Managementul Valorii Clientilor

Cuprins licenta Cum descarc?

Capitolul 1: Managementul relatiilor cu clientii - cheia succesului in afaceri 8
1.1 Definirea conceptului CRM 8
1.2 Orientarea firmelor spre client- tendinta majora in afacerile actuale 14
1.3 Necesitatea pastrarii clientilor 18
1.4 Obtinerea unui avantaj competitiv prin aplicarea managementului relatiilor cu clientii 21
1.5 Avantajele aplicarii managementului relatiilor cu clientii 25
1.6 Rolul tehnologiei informatiei in managementul relatiilor cu clientii 26
1.6.1 Implementarea unui proiect CRM 28
1.6.2 Cei ,,4T" ai Managementului relatiilor cu clientii (CRM), axat pe baze de date de marketing 31
1.6.3 Reguli de aur pentru firme in abordarea managementului relatiilor cu clientii (CRM) 33
1.6.4 Solutii web oferite de o strategie de management a relatiilor cu clientii (CRM) 36

Capitolul 2: Managementul operational al relatiilor cu clientii 43
2.1 Atragerea noilor clienti 43
2.2 Fidelizarea clientilor existenti 49
2.3 Cresterea valorii aportate de clienti prin dezvoltarea relatiilor 
cu acestia 51
2.4 Asistenta tehnica 54
2.5 Gestiunea creantelor 55

Capitolul 3: Managementul valorii clientilor companiei ASTRAL TELECOM S.A. ROMANIA 59
3.1 Prezentarea companiei si a misiunii sale in afaceri 59
3.2 Analiza S.W.O.T. a companiei ASTRAL TELECOM 67
3.3 Modelarea valorii clientilor companiei ASTRAL TELECOM 71
3.4 Solutii web destinate CRM ce pot fi aplicate de compania 
ASTRAL TELECOM S.A. ROMANIA 77

Capitolul 4: Propuneri de imbunatatire a managementului relatiilor cu clientii in cadrul companiei ASTRAL TELECOM S.A 82

Bibliografie 89


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE

Timp de treizeci de ani (din 1990), Internet-ul a fost o retea de calculatoare fara specific comercial, finantata de guvernul S.U.A. si considerata a fi un instrument modern, destinat facilitarii activitatii de cercetare. Pe la mijlocul anilor 80, National Science Foundation a creat o retea cu posibilitati de transmisie de mare viteza, ceea ce a permis celorlalte retele sa fie conectate la Internet. Pana in 1991, a fost riguros respectata regula conform careia retelele de calculatoare nu erau folosite in scop comercial. Abandonarea acestei reguli a condus la crearea World Wide Web. 
Foarte rapid a fost remarcat enormul potential adus in dezvoltarea unei afaceri prin transformarea sa intr-o parte integranta dintr-o retea si au aparut noi idei de utilizare a acesteia. Au aparut noi concepte, cum ar fi cel de afacere electronica (eBusiness) sau comert electronic (eCommerce), ca fiind alternative electronice ale modului traditional de a face afaceri sau comert. Comertul electronic a fost definit pur si simplu prin cumpararea si vanzarea de informatii, produse si servicii prin intermediul unei retele de tip Internet. 
Afacerile electronice nu sunt doar o moda; ele reprezinta o abordare revolutionara a conceptului de a "face" afaceri. Apar modificari in modul in care este utilizata informatia, in care se contacteaza clientii, furnizorii si angajatii, in marketing, in modul de promovare etc. 
Solutiile pentru eBusiness trebuie sa faca fata cu succes unor noi provocari, cum ar fi: 
- definirea de noi modele pentru functionarea unei afaceri; 
- posibilitatea de a lucra in retele foarte diversificate din punct de vedere fizic -B2B (business-to-business); 
- necesitatea de a individualiza consumatorul - B2C (business-to-customer); 
- asigurarea securitatii tranzactiilor atat in cazul B2B, cat si in cazul B2C. 
O intreprindere virtuala este o intreprindere realizata in cyberspace (spatiu cibernetic). Toti intreprinzatorii care doresc sa fie prezenti intr-un mod semnificativ in comunitatea globala informationala vor trebui sa stie sa se deplaseze si sa opereze in acest mediu. Sunt doua aspecte importante, legate de o intreprindere virtuala: primul consta in cunostinte si in abilitatea tehnica de a opera in cyberspace-ul care exista deja si se dezvolta continuu; al doilea consta in pregatirea personalului pentru a lucra in realitatea virtuala.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Valorii Clientilor.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!