Managementul Serviciilor Hoteliere. Dezvoltarea Turistica - Factor de Progres Economic - Studiu de Caz Hotel Ambient

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE pag. 5
CAPITOLUL I
HOTELARIE SI INDUSTRIE HOTELIERA
1.1. Obiective turistice in Romania pag. 8
1.2.Concepte de baza pag. 10
1.2.1. Rolul si caracteristicile industriei hoteliere pag. 11
1.2.2. Functiile unitatiilor hoteliere pag. 12
1.3. Structuri de primire cu functiuni de cazare turistica
1.3.1. Prezentare generala pag. 14
1.3.2. Criterii minime privind clasificarea structurilor de primire cu functiunide cazare turistica pag. 15
1.4. Formele de exploatare hoteliera pag. 16
1.4.1. Caracteristici ale formelor de exploatare hoteliera pag. 16
1.4.2. Hotelurile tip exploatare individuala pag. 18
1.4.3. Lanturile hoteliere voluntare pag. 21
1.4.4. Contracte de asociere in turism pag. 24
1.4.5. Lanturi hoteliere integrate pag. 34
CAPITOLUL II
PREZENTAREA SOCIETATII EURO-TOUR S.R.L.
2.1. Prezentarea firmei pag. 37
2.1.1Oferta societatii pag. 38
2.2. Managementul activitatii in cadrul Complexului hotelier Ambient pag. 39
2.2.1. Serviciul de cazare pag. 40
2.2.2 Serviciul de alimentatie pag. 43
2.3.Structura organizatorica pag. 46
2.4. Tarife practicate pag. 49
2.5. Politici de promovare a vanzarilor utilizate in activitatea turistica in cadrul hotelului Ambient pag. 50
2.6. Analiza circulatiei turistice in cadrul Hotelului Ambient pag. 52
2.6.1. Numarul total de turisti pag. 52
2.6.2. Ritmul de evolutie pentru numarul total de turisti in cadrul Hotelului Ambient pag. 53
2.6.3. Numarul total de zile-turist pag. 54
2.6.4. Durata medie a sejurului pag. 55
2.6.5. Evolutia coeficientului de utilizare a capacitatii de cazare pag. 56
CAPITOLUL III
DEZVOLTAREA SI EXTINDEREA HOTELULUI AMBIENT
3.1.Principiile investitiei hoteliere pag. 58
3.1.1.Pregatiri de Europa pag. 59 
3.2.Plan de investitii in cadrul hotelului Ambient pag. 60
3.2.1.Modernizarea si extinderea restaurantului pag. 62
3.2.2.Modenizarea unitatii de cazare-produsul informatic pag. 63
3.3.Analiza economico-financiara a societatii Euro-Tour in anul 2006
3.3.1.Analiza situatiei generale a activitatii( evolutia cifrei de afaceri in ultimii 6 ani) pag. 75
3.3.2.Analiza cifrei de afaceri.Analiza factoriala a cifrei de afaceri pag. 80
3.3.3.Analiza gestiunii resurselor umane.Analiza factoriala a productivitatii muncii pag. 83
3.3.4.Analiza cheltuielilor cu salariile.Analiza factoriala a cheltuielilor cu salariile pag. 87
3.3.5.Analiza situatiei financiar patrimoniale a societatii.Calculul indicatorilor echilibrului financiar.
3.3.5.1. Indicatori de lichiditate pag. 90
3.3.5.2. Indicatori de risc pag. 91
3.3.5.3.Indicatori de activitate pag. 91
3.3.5.4.Indicatori de profitabilitate pag. 93
3.3.5.5.Ratele privin structura activului pag. 93
3.3.6.Situatia societatii in perioada 31.12.2005-31.12.2006 pag. 94
3.3.7.Concluzii finale si masuri pag. 98
CAPITOLUL IV
FRANCIZA SI INTRAREA INTR-O FRANCIZA
4.1.Franciza si reteaua de franciza pag. 100
4.1.1.Alegerea francizei pag. 101
4.1.2.Avantajele si dezavantajele intrarii intr-o franciza pag. 102
4.1.3.Clauze periculoase pag. 103
4.2.Contractul de franciza pag. 104
4.2.1.Recomandari pentru realizarea contractului de franciza pag. 106
4.3.CRITERII PENTRU FRANCIZARE pag. 109
4.3.1.Calitatile necesare unui francizat pag. 110
4.4.IDEEA DE FRANCIZA PENTRU HOTEL AMBIENT pag. 111
4.4.1.GOLDEN TULIP-francizor pentru HOTEL AMBIENT
4.4.1.1.Prezentare Companie GOLDEN TULIP pag. 112
4.4.1.2.Standarde si conditii impuse pag. 115
CAPITOLUL V
CONCLUZII SI PROPUNERI pag. 117
BIBLIOGRAFIE
ANEXE


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Urmarirea unei calitati superioare a produselor si infrastructurilor turistice nu trebuie sa provoace o diminuare a competitivitatii internationale. Pentru aceasta, cresterea productivitatii intreprinderilor turistice este indispensabila. Aceste cresteri de productivitate sunt posibile, ele depinzand de introducerea de noi tehnologii,de investitii majore dar si de un management riguros. Acesta este cazul hotelariei, cu implantarea de noi lanturi de 2 sau 3 stele.
Lucrarea de fata prezinta necesitatea si rolul cunoasterii managementului hotelier in ceea ce priveste o dezvoltare majora si rapida,cu aplicatie pe Hotelul Ambient din Brasov.Motivatia care a dus la realizarea lucrarii este aceea ca Hotelul Ambient constituie un exemplu elocvent in domeniul serviciilor de ospitalitate brasovene in tot ce priveste dezvoltarea si extinderea precum si modernizarea sa,iar un asemenea hotel are perspective foarte mari de-a putea intra intr-un sistem de franciza care sa-i permita clasarea pe un loc cat mai inalt in domeniul hotelier.
Lanturile hoteliere, a caror dezvoltare se realizeaza in principal prin sistemul de franciza hoteliera, permit asocierea initiativei individuale cu efecte de grup. Cresterea productivitatii, gratie unei amenajari arhitecturale adaptate si introducerii de noi tehnologii, si anume pentru primire, restauratie si plata, permite reducerea considerabila a necesarului de forta de munca (pragurile pentru un hotel de 40 de camere au fost reduse de la 20 de persoane la mai putin de 10 si chiar mai putin de 5 pentru hotelurile de o stea).
Cresterile de productivitate permit industriei hoteliere situate in tarile cu salarii mari sa ramana competitive in raport cu concurenta internationala. A rezultat o neta imbunatatire a competitivitatii, ceea ce a dus la cresterea rezultatelor turistice de ansamblu, cum s-a intamplat, de exemplu, in Franta, unde incasarile din turismul international depasesc din nou pe cele ale Spaniei si Italiei in 1990, 1991 si in 1992.
De-a lungul timpului, datorita schimbarilor permanente in evolutia nevoilor sociale si de afaceri, tipurile si stilurile camerelor de hotel s-au dezvoltat si diversificat in conformitate cu preferintele si gusturile clientelei. Interesati in adaptarea conditiilor de cazare la mutatiile permanente ale cerintelor calatorilor, managerii cei mai competenti au reusit sa se situeze in fruntea concurentei dezvoltand si testand noi concepte in domeniul modernizarii componentelor de cazare dar si de alimentatie publica.
In acest sens, in prezent s-au dezvoltat tot mai mult in industria de cazare hotelurile numai cu apartamente (all suite hotels), in intentia de a fi satisfacute cat mai fidel nevoile calatorilor care cauta un mediu cat mai asemanator conditiilor de acasa din punctul de vedere al spatiului si serviciilor oferite.
De asemenea, pe masura schimbarii componentei calatorilor, dar si comportamentului acestora, reprezentantii industriei hoteliere si-au dat seama de mutatiile petrecute si structura nevoilor turistilor, incercand si realizand satisfacerea acestora la un nivel cat mai corespunzator. Astfel, concomitent cu asigurarea unor camere cat mai spatioase, a sporit si gradul de confort, prin dotarea camerelor de hotel cu paturi de dimensiuni "regale", cu mese mari si scaune adaptate, cu dusuri si cazi de baie de marime naturala, cu toalete spatioase si totodata iesiri adecvate pentru calculatoarele electronice portabile (laptop) personale.
O caracteristica aparte o constituie si recunoasterea de catre managerii hotelurilor a nevoilor speciale manifestate pe unele piete particulare. Astfel, calatorii din Australia, Noua Zeelanda si Regatul Unit doresc spre exemplu in mod tipic facilitati complementare de cafea si ceai in camera, motiv pentru care, unele lanturi hoteliere asigura gratuit aceste servicii ca facand parte intrinseca din mini-barurile existente in camera. Tot in acest context, este deja recunoscut faptul ca pentru calatorii islamici care au uitat eventual sa-si impacheteze covorasul de rugaciuni, unele hoteluri asigura la cerere chiar si aceste obiecte. Mai mult, la hotelurile unde servesc masa un numar mare de musulmani, acestora li se ofera la nevoie o sala de rugaciuni speciala.
Numarul si dimensiunile salilor de conferinta si amfiteatrele de reuniuni se vor schimba in functie de cererea musafirilor care vor sa participe la intruniri de anvergura.
In facilitarea posibilitatilor industriei hoteliere de a se adapta cat mai rapid la mutatiile si tendintele manifestate in evolutia comportamentului clientilor sai, rolul cel mai important revine studiilor referitoare la preferintele si doleantele acestora.


Fisiere in arhiva (16):

  • Managementul Serviciilor Hoteliere. Dezvoltarea Turistica - Factor de Progres Economic - Studiu de Caz Hotel Ambient
  • Managementul Serviciilor Hoteliere. Dezvoltarea Turistica - Factor de Progres Economic - Studiu de Caz Hotel Ambient
    • 2007_06_06
      • IMG_0001.jpg
      • IMG_0002.jpg
      • IMG_0003.jpg
      • IMG_0004.jpg
      • IMG_0005.jpg
    • Anexa_1.doc
    • Anexa_2.doc
    • Anexa_3.doc
    • Anexa_4.doc
    • Anexa_5.doc
    • Anexa_6.doc
    • Anexa_7.doc
    • Bibliografie.doc
    • CUPRINS.docx
    • euro.doc
    • Titlu.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!