Managementul Promovarii Produselor - Studiu De Caz Gioelleria Calvagnia

Cuprins licenta Cum descarc?

C U P R I N S
Introducere 4
Capitolul 1. ACTIVITATEA DE PROMOVARE A PRODUSELOR 6
1.1. Comunicarea de marketing 6
1.1.1. Tehnici promotionale 7
1.1.2. Manifestarile promotionale 8
1.1.3. Strategii promotionale 10
1.1.4. Participarea la manifestari cu caracter expozitional 11
1.2. Publicitatea 13
1.2.1. Definitii ale publicitatii 13
1.2.2. Formele publicitatii 14
1.2.3. Functiile publicitatii 16
1.3. Promovarea vanzarilor 17
1.4. Relatiile publice 18
1.4.1. Relatii publice - elemente definitorii 18
1.4.2. Tehnici utilizate in relatii publice 20
Capitolul 2 Prezentarea si analiza generala a GIOLLERIA CALVAGNA 22
2.1 Mediul intern 29
2.2. Resurse umane 29
2.3. Resursele financiare 31
2.4. Mediul extern 33
2.5 Analiza SWOT 34
Capitolul 3 : Organizarea activitatii de promovare a produselor la Gioelleria Calvagnia 39
3.1 Obiectivele activitatii promotionale 39
3.2 Stabilirea si elaborarea mixului promotional 40
3.3. Factorii ce influenteaza mixul promotional 42
3.4 Politica de promovare la Geoelleria Calvagnia 43
CONCLUZII SI PROPUNERI 46
BIBLIOGRAFIE 49


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Cunoasterea si separarea influentei fiecaruia dintre factorii importanti ce activeaza pe o anumita piata, permite luarea unor decizii de actiune pentru ca firma sa poata supravietui, mentine sau dezvolta pe acea piata. A cunoaste mediul de marketing in care actioneaza o firma inseamna, pe de o parte, a identifica cerintele pietei, iar pe de alta parte, influenta relatiei cu clientii acelei piete.
Trebuie remarcat si mentionat faptul ca, abilitatile firmei de a intelege si reactiona rapid la factorii de mediu, constituie elementul central si vital pentru succesul sau esecul firmei pe diferitele piete de desfacere.
In contextul economic actual, caracterizat de concurenta acerba dintre actorii de pe piata, promovarea imaginii unui produs, a unei game de produse sau chiar a unui agent economic constituie un potential factor de succes pentru respectiva entitate, oferindu-i acesteia un avantaj concurential foarte important. Datorita acestei realitati specifice lumii contemporane, activitatea de marketing a devenit una dintre prioritatile factorilor de decizie ai oricarui agent economic 
Aceasta lucrare isi propune sa analizeze conceptul strategic de publicitate si promovare a companiei Giolleria Calvagna si in particular al campaniei de promovare a noilor produse de ceasuri si piele. In acest sens se vor analiza, in partea teoretica, rolul marketingului in cadrul firmei, dar si rolul si legaturile dintre politica de produs si activitatea promotionala in cadrul mixului de marketing al companiei. Se va pune accent pe analiza importantei atragerii consumatorilor si crearii si mentinerii loialitatii acestora factor in succesul pe piata produselor de lux de-a lungul celor 22 de ani de experienta in producerea si comercializarea bijuteriilor si ceasurilor. Un alt aspect analizat va fi cel al interactiunilor dintre publicitate, promovarea vanzarilor si relatiile publice, cu rol hotarator in desfasurarea campaniilor promotionale si al lansarii de noi produse. In partea sa practica, lucrarea analizeaza politica de promovare. Se va sublinia conceptul de prezentare al produsului, dar si noul concept al reclamei TV care sustine campania de promovare, cu analiza mesajului sau catre consumatori si efectul asupra vanzarilor firmei. Totodata, lucrarea focalizeaza si asupra conceptiei si politicii Giolleriei Calvagna de orientare asupra cerintelor si nevoilor consumatorului, in vederea satisfacerii acestora si de permanenta largire a pietei prin continua atragere de noi categorii de consumatori si creare a loialitatii fata de marca, prin aplicarea de strategii promotionale specifice. In conditiile crearii tuturor conditiilor pentru a avea in tara noastra o economie de piata, incorporarea marketingului in intreaga activitate a intreprinderilor, incepand cu nivelul elaborarii strategiilor, s-a dovedit a fi cea mai realista optiune. Marketingul dupa cum spune Kotler este acea functie a organizatiei, care identifica nevoile si dorintele clientilor, determina pietele care pot fi deservite cel mai bine concepe produse, servicii si programe adecvate deservirii acestor piete. Totusi, marketingul nu este doar o functie aparte, ci mult mai mult. Marketingul se poate spune ca este o filosofie care calauzeste intreaga organizatie. Proseforul Stephen Burnett arata ca, intr-o organizatie cu adevarat axata pe marketing, nu poti preciza cine anume formeaza compartimentul de marketing. Fiecare angajat al acesteia trebuie sa ia decizii tinand seama de impactul lor asupra consumatorului. Este si cazul Giolleriei Calvagna., care reprezinta deciziile si strategiile de piata pentru regiunea Romei. Revenind la conceptul de marketing, dorim sa scoatem in evidenta in cele ce urmeaza, cateva definitii ale acestui concept. In sensul vechi, prin marketing se intelegeau in special activitatile de vanzare.
Capitolul 1. ACTIVITATEA DE PROMOVARE A PRODUSELOR
Adoptarea comunicarii promotionale e determinata de rolul decisiv pe care actiunea de promovare o are in procesul realizarii marfurilor si serviciilor.
Promovarea e considerata ca fiind una dintre cele mai costisitoare componente ale strategiei de marketing.
In epoca contemporana importanta activitatii promotionale e amplificata de existenta unor piete cu o concurenta din ce in ce mai acuta, de procesele de globalizare, ceea ce explica eforturile intreprinderilor pentru continua adaptare la mediul in care isi desfasoara activitatile. 
Activitatea promotionala corespunde uneia dintre cele patru variabile ale mixului de marketing. Produsul e considerat in media de cele mai multe ori, cea mai importanta variabila.
Distributia e de asemenea un factor de comunicatie, la fel ca si pretul, care transmite o imagine de produse fie scumpe sau foarte ieftine, dar asociate cu o calitate scazuta.
Actiunile care sunt cuprinse in politica promotionala nu corespund prin urmare decat unei parti a comunicatiei globale a intreprinderii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Promovarii Produselor - Studiu De Caz Gioelleria Calvagnia.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!