Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme

Licență
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 50 în total
Cuvinte : 16118
Mărime: 145.73KB (arhivat)
Publicat de: Valentin Tănase
Puncte necesare: 11
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Lector univ.dr. Denisa Cornelia Trandafiroiu
UNIVERSITATEA “VALAHIA” din TÂRGOVIŞTE FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE SPECIALIZAREA MARKETING

Cuprins

  1. LISTA FIGURILOR / 3
  2. INTRODUCERE / 4
  3. Capitolul 1. ABORDĂRI TEORETICE PRIVIND LOGISTICA DE SUSŢINERE ÎN CADRUL ACTIVITĂŢILOR LOGISTICE ALE UNEI ÎNTREPRINDERI
  4. 1.1 Locul şi rolul logisticii în cadrul politicii de distribuţie / 6
  5. 1.2 Structura sistemului logistic / 9
  6. 1.3 Logistica de susţinere - componentă esenţinală a strategiei de servire a clienţilor / 13
  7. Capitolul 2. EVOLUŢIA LOGISTICII MĂRFURILOR ÎN CONTEXTUL MONDIALIZĂRII PIEŢELOR
  8. 2.1 Evoluţia logisticii la nivel mondial / 18
  9. 2.2 Evoluţia logisticii la nivel european / 19
  10. 2.3 Logistica în întreprinderile industriale din România / 20
  11. Capitolul 3. LOCUL ŞI ROLUL ACTIVITĂŢILOR LOGISTICE DE SUSŢINERE ALE S.C.UZINA AUTOMECANICA MORENI-S.A. ÎN CADRUL INDUSTRIEI DE APĂRARE
  12. 3.1 Industria de apărare în Europa / 23
  13. 3.2 Industria de apărare în România şi rolul S.C.Uzina Automecanica Moreni-S.A în cadrul acestui domeniu / 25
  14. 3.3 Manipularea, ambalarea şi livrarea produselor/ 28
  15. 3.4 Mentenanţa autovehiculelor / 29
  16. 3.5 Întreţinerea şi repararea autovehiculului / 31
  17. Capitolul 4. ROLUL ŞI IMPORTANŢA LOGISTICII DE SUSŢINERE LA
  18. S.C.UZINA AUTOMECANICA MORENI -S.A
  19. 4.1 Metodologia cercetării / 34
  20. 4.2 Analiza rezultatelor cercetării / 35
  21. 4.3 Concluziile cercetării / 40
  22. CONCLUZII / 42
  23. ANEXE / 45
  24. BIBLIOGRAFIE / 50

Extras din licență

INTRODUCERE

Prin prezenta lucrare se urmăreşte îmbunătăţirea calităţii produselor, identificarea nivelului de satisfacţie a serviciilor oferite clienţilor, a aşteptărilor acestora privind modul în care activităţile logisticii de susţinere îşi vor atinge scopul. S-a urmărit, de asemenea, promptitudinea cu care sunt livrate transportoarele, asigurarea service-ului postlivrare pentru acestea, a calităţii serviciilor în timpul imobilizării autovehiculelor blindate pe perioada reparaţiilor şi nu în ultimul rând comunicarea cu echipa de service. Toate acestea sunt recunoscute ca o necesitate a întreprinderii şi pot fi incluse ca obiectiv în planul de afaceri, în planul de marketing sau planul logistic.

Obiectivul principal al cercetarii de marketing constă în determinarea gradului de satisfacţie a clienţilor privind calitatea produselor executate de întreprindere. Alte obiective secundare urmărite sunt serviciile postvânzare oferite de firmă şi nu în ultimul rând comunicarea cu clientul. Evaluarea satisfacţiei clienţilor, respectiv a unităţilor militare cărora le sunt livrate autovehiculele amfibii blindate şi piesele de schimb aferente acestora are loc periodic la interval de aproximativ un an. Cu toate acestea, s-a considerat necesară o nouă reevaluare în stabilirea obiectivelor, modificarea chestionarului existent prin introducerea unor intrebări clare, precise şi necesare, eliminându-le pe cele inutile.

Identificarea în timp real a aşteptărilor şi nemulţumirilor clienţilor va ajuta la punerea în aplicare, în timp util, a acţiunilor corective şi preventive ce se impun. Principalele activităţi desfăşurate pentru asigurarea nivelului de servire logistică sunt următoarele:

- cercetarea nevoilor şi cerinţelor clienţilor actuali şi potenţiali, referitoare la nivelul serviciilor logistice;

- stabilirea nivelului de servire logistică a clienţilor sau diferenţierea nivelului de servire în funcţie de cerinţele segmentelor de piaţă vizate;

- evaluarea percepţiilor clienţilor în privinţa nivelului de servire oferit, a decalajului dintre nivelul aşteptat de clienţi şi cel efectiv oferit;

- ajustarea nivelului de servire logistică, în funcţie de evoluţia cerinţelor clienţilor.

Proiectarea şi funcţionarea sistemului logistic au ca element de referinţă un anumit nivel de servire a clienţilor. Asigurarea standardelor de servicii logistice are o importanţă critică pentru organizaţie. Nivelul de performanţă pe care întreprinderea îl oferă trebuie să fie stabilit în urma unei analize riguroase, nu numai a necesităţilor pieţei ţintă, ci şi a costurilor pe care le implică.

În primul capitol sunt prezentate aspectele teoretice privind locul şi rolul logisticii în cadrul politicii de distribuţie, structura sistemului logistic, componentele service-ului de livrare şi logistica de distribuţie. Din punct de vedere macroeconomic, conceptul de distribuţie, se bazează pe: producţie, consumul de bunuri şi servicii şi distribuţia acestora prin tranzacţii comerciale.

Al doilea capitol are drept scop prezentarea evoluţiei logisticii la nivel mondial şi european, dar şi la nivelul întreprinderilor din România.

Capitolul trei are în vedere industria europeana de apărare, care aduce o contribuţie importantă la siguranţa şi apărarea cetaţenilor europeni. Prin aderarea la structurile nord atlantice, armata română este pusă în situaţia adaptării sistemului logistic la noua structură de forţe şi modernizarea acestuia pentru asigurarea condiţiilor materiale şi de asistenţă necesare îndeplinirii strategiei militare. Se prezintă în acest capitol şi activitatile logistice de susţinere din cadrul S.C.Uzina Automecanica Moreni-S.A.

Al patrulea capitol ne introduce în etapele cercetării de marketing: stabilirea obiectivelor, crearea cadrului de cercetare, culegerea informaţiilor, prelucrarea, analiza, intrerpretarea informaţiilor şi concluziile acestui studiu.

Preview document

Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 1
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 2
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 3
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 4
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 5
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 6
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 7
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 8
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 9
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 10
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 11
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 12
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 13
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 14
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 15
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 16
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 17
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 18
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 19
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 20
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 21
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 22
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 23
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 24
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 25
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 26
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 27
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 28
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 29
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 30
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 31
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 32
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 33
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 34
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 35
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 36
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 37
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 38
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 39
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 40
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 41
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 42
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 43
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 44
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 45
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 46
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 47
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 48
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 49
Logistica de Susținere în Cadrul Activităților Logistice ale Unei Firme - Pagina 50

Conținut arhivă zip

  • Logistica de Sustinere in Cadrul Activitatilor Logistice ale Unei Firme.doc

Alții au mai descărcat și

Studiu Privind Sistemele de Management al Relațiilor cu Clienții

INTRODUCERE În această lucrare îmi propun să realizez un studiu privind sistemele de management al relaţiilor cu clienţii şi să evidenţiez...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Metode și Tehnici de Vânzare la Real Hypermarket

INTRODUCERE În lucrarea de faţă sunt evidenţiate metodele, instrumentele şi tehnicile de vânzare folosite în hypermarket pentru ca acesta să...

Impactul aderării României la Uniunea Europeană asupra marketingului întreprinderilor românești

Cap. 1 Efectele si pretul real al aderarii asupra IMM Marketingul intreprinderilor din Romania prezinta anumite probleme structurale, derivate din...

Conceptul de Logistică și Conținutul Acesteia

1.1. CONCEPTUL DE LOGISTICĂ LOGISTICA MILITARĂ – PRECURSOAREA LOGISTICII MĂRFURILOR Utilizată pentru prima dată în domeniul militar, logistica...

Prezentarea unei Firme - Chic Maman

1.1 Aspecte generale, localizare, înfiinţare, organizare, obiect de activitate Aspecte generale: Societatea în care trǎim îi obligǎ pe cei care...

Analiza Sistemului Logistic la Coty Cosmetics România SRL

Capitolul. I: Introducere I.1.Date de identificare Coty Cosmetics a fost creata la Paris in 1904 de catre Francois Coty, cel ce este considerat a...

Distribuția mărfurilor și logistica inversă

Pe piata globala din ziua de astazi, vanzarea unui produs va fi uneori mai usoara decat aducerea produsului in mainile clientilor. Companiile...

Managementul Logisticii

Introducere Până în anii '70, în literatura de specialitate s-a vorbit mai mult de logistica distribuţiei, care avea ca obiect managementul...

Analiza sistemului logistic la întreprinderea SC Avangard Bar SRL

Capitolul 1. Introducere Avangard Bar are ca obiect principal de activitate conform clasificarii codului CAEN 5630 - Baruri si alte activitati de...

Ai nevoie de altceva?