Introducere Capitolul 1: Consideraţii teoretico metodologice privind strategiile organizaţionale 1.1 Conceptul de strategie 1.2 Tipologia strategiilor organizaţionale 1.3 Strategia de resurse umane Capitolul 2: Fundamentarea şi implementarea strategiei de cariera în cadrul ING Bank 2.1 Cadrul general de funcţionare a sistemului bancar în România 2.2 Strategii de dezvoltare a carierei 2.2.1 Strategii privind managementul carierei 2.2.2 Evaluarea şi stabilirea obiectivelor organizaţionale 2.2.3 Dezvoltarea unui program de cariera pentru angajaţi 2.2.4 Orientarea angajaţilor prin intermediul unor planuri individuale de carieră Capitolul 3: Cercetare privind evoluţia carierei salariaţilor la ING Bank 3.1 Scopul cercetării 3.2 Ipotezele cercetării 3.3 Obiectivele cercetării 3.4 Proiectarea cercetării 3.4.1 Tipul cercetării şi metoda de obţinere a datelor primare 3.4.2 Consideraţii privind elaborarea chestionarului 3.4.3 eşantionarea 3.5 Analiza şi interpretarea datelor 3.6 Testarea ipotezelor statistice Capitolul 4: Propuneri privind îmbunatăţirea strategiei de cariera în cadrul ING Bank Bibliografie
INTRODUCERE De-a lungul anilor omul a considerat munca un „rău necesar”, dar în acelaşi timp o posibilitate de afirmare. Munca este văzută nu numai ca mijloc de obţinere a celor necesare, ci şi ca prilej de satisfacţie. O mare parte din viaţă este dedicată muncii, de aceea munca văzută ca prilej de satisfacţie devine un aspect foarte important în activitatea profesională, având consecinţe importante, atât asupra individului cât şi asupra organizaţiei de care aparţine. Oamenii sunt cea mai importantă categorie de active într-o organizaţie şi totodată singurul activ care poate acţiona împotriva scopurilor acesteia. Managementul resurselor umane ar putea fi definit ca un complex de măsuri concepute interdisciplinar, cu privire la recrutarea personalului, selecţia, încadrarea, utilizarea prin organizarea ergonomică a muncii, stimularea materială şi morală până în momentul încetării contractului de muncă. În cadrul lucrării s-a urmărit prezentarea strategiilor de resurse umane în cadrul ING Bank România S.A,urmărindu-se importanta carierei individuale cu efecte asupra întregii companii. În prima parte sunt prezentate aspecte teoretice privind strategiile de resurse umane. În partea a doua a lucrării ¨Fundamentarea şi implementarea strategiei de cariera în cadrul ING Bank¨ este prezentat cadrul general de funcţionare al ING Bank România dar şi strategiile de dezvoltare a carierei şi strategiile de resurse umane. În partea a treia a lucrării: ¨Cercetare privind evoluţia carierei salariaţilor ING Bank cuprinde o cercetare care îşi propune să descopere opiniile angajaţilor de la ING Bank, părerile acestora,gradul de satisfacţie privind politica de salarizare şi bonusare,posibilităţile de dezvoltare a cariere,precum şi determinarea a ceea ce trebuie făcut pentru îmbunătăţirea relaţiilor dintre angajat şi organizaţie.studiul urmăreşte să obţină informaţii despre angajaţii ING Bank România S.A:există comunicare între nivele,care este gradul de mulţumire cu privire la beneficiile acordate angajaţilor,câţi angajaţi considera că au posibilitatea de a-şi dezvolta cariera în cadrul ING Bank România S.A.În ultima parte am făcut câteva propuneri privind îmbunatăţirea strategiei de cariera în cadrul ING Bank România S.A. Capitolul 1:Consideraţii teoretico metodologice privind strategiile organizaţionale 1.1 Conceptul de strategie Strategia este un plan pentru că formează conştient o orientare a cursului acţiunii pentru abordarea unei situaţii. Rezultă din această premeditarea şi urmărirea unei finalităţi. Dar poate fi şi o manevră de păcălire a oponentului – o stratagemă, realizată cu scopul de a obţine un avantaj asupra acestuia. Strategia este un exemplu său model de comportament într-un context dat. Conform acestei definiţii, strategia, cu intenţie sau fără, reprezintă o consistenţă în comportament Modurile de definire ale strategiei de către Mintzberg sunt compatibile între ele şi permit evitarea unei confuzii generate de o definiţie prea rigidă care să intre în contradicţie cu practica. Pentru fiecare dintre ele găsim argumente pro şi contra, dar rămâne importantă abordarea multidirecţională în spiritul postulării inexistenţei unei soluţii singulare optime – “one best way” - pentru orice problemă teoretică de management. Cele mai recente definiţii ale strategiei sunt prezentate de către Henry Mintzberg, astfel: - strategia ca o percepţie, prin care desemnează un curs prestabilit de acţiune, pentru a soluţiona o situaţie; - strategia ca o schiţă sau un proiect ce consta într-o manevră menită să asigure depăşită să asigure depăşirea unui contracurent său oponent; - strategia ca un model ce stabileşte o structură de acţiuni consistente în plan comportamental; - strategia ca o schiţă sau un proiect ce consta într-o manevră menită să asigure depăşită să asigure depăşirea unui contracurent său oponent; - strategia ca un model ce stabileşte o structură de acţiuni consistente în plan comportamental; - strategia ca o poziţionare a firmei ce rezidă în mijloacele de identificare a locului pe care organizaţia îl are în mediu sau, cel mai frecvent pe piaţă; - strategia ca o perspectivă ce implica nu numai stabilirea unei poziţii, dar şi o anumită percepere a realităţii ce se reflecta în acţiunile sale, vizând piaţa, tehnologia etc; - Întotdeauna strategia are în vedere, în mod explicit şi implicit, realizarea unor scopuri bine precizate, specificate sub formă de misiune şi obiective;
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.