Managementul Operatiunilor in Cadrul Hotelului Crowne Plaza Bucuresti

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 1
CAPITOLUL I 3
Prezentarea generala a Hotelului Crowne Plaza 3
1.1 Scurt istoric al lantului hotelier Holiday Hospitality 3
1.2 Prezentarea hotelului Crowne Plaza Flora Bucuresti 5
1.2.1 Caracteristici de ansamblu ale hotelului Crowne Plaza Bucuresti 6
1.3 Structura organizatorica a hotelului Crowne Plaza Flora Bucuresti 6
1.4 Relatiile cu agentiile de turism 12
1.5 Clientela 13
1.6 Concurenta 15
CAPITOLUL II 17
Oferta de servicii si indicatorii volumului de activitate al Hotelului Crowne Plaza 17
2.1. Oferta hotelului Crowne Plaza Flora Bucuresti 17
2.1.1. Unitatea de cazare 17
2.1.2. Unitati de alimentatie 19
2.1.3. Unitati ce ofera servicii de agrement si recreere 19
2.1.4. Alte servicii 20
2.2. Sistemul de rezervari 22
2.3. Analiza indicatorilor economico-financiari 31
CAPITOLUL III 39
Proceduri specifice si standarde de activitate in cadrul Departamentului Rooom Division 39
3.1. Departamentul Room Division - proceduri specifice 39
3.2. Compartimentul Front office 40
3.3. Compartimentul Housekeeping 42
3.4. Room Division - Proceduri specifice de lucru 44
3.4.1. Atributiile personalului Front-office 46
3.4.2. Atributiile personalului Departamentului de Etaj - House Keeping 52
CAPITOLUL IV 54
Tendinte ale perfectionarii activitaii Room Division 54
4.1. Serviciului Room Division - Analiza SWOT 54
4.2. Recomandari privind perfectionarea activitatii serviciului Room Division in cadrul Hotelului Crowne Plaza 56
4.3. Tehnici de eficientizare a politicii tarifare 57
4.3.1. Flexibilitatea tarifara - Yield management 59
CONCLUZII 62
BIBLIOGRAFIE 63
ANEXE 64


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Industria hoteliera este o componenta a industriei turismului, fiind o activitate economica din sfera serviciilor si ca orice domeniu economic este reglementata printr-un ansamblu de acte normative, prin care se asigura un cadru unitar de desfasurare a activitatilor, stabilind anumite standarde, privind activitatea serviciilor si comportamentul adecvat in relatiile cu clientii. Prin intermediul industriei hoteliere se deruleaza serviciile principale: cazarea si restauratia. Aceste servicii satisfac necesitatile vitale ale turistilor dar industria hoteliera trebuie sa raspunda si altor nevoi sau cerinte, cum ar fi recunoasterea statutului social, dorinta de cunoastere a unei alte culturi sau traditii, petrecerea agreabila a timpului liber, etc.
Dezvoltarea turismului implica asigurarea unei game largi de servicii si facilitati care sunt furnizate, direct sau indirect, de o varietate de agenti din sectorul public si privat,caracterizati de diferite interese, roluri si responsabilitati. 
Industria hoteliera, apreciata in cele mai multe tari ca o activitate autonoma, distincta a domeniului turistic, reuneste intr-un sistem coerent toate procesele desfasurate in unitatile de cazare generate de primirea, sejurul si plecarea calatorului. Continutul acestui domeniu a evoluat pe masura dezvoltarii capacitatilor de cazare si a implicarii lor in activitatea turistica, amplificandu-se cu noi functii si forme de prestatii.
In turism informatia are un rol foarte important, de fapt informatia a fost descrisa ca fiind "sangele" unei industrii, fara de care un sector nu poate functiona. 
Studierea unui hotel de renume european se deosebeste esential de cea a unei firme de turism sau orice alt tip de oferte de turism, tocmai prin faptul ca produsele acesteia sunt de fapt servicii si pentru care prima impresie, data de ambianta, comportamentul personalului este foarte importanta. Acestea reprezinta elemente de materializare a serviciului, mod de punere in practica si realizarea prestatiilor.
Lucrarea pe care o prezentam isi propune sa detalieze activitatea hotelului Crowne Plaza Flora Bucuresti, aceasta alegere fiind motivata de cresterea economica favorabila a acestui hotel, care si-a castigat un renume in domeniul serviciilor hoteliere.
Lucrarea este structurata in 4 capitole astfel: primul capitol prezinta istoricul si caracteristicile hotelului Crowne Plaza Flora Bucuresti, cel de-al doilea contine analiza pietei si a volumului de activitate. Al treilea capitol prezinta departamentele de operatiuni si procedurile lor de functionare, iar cel din urma contine solutii de imbunatatire a serviciului Room Division si recomandari privind perfectionarea politicii de personal.
Contextul economic actual a facut ca hotelul sa aplice diferite politici de atragere a clientelei. Se poate constata ca, cerintele crescande si tot mai diversificate ale clientilor au dus la modernizarea infrastructurii si perfectionarea serviciilor oferite. Crearea salilor de conferinte, spatiilor de restaurare si agrement ierarhizeaza hotelul in primele locuri in industria hoteliera. 
CAPITOLUL I
Prezentarea generala a Hotelului Crowne Plaza
1.1 Scurt istoric al lantului hotelier Holiday Hospitality
Intemeierea celui care va deveni mai tarziu lantul hotelier cu cele mai multe hoteluri - HOLIDAY INN - s-a realizat in anul 1954, la Memphis. Grupul hotelier Holiday Inn, care in prezent se numeste Holiday Hospitality, este, potrivit unui studiu de piata, cel mai cunoscut, notorietatea marcii fiind superioara celei de Mercedes sau American Express. 
Holiday Hospitality, apartinand companiei BASS HOTELS & RESORTS din Marea Britanie, functioneaza independent sau in sistem de franciza, avand 261 de hoteluri, totalizand 466.000 camere in aproximativ 60 tari, fiind cel mai mare lant de hoteluri din lume si avand peste 400.000 de angajati.
Compania are o reputatie internationala pentru standardele de un nivel ridicat la toate serviciile oferite oaspetilor sai.
Urmatoarele marci inregistrate fac parte din lantul Holiday Hospitality : 
- Crowne Plaza Hotels and Resorts - hoteluri de lux pentru sejururi de afaceri, care combina afacerile cu placerea ;
- Holiday Inn, inclusiv Holiday Inn Resort, Holiday Inn Garden Court, Holiday Inn Select ;
- Holiday Inn Express - serviciu rapid ;
- Intercontinental Hotels.
Wallace E. Johnson, un constructor de case, si Kremons Wilson au format un parteneriat pentru a construi hotelurile Holiday Inn. Primul hotel Holiday Inn a fost deschis la 1 august 1952 in Memphis, Tennessee. Acesta a avut 120 de camere, fiecare cu baie, aer conditionat si telefon. Facilitatile suplimentare cuprindeau piscina, cuburi de gheata gratuite, parcare gratuita si custi pentru caini. Copiii sub 19 ani puteau sa stea gratuit in camera parintilor lor. Aceste facilitati, desi simple, au fost revolutionare pentru industria hoteliera, si de atunci Holiday Hospitality a continuat sa-si croiasca drum in industria hoteliera.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Operatiunilor in Cadrul Hotelului Crowne Plaza Bucuresti.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

o Baltaretu, A, Turismul international de la teorie la practica, Editura Sylvi,Bucuresti 2004;
o Dodu, Patricia - Tehnici operationale in agentiile de turism, Editura Prouniversitaria, Bucuresti,2007;
o Firoiu, Daniela, Resursele Umane in Turism, Ed. a IV-a, Editura Prouniversitaria, Bucuresti, 2007;
o Firoiu, Daniela-Industria turismului si a calatoriilor, Editura Prouniversitaria, Bucuresti, 2008;
o GRAINGER, Peter - Managing people - Kogan Page Ltd., London;
o Lupu, Nicolae, Gestiunea hoteliera, Ed. II, Bucuresti, 2004;
o Lupu, Nicolae, Hotelul. Economie si management. Ed. a VI-a, Editura CH Beck, 2010;
o MEDLIK, S - The business of the hotel - MAB Com., London, 1997;
o Neagu, Vasile, Management, Editura Prouniversitaria, Bucuresti, 2006;
o Sheldon, P., Destination information systems, 1993
o STANCIOIU, Aurelia Felicia, Strategii de marketing in turism, Ed. II revizuita si adaugita, Editura Economica, 2004;
o Stanciulescu, Gabriela, Managementul Turismului Durabil in Centrele Urbane, Editura Economica, Bucuresti, 2004
o Zaharia, Marian; Dodu, Patricia-Tehnologie hoteliera - note de curs;U.R.A., 2008.
HOLIDAY INN - Guest Relations Manual
HOLIDAY INN - Sales & Marketing Manual
INTERNET - www.crowneplaza.com; www.basshotels.com; http://ihotele.ro/; http://www.holidayinn.com/hotels/us/en/global/exp/hi_brands#rs; http://www.tourismguide.ro/tgr/hotel_crowne_plaza_bucuresti_2472.php 
Camera de Comert si Industrie a Romaniei
Documente statistice ale Departamentului Vanzari
Materiale publicitare ale hotelului Crowne Plaza Flora Bucuresti


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!