Marketing Bancar

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere.3
Capitolul I Notiuni generale privind marketingul bancar 
1.1 Definitia si conceptul marketingului bancar.4
1.2 Evolutia marketingului bancar.7
1.3 Rolul si importanta marketingului bancar.10
Capitolul II Analiza de marketing a BC"VictoriaBank"S.A
2.1 Istoricul intreprinderii BC"VictoriaBank"S.A.11
2.2 Analiza SWOT a BC"VictoriaBank"S.A.13
2.3 Analiza activitatii strategice de marketing in cadrul intreprinderii.15
Capitolul III Tehnici de eficientizare a activitatii de marketing bancar a BC"VictoriaBank"S.A
3.1 Aprecierea strategiilor de dezvoltare a BC"VictoriaBank"S.A .17
3.2 Propuneri de noi strategii de dezvoltare a marketingului bancar.19
Concluzii.20
Bibliografie.22


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Actualitatea temei investigate si gradul de studiere a acesteia.
In prezent, stiinta marketingului a ajuns sa fie considerata o cheie a succesului de afeceri in orice domeniu de activitate, datorita etapelor de dezvoltare prin care a trecut. In viziunea generala, marketingul reprezinta "stiinta si arta de a convinge clientii sa cumpere".
Introducerea marketingului in sectorul bancar a fost lenta si sinonima pina in anii 70 cu publicitatea si relatiile publice. Chiar si dupa aceasta data, rolul marketingului era privit mai mult din punct de vedere tactic decit strategic, iar activitatea de marketing ca ocupind un loc secundar in ansamblul activitatilor organizatiei. Cu toate acestea si in pofida recesiunii economice, in ultimii ani, companiile din sectorul financiar-bancar se numara printre cei mai mari utilizatori de marketing direct si au aparitii tot mai numeroase in mass-media. De asemenea, sponsorizarile si participarile la diferite competitii ca forme de promovare, sunt din ce in ce mai utilizate de companiile din acest sector de activitate.
Dezvoltarea marketingului serviciilor a fost influentata de o serie de factori specifici: liberalizarea serviciilor concomitent cu restringerea unor restrictii impuse de asociatiile profesionale din domeniu dezvoltarea tehnologica;
Marketingul bancar s-a modificat in special in urma unui process ce a avut loc in domeniul bunurilo si serviciilor. Ideea principala a acestei diferente este reprezentata de continutul serviciilor bancare, continutul ce sta la baza particularitatilor pietei si comportamentului consumatorului. O diferenta clara care deriva din caracteristicile particulare prin care serviciile se deosebesc de produse este relatia unica dintre client si banca intrucit, spre deosebire de serviciile bancare in cazul produselor si serviciilor financiar bancare atit clientul cit si banca isi au obligatii legate de folosirea de catre client a serviciilor bancii. Marketingul este da natura sa descopere noi oportunitati prin studiul atent al pietelor, clientilor, obiceiurilor de consum si al concurentei astfel incit, deciziile strategice de dezvoltare si de pozitionare sa fie luate la timp. Concurenta pe piata financiar-bancara transforma marketingul in sensul accentuarii functiei de informare, educare, schimbare a comportamentului bancilor. Acesta este orientata spre client, urmarind sa indentifice nevoile de servicii ale consumatorului.
Sarcina marketingului intr-o organizatie este de maximiza cererea pentru produsele sau serviciile organizatiei . Pentru aceasta , nevoile clientilor trebuie satisfacute astfel incat sa nu fie tentati sa atenteze la alti furnizori, in timp ce clientii altor bancii trebuie convinsi sa-si schimbe preferintele.
Capitol I este unul introductiv unde am abordat conceptul de marketing bancar.Am abordat mai multe definitii ale marketingului bancar care sunt un produs al dezvoltarii practicilor de marketing. Am analizat evolutia marketingului bancar mai apoi am mentionat despre rolul si importanta marketingului bancar. Tot in primul capitol am abordat atit evolutia marketingului bancar cit si rolul si importanta acestuia in institutiile financiar-bancare.
In al II capitol am pus accent mai mult pe analiza intreprinderii in care am realizat practica de initiere BC"VictoriaBank"S.A, mai intii am facut caracteristica generala a intreprinderii, dupa care am facut analiza SWOT a intreprinderii in care am analizat punctele tari ale intreprinderii cele slabe cit si opartunitatile si amenintarile. Dupa care am analiza activitatea de marketing in cadrul intreprinderii BC"VictoriaBank"S.A
Capitolul III are la baza studierea strategiilor de dezvoltare a marketingului bancar a intreprinderii.
Aici voi faci o apreciere a strategiilor care sunt folosite pentru dezvoltarea marketingului bancar a intreprinderii,voi mai propune si alte strategii de dezvoltare pentru intreprindere, dupa care voi evalua activitatea marketingului bancar.
Importanta temei ,,Marketing bancar" este de a demonstra cit de repede stiinta marketingului a ajuns sa fie considerata ,,o cheie a succesului" si cit de important a devenit marketingul in diferite domenii si servicii si cid de bine s-a acomodat acesta in institutiile bancare.
Scopul cercetarii consta in delimitarea continutului marketingului bancar prin studierea a conceptelor teoretice a marketingului bancar, prin analiza institutiei financiar-bancare, 
Sarcini:
-Definirea conceptului de marketing bancar, abordarea evolutiei marketingului bancar cit si rolului marketingului bancar in institutiile financiar-bancare.
- Istoricul intreprinderii BC"VictoriaBank"S.A, cit si analiza SWOT a intreprinderii.
-Analiza strategiilor de dezvoltare a BC"VictoriaBank"S.A si propunerea unor noi strategii de dezvoltare a marketingului bancar.
Volumul si structura tezei de an . Teza de an cuprinde 3 capitole , 21 de pagini . Textul tezei este redactat cu caractere Times New Roman, font 12 pt, iar intervalul intre rinduri - de 1,5.
Capitolul I Notiuni generale privind marketingul bancar in Republica Moldova
1.1 Definitia si conceptul marketingului bancar
Domeniul financiar-bancar contemporan cunoaste, pe plan international, o crestere si o diversificare permanenta, determinind, din partea institutiilor financiar-bancare, extinderea gamei de servicii oferite, inovarea continua, promovarea eficienta si chiar redefinirea strategiilor se remarca orientarea preponderenta spre clienti si dezvoltarea relatiilor cu acestia.Piata serviciilor financiar-bancare devine tot mai deficil de evaluat, de anticipat si controlat.
Termenul de marketing bancar este foarte utilizat si are semnificatii diferite. La general marketingul bancar il putem defini ca un ansamblu de actiuni privind adaptarea ofertei unei intreprinderi la nevoile agentilor care exprima cererea. Marketingul bancar se refera la actiunile intreprinse in cadrul bancilor pentru a satisface nevoile clientilor. De multe ori marketingul bancar este inteles ca o transformarea pur si simplu a metodelor de marketing ale intreprinderilor industriale si comerciale catre firmele bancare. Marketingul bancar constitue un element original al marketingului general. Si, desi obiectivele sunt identice, metodele si demersul acestuia sunt diferite: nu se mai poate concepe in acelasi mod marketingul produselor alimentare cu cel a produselor bancare, deoarece, comportamentul consumatorilor fata de aceste produse este diferit. 
Termenul provine de la verbul ,,to market", care inseamna a realiza tranzactii pe piata, respectiv a cumpara si a vinde. 
Aceasta definitie este insa incompleta, marketingul desemnind mult mai mult decit aceste doua activitati. Punctul de plecare in definirea conceptului il reprezinta definitia data de Asociatia Americana de Marketing, conform careia marketingul presupune ,,realizarea activitatilor economice care dirijeaza fluxul de bunuri si servicii de la producator la consumator sau utilizator". Punctul slab al acestei definitii e acela ca se porneste de la client si nu de la produsele financiare care urmeaza a fi desfacute.


Fisiere in arhiva (1):

  • Marketing Bancar.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!