Introducere 3 Capitolul I 4 Prezentarea societatii comerciale 5 1.1 Scurt istoric 5 1.2. Date de identificare: 5 1.3. Obiective: 6 1.4 Gama de produse fabricate si servicii prestate: 6 1.4.1 Meniu bauturi: 7 1.4.2 Meniu mancare: 7 1.4.3 Structura organizatorica: 8 1.5 Valorile: 9 1.6 Piata societatii comerciale: 9 1.6.1.Furnizori: 10 1.6.2 Clienti - segmentarea pietei: 10 1.6.3 Marketing: 10 1.6.4.Concurenti: 12 1.6.5 Cota de piata 12 Capitolul II 13 Diagnosticul economico- financiar al societatii 14 2.1 Analiza financiara a situatiei societatii Lipscani Beer Garden SRL 14 2.2. Analiza echilibrului financiar pe baza bilantului patrimonial: 14 2.3.Analiza diagnostic a corelatiei creante-obligatii si reflectarea acesteia in solvabilitatea firmei: 17 Capitolul III 29 Analiza SWOT 30 3.1. Analiza SWOT 30 3.1.1. Analiza interna: 30 3.1.2. Analiza externa: 30 3.1.3. Stabilirea corespondentelor 33 3.1,4. Stabilirea directiilor de actiune: 33 3.1.5. Rezultatul analizei SWOT: 34 3.2. Analiza diagnostic ..35 Capitolul IV 40 4.1 Dimensiunile fundamentale ale managementului strategic 41 4.1.1 Dimensiunea economica 41 4.1.2. Trasaturile esentiale ale managementului strategic 42 4.1.3. Avantajele practicarii managementului strategic 43 4.2 Strategia si politica firmei: 45 4.2.1. Elementele strategiei: 46 4.2.2. Trasaturile specifice strategiei 47 4.2.3. Cerintele unei strategii economice realiste si performante: 48 4.3. Factori de risc 48 4.4 . Analiza de sensibilitate 49 4.5. Strategie de marketing aplicata 53 Bibliografie 55 Contul de Profit si Pierdere 56 BILANT THE DRUNKEN LORDS 59
Introducere Societatea Lipscani Beer Garden este o societate cu raspundere limitata. Aceasta alegere a fost facuta deoarece se potriveste dorintelor in materie de infiintare , formulare simpla la constituire si capital social redus. Societatea are ca domeniu de activitate prestarea de serviciicatre clientii sai ,in materie de alimentatie a unui restaurant club. Argumentul pentru care s-a deschis acest restaurant club a fost dorinta de a oferii oamenilor un loc unde ar putea lua masa intr-o dupaamiaza intr-un cadru boem ,cu muzica buna dar si petrecerea unor seri animate in compania prieteniilor. Din dorinta de a veni mereu in intampinarea consumatorilor si de a le oferi acestora noi eperiente managerul restaurantului a amenajat locatia cu un design deosebit. Managementul reprezinta o arta care reflecta latura sa pragmatica si consta in maiestria managerului de a aplica, la realitatile diferitelor situatii, cu rezultate bune, in conditii de eficienta, cunostintele stiintifice. Managementul este o arta, pentru ca operationalizarea elementelor stiintifice nu este posibila fara punerea in valoare a unor aptitudini si calitati manageriale cum sunt talentul, intuitia , flerul, caracterul, inteligenta, capacitatea de a lucra cu oamenii. Managementul constitiuie o stare de spirit specifica, reflectata de un anumit mod de a vedea si de a cauta progresul. Managementul modern reprezinta imbinarea sinergica intre stiinta, arta de a conduce si starea specifica de cautare a progresului orgazitional1. Aceste concepte realizeaza organic continutul integrator al managementului modern, capabil sa asigure succesul unei societatii intr-o economie in care competitia deschide porti largi afirmarii noului si domeniul managementului2. Managementul unei societati se poate realiza cu ajutorul 5 functii : previziune, organizare, coordonare, antrenare si control. Managerul "trebuie sa fie sa fie inovator, flexibil, favorabil echilibrului intre individualizare si socializare, sa se implice, gandindu-se intodeauna cand adopta o decizie"3. Capitolul I Prezentarea societatii comerciale 1.1 Scurt istoric Societatea ,,Lipscani Beer Garden S.R.L.", infiintata la data de 14 februarie 2011 in Bucuresti, cu un capital subscris de 50000 de lei, eliberata de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, isi desfasoara activitatea in scopul devenirii unuia dintre cele mai importante societati care activeaza in domeniul tertiar (servicii). Societatea isi deschide pe data de 12 aprilie 2013 primul punct de lucru in Bucuresti, acesta fiind atat restaurant, cat si club. Pe 28 aprilie 2017, un al doilea punct de lucru este deschis in Vama Veche, Constanta, acesta fiind doar club, nu si restaurant. Restaurantul are un vad impresionant , intens circulat atat de rezidenti cat si de turisti straini. Capacitatea restaurantului este de 120 de persoane. Restaurantul-Club "The Drunken Lords" este un loc unde te poti relaxa, fie ziua in pauza de masa intr-un loc primitor si confortabil, fie seara daca ti-ai propus sa petreci intr-un ritm energic pana a doua zi. La Restaurantul-Club din Bucuresti, se poate adauga un punct forte si anume designul interior aparte care te transpune nostalgic in anii '80- '90. Atmosfera din Vama Veche este una avangardista, activitatea desfasurandu-se intr-un loc cu tema maritima potrivita pentru locul respectiv, aceasta avand o corabie si multe obiecte decorative specifice. In privinta gastronomiei, restaurantul are un meniu propus, variat , din bucataria internationala, avand aceleasi preparate si bauturi oferite si de restaurantele concurente. Preturile practicate sunt similare celorlalti competitori. 1.2. Date de identificare: Numele societatii : Lipscani Beer Garden Forma juridica de constituire : Societate cu Raspundere Limitata Act de infiintare: Nr. De inmatriculare: J40/1505/2011 Cui : 26458380 Obiectul de activitate - codul CAEN : 5610 Restaurante Capital social: - Tip de participare: privat autohton 100% - Capitalul social subscris : 50000 lei - Capitalul social varsat : 50000 lei - Numarul total de parti sociale: 50 - Valoarea unei parti sociale : 1000 Asociat unic: Tomescu Mihai Punct de lucru : - Sediu : Straada Selari nr. 14 Bucuresi sect. 3 - Centrul Vechi: Strada Intrarea Nicolae Selari nr.35 Bucuresti - Vama Veche: Strada Intrarea Falezei nr. 38 Judet Constanta Numar de telefon : 0766245389 (Telekom) / 0753478990 (Orange)/ 0745378965 (Vodafone) Mail: thedrunkenlords@gmail.com Tip de participare: privat autohton 100% Orar de lucru: luni-duminica de la 12 la 5
1. Marius-Dan Dalota, Managementul general , Ed a-4-a, rev, -Bucuresti: ProUniversitaria, 2009, p.12 2. Viorel Cornescu, Managementul general, Editura Actami,Bucuresti, 2001, p. 13 3. J. M. Peretti, Function personnel et management des ressources humaines, Viubert Gestion, 1990,p.23 4. G.Vintila, Diagnosticul financiar si evaluarea intreprinderilor, Editura Ditactica si Pedagocica, Bucuresti ,1998 5. G. Vintila, Gestiunea financiara a intreprinderii, Editura Didactica si Pedagocica, Bucuresti, 2000 6. Doinita Ciocirlan, Sisteme si tehnici manageriale, Editura Universala, 2007 7. Doinita Ciocirlan, Sisteme si tehnici manageriale, Editura Universala, 2007 8. Doinita Ciocirlan, Sisteme si tehnici manageriale, Editura Universala, 2007 9. Marius-Dan Dalota, Managementul general, ed a-4-a , rev. - Bucuresti Pro Universitaria, 2009 10. K..J. Kook, Planificarea strategica pentru intreprinderi mici, Editura Teora, Bucuresti 1998. 11. P. Kotler, G. Armstrong, J. Saunders, V. Wong, Principiile Marketingului, Editura Teora, Bucuresti 1998 12. Corneliu Rusu, Management, Editura Expert, Bucuresti, 1993, p.92. 13. Vezi Corneliu Rusu, Cadrul orgazitional al intreprinderii, Editura stiintifica si enciclopedica, Bucuresti, 1983, p.57 14. C.A. Bob (coordonator), Economia intrepriderii, A.S.E., Bucuresti 1997 15. Nicolae Al. Pop, Marketing, Editura Didactica Si Pedagocica, r.a., Bucuresti , 2000 , p. 89 16. Nicolae Al. Pop, Marketing, Editura Didactica Si Pedagocica, r.a., Bucuresti , 2000 , p. 91
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.