, Function personnel et management des ressources humaines, Viubert Gestion, 1990,p.23 4. G.Vintilă, Diagnosticul financiar și evaluarea întreprinderilor, Editura Ditactică și Pedagocică, București ,1998

5. G. Vintilă, Gestiunea financiară a întreprinderii, Editura Didactică și Pedagocică, București, 2000

6. Doinița Ciocîrlan, Sisteme și tehnici manageriale, Editura Universală, 2007

7. Doinița Ciocîrlan, Sisteme și tehnici manageriale, Editura Universală, 2007

8. Doinița Ciocîrlan, Sisteme și tehnici manageriale, Editura Universală, 2007

9. Marius-Dan Dalotă, Managementul general, ed a-4-a , rev. - București Pro Universitaria, 2009

10. K..J. Kook, Planificarea strategică pentru întreprinderi mici, Editura Teora, București 1998.

11. P. Kotler, G. Armstrong, J. Saunders, V. Wong, Principiile Marketingului, Editura Teora, București 1998

12. Corneliu Rusu, Management, Editura Expert, București, 1993, p.92.

13. Vezi Corneliu Rusu, Cadrul orgazițional al întreprinderii, Editura știintifică și enciclopedică, București, 1983, p.57

14. C.A. Bob (coordonator), Economia întrepriderii, A.S.E., București 1997

15. Nicolae Al. Pop, Marketing, Editura Didactică Și Pedagocică, r.a., București , 2000 , p. 89

16. Nicolae Al. Pop, Marketing, Editura Didactică Și Pedagocică, r.a., București , 2000 , p. 91

Preview document

Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 1
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 2
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 3
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 4
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 5
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 6
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 7
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 8
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 9
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 10
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 11
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 12
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 13
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 14
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 15
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 16
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 17
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 18
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 19
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 20
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 21
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 22
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 23
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 24
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 25
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 26
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 27
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 28
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 29
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 30
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 31
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 32
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 33
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 34
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 35
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 36
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 37
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 38
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 39
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 40
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 41
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 42
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 43
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 44
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 45
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 46
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 47
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 48
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 49
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 50
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 51
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 52
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 53
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 54
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 55
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 56
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 57
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 58
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 59
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 60
Lipscani Beer Garden SRL - Pagina 61

Conținut arhivă zip

  • Lipscani Beer Garden SRL.docx

Alții au mai descărcat și

Managementul producției

Prin unitate de productie industriala se intelege spatiul unde are loc cormbinarea factorilor de productie cu scopul de a produce si desface bunuri...

Diagnosticarea strategică în cadrul firmei SC Domand CAȘ SRL

INTRODUCERE Transformările produse în economia românească după 1990 au determinat mutații importante mai ales la nivel de organizație. Acestea...

Programarea producției la SC Forestland SRL

INTRODUCERE Întreprinderea este, prin definiţie, o asociere a mai multor factori: umani, economici, ştiinţifici şi de altă natură. Toţi aceşti...

Implementarea sistemelor de management de mediu la SC Automobile Dacia

INTRODUCERE În actualul context al liberalizării comerţului şi mondializării precum şi al creşterii complexităţii proceselor din întreprinderi,...

Management Strategic - Kraft Food

1. DESCRIEREA GENERALA A ACTIVITATII COMPANIEI 1.1. Descriere generala Kraft Foods este lider în produse de ciocolata si brânzeturi cu un venit...

Management Strategic - Dinasty

CAPITOLUL I 1. Prezentarea organizaţiei Dinasty este un brand de vestimentaţie masculină apărut pe piaţă în 1997. Proprietarii acestuia sunt...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Ai nevoie de altceva?