Management și operațiuni în cadrul agenției de turism Oltextur

Cuprins licență Cum descarc?

Introducere 1
Capitolul I. Notiuni teoretice privind agentia de turism si operatiunile acesteia ...2
1.1. Definirea agentiei de turism ..2
1.2. Tipologia agentiilor de turism ...3
1.3. Prezentarea produselor turistice oferite de agentiile de turism .8
1.4. Vanzarea biletelor de transport ... .. 9
1.5. Serviciile turistice oferite de agentiile de turism .11
1.6. Vanzarea serviciilor complementare 12
Capitolul II. Descrierea agentiei de turism OLTEXTUR si a produselor oferite ...14
2.1. Istoric, evolutie si date de identificare ale agentiei de turism .14
2.2. Organigrama, fisa postului, departamente si birourile functionale ale agentiei ..15
2.3. Descrierea concurentilor si partenerilor de afaceri ... ..20
2.4. Site-ul agentiei de turism si a ofertelor turistice oferite ..23
2.5. Evolutia indicatorilor financiari ai agentiei de turism .25
2.6. Analiza SWOT a agentiei de turism 33
Capitolul III. Perspective de diversificare a serviciilor turistice oferite de agentia de turism . ...36
3.1. Serviciile oferite de agentia de turism ..36
3.2. Circuit turistic de lux in Moldova .38
3.2.1. Descrierea circuitului ..39
3.2.2. Analiza de pret a circuitului 41
3.2.3. Promovarea circuitului turistic 42
3.3. Elemente de noutate create pentru diversificarea serviciilor turistice ale agentiei 43
Concluzii .. .46
Bibiografie . ...48
Anexe


Extras din licență Cum descarc?

INTRODUCERE
Turismul reprezinta prin continutul si rolul sau, un fenomen caracteristic civilizatiei actuale si una din componentele majore ale vietii economice si sociale ce concentreaza interesul unui numar tot mai mare de tari. In ultimii ani, turismul a capatat o amploare tot mai mare, devenind un mijloc modern si eficient de diversificare a cailor de refacere a capacitatii de munca si de petrecere a timpului liber.
In prezent, putem vorbi despre o adevarata industrie a turismului care cuprinde activitatea agentiilor de turism, hotelurilor si a firmelor care se ocupa de transportul turistilor. Crearea ofertei turistice, respectiv intocmirea programelor destinate turistilor straini este operatiunea care necesita un studiu permanent in afara preferintelor turistilor pentru ca aceasta sa devina, prin continut, atractiva si valorificabila.
Tema aleasa si anume "Management si operatiuni in cadrul agentiei de turism OLTEXTUR" trateaza cele mai importante aspecte care contribuie la realizarea activitatii agentiei de turism pentru indeplinirea nevoilor clientilor.
Lucrarea de fata este structurata astfel: introducere, trei capitole si se finalizeaza cu concluzii, recomandari, bibliografie si anexe.
In primul capitol intitulat "Notiuni teoretice privind agentia de turism si operatiunile acesteia" sunt prezentate succint definitiile si conceptele privind agentia de turism in general. Este abordata problematica activitatilor si tipologiei, precum si o prezentare scurta a produselor turistice oferite de aceasta, pentru ca in capitolul urmator acestea sa fie detaliate fiecare in parte.
In al doilea capitol "Descrierea agentiei de turism OLTEXTUR si a produselor oferite de aceasta" sunt cuprinse datele generale despre societate, organizarea agentiei si principalii concurenti. Tot in acest capitol sunt prezentati indicatorii financiari ai agentiei, avand un rol important in activitatea ei.
In capitolul al treilea "Perspective de diversificare a serviciilor turistice oferite de agentia de turism OLTEXTUR" sunt prezentate modalitatile de vanzare a produselor acesteia si diversificarea lor prin oferirea unui circuit intern in zona de nord a tarii, destinat tuturor categoriilor de varste si celor care au venituri medii. 
Capitolul I: Notiuni teoretice privind agentia de turism si operatiunile acesteia
1.1. Definirea agentiei de turism 
Interesul pentru calatorie si turism s-a transformat de-a lungul anilor intr-un mare fenomen de masa, implicand milioane de oameni ce viziteaza alte tari si multe alte milioane ce calatoresc in interiorul tarii. Calatoria este in prezent cea de-a doua mare componenta a comertului international dezvoltand o varietate de industrii. Viitorul turismului este promitator prin specificul si potentialul sau social si economic.
Romania este o destinatie cautata de turistii straini avand un turism intern dezvoltat care se desfasoara pe baza unui cadru legal inca din perioada interbelica. Tara noastra este inzestrata cu un potential turistic diversificat si concentrat fiind caracterizat prin existenta unor forme de relief accesibile si armonios imbinate pe intreg teritoriul si un patrimoniu cultural-istoric, arhitectural apreciat pe plan international cu care Romania se poate declara in randul destinatiilor turistice atractive din Europa si din intreaga lume.
In tarile cu activitate turistica intensa si in literatura de specialitate, se foloseste notiunea de agentie de voiaj care difera conceptual fata de viziunea romaneasca.
Agentiile de voiaj au aparut ca intreprinderi mici care propuneau si organizau serviciile necesare fiecarui voiaj si stimulau, in acelasi timp, dorinta de calatorie.
Agentiile de voiaj sunt intreprinderi de servicii care faciliteaza si promoveaza expansiunea voiajelor. Aparitia lor, la jumatatea secolului al XIX-lea, coincide cu expansiunea noilor mijloace de transport, cum au fost transportul pe calea ferata sau transportul maritim, care ofereau modalitati mai usoare si mai comode pentru transportul turistilor. Prin agentie de voiaj intelegem o intreprindere independenta sau o retea de filiale avand ca obiect de activitate rezervarea si comercializarea biletelor pentru mijloacele de transport si vanzarea pachetelor turistice oferite de "tour-operatori".
Agentia de turism este o intreprindere comerciala care are ca scop oferirea, organizarea, vanzarea si prestarea serviciilor privind transporturile, hotelurile sau actiunile turistice de orice fel. Aceste servicii oferite au un pret forfetar, un program stabilit de agentie sau de libera alegere a clientului. 
Apropierea si contactul permanent cu cererea turistica transforma agentia de turism intr-o valoroasa sursa de informatii privind necesitatile si tendintele pietei. Rolul sau depaseste cu mult functia de distributie si transforma acest tip de intreprindere intr-un partener esential al activitatii tursitice. Nu exista deosebiri esentiale intre obiectivele de activitate ale unei agentii de turism si agentia de voiaj, doar ca, in plus fata de vanzarea de bilete pe mijloace de transport, agentia de turism vinde si programe turistice. Diferenta apare doar in gradul de concepere si organizare a calatoriei turistice.


Fisiere în arhivă (1):

  • Management si operatiuni in cadrul agentiei de turism Oltextur.docx

Imagini din acest licență Cum descarc?

Bibliografie

1. Constantin A., Transporturi si expeditii internationale, Bucuresti, Editura ALL, 1998
2. Davidson R., Business Travel, Londra, Editura Pittman Publishing, 1994
3. Gherasim T., Marketing turistic, Editura Economica, Bucuresti 1999 
4. Ignat D., Transporturile ieri si azi, Editura Tehnica, Bucuresti, 1989 
5. Ioncica M., Economia serviciilor, Bucuresti, Editura Uranus, 2000
6. Marin Pantelescu A., Diversificarea si personalizarea serviciilor turistice in contextul globalizarii, Editura ASE, Bucuresti 2009
7. Minciu R., Amenajarea turistica a teritoriului, Editura Sylvi, Bucuresti, 1995 
8. Neacsu N., Baron P., Snak O., Economia turismului, Editura Pro Universitaria, Bucuresti 2006
9. Stanciulescu G., Micu C., Economie si gestiune in turism. Probleme, proiecte si studii de caz, Editura C.H. Beck, Bucuresti, 2009
10. Stanciulescu, G., Managementul agentiei de turism, Editura ASE, Bucuresti, 2005
11. Stanciulescu, Managementul operatiunilor de turism, Editura All Beck, Bucuresti, 2003
12. Stanciulescu G., Marin-Pantelescu A., Tehnica operatiunilor de turism. Studii de caz si probleme, Editura ASE, Bucuresti, 2008
13. http://www.paralela45.ro/pagina/franciza-paralela-45
14. http://blog.oltextur.ro/
15. ttp://www.oltextur.ro/contact/
16. http://www.turismmarket.com/ce-face-un-manager-de-agentie
17. http://www.efin.ro/model_fisa_post_2379/fisa_post_secretara.html
18. http://www.efin.ro/model_fisa_post_2379/fisa_post_contabil.html
19. http://contabilitateafirmei.manager.ro/fise_de_post/fisa_de_post_agent_de_ticketing.htm
20. http://www.oltextur.ro/romania/cazare/turism-social/
21. http://calatoreste.ro/index.php/articole-utile-calatorie/id_290/Primele-3-agentii-de-turism-din-Romania-detin-20-din-piata.html
22. http://simiondm.ro/Teaching/Documentation/MasterB2/4-Badita3.pdf


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 9€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!