Managementul Schimbarii

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 
CAPIOLUL 1. CONSIDERATII DESPRE MANAGEMENTUL SCHIMBARII...
1.1 Definitie 
1.2 Strategii generale de schimbare 
1.3 Personalul implicat in dezvoltarea organizationala 
1.4 Rezistenta la schimbare 
CAPITOLUL 2. MASURI DE PERFECTIONARE APLICATE SISTEMULUI DE MANAGEMENT 
1.1 Arhitectura si elementele de identitate ale unei organizatii 
1.2 Stilul managerial si decizia 
1.3 Managementul resurselor umane 
1.4 Managementul financiar 
1.5 Perfectionarea comunicarii organizationale 
1.6 Perfectionarea sistemului decizional 
1.7 Schimbarea culturii organizationale 
CAPITOLUL 3. MANAGEMENTUL SCHIMBARII LA S.A. FLARO S.A.
3.1 Scurt istoric al firmei S.C. Flaro S.A. - evolutia companiei 
3.2 Analiza diagnostic 
3.3 Metoda schimbarii organizationale la S.C. Flaro S.A 
CAPITOLUL 4. CONCLUZII SI PROPUNERI 
BIBLIOGRAFIE


Extras din licenta Cum descarc?

,,Managementul este unul din factorii esentiali care explica de ce o tara este bogata sau saraca"
(Richard Farmer)
,,Intr-o lume in schimbare, organizatia trebuie sa se comporte asemenea unui jucator de tenis: sa poata sa loveasca bine mingea, indiferent cum este aceasta servita de catre adversar."
(Liz Clark)
INTRODUCERE
,,Schimbarea este insasi esenta dezvoltarii unei afaceri; ea este inevitabila. Stabilitatea este o iluzie". ,,Schimba-te sau mori" - avertizeaza T. Peters - noua lume a afacerilor, tot mai marcata de incertitudine si confuzie 
Schimbarea presupune ajustarea continua a vietii organizatiei la conditiile externe din mediul de operare, in paralel cu o crestere a stabilitatii pe plan intern. Acest proces constituie dilema schimbare-stabilitate, care poate fi abordata numai prin existenta unei viziuni despre viitorul organizatiei, a sensului de identitate al organizatiei, a interactiunii organizatie-mediu, a unei structuri organizationale flexibile, a utilizarii tehnologiei avansate si prin existenta unui sistem de recompensare a angajatilor care sa reflecte in egala masura atat prioritatile, valorile si normele organizationale, cat si nevoile individuale de demnitate si dezvoltare.
La ora actuala, ritmul schimbarilor este tot mai accelerat, iar organizatiile trebuie sa fie pregatite nu numai pentru a raspunde schimbarilor, ci si pentru a le anticipa.
Capacitatea de a face fata schimbarilor este vitala atat pentru organizatii cat si pentru oameni.
Principalele probleme tratate in lucrare, sunt:
1.Conceptul de schimbare. Schimbarea in organizatie sau managementul schimbarii.
Unde s-a abordat conceptul de schimbare, din punct de vedere stiintific si economico- istoric, nevoia imperioasa de schimbare pentru organizatiile de astazi si care sunt cauzele aparitiei ei. Urmatoarele subcapitole studiaza aspectele (formele, domenii de actiune) schimbarii in organizatie, cat si tratarea managementului schimbarii ca pe un proces, adica sistemic, folosind mai multe modele pentru exemplificare.
- Personalul implicat in dezvoltarea organizationala
Unde s-a abordat prezentarea necesarului de calitati, cunostinte si aptitudini ale personalului implicat in dezvoltarea organizationala.
2.Masuri de perfectionare aplicate sistemului de management
Sunt tratate probleme privind perfectionarea comunicarii organizationale, perfectionarea sistemului decizional precum si referitor la schimbarea culturii organizationale.
3.Managementul schimbarii in organizatia romaneasca. Studiu de caz S.C. FLARO
S.A.
4. Concluzii si propuneri
Motivul acestui studiu este analiza evolutiei unei situatii, in vederea identificarii schimbarilor ce au avut loc, a cauzelor, a efectelor si pentru a identifica capacitatea de adaptabilitate si deschidere a firmei.
Realitatile lumii contemporane, dupa o relativa lunga perioada de peste 50 de ani de pace, evidentiaza o evolutie deosebit de dinamica atat din punct de vedere politic, dar mai ales, din punct de vedere economic.
Din punct de vedere politic anul 1990 a marcat declinul si practic esuarea, sistemului comunist, in special datorita enormului decalaj economic fata de sistemul capitalist.
Centralizarea excesiva a elementelor de decizie in toate domeniile vietii sociale si, in special in domeniul economic, s-a dovedit deficitara, greoaie si neproductiva.
Ca urmare, un numar mare de tari care au experimentat, sau au fost nevoite sa experimenteze, modelul economic comunist au fost nevoite, sub presiunea puternica a intregii societati, sa recunoasca falimentul acestuia si, ca urmare, au trecut la reconversia acestuia la un nou sistem. Se constata ca si tara noastra se gaseste in aceasta categorie, sfarsitul de secol gasind intreaga societate romaneasca sub semnul unei incrancenate lupte pentru recuperarea decalajului care s-a creat, in aceasta perioada istorica, fata de alte tari europene si din alte parti ale lumii.
Tranzitia ia o astfel de organizare a presupus, si presupune si in continuare, foarte multe probleme de rezolvat, pentru care se cauta, cu pretul unor mari privatiuni, diferite solutii. Dificultatile tranzitiei sunt accentuate de caracteristicile acestei perioade cand, pe plan mondial, tabloul economic evidentiaza o diversificare si innoire rapida a ofertei de marfuri, realizata sub impactul progreselor revolutionare ale stiintei si tehnicii.
Realitatea prezinta o mondializare accentuata a pietelor, proces facilitat de progresele rapide inregistrate in domeniul transporturilor prin desavarsirea unor mari proiecte in infrastructura, realizarea unei retele eficiente de autostrazi si drumuri modernizate, modernizarea aeroporturilor si a aparatelor de transport pe calea aerului, precum si modernizarea porturilor si a mijloacelor de transport pe apa.
Analiza evolutiei principalilor factori ai competitivitatii evidentiaza urmatoarele:
- pana in anii 1950 cel mai important factor a fost realizarea unor produse cu preturi cat mai mici, pe seama utilizarii unei forte de munca ieftine (in principal, prin specializarea locurilor de munca incat sa permita utilizarea unui personal cu pregatire redusa, deci si cu pretentii de retribuire reduse);
- pana in anii 1980 pretul produselor a continuat sa fie un factor de competitivitate, realizat in aceasta perioada pe seama automatizarii productiei, reducandu-se deci cheltuielile legate de manopera si crescand, in acelasi timp, productivitatea muncii;
- dupa anii 1980 apar noi factori importanti de competitivitate si anume calitatea produselor si respectiv capacitatea de adaptare la cerintele pietei in conditiile unei puternice intensificari a concurentei au crescut exigentele clientilor si, ca urmare, in aceste conditii, au rezistat doar intreprinderile care au putut asigura flexibilitatea necesara pentru satisfacerea cerintelor consumatorilor privind structura sortimentala si specificatiile sporite cerate produselor.


Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!