Logistica de Sustinere in Cadrul Activitatilor Logistice ale Unei Firme

Cuprins licenta Cum descarc?

LISTA FIGURILOR / 3
INTRODUCERE / 4
Capitolul 1. ABORDARI TEORETICE PRIVIND LOGISTICA DE SUSTINERE IN CADRUL ACTIVITATILOR LOGISTICE ALE UNEI INTREPRINDERI
1.1 Locul si rolul logisticii in cadrul politicii de distributie / 6
1.2 Structura sistemului logistic / 9
1.3 Logistica de sustinere - componenta esentinala a strategiei de servire a clientilor / 13
Capitolul 2. EVOLUTIA LOGISTICII MARFURILOR IN CONTEXTUL MONDIALIZARII PIETELOR
2.1 Evolutia logisticii la nivel mondial / 18
2.2 Evolutia logisticii la nivel european / 19
2.3 Logistica in intreprinderile industriale din Romania / 20
Capitolul 3. LOCUL SI ROLUL ACTIVITATILOR LOGISTICE DE SUSTINERE ALE S.C.UZINA AUTOMECANICA MORENI-S.A. IN CADRUL INDUSTRIEI DE APARARE
3.1 Industria de aparare in Europa / 23
3.2 Industria de aparare in Romania si rolul S.C.Uzina Automecanica Moreni-S.A in cadrul acestui domeniu / 25
3.3 Manipularea, ambalarea si livrarea produselor/ 28
3.4 Mentenanta autovehiculelor / 29
3.5 Intretinerea si repararea autovehiculului / 31
Capitolul 4. ROLUL SI IMPORTANTA LOGISTICII DE SUSTINERE LA 
S.C.UZINA AUTOMECANICA MORENI -S.A 
4.1 Metodologia cercetarii / 34
4.2 Analiza rezultatelor cercetarii / 35
4.3 Concluziile cercetarii / 40
CONCLUZII / 42
ANEXE / 45
BIBLIOGRAFIE / 50


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Prin prezenta lucrare se urmareste imbunatatirea calitatii produselor, identificarea nivelului de satisfactie a serviciilor oferite clientilor, a asteptarilor acestora privind modul in care activitatile logisticii de sustinere isi vor atinge scopul. S-a urmarit, de asemenea, promptitudinea cu care sunt livrate transportoarele, asigurarea service-ului postlivrare pentru acestea, a calitatii serviciilor in timpul imobilizarii autovehiculelor blindate pe perioada reparatiilor si nu in ultimul rand comunicarea cu echipa de service. Toate acestea sunt recunoscute ca o necesitate a intreprinderii si pot fi incluse ca obiectiv in planul de afaceri, in planul de marketing sau planul logistic.
Obiectivul principal al cercetarii de marketing consta in determinarea gradului de satisfactie a clientilor privind calitatea produselor executate de intreprindere. Alte obiective secundare urmarite sunt serviciile postvanzare oferite de firma si nu in ultimul rand comunicarea cu clientul. Evaluarea satisfactiei clientilor, respectiv a unitatilor militare carora le sunt livrate autovehiculele amfibii blindate si piesele de schimb aferente acestora are loc periodic la interval de aproximativ un an. Cu toate acestea, s-a considerat necesara o noua reevaluare in stabilirea obiectivelor, modificarea chestionarului existent prin introducerea unor intrebari clare, precise si necesare, eliminandu-le pe cele inutile.
Identificarea in timp real a asteptarilor si nemultumirilor clientilor va ajuta la punerea in aplicare, in timp util, a actiunilor corective si preventive ce se impun. Principalele activitati desfasurate pentru asigurarea nivelului de servire logistica sunt urmatoarele: 
- cercetarea nevoilor si cerintelor clientilor actuali si potentiali, referitoare la nivelul serviciilor logistice;
- stabilirea nivelului de servire logistica a clientilor sau diferentierea nivelului de servire in functie de cerintele segmentelor de piata vizate;
- evaluarea perceptiilor clientilor in privinta nivelului de servire oferit, a decalajului dintre nivelul asteptat de clienti si cel efectiv oferit;
- ajustarea nivelului de servire logistica, in functie de evolutia cerintelor clientilor.
Proiectarea si functionarea sistemului logistic au ca element de referinta un anumit nivel de servire a clientilor. Asigurarea standardelor de servicii logistice are o importanta critica pentru organizatie. Nivelul de performanta pe care intreprinderea il ofera trebuie sa fie stabilit in urma unei analize riguroase, nu numai a necesitatilor pietei tinta, ci si a costurilor pe care le implica.
In primul capitol sunt prezentate aspectele teoretice privind locul si rolul logisticii in cadrul politicii de distributie, structura sistemului logistic, componentele service-ului de livrare si logistica de distributie. Din punct de vedere macroeconomic, conceptul de distributie, se bazeaza pe: productie, consumul de bunuri si servicii si distributia acestora prin tranzactii comerciale. 
Al doilea capitol are drept scop prezentarea evolutiei logisticii la nivel mondial si european, dar si la nivelul intreprinderilor din Romania. 
Capitolul trei are in vedere industria europeana de aparare, care aduce o contributie importanta la siguranta si apararea cetatenilor europeni. Prin aderarea la structurile nord atlantice, armata romana este pusa in situatia adaptarii sistemului logistic la noua structura de forte si modernizarea acestuia pentru asigurarea conditiilor materiale si de asistenta necesare indeplinirii strategiei militare. Se prezinta in acest capitol si activitatile logistice de sustinere din cadrul S.C.Uzina Automecanica Moreni-S.A.
Al patrulea capitol ne introduce in etapele cercetarii de marketing: stabilirea obiectivelor, crearea cadrului de cercetare, culegerea informatiilor, prelucrarea, analiza, intrerpretarea informatiilor si concluziile acestui studiu.


Fisiere in arhiva (1):

  • Logistica de Sustinere in Cadrul Activitatilor Logistice ale Unei Firme.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!