Logistica Colgate Palmolive

Cuprins licenta Cum descarc?

Capitolul I - Sinteza teoretica logistica si management logistic
Definirea si Tipologia logisticii si a sistemului logistic 
1.1. Definitii si terminologie 
1.2. Sisteme logistice 
1.3. Tipologia sistemelor logistice
1.4. Clasificarea logistici
1.5. Locul logisticii in cadrul sistemului de productie si comercializare
1.6. Calitatea sistemelor logistice
1.7. Dimensionarea sistemelor logistice
Capitolul II - Analiza sistemului logistic
2.1. Analiza sistemului logistic din firma
2.2. Receptia produselor
2.3. Stocarea
2.4. Picking
2.5. Co-packing
2.6. Expeditia
2.7. Dimensionarea
2.7.1. Descrierea depozitului
2.7.1.1. Calculul cantitatii de marfa depozitate
2.7.1.2. Metoda de calcul de dimensionare generala
2.7.1.3. Metoda de calcul de dimensionare concreta
2.7.1.4. Analiza utilizarii suprafetei si a volumului depozitului
2.7.2. Dimensionarea manipularii si a transportului intern
2.7.2.1. Dimensionarea efectiva a manipularii si transportului intern
2.7.2.2. Calculul necesarului de personal pentru utilajele de manipulare si transport intern
2.7.2.3. Stabilirea timpilor proceselor tehnologice in flux continuu
2.7.2.4. Calculul timpilor necesari manipularii si transportului intern din cadrul depozitului
2.7.3. Dimensionari in domeniul aprovizionarii si depozitarii
2.7.3.1. Stabilirea capacitatii maxime de depozitare paletizata a depozitului
2.7.3.2. Aprovizionarea
2.7.3.3. Depozitarea
2.7.3.4. Gestiunea stocurilor
Capitolul III - Proiectarea sistemelor logistice, optimizare si prognoza
3.1.Concepte privind optimizarea sistemelor
3.2. Metodologie de proiectare a sistemelor logistice
3.3. Prognoza preturilor si costurilor pentru sistemele logistice
Capitolul IV - Conlcuzii privind logistica in cadrul Colgate-Palmolive


Extras din licenta Cum descarc?

Capitolul I - Sinteza teoretica logistica si management logistic
1.1.Definitii si terminologie
Conceptul de sistem apare in forme incipiente in filosofia greaca. 
Facind afirmatia ca '' intregul este mai mult decit suma partilor,'' Aristotel va defini primul notiunea de sistem. Aceasta notiune va evolua in timp de-a lungul a mai mult de 2000 ani, cind, la inceputul secolului XX, Ludwic von Bartalanffy ( 1901-1973), va defini corect sistemul, intemeind o noua stiinta-SISTEMOLOGIA (TEORIA SISTEMELOR). 
Sistemul se defineste ca fiind o multime de componente care in limitele anumitor conditii de spatiu si timp interactioneaza si functioneaza, asigurind obtinerea unui rezultat.
Sistemul este un asamblu complex de elemente (principii, norme)aflate in interactiune,formind un tot organizat,care pune ordine intr-un domeniu de gindire teoretica,reglementeaza clasificarea notiunilor si tezelor intr-un anumit domeniu stintific care permite desfasurarea normala a activitatilor practice,potrivit scopului urmarit.
Logistica a constituit dintodeauna o activitate esentiala a umanitati(de exemplu serviciile de aprovizionare a armatei).
In Germania se considera ca logistica are ca scop conceperea,dirijarea,reglarea si realizarea intregului flux de energie,informatii,persoane dar in special al materiei prime si produselor in cadrul sistemelor dar si intre sisteme.Aceiasi sursa defineste logistica,ca fiind notiunea care descrie procesul de planificare,implementare si control eficient al costurilor efective privind fluxurilor de materii prime si materiale,stocarea lor, precum si informatiile privind intregul traseu al fluxului de la punctul de origine la punctul final,totul facindu-se pentru a satisface cererile clientilor.
Logistica este stinta care gaseste solutiile optime pentru localizarea si amplasarea activitatilor, aprovizionarea, transportul si distributia produselor,organizarea fluxurilor materiale si informatii in vederea obtinerii celei mai bune rentabilitati.
Logistica comerciala si industriala constituie asamblul activitatilor ce au ca scop afluirea, in conditiile unor costuri minime,a cantitatilor dintr-o categorie de bunuri materiale la locul si timpul unde exista, la un moment dat o cerere motivata.
Logistica este acea activitate,care, utilizind tehnici variate de ambalare,manipulare,depozitare si transport,cuprinde asamblul operatiilor legate de miscarea fizica a bunurilor materiale,de gestionare,pregatirea comenzilor,construirea loturilor de livrare si distribuire a acestora,urmarind optimizarea, intr-o conceptie unitara a acestui proces ca un tot integrat,de la locul de productie pina la locul de utilizare sau de consum,in scopul ca materiile prime,materilele,semifabricatele,subasamblurile si produsele finite sa se gaseasca in cantitatile prevazute, unde si cind este necesar si in conditiile unor cheltuieli minime. 
Logistica de Marketing este prezentata ca fiind un complex de activitati cuprinzind manipularea,transportul,sortarea,depozitarea produselor,formarea sortimentului comercial,prepararea si executarea comenzilor,avind drept scop deplasarea fizica a produsului de la producator la utilizatorul final la cele mai reduse costuri ocazionate de procesul distributiei.
Reevaluarea logisticii si a rolului distributiei fizice a fost determinata in principal de urmatorii factori:
a. Sporirea in ritm rapid a cheltuielilor de transport
Cresterea abrupta a pretului la petrol in conditiile unei oferte limitate,a transformat costurile de transport intr-o variabila dificila atit la nivel strategic cit si operational.
b. Posibilitatile limitate de crestere a eficientei productiei
Perfectionarea tehnologiilor de fabricatie si preocuparea de reducere relativa a costurilor de productie pe fondul economiilor de scara, au contribuit la cresterea eficientei activitatilor de productie. Era necesara identificarea unor noi ''arii critice"in activitatea firmelor,care sa permita indeplinirea obiectivelor de reducere a costurilor si crestere a competitivitatii. 
c.Mutatiile inregistrate in gestiunea stocurilor;
Asupra activitatii de stocare a marfurilor specialisti au elaborat treptat, noi metode de gestiune a stocurilor.
d.Inoirea si diversificarea fara precedent a productiei de marfuri.
In ultima parte a secolului XX a fost marcata puternic de proliferarea accelerata a gamei de bunuri industriale si de consum.Aceasta situatie este rezultatul direct a urmatoarelor cauze: 
- perfectionarea tehnologiilor de fabricatie existente si descoperirea unor noi procedee.
- utilizarea unor noi surse de materii prime si folosirea unor materiale performante,aparute in urma unor activitati de cercetare si dezvoltare.
- cresterea exigentelor utilizatorilor in privinta caracteristicilor ofertei de marfuri.
- accentuarea competitiei intre ofertanti ca urmare a sporiri numarului de producatori si comercianti pe fondul globalizari activitatii unui mare numar de firme preocupate nu numai de piata interna ci si de potentialul pietelor externe.
- penetrarea tot mai larga, in lumea afacerilor a noului concept de marketing.
- scurtarea ciclului de viata a produselor si intensificarea preocuparilor de inoire si diversificare, pentru atragerea unui numar mare de clienti. 
- exigentele sporite ale comerciantilor in privinta noutati si diversitati sortimentului oferit clientilor


Fisiere in arhiva (1):

  • Logistica Colgate Palmolive.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!