INTRODUCERE În prezent se vorbeşete tot mai mult despre o nouă economiei. În perioada de după 1994, creşterea productivităţii în Statele Unite a înregistrat ritmuri mai mari chiar decât în perioadele din trecut de mare având economic, ceea ce a făcut ca mulţi specialişti să afirme că „noua economie” este egală în importanţă cu revoluţia industrială sau, chiar mai mult, similară cu cea ce-a doua revoluţie industrială a perioadei 1860-1900, perioadă remarcabilă din punctul de vedere al implicaţiilor asupra dezvoltării omenirii. În această perioadă productivitatea a înregistrat ritmuri semnificative, iar economia a intrat într-o zonă de inflaţie minimă. Intrarea în era Internet-ului şi a e-business, a noii economii, produce transformări fundamentale ale structurilor socio-economice. Astfel, noua economie gestionează un nou factor de producţie alături de muncă şi capital, informaţia, fie ca factor distinct sau ca factor ataşat unuia dintre cei doi factori menţionaţi. Succesul statelor în noua economie va fi din ce în ce mai mult determinat de modul în care ele vor reuşi să impulsioneze inovaţia tehnologică, relaţiile antreprenoriale, educaţia, calificarea specializată şi tranziţia tuturor organizaţiilor publice şi private de la ierarhia de tip birocratic la reţele de tip învăţare. Economia electronică se referă atât la noile modele organizaţionale cât şi la noile tehnologii. Pilonii noii economii sunt: - informaţia; - connexiunea informaţiilor - comunicarea. Noua economie este parte integrantă a revoluţiei Internet. Desigur, în prezent, există ample dezbateri asupra faptului dacă schimbările apărute în economie sunt suficient de radicale pentru a merita denumirea de "o nouă economie". Există puncte de vedere pro şi contra. Cert este că noua economie operează cu următoarele concepte: - explozia Internet; - dezvoltarea comerţului electronic; - dezvoltarea accelerată a tehnologiilor informaţionale şi de comunicaţii; - inovarea şi competiţia constituie motorul dezvoltării; - amploarea activităţilor imateriale şi a proceselor de învăţare; - apariţia unor noi sectoare economice cu o creştere impresionantă; - activităţile existente sunt realizate mai repede, mai performant şi la un cost mai scăzut; - dezvoltarea accelerată a comunicaţiilor; - caracterul global al schimbărilor tehnologice şi al celor economice; - extinderea formelor de activitate şi de muncă la distanţă; - schimbări structurale rapide şi profunde la nivel macro şi microeconomic; - echilibrarea activităţilor între nivelurile local, naţional, regional şi global etc.. Economia digitală sau economia electronică se caracterizează prin schimbarea accelerată a paradigmelor: - proceselor de producţie; - organizării; - managementului întreprinderilor. O paradigmă este un „ansamblu de concepte, valori, percepţii şi practici răspândite de o comunitate, ce formează o viziune particulară asupra realităţii, pe suportul căreia se organizează o comunitate”. Schimbarea paradigmelor în principalele domenii de activitate este demonstrată şi de diferenţierile care apar între cele două tipuri de economii: vechea şi noua economie, diferenţe ce sunt redate în tabelul următor. CAPITOLUL I. PREZENTAREA SOCIETĂŢII A&A SPORT TOTAL SRL 1.1. Scurt istoric Denumire: SC A&A SPORT TOTAL SRL CIF: RO 15514573 Nr. Inreg. in Reg. Com.: J40/8054/2003 Sediu Social: BUCURESTI, Str. Viitorului 191, sector 2 Banca - Sucursala: BRD - Virtutii Cont IBAN: RO92BRDE62823904100 Banca - Sucursala: Raiffeisen - Virtutii Cont IBAN: RO10 RZBR 0000 0600 0412 3586 Banca - Sucursala: Trezoreria Sector 2 Cont IBAN: RO23TREZ7025069XXX007678 Capital Social: 260.440 lei E-mail: office@tennisrevolution.ro www.tennisrevolution.ro magazinele de prezentare, din Bucuresti: Sos. Virtutii 7, sector 6, magazin SPORT TOTAL Coordonate GPS: 44*26'16.04" N -- 26*02'05.47" E Tel: 021-430.61.16 sau Str. Stirbei Voda 53-55, sector 1, magazin TennisRevolution Coordonate GPS: 44*26'23.62" N -- 26*05'13.63" E Tel: 021-312.21.36 Program: L-V 10-19 S 10-16 D Inchis
1. Abraham F.G. - Economie politică, Editura Humanitas, Bucureşti, 1998. 2. Bărbulescu C, Gavrilă T., Lefter V., Badea F. - Economia şi gestiunea întreprinderii, Editura Economică, Bucureşti, 1995. 3. Bârşanu G., Pricom M. - Managementul aprovizionării şi desfacerii, Editura Economică, Bucureşti, 2000. 4. Busuioc M. , "Strategii de dezvoltare şi promovare a turismului cultural în România " ,Editura Prouniversitaria,Bucureşti,2007 5. Busuioc M.M^agementul serviciilor turistice-note de curs 6. Cârstea G. -Asigurarea şi gestionarea resurselor materiale, Editura Economică, Bucureşti, 2000. 7. Cârstea G., Pârvu F. - Economia şi gestiunea întreprinderii, Editura Economică, Bucureşti, 1999. 8. Constantinescu D., Tumbar C, Nistorescu H., Neghişan G. - Economia întreprinderii, Editura Economică, Bucureşti, 2000. 9. Deac V., Bagu C. - Strategia Firmei, Editura Eficient, Bucureşti, 2000. 10. Deaconu Al. - Economia întreprinderii, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 1998. 11. Dobrotă N. - Economia politică, Editura Economică, Bucureşti, 1995. 12. Dodu P. , "Tehnici operaţionale în agenţia de turism", Editura Prouniversitaria Bucureşti,2008 13. Dodu P., Tehnologie hotelieră - note de curs. 14. Firoiu D. "Resursele umane in turism" ,Eâ\\m a IV-a, Editura Prouniversitaria,Bucureşti, 2008 15. Firoiu D. Dodu P ,Gheorghe C.,Dridea C. "Industria turismului şi a călătoriilor,.Editura Prouniversitaria, Bucureşti,2008 16. Firoiu D., Petan L, Gheorghe C ., "Turismul în perspectiva globalizării", Editura Prouniversitaria,Bucureşti, 2006 17. Firoiu D.-Petan I.,Gheorghe C.;Dridea C. "Studii de caz în industria turismului şi a călătoriilor", Editura Prouniversitaria, Bucureşti ,2006 18. Fundătură D. - Managementul resurselor umane, Bucureşti, 1999. 19. Gabroveanu E. , „Contabilitate financiară în turism", Editura Unîversitară,Bucureşti,2009 20. Gabroveanu,E.,Rădneanţu N.,Zaheu l"Bazele contabilităţii", Editura Universitară,Bucureşti,2009 21. Gavrilă T. - Economia şi gestiunea întreprinderii, Editura Era, Bucureşti, 1998. 22. Gavrilă T., Bărbulescu C. — Economia şi gestiunea întreprinderii, Editura Forum, Bucureşti, 2000. 23. Ionaşcu V., Popescu M. - Economia comerţului, Editura Universitară, Bucureşti, 2003. 24. Ionescu I., Ionaşcu V., Popecu M, - Economia întreprinderii de comerţ şi turism, Editura Uranus, Bucureşti, 2002. 25. Kerbalek L. - Economia întreprinderii, Editura Economică, Bucureşti, 1999. 26. Kotler Yh." Principiile marketingului",Editura Teora, Bucureşti,2004 27. Mihalcescu C-," Bazele informaticii-ghidul utilizatorului în turism", Editura Prouniversitaria,Bucureşti ,2007 28. Neagu V.,Busuioc M. , "Managementul calităţii serviciilor turistice", Editura Prouniversitaria, Bucureşti, 2007 29. Niculescu M. -Analiza economico-financiară, Editura Univers, Bucureşti, 1993. 30. Olaru D.S., Soare C.T. — Economia şi gestiunea întreprinderii: teorii şi aplicaţii, Editura Lumina Lex, Bucureşti, 2000. 31. Pasa I. - Strategii flexibile de aprovizionare, Editura Tribuna Economică, Bucureşti, 2006. 32. Patriche D.- Economia comercială, Editura Institutul Naţional "Virgil Magearu", Bucureşti, 2003. 33. Patriche D., Grigoriu M., Luciu C, stanciu I. - Bazele comerţului, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 1999. 34. Popescu L. — Principii de management, aprovizionare şi desfacere, Editura Cimer-Es, Bucureşti, 1988. 35. Pricop M., Bârsanu Gh. - Marketingul aprovizionării şi desfacerii, Editura Economică, Bucureşti, 2000. 36. Pricop M., Drăghici C. - Sisteme moderne de managementul aprovizionării, Editura Tribuna Economică, Bucureşti, 1999. 37. Puiu C. - Economia întreprinderii, Editura ASE, Bucureşti, 2004. 38. Raţiu M.,'Economia servriciilor-Provăcări,oportunităţi,soluţii",Editura Universitară uCarol Davila", Bucureşti ,2007 39. Secăreanu C.,Gruiescu M. "Statistică concepttmetode şi tehnici de bază" JîiăiXma Enciclopedică,Bucureşti ,2007
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.