Managementul calitatii la Vrancart Adjud

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOLUL 1
1. INTRODUCERE IN MANAGEMENTUL CALITATII
CAPITOLUL 2
2. STUDIU DE CAZ
2.1. Scurt istoric
2.2. Date generale si de identificare
2.3. Structura organizatorica 
2.4. Pozitia societatii pe piata in raport cu concurenta 
CAPITOLUL 3
3. PROCESE SPECIFICE MANAGEMENTULUI CALITATII
3.1. Analiza sistemului de management al calitatii
3.2. Managementul resurselor umane
3.3. Ofertarea -  contractarea. lansare & urmarire comanda 
3.4. Aprovizionarea
3.5. Pastrarea produsului
3.6. Controlul dispozitivelor de monitorizare si masurare
3.7. Masurarea gradului de satisfactie a clientului si tratarea reclamatiilor
CAPITOLUL 4
4. PROCEDURI SPECIFICE SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII
4.1. Controlul documentelor
4.2. Controlul inregistrarilor
4.3. Auditul intern
4.4. Actiuni preventive
CAPITOLUL 5 
5. POLITICA IN DOMENIUL CALITATII
5.1. Angajamentul managementului
5.2. Principiile care stau la baza politicii in domeniul calitatii
5.3. Obiectivele VRANCART ADJUD S.A. in domeniul calitatii
5.4. Politica in domeniul calitatii
5.5. Planificarea sistemului de management al calitatii


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL 1
1. INTRODUCERE IN MANAGEMENTUL CALITATII
Conceptul de calitate 
Managementul calitatii s-a dezvoltat de-a lungul timpului raspunzand la nevoile organizatiilor (firmelor), nevoi aparute prin dinamica evolutiei la nivel socioeconomic si cultural.
Managementul calitatii s-a practicat si se practica, construind un sistem de management al calitatii care isi trage seva din opt principii fundamentale.
Toata aceasta cultura a managementului calitatii este la aceasta ora concretizata in intreaga lume prin practicarea managementului calitatii asa cum este cerut intr-o serie de standarde devenite treptat standarde internationale. Standardul care explica principiile fundamentale si care defineste o serie de termeni specifici este standardul international ISO 9000; standardul care enunta cerintele pentru un sistem de management al calitatii se numeste ISO 9001; standardul care ghideaza modul de auditare a sistemelor de management se numeste ISO 19011 iar standardul care ghideaza spre succes se numeste ISO 9004.
Existenta acestor standarde constituie un ajutor nepretuit pentru organizatiile din intreaga lume deoarece informatiile puse la dispozitia managerilor sunt cele mai bune, scutind organizatiile de efortul de a le redescoperi singure. Avantajele sunt multiple (sunt prezentate o parte la pagina: avantaje 9001). 
Organizatiile pot adopta aceste standarde, pot implementa un sistem de management al calitatii, pot certifica un astfel de sistem si pot aspira la excelenta in calitate urmand cele mai bune practici. Pentru a intelege mai bine aceste lucruri am sa explic care sunt organismele implicate in aceste aspecte.
Organism de acreditare -  fiecare tara are un astfel de organism de acreditare, care in baza cerintelor unor altor standarde internationale, acrediteaza organisme de certificare si laboratoare. Adica le da dreptul de a functiona. 
In Romania, organismul de acreditare se numeste RENAR.
Organism de certificare -  este o organizatie (numita si organizatie de terta parte) care certifica sisteme de management sau produse, avand la baza cerinte pentru sisteme de management sau pentru produse, enuntate in standarde internationale, fie standarde pentru sisteme (asa cum este ISO 9001 pentru sistemul de management al calitatii) fie standarde de produs.
Implementarea sistemului de management al calitatii se poate face in doua feluri: de catre organizatia insasi, dupa ce si-a format nucleul de baza, adica cel putin doi auditori interni si numirea unui reprezentant al managementului pentru calitate sau cu ajutorul unui consultant competent.
Este foarte recomandat ca inainte de implementarea si certificarea unui sistem de management, organizatia sa isi formeze prin cursuri specializate angajatii, respectiv cursuri pentru auditori in domeniul calitatii si cursuri pentru reprezentantul managementului pentru calitate.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul calitatii la Vrancart Adjud.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Barbulescu C, T. Gavrila, -  Economia si Gestiunea Intreprinderii - , Editura Economica, Bucuresti, 1998.
2. Gresoi S.G., Managementul si gestiunea calitatii, Editura Pro Universitaria 2011.
3. Ionita Ion -  Ingineria valorii , ed. Economica, Bucuresti, 2000;
4. Michel Jean, La valeur n?90, pp 2-7, octobre 2001.
5. Nicolescu O., Managerii si managementul resurselor umane , Editura Economica, Bucuresti, 2004.
6. Nicolescu O., I. Verboncu, Management General , Editura Economica, Bucuresti, 2005.


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!