Marketing Strategic

Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
In prezent se vorbesete tot mai mult despre o noua economiei. In perioada de dupa 1994, cresterea productivitatii in Statele Unite a inregistrat ritmuri mai mari chiar decat in perioadele din trecut de mare avand economic, ceea ce a facut ca multi specialisti sa afirme ca ,,noua economie" este egala in importanta cu revolutia industriala sau, chiar mai mult, similara cu cea ce-a doua revolutie industriala a perioadei 1860-1900, perioada remarcabila din punctul de vedere al implicatiilor asupra dezvoltarii omenirii. In aceasta perioada productivitatea a inregistrat ritmuri semnificative, iar economia a intrat intr-o zona de inflatie minima.
Intrarea in era Internet-ului si a e-business, a noii economii, produce transformari fundamentale ale structurilor socio-economice. Astfel, noua economie gestioneaza un nou factor de productie alaturi de munca si capital, informatia, fie ca factor distinct sau ca factor atasat unuia dintre cei doi factori mentionati. 
Succesul statelor in noua economie va fi din ce in ce mai mult determinat de modul in care ele vor reusi sa impulsioneze inovatia tehnologica, relatiile antreprenoriale, educatia, calificarea specializata si tranzitia tuturor organizatiilor publice si private de la ierarhia de tip birocratic la retele de tip invatare.
Economia electronica se refera atat la noile modele organizationale cat si la noile tehnologii. Pilonii noii economii sunt:
- informatia;
- connexiunea informatiilor
- comunicarea.
Noua economie este parte integranta a revolutiei Internet. 
Desigur, in prezent, exista ample dezbateri asupra faptului daca schimbarile aparute in economie sunt suficient de radicale pentru a merita denumirea de "o noua economie". Exista puncte de vedere pro si contra. Cert este ca noua economie opereaza cu urmatoarele concepte:
- explozia Internet;
- dezvoltarea comertului electronic;
- dezvoltarea accelerata a tehnologiilor informationale si de comunicatii;
- inovarea si competitia constituie motorul dezvoltarii;
- amploarea activitatilor imateriale si a proceselor de invatare;
- aparitia unor noi sectoare economice cu o crestere impresionanta;
- activitatile existente sunt realizate mai repede, mai performant si la un cost mai scazut;
- dezvoltarea accelerata a comunicatiilor;
- caracterul global al schimbarilor tehnologice si al celor economice;
- extinderea formelor de activitate si de munca la distanta;
- schimbari structurale rapide si profunde la nivel macro si microeconomic;
- echilibrarea activitatilor intre nivelurile local, national, regional si global etc..
Economia digitala sau economia electronica se caracterizeaza prin schimbarea accelerata a paradigmelor:
- proceselor de productie;
- organizarii;
- managementului intreprinderilor.
O paradigma este un ,,ansamblu de concepte, valori, perceptii si practici raspandite de o comunitate, ce formeaza o viziune particulara asupra realitatii, pe suportul careia se organizeaza o comunitate".
Schimbarea paradigmelor in principalele domenii de activitate este demonstrata si de diferentierile care apar intre cele doua tipuri de economii: vechea si noua economie, diferente ce sunt redate in tabelul urmator.
CAPITOLUL I. PREZENTAREA SOCIETATII A&A SPORT TOTAL SRL
1.1. Scurt istoric
Denumire: SC A&A SPORT TOTAL SRL CIF: RO 15514573 
Nr. Inreg. in Reg. Com.: J40/8054/2003 
Sediu Social: BUCURESTI, Str. Viitorului 191, sector 2 
Banca - Sucursala: BRD - Virtutii Cont IBAN: RO92BRDE62823904100 Banca - Sucursala: Raiffeisen - Virtutii Cont IBAN: RO10 RZBR 0000 0600 0412 3586 
Banca - Sucursala: Trezoreria Sector 2 Cont IBAN: RO23TREZ7025069XXX007678
Capital Social: 260.440 lei
E-mail: office@tennisrevolution.ro 
www.tennisrevolution.ro
magazinele de prezentare, din Bucuresti:
Sos. Virtutii 7, sector 6, magazin SPORT TOTAL
Coordonate GPS: 44*26'16.04" N -- 26*02'05.47" E
Tel: 021-430.61.16
sau
Str. Stirbei Voda 53-55, sector 1, magazin TennisRevolution
Coordonate GPS: 44*26'23.62" N -- 26*05'13.63" E
Tel: 021-312.21.36
Program: 
L-V 10-19
S 10-16
D Inchis


Fisiere in arhiva (1):

  • Marketing Strategic.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Abraham F.G. - Economie politica, Editura Humanitas, Bucuresti, 1998.
2. Barbulescu C, Gavrila T., Lefter V., Badea F. - Economia si gestiunea intreprinderii, Editura Economica, Bucuresti, 1995.
3. Barsanu G., Pricom M. - Managementul aprovizionarii si desfacerii, Editura Economica, Bucuresti, 2000.
4. Busuioc M. , "Strategii de dezvoltare si promovare a turismului cultural in Romania " ,Editura Prouniversitaria,Bucuresti,2007
5. Busuioc M.M^agementul serviciilor turistice-note de curs
6. Carstea G. -Asigurarea si gestionarea resurselor materiale, Editura Economica, Bucuresti, 2000.
7. Carstea G., Parvu F. - Economia si gestiunea intreprinderii, Editura Economica, Bucuresti, 1999.
8. Constantinescu D., Tumbar C, Nistorescu H., Neghisan G. - Economia intreprinderii, Editura Economica, Bucuresti, 2000.
9. Deac V., Bagu C. - Strategia Firmei, Editura Eficient, Bucuresti, 2000.
10. Deaconu Al. - Economia intreprinderii, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 1998.
11. Dobrota N. - Economia politica, Editura Economica, Bucuresti, 1995.
12. Dodu P. , "Tehnici operationale in agentia de turism", Editura Prouniversitaria Bucuresti,2008
13. Dodu P., Tehnologie hoteliera - note de curs.
14. Firoiu D. "Resursele umane in turism" ,Eam a IV-a, Editura Prouniversitaria,Bucuresti, 2008
15. Firoiu D. Dodu P ,Gheorghe C.,Dridea C. "Industria turismului si a calatoriilor,.Editura Prouniversitaria, Bucuresti,2008
16. Firoiu D., Petan L, Gheorghe C ., "Turismul in perspectiva globalizarii", Editura Prouniversitaria,Bucuresti, 2006
17. Firoiu D.-Petan I.,Gheorghe C.;Dridea C. "Studii de caz in industria turismului si a calatoriilor", Editura Prouniversitaria, Bucuresti ,2006
18. Fundatura D. - Managementul resurselor umane, Bucuresti, 1999.
19. Gabroveanu E. , ,,Contabilitate financiara in turism", Editura Universitara,Bucuresti,2009
20. Gabroveanu,E.,Radneantu N.,Zaheu l"Bazele contabilitatii", Editura Universitara,Bucuresti,2009
21. Gavrila T. - Economia si gestiunea intreprinderii, Editura Era, Bucuresti, 1998.
22. Gavrila T., Barbulescu C. -- Economia si gestiunea intreprinderii, Editura Forum, Bucuresti, 2000.
23. Ionascu V., Popescu M. - Economia comertului, Editura Universitara, Bucuresti, 2003.
24. Ionescu I., Ionascu V., Popecu M, - Economia intreprinderii de comert si turism, Editura Uranus, Bucuresti, 2002.
25. Kerbalek L. - Economia intreprinderii, Editura Economica, Bucuresti, 1999.
26. Kotler Yh." Principiile marketingului",Editura Teora, Bucuresti,2004
27. Mihalcescu C-," Bazele informaticii-ghidul utilizatorului in turism", Editura Prouniversitaria,Bucuresti ,2007
28. Neagu V.,Busuioc M. , "Managementul calitatii serviciilor turistice", Editura Prouniversitaria, Bucuresti, 2007
29. Niculescu M. -Analiza economico-financiara, Editura Univers, Bucuresti, 1993.
30. Olaru D.S., Soare C.T. -- Economia si gestiunea intreprinderii: teorii si aplicatii, Editura Lumina Lex, Bucuresti, 2000.
31. Pasa I. - Strategii flexibile de aprovizionare, Editura Tribuna Economica, Bucuresti, 2006.
32. Patriche D.- Economia comerciala, Editura Institutul National "Virgil Magearu", Bucuresti, 2003.
33. Patriche D., Grigoriu M., Luciu C, stanciu I. - Bazele comertului, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 1999.
34. Popescu L. -- Principii de management, aprovizionare si desfacere, Editura Cimer-Es, Bucuresti, 1988.
35. Pricop M., Barsanu Gh. - Marketingul aprovizionarii si desfacerii, Editura Economica, Bucuresti, 2000.
36. Pricop M., Draghici C. - Sisteme moderne de managementul aprovizionarii, Editura Tribuna Economica, Bucuresti, 1999.
37. Puiu C. - Economia intreprinderii, Editura ASE, Bucuresti, 2004.
38. Ratiu M.,'Economia servriciilor-Provacari,oportunitati,solutii",Editura Universitara uCarol Davila", Bucuresti ,2007
39. Secareanu C.,Gruiescu M. "Statistica concepttmetode si tehnici de baza" JiiaiXma Enciclopedica,Bucuresti ,2007


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!