Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului

Licență
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 56 în total
Cuvinte : 13091
Mărime: 538.45KB (arhivat)
Publicat de: Zaharia Carp
Puncte necesare: 9

Cuprins

  1. CAPITOLUL I Prezentarea Regiei Autonome de Transport a Bucurestiului
  2. 1.1 Date generale
  3. 1.2 Situatia patrimoniala a Regiei de Transport a Bucurestiului
  4. 1.3 Organizarea structurala
  5. 1.4 Piata , mediul de afaceri al Regiei de Transport a Bucurestiului
  6. 1.5 Principalii furnizori ai Regiei de Transport Bucurestiului
  7. 1.6 Situatia indicatorilor fizici si valorici realizati in cadrul Regiei de Transport a Bucurestiului
  8. CAPITOLUL II Diagnosticul viabilitatii economico - financiare si manageriale a Regiei de Transport a Bucurestiului
  9. 2.1 Analiza principalilor indicatori economico-financiari in cadrul Regiei de Transport a Bucurestiului
  10. 2.1.1 Indicatorii de lichiditate
  11. 2.1.2 Indicatori privind creantele si datoriile
  12. 2.1.3 Indicatori privind imobilizarile de capital
  13. 2.1.4 Indicatori privind activitatea
  14. 2.2. Analiza viabilitatii manageriale a Regiei de Transport a Bucurestiului
  15. 2.2.1 Analiza subsistemului informational
  16. 2.2.2 Analiza subsistemului organizatoric
  17. 2.2.3 Subsistemul decizional
  18. 2.2.4 Subsistemul metodologic
  19. 2.2.2.Analiza subsistemului organizatoric
  20. 2.2.3.Subsistemul decizional
  21. 2.2.4. Subsistemul metodologic
  22. 2.3 Analiza viabilitatii economice a Regiei de Transport a Bucurestiului
  23. CAPITOLUL III Analiza diagnostic a domeniului resurse umane in cadrul Regiei de Transport a Bucurestiului
  24. 3.1 Analiza diagnostic a domeniului resurse umane
  25. 3.2 Analiza diagnostic a serviciului sanatate si securitate in munca in cadrul Regiei de Transport a Bucurestiului
  26. 3.2.1 Date privind activitatea Serviciului de Sanatate si Securitate in Munca
  27. 3.2.2 Organizarea Serviciului de Sanatate si Securitate in Munca in cadrul Regiei Autonome de Tansport a a Bucurestiului
  28. 3.2.3 Date statistice privitoare la starea de sanatate a angajatilor RATB
  29. 3.2.4 Evidentiere punctelor slabe si a punctelor forte ale Serviciului de Sananate si Securitate in Munca in cadrul Regiei Autonome de Tansport a a Bucurestiului
  30. 3.2.5.Tabel de evaluare a punctelor forte si slabe ale Serviciului Sanatate si Securitate in munca in cadrul RATB
  31. CAPITOLUL IV Modalitati de imbunatatire a Serviciului de Sanatate si Securitate in Munca in cadrul Regiei Autonome de Tansport a a Bucurestiului
  32. 4.1 Definirea accidentelor de munca si a bolilor profesionale
  33. 4.1.1 Definirea accidentelor de munca
  34. 4.1.2 Definirea bolilor profesionale
  35. 4.2 Metode de analiza a accidentelor de munca si bolilor profesionale
  36. 4.3 Clasificarea accidentelor de munca si bolilor profesionale
  37. 4.3.1 Clasificarea accidentelor de munca
  38. 4.3.2 Clasificarea bolilor profesionale
  39. 4.4 Date statistice privind evolutia accidentelor de munca si bolilor profesionale in cadrul Regiei Autonome de Tansport a a Bucurestiului
  40. 4.5 Recomandari privind imbunatatirea activitatii Serviciului de Sanatate si Securitate in Munca in Munca in cadrul Regiei Autonome de Tansport a a Bucurestiului
  41. 4.5.1 Analiza principalelor disfunctionalitati
  42. 4.5.2 Formularea misiunii firmei

Extras din licență

Introducere

Motivarea alegerii temei

Medicina muncii este specialitatea medicala care studiaza relatia om – munca, adaptarea omului la munca si adaptarea muncii la persoana care o efectueaza.

Medicina muncii se ocupa cu preventia , diagnosticarea si managementul bolilor profesionale si a celor legate de profesiune, a accidentelor de munca precum si cu promovarea sanatatii si productivitatii muncitorilor.

Medicina muncii a fost numita anterior medicina industriala, referindu-se strict la activitatile medicale din cadrul unitatilor industriale din diferite sectoare.Dupa cel de-al doilea razboi mondial, programele de medicina ocupationala au fost extinse si in alte sectoare precum unitati bancare, administrative, comerciale.

Astazi, complexitatea crescanda a proceselor industriale moderne, necesita o activitate medicala specifica sustinuta la locul de munca pentru rezolvarea problemelor de expunere la noxe profesionale extrem de variate, probleme de ergonomie a muncii, de promovare a sanatatii angajatilo.

Promovarea sigurantei si sanatatii profesionale, ca parte a imbunatatirii generale a conditiilor de munca, reprezinta o strategie importanta nu doar pentru asigurarea securitatii salariatilor, dar aceasta poate sa contribuie favorabil la cresterea productivitatii.

Salariatii sanatosi vor avea o motivatie a muncii superioara, o satisfactie mai mare si o contributie mai buna la realizarea produselor si furnizarea serviciilor, favorizand in general calitatea vietii personale si a societatii. Sanatatea, siguranta si bunastarea salariatilor sunt conditii pentru cresterea calitatii si imbunatatirii productivitatii – date importante pentru dezvoltarea generala socio-economica.

Medicina muncii este o specialitate medicala a viitorului. Este un domeniu aflat intr-o transformare si evolutie continua, odata cu avansurile stiintifice si tehnologice. Ea ofera practicianului provocari importante, dar si satisfactii deosebite.

Fiind absolventa a unei scoli sanitare postliceale si lucrand in acest domeniu al securitatii si sanatatii in munca, care a inceput sa i-a amploare si in Romania, am considerat ca este atat o provocare cat si potrivit sa elaborez o lucrare de licenta cu aceasta tematica , care sa vizeze strategii de imbunatatire a managementului serviciului de sanatate si securitate in munca. De asemenea am considerat ca cel mai bine pot analiza modul de functionare al acestui serviciu chiar in unitatea in care lucrez, RATB, cunoscand datele, procedurile si instructiunile care stau la baza desfasurarii activitatii in cadrul serviciului, in ideea imbunatatirii managementului acestei activitati specifice

CAPITOLUL I

Prezentarea Regiei de Transport a Municipiului Bucuresti

1.1 Date generale

Denumirea organizaţiei:

REGIA AUTONOMĂ DE TRANSPORT BUCUREŞTI-RA

Statut juridic: REGIE AUTONOMĂ

Adresa: B-dul Dinicu Golescu nr.1, sector 1, Bucureşti.

Număr de înregistrare la Registrul Comerţului: J / 40 / 46 / 1991.

Cod fiscal: R 1589886

Cont bancar: RO45 RNCB 5030 0000 0003 0001.

Telefon: +401.314.71.30.

Fax: +401.311.05.95.

Subunităţi

Exploatarea Transport Autobuze – Municipiul Bucureşti, Str. Ilfov, nr.1-3.

Exploatarea Transport Electric – Municipiul Bucureşti, Calea Dudeşti, nr.184.

Exploatarea Instalaţii Energetice, Linii, Cale şi Clădiri – Municipiul Bucureşti, Şos. Giurgiului, nr.64.

Uzina de Reparaţii – Municipiul Bucureşti, Str. Dr. Grozovici, nr.4.

Centrul de Calcul – Municipiul Bucureşti, Str. Zambilelor, nr.4

Scurt istoric

În Bucureşti prima "Societate de tramvaie cu cai", a luat fiinţă în anul 1871, cu o linie de la Gara de Nord, pe calea Griviţei până la Piaţa Sfântul Gheorghe şi de aici, pe Calea Moşilor până la Obor.

La 9 decembrie 1894 s-a dat în exploatare prima linie de tramvaie cu tracţiune electrică din capitală, fiind dotată cu 8 vagoane motor şi 8 remorci.

La 14 aprilie 1909 „Legea pentru înfiinţarea unei societăţi comunale pentru construcţiunea şi exploatarea tramvaielor din oraşul Bucureşti” a pus bazele unei noi concesiuni numită „Societatea Tramvaielor Bucureşti” – STB, a cărei sarcină era electrificarea liniilor care foloseau tracţiunea animală, acţiune finalizată în anul 1929.

În anul 1923 au fost achiziţionate vagoane „THOMPSON-HOUSTON” şi două convertizoare de 1000 kw / unitate de la firma SIEMENS-SCHUCKERT.

În anul 1924 ia fiinţă primul laborator de psihologie experimentală aplicată din România.

În anul 1936, STB a obţinut exclusivitatea transportului călătorilor cu tramvaie şi autobuze pentru Bucureşti. Bucureştiul avea o suprafaţă de 31.000 hectare, inclusiv 12 comune suburbane pentru care asigura transportul. Parcul de autobuze era de 392 bucăţi (Renault, Chevrolet şi Henschel), funcţionând pe 22 trasee.

În anul 1937 se inaugurează Policlinica STB pentru salariaţii societăţii şi familiile lor. În această perioadă, STB avea case de odihnă la Techirghiol şi Timişul de Sus în exclusivitate pentru salariaţi şi familiile lor.

Preview document

Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 1
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 2
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 3
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 4
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 5
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 6
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 7
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 8
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 9
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 10
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 11
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 12
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 13
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 14
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 15
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 16
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 17
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 18
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 19
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 20
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 21
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 22
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 23
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 24
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 25
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 26
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 27
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 28
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 29
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 30
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 31
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 32
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 33
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 34
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 35
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 36
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 37
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 38
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 39
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 40
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 41
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 42
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 43
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 44
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 45
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 46
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 47
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 48
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 49
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 50
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 51
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 52
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 53
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 54
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 55
Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucureștiului - Pagina 56

Conținut arhivă zip

  • Management-ul Regiei Autonome de Transport a Bucurestiului.doc

Alții au mai descărcat și

Efectele Economice ale Perfecționării Activității de Negociere în Cadrul Regiei Autonome Administrarea Patrimoniului Protocolului de Stat Sucursala Suceava

CAPITOLUL 1- ASPECTE TEORETICE PRIVIND NEGOCIEREA Negocierea este o practică uzuală şi apare în situaţii variate, chiar în imediata noastră...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Particularități ale selecție resurselor umane la SC Conarg SA

CAPITOLUL I ASPECTE GENERALE PRIVIND MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE 1.1. Conceptul de management al resurselor umane Cu toata diversitatea de...

Te-ar putea interesa și

Politică de dezvoltare urbană în România

În prezenta lucrare îmi propun să prezint situaţia dezvoltării urbane, atăt la nivelul Uniunii Europene, cât şi la nivelul naţional şi local. Am...

Primaria Municipiului București

Primaria Municipiului Bucuresti este organizata si functioneaza potrivit prevederilor Legii administratiei publice locale nr. 215/2001 si in...

Managementul portuar - evoluția serviciilor de transport naval

CAP.1. SERVICIILE DE TRANSPORT 1.1. Încadrarea transporturilor în conceptul de servicii Serviciile sunt unele din cele mai discutate teme din...

Proiect de practică în Primăria Sectorului 3

PREZENTAREA INSTITUTIEI PUBLICE Prezentarea institutiei,profil,obiect de activitate Baza legala de infiintare Legislatia pe baza careia se...

Managementul Mentenanței Parcului de Autovehicule

1.1. Etimologia termenului mentenanţă Pentru prima dată conceptul de management a apărut în ţările anglo-saxone şi s-a impus în sfera...

Transportul public din București și Londra

Capitolul I Serviciul public din Romania Serviciul public- prezentare generala Noţiunea de serviciu public este utilizată într-un dublu sens, şi...

SC Transport Public Ploiești SA

Prezentarea organizatiei care furnizeaza serviciul public Denumirea organizatiei si obiectul de activitate Societatea comercială TRANSPORT PUBLIC...

Distribuția prin Supermarket

Cuvânt înainte Prezentarea lucrarii se adreseaza atat studentilor,cu precadere celor de la „Facultatea de marketing”,cat si masteranzilor...

Ai nevoie de altceva?